Skateshop BlackFriday
Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Freestyle Battle

Freestyle Battle

Autor: Krada

plakat

Dnia 15 października (piątek) w katowickim Mega Club'ie odbył się długo oczekiwany Freestyle Battle. Poniżej macie dokładną listę uczestników wraz z wypisanymi 3 miejscami oraz jurorów jak również Dj'i. Impreza rozpoczęła się o godzinie 19.30, jednak same walki rozpoczęły się o 21:00. Każdy z uczestników miał do dyspozycji 2 minuty. Walki odbywały się na dość wysokim poziomie. Każdy z uczestników, jak również publiczność dobrze się bawili. Jedynym, który przestał czerpać przyjemność był Rufin, który nie umiał znieść porażki z Dolarem. W przerwie zagrało Czarne Złoto (HST, JAJONASZ). Niestety nie zagrali żadnego nowego kawałka (jednak prace nad albumem ciągle trwają). Jednak bądźmy dobrej nadziei, że na Śląskim Rap Festcie zagrają coś nowego. W najbliższym czasie powinna być wyświetlona na VIVIE audycja. Wszystkich zachęcam do oglądania. Do walki o zwycięstwo stanęli: - Bobaz - Diox - Dolar - Flesh - Kamień - Majkel - Osama Bin Zło - Proceente - Puoć - Resk - Rufin MC - Tetris Walki oceniało jury w składzie: Flintstone IGS Jakuza W półfinałach pojedynki wyglądały następująco: Tetris vs. Dolar Diox vs. Majkel Dolar vs. Diox Majkel vs. Tetris OFICJALNE WYNIKI MEGA CLUB FREESTYLE BATTLE: I MIEJSCE - TETRIS (Siemiatycze) II MIEJSCE - MAJKEL (Gliwice) III MIEJSCE - DIOX (Warszawa)

kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdancekliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance
kliknij Freestyle Battle rap graffiti breakdance    
Informacje o reportażu
Data dodania:2004-10-25
Kategoria:Koncert
Licznik odwiedzin:21213
Autor:
Krada   rap graffiti breakdanceKrada

limakcaput
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:44:15, 23-10-04
Oszukali mnie ! Stałem pod samą sceną a nie uchwycili mnie na zdjęciu ani razu ! Skandal ! ;-)

mso
Autor: mso   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
01:36:43, 23-10-04
OJOJOJOJ

anonim
Autor: ziaaam1   Link do posta
06:49:37, 23-10-04
NO I CO WASZ FAWORYT BOBAZEEEEEEK SIE LEKKO OSRAŁ CZAS ZMIENIC PAMPERSA HEHE I NAWET NIE CHCE SŁYSZEC(CZYTAĆ) ŻE BYŁ TO PRZYPADEK BULLLLLL SHIT!!!! POZDRAWIAM TYCH KTÓRZY SIE NIE WIOZĄ NARAZIE YO

anonim
Autor: ZIAAAM2   Link do posta
06:54:15, 23-10-04
CIESZE SIE ŻE MAJKEL ZAJAŁ WYSOKĄ LOKATE BO ZAWSZE WIEDZIAŁEM ŻE JEST NAPRAWDE DOBRY HMM A TETRIS NO CÓZ WIADOMO :"ONE ON THE MILION "JEST DOSKONAŁY ZARÓWNO NA WOLNO JAK I NA TRACKACH POZDRAWIAM TETRISSSSS A ZRESZTA WSZYSTKICH KTÓRZY WZIĘLI UDZIAŁ I SIE TYM RODZAJEM SZTUKI JARAJA JESZCZE RAZ NARAZIE YO:)

anonim
Autor: figo   Link do posta
08:34:38, 23-10-04
siema kto ma to nagrane niech mi przesle dzieki nara

Sawa
Autor: Sawa   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:07:05, 23-10-04
dzięki:) uzupełnie sobie kolekcje:) POZDRO

anonim
Autor: SzejNN   Link do posta
14:19:51, 23-10-04
heh pozdro dla Flint'a-jeden rzetelny juror,najlepszy obserwator i chluba hip hopowego dziennikarstwa..no i toascik za zwyciezce!Wujek samo dno poraz kolejny udowodnil ze czestochowskie rymy to jeszcze nie rozdzial zamkniety na naszej scenie...

anonim
Autor: świstak   Link do posta
14:36:16, 23-10-04
jesteście pizdami niby raperzy wielcy a srają w gacie

RoMaN_15
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
01:35:02, 24-10-04
Drugie miejsce Majkel a na niego liczyłem :D

anonim
Autor: D.N.S   Link do posta
15:14:03, 24-10-04
Aa można posluchać tych battli ?

anonim
Autor: ponkkkk   Link do posta
15:33:52, 24-10-04
Macie linka do mp3 z tych freestyle battle?????????

Lin
Autor: Lin   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:25:14, 24-10-04
Jak ktoś będzie na tyle łaskawy żeby podać jakieś linki do mp3 lub do nagrania Video, to chyba nie tylko ja będę wdzięczny pozdro !!

anonim
Autor: Di.   Link do posta
17:13:44, 24-10-04
no no. tylko gdzie była wtedy Awers;]

anonim
Autor: Gozdzior   Link do posta
08:29:34, 25-10-04
Tetris pokazał klasę! w formie w której sie znajduje mógłby przegrać tylko z O.S.T.R' em.

anonim
Autor: wdwdq   Link do posta
09:27:40, 25-10-04
Spierdalaj świstak

anonim
Autor: wdwdq   Link do posta
09:28:12, 25-10-04
Spierdalaj świstak

anonim
Autor: yeah47   Link do posta
17:00:33, 25-10-04
hehe a ja jestem na fotkach :) pozdro dla naszej ekipy z Żor, która była tam widziała i wszystko widziała!!było zajebiście:D teraz szykuje sie nastepna impreska 10.11 też tam będziemy ..........!!

Sawa
Autor: Sawa   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:22:23, 25-10-04
hehe, no a kogo mogło by zabraknąć na imprezie 10.11? jest to nie dopuszczalne:] impreza bedzie zajebista, zresztą jak wiekszość w Mega Clubie. POZDRO

limakcaput
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:03:40, 25-10-04
Mnie.

anonim
Autor: Obik   Link do posta
22:00:18, 25-10-04
szczeze to mialem nadzieje ze wkoncu wygra Tetris, gratulacje

anonim
Autor: KLJ   Link do posta
15:51:20, 26-10-04
Te... SWISTAK, jesli jesteś taki ważny to pokaż klasę jeśli masz jakąś....;-). Aha ty jesteś ten R A P E R ! co nie ....!

anonim
Autor: diss-2-   Link do posta
09:28:44, 27-10-04
elo ziomki mnie niebylo na tej imprezie ale mowi sie trudno.niedlugo nagrywam plytke z moim kumplem beef-em-2- nasz zespol ma nazwe PNC.pozdrawiam go serdecznie.bardzo dobrze freestaylujemy i bitujemy.nawet jestesmy dobzi.nara yo

anonim
Autor: jaBartek   Link do posta
11:48:41, 27-10-04
Pytanie! jestem troche mało poinformowany ale czy moglibyście mi powiedziec w jakim skladzie gra tetris?

aa
Autor: aa   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:19:12, 29-10-04
spirdalaj kurwa jebana mać

anonim
Autor: Te box   Link do posta
18:55:06, 14-11-04
Mam mysl!jesli nie ma zapisu z tego battle w necie to niech kazdy zainteresowany obejrzeniem jescze raz tych walk lub obejrzeniem ich po raz pierwszy niech wysle maila do stacji vivy z prosba retransmisji freestyle battle.jesli bedzie wiecej chetnych to napewno sie zgodza!co wy na to??

anonim
Autor: zwała   Link do posta
18:41:02, 27-11-04
Tetris gra w skladzie WOCCC i jest z Siemiatycz.ps.Fajna plytke nagraliscie;)

anonim
Autor: herdcore from s-tycze   Link do posta
00:45:12, 02-01-05
Ja jestem też siemiatycz i rajcuje mnie że w naszej mieścinie są takie ziomki jak tetris- a gra on w skłądzie Wiesz o co chodzi razeem z 3kerem i es2.Pozdro!!!

anonim
Autor: wolne style rzadza   Link do posta
15:31:58, 05-01-05
WIELKIE POZDRO dla wszystkich praktykujacych wolne style !!! Byl bym wdzieczny za jakies namiary na mp3 z tej bitwy..., a swistak moze zawijac dalej w te sreberka...3m sie cieplo...PEACE!!!

anonim
Autor: namec fan tetrisa   Link do posta
16:44:07, 11-01-05
pytanie do "zwała" chcem ich plyte a nie mam skad jej wziosc masz moze linka albo ewentualnosc przeslania ?? odezwij sie mailem albo lepiej 1514134 nr gg

anonim
Autor: namec   Link do posta
14:30:09, 13-01-05
Chcem te mp3 z tego mam 2 filmiki krotkich walk rufina i dolara ioraz dioxa i osamy wymienie sie za mp3 odzywac sie :D gg 1514134

anonim
Autor: namec   Link do posta
19:25:48, 21-01-05
kto wie co za bit leci w walce rufina vs dolar ( slawny tekst rufina "myslalem ze jestes raper a nie pierdolony archeolog") jak ktos wie co to za pioseneczka prosze podac :) 1514134 gg

anonim
Autor: namec2   Link do posta
12:47:44, 25-09-05
kto wie co za bit leci w walce rufina vs dolar ( slawny tekst rufina "myslalem ze jestes raper a nie pierdolony archeolog") jak ktos wie co to za pioseneczka prosze podac :) 4885412 gg

anonim
Autor: gdaagjkngdjn   Link do posta
16:52:09, 13-08-06
i chuj wam wszystkim w dupeeeeeee!!!!!!

anonim
Autor: jupiter   Link do posta
15:39:30, 01-03-07
a tak na marginesie to kto wygral wbw2006 bo wiem ze gres jest wice mistrzem

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 1 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-198-2-110.compute-1.amazonaws.com (54.198.2.110). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2017 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies