Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Big Shug - Who's Hard

Big Shug - Who's Hard rap muzyka mp3 hip-hop.pl
dodaj do moich ulubionych albumów
średnia ocena: 7.00 (1)
Zaloguj się aby ocenić album.
Chcesz pobrać mp3? Zobacz:

Big Shug - "Who's Hard"

(2005, Sure Shot, Album)
Zawartość: 01. Who's Hard? 02. Tha Way It Iz 03. Counter Punch 04. On The Record 05. Bang 'Em Down 06. Do Ya 07. Tha 3 Shugs 08. Sic A N**uz 09. No Mother, No Father 10. We Gangsta 11. Who? (Got My Back) 12. Militant Soldiers 13. Too Hot 14. Trees 15. Life On Wax 16. Shuggy Diamonds 17. Take It Back 18. NFL 19. Dirt 20. What's Really Real?Recenzja:Premiera płyty Big Shug'a była od długiego czasu odkładana, albo wytwórnie nawalały, albo pojawaiły się jakieś niedociągnięcia wymagające poprawy, albo jeszcze inne drobne komplikacje. Album, nad którego brzmieniem czuwał DJ Premier był bardzo wyczek...
Newsy
anonim
Autor: fxgdfg   Link do posta
18:45:28, 24-04-06
Jak dal mnie taka se, widac ze premier nie dał swoich najlepszych bitów tylko sporo odrzutów:wystarczy posłuchac:"On the Record" lub tez The Way it iz. Ale pomijajac to shug, ma dobry flow i głos nie jest to shit w stylu fabolousa, tylko prawdziwy hardcore rap, kawałki jak: "Do ya", czy Counter punch zapadaja w napewno w pamiec:).pozdro

slug
Autor: slug   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:35:04, 25-04-06
cholera, rozwala mnie morda tego big shuga na okladce ;)

pa rap pa de raper
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:48:54, 25-04-06
niekoniecznie odrzutów,premier napewno jak cos robi to wkłada w to całe serce a nie tylko połowe ... moze poprostu shug mataki styl i to mu sie podoba ...?

anonim
Autor: the Blak Madafucker   Link do posta
18:31:48, 28-04-06
Zajebista płyta! Dobrze, że są jeszcze ludzi robiący konkretny rap w stanach. A co do bitów to dla mnie same miazgacze. "on the recorder" i "the way it iz" tez mnie rozpierdalają. Nie wiem o co ci chodzi.

anonim
Autor: fxgdfg   Link do posta
15:41:14, 31-05-06
No mi sie "on the recorder" np. nie podoba, bo przez całą piosenke leci ten sam motyw, płytka jest dobra na pewno, a ja wyraziłem swoją opinie tylko wiec wyluzuj:)

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-91-16-95.compute-1.amazonaws.com (54.91.16.95). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies