Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku

Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku

Autor: Prosto. Straight Slavic Flavour.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z planu teledysku nakręconego do pierwszego oficjalnego singla Fu ze zbliżającej się płyty "Retrospekcje". Klip nakręcony został do utworu "Dosyć tego". Produkcją tego kawałka zajął się Seba-G, a gościnnie usłyszymy w nim Wozzo. Premiery całej płyty już niebawem.

Dowiedz się więcej o: Fu.
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
kliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdancekliknij Fu "Dosyć tego" - fotorelacja z planu teledysku rap graffiti breakdance
Informacje o reportażu
Data dodania:2009-06-17
Kategoria:Muzyka
Licznik odwiedzin:27928
Autor:
Prosto. Stra..., 31 lat
zespół, Warszawa

Balbon
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:31:06, 17-06-09
czy tam jest Mandaryna z nim stoi??

sie wie
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:34:44, 17-06-09
faktycznie FU - dosyć tego , nie wyglupiaj sie

Jan Radosz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:41:01, 17-06-09
[*]

BednarLeszno
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:48:33, 17-06-09
Mandaryna to raz ale kurwa ten głąb z MTV też tam z nim siedzi ;/ jak ja go nie lubie....

tępy chuj
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:06:07, 17-06-09
A PLYTA MIALA BYC 20 CZERWCA

muzykaotwiera
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:13:43, 17-06-09
"a gościnnie usłyszymy w nim Wozzo." o matko ;x

BeeSeNTe
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:18:58, 17-06-09
mandaryna = real hip hop !! !!

pościel żrąca antyśpiąca
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:39:41, 17-06-09
dokładnie dosyć tego słabego rapu od tego ćwierćinteligenta. Który do dzisiaj w oficjalnie puszczonych klipach mówi "bede" zamiast "będę", pustak piszący rymy dla rymów który istnieje jedynie dzięki spuściźnie po Zipach, a zjada dupą go chociażby taki Młodziak..

Kris Skurwysynu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:40:31, 17-06-09
Jedyne Propsy to dla operatora kamery za Koszulke. Elo

DETLEF
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:55:19, 17-06-09
WOZZO JA PIERDOLE FU ZAKOŃCZ KARIERE JAK NIE MASZ ZA CO DZIECIAKA WYKARMIC TO IDZ DO ROBOTY A NIE WYDAJESZ SŁABE PŁYTY NA SIŁE

VinylKillsTheMp3Industry
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:57:36, 17-06-09
Liczyły się rymy, flow, sample, teksty, bity
Dziś liczy się show, znaczy dla tępych cipy, czyli kurwy
To zaoferować w czasach trudnych głodnemu
Nic nie mów! jesteś pierdoloną częścią systemu
Od złotówek do jenów, dla partii czy Bravo
Ten kto płaci ten ma
Bo dziś hajs jest podstawą, która działa, tak dobrze
Zmienia mózg, zmienia wzrok, zmienia ideologię
Tak hip-hop zachorował na złotą gorączkę
To jest hip-hop nie disco,pierdol klimat!Tylko czekam na dułem Fusznik-Mandaryna!!!
p.s. Czy tego chcieliście?!

EineColaMitZuker
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:16:08, 17-06-09

afromental z nim buaha jak juz pisal ziomek istenieje dzieki zipom bez tego bylby nikim


JERMS BLACK
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:01:21, 17-06-09
Pozdro FU oby plyta byla jak poprzednia

SNWGJ
Autor: SNWGJ   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:14:14, 17-06-09
To jego żona pajacu zesrany

gmail
Autor: gmail   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:04:53, 17-06-09
hehe niie ma co lae zone to ma niezlą

Nyx
Autor: Nyx   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:53:44, 17-06-09
a co to za plastikowy Fluś z falą skitraną pod daszkiem fullcap'a?

Arturo Gatti
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:24:40, 17-06-09
Wypierdalać z tym Łozo

RAP WWA TO JA KLASYKA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:58:32, 17-06-09
Wozzo spoko ziomek , a fu to marny hujowy śpiewak co się sprzedał pod publike na przymus już dawno i wszystko robi na przymus 

RAP WWA TO JA KLASYKA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:03:34, 17-06-09
Wozzo spoko ziomek , a fu to marny hujowy śpiewak co się sprzedał pod publike na przymus już dawno i wszystko robi na przymus , a żona jego na teledysku jest i od zawsze dobra dupeczka była i nadal jest

TAZ_hh
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:02:29, 17-06-09
aaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahhahahahah i prej for lofe dobrze ze nie slucham fu od jego 2 plyty :)

DarkPrincezz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:51:52, 18-06-09

Ta Blondi to nie Mandaryna a raczej żonka Fu..

Ogólnie Fu spadł na łeb i na szyję,nie wiem czy to z przymusu nagrywa tak cienkie teraz płyty czy po prostu myśli że takim gniotem zarobi full kasy i każdy kupi jego płyte jeśli tak to się grubo myli.


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 1 + 5 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-158-21-160.compute-1.amazonaws.com (54.158.21.160). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2017 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies