Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje"

Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje"

Autor: Artur Guz

11 i 12 maja realizowano zdjęcia do teledysku Hcr'a "Popyt na emocje". Przez dwa dni zdjęciowe na profesjonalnym planie filmowym pracowało kilkadziesiąt osób. Pierwszego dnia ekipa filmowa realizowała ujęcia w klubie Nautilius, na Wzgórzu Partyzantów oraz w studiu. Drugiego dnia akcja przeniosła się na ulice Wrocławia oraz do skate parku.

W teledysku zagrali aktorzy: Anna Haba, Kuba Wiszniewski, Wiesław Niżyński, Piotr Jaskórzyński. Na desce śmigał Łukasz. Reżyserem klipu był Kuba Anusewicz, asyst. reżysera Angelika Cegielska, operatorem kamery Kuba Maćkowiak.

Dowiedz się więcej o: chronic_clique.
kliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z planu klipu Hcr "Popyt na emocje" rap graffiti breakdance  
Informacje o reportażu
Data dodania:2007-06-04
Kategorie:Muzyka, Fun
Licznik odwiedzin:14662
Autor:
Artur Guz   rap graffiti breakdanceArtur Guz

Goldeneyes
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:01:38, 03-06-07
To byly swietne dwa dni.  Pozdro dla ekipy filmowej i czekam na klipona gotowego :)

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:30:19, 03-06-07
dobry teledysk wyszedł z tego

warto czekać na całość jak wyjdzie

anonim
Autor: ambasador ulicy   Link do posta
22:48:52, 03-06-07
Słaby rap a za dużo lansu chłopaki, smutne a raczej żałosne. Ćwiczcie dalej a nie wieźcie sie

anonim
Autor: Obornik bydlęcy   Link do posta
23:45:49, 03-06-07
O kurwa ten HCR to straszny frajer kożdy na niego sra we Wro...

anonim
Autor: dfvcdf   Link do posta
02:35:22, 04-06-07
pozerstwo! tfuuu

anonim
Autor: dddddddddiiiiiiiiiiissssssssssssss   Link do posta
09:04:14, 04-06-07
To jaja chyba....przecież koleś nie ma pojęcia...jest tak beznadziejny, że masakra....wstyd dla całego wrocławia weż wypierd....z 71 i nie graj więcej tych śmiesznych supportów

Wonder of Creation
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:24:52, 04-06-07
Pamiętaj frajerze rumuński... ulica nie śpi

Wrocław przeprasza!!!

zjawin71
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:38:26, 04-06-07
ocenie jak wyjdzie teledysk...zdjecia moga byc...
...napisali by cos tu o koncercie killazow we wro...
...w sumie

ŻaBcia71
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:04:58, 06-06-07
Nie oceniajcie dopuki nie zobaczycie klipu... Ja byłam na klipie i w mojej ocenie było spoko... A co do występu WRO na Freestylezz Festiwal nie będę się wypowiadać, bo weszłam pod koniec ich koncertu pod scenę... Więc za wiele nie widziałam i nie słyszałam... Poczekajcie, posłuchajcie a dopiero wtedy oceniajcie... POZDRO Z WROCKA... Elo!!

anonim
Autor: jklx   Link do posta
00:21:11, 07-06-07
"...na profesjonalnym planie filmowym" - od kiedy profesjonaliści  kręcą teledyski zwykłą HDV-ką SONY-ego ? dajcie spokój !!!!!!!! profesjonaliści się znaleźli

anonim
Autor: los_frajeros   Link do posta
10:06:38, 08-06-07
"zwykłą HDV-ką SONY-ego" na która ty prawdopodobnie zbierałbyś cale swoje zasrane życie :D

anonim
Autor: jklx   Link do posta
22:46:04, 10-06-07
tak się składa że mam taką i jeżeli jest używana przy teledyskach to tylko do making of-ów :p

anonim
Autor: los_frajeros   Link do posta
10:49:05, 11-06-07
"tak się składa że mam taką"  - moje gratulacje a za niecałe dwa tygodnie zobaczymy jak "cienki" jest teledysk HCR i WRO a  wracając do HDV zdaje sie ze to  nie jedyny sprzęt jakim kręcono . Łorewa wyjdzie klip to będzie czas na polemikę odnośnie jakości :d

anonim
Autor: chwd chorym ambicjom   Link do posta
12:16:18, 14-06-07
do jklx - a ty ziomuś robisz na xd cam, czy na światłoczułej. Jak posiadasz taki sprzęt to gratuluję. Kręcisz chyba m jak miłość albo teledyski tece bo ci płacą sprzedawczyku i cię stać:) poza tym skąd wiesz że będzie w hdv a nie w dv cam? który zresztą jest lepszy od tych nie rozwiniętych hdv. pozdro

fperski
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:00:46, 12-08-08
Jebac hejterów!! . A klip zajebisty

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-161-91-76.compute-1.amazonaws.com (54.161.91.76). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2017 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies