Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Reportaże - Wielki Finał Shake Ya Booty 2007

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Wielki Finał Shake Ya Booty 2007rap graffiti breakdance Wielki Finał Shake Ya Booty 2007rap graffiti breakdance Wielki Finał Shake Ya Booty 2007rap graffiti breakdance Wielki Finał Shake Ya Booty 2007rap graffiti breakdance Wielki Finał Shake Ya Booty 2007
rap graffiti breakdance Wielki Finał Shake Ya Booty 2007
Informacje o reportażu
Data dodania:2007-12-04
Kategoria:Taniec
Licznik odwiedzin:31071
Autor:
Krzysztof Kasprzak   rap graffiti breakdanceKrzysztof Ka...

Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

anonim
Autor: świry   Link do posta
10:58:43, 04-12-07
jak mam taniec na zdjęciach zobaczyć?

anonim
Autor: hasdddddddddddddd   Link do posta
12:48:04, 04-12-07
ja umniem lejej

anonim
Autor: Medzik Dzionson   Link do posta
13:08:09, 04-12-07
HCR dissuje krzyha...
Wczoraj w nocy ten news byl jeszcze w donosach u gory. A widze ze juz jest w podziemiu. Znow dziala cenzura. Skurwysyny... Pedalstwo i kolezenstwo zajebane, dzieki temu Krzysiu dla mnie przejebal. Takim czyms nie wygrywa sie typie. Oba typy slabe, dissy slabe, poziom slaby, ale czemu do chuja Krzysiu na glownej a hcr w podziemiu? Pytam sie kurwa i zadam odpowiedzi albo po chuj to sie nazywa hiphoppl, bo do chuja to sa newsy tej samej wagi.

Baobab
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:41:47, 04-12-07
jebac to kurwa cale shake ya booty to jets tak ubogie i pojebane ze szok pierdoli mnie jak widze o tym newsy to juz mnie to zaczyna wkurwiac lamerstwo pierdolone spinaja sie jak huj w tym gownie ubogim

mrowczak
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:52:38, 04-12-07
szkoda
że to nie wideo relacja jest

Kamill
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:42:31, 04-12-07
Niektóre niezłe laski tańczyły

anonim
Autor: Magoo Ldz   Link do posta
21:33:37, 04-12-07
http://www.wrzuta.pl/audio/6REZxSvXzl/fre e_stryjj_msk  freestyle 2 zajebistych mc's z łodzi  stryj przyszłe pokolenie łodzkiego freestylu polecam !!! Shake Ya Booty :D

anonim
Autor: Magoo Ldz   Link do posta
21:34:29, 04-12-07
http://www.wrzuta.pl/audio/6REZxSvXzl/fre e_stryjj_msk  freestyle 2 zajebistych mc's z łodzi  stryj przyszłe pokolenie łodzkiego freestylu polecam !!! Shake Ya Booty :D

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:08:41, 04-12-07
ZAJEBISTE DZIEWCZYNY JAK ZAWSZE NA TYM SHAKE YA BOOTY

anonim
Autor: 2W hehe   Link do posta
21:13:09, 06-12-07
OLIWIA OLIWIA OLIWIA OLIWIA OLIWIA!

anonim
Autor: bezpieczeństwo w statusieeee   Link do posta
16:05:10, 08-12-07
http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 1 + 2 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-23-20-86-177.compute-1.amazonaws.com (23.20.86.177). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2017 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies