Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

$zym$/Fatum Crew - Do przodu stale

Szymon Dajewski S LABEL rap graffiti breakdance video

$zym$/Fatum Crew - "Do przodu stale"

(2009, wytwórnia nieznana, Album)
Muzyka rap hip-hop mp3 $zym$/Fatum Crew - Do przodu stale,
średnia ocena: 6.80 (15)
Zaloguj się aby ocenić album.
  • Promomix:Do przodu stale (06:04)Zgłoś moderatorowi do usunięcia
  • 01.INTRO-prod.LA/WHITE HOUSE RECORDS (01:00)
  • 02.DRUGA STRONA - prod. LA/WHITE HOUSE RECORDS,ft. RAZIEL (Fran (07:28)Zgłoś moderatorowi do usunięcia
  • 03.MAM PLAN-prod.LA/WHITE HOUSE RECORDS Zgłoś moderatorowi do usunięcia
  • 04.WŁAŚNIE TU-prod.UFO/MAJESTAT (05:14)Zgłoś moderatorowi do usunięcia
  • 05.DOBRY CZAS-prod.PMX,skrecze GRUBA TECHNIKA (04:00)
  • 06.DO KONCA NAZYCH DNI (04:13)Zgłoś moderatorowi do usunięcia
  • 07.BRYGADA-prod.LA/WHITE HOUSE RECORDS (03:53)
  • 08.SKIT1-prod.PIOORO (00:50)
  • 09.DO PRZODU STALE-prod.PIOORO, ft.ONE MAN ARMY (03:37)
  • 10.W TO WŁAŚNIE WIERZĘ-prod.BEZ TWARZY (07:53)Zgłoś moderatorowi do usunięcia
  • 11.W KAŻDYM ZAKĄTKU ŚWIATA-prod.MAGIERA/WHITE HOUSE RECORDS, (03:34)
  • 12.BLIZNY-prod.LA/WHITE HOUSE RECORDS (03:35)
  • 13.TAMTE DNI-prod.PMX, gitara MARLON KOZAKY (03:01)
  • 14.W DUCHU WALKI-prod.LA,ft. RAS LUTA/EAST WEST ROSKERS (04:11)Zgłoś moderatorowi do usunięcia
  • 15.SKIT2-prod.SEBA/TB WROCŁAW (01:03)
  • 16.MIĘDZY PRAWDĄ A KŁAMSTWEM (04:27)
  • 17.ULOTKI-prod.PIOORO (03:08)
  • 18.BEZ KOMPROMISÓW-prod.LA/WHITE HOUSE RECORDS (03:47)
  • 19.BASTA-prod.PIOORO,feat.KRÓLIK (04:17)
  • 20.TUŻ PRZED SNEM-prod.PMX (03:55)
  • 21.OUTRO-prod.PMX (02:27)

Uliczny rap w Polsce od paru lat cieszył się złą renomą, głównie za sprawą monotematyczności płyt, jakie wydawali reprezentanci tego nurtu. W 2009 roku coś nagle ruszyło się w tym temacie. Otrzymaliśmy solowy album Chady, który zdewastował stereotypy głoszące iż uliczny rap kierowany jest wyłącznie do patologii i niziny społecznej oraz płytę wrocławskiego duetu Fatum Crew pt. "Do Przodu Stale", która okazała się umiejętnym i zbalansowanym połączeniem rapu i reggae.

"Do Przodu Stale" to 19 pełnych utworów wyprodukowanych m.in. przez legendarnego L.A. z WhiteHouse, BezTwarzy, Piooro czy Mroza. Producencko materiał brzmi nowocześnie, chociaż czasami sample zagłuszają zwrotki jak np. w utworze "Między Prawdą a Kłamstwem". Jednakże z drugiej strony należy wspomnieć o takich utworach jak "Dobry Czas" czy "W To Właśnie Wierze", gdzie podkłady stoją na najwyższym poziomie i sprawiają, że chce się słuchać tych kawałków bez przerwy.

Jeśli chodzi o gości jacy pojawili się na krążku; $zymsowi oraz Blasqowi udało zaprosić się najlepszych przedstawicieli sceny reggae w Polsce. Mamy Mioda z grupy Jamal gościnnie w utworze "W Każdym Zakątku Świata", Ras Lute w "W Duchu Walki" oraz EastWest Rockers w "Do Końca Naszych Dni". Pozostali goście także nie znaleźli się przypadkowo na albumie, a wśród nich znajduje się Szad z Trzeciego Wymiaru, One Man Army oraz Raziel.

Flow raperów jest dobre, gładko płyną po bicie tworząc całość z podkładem. Podobnie z przekazem zawartym na płycie. Można mieć lekkie zastrzeżenie co do maniery rapowania Blasq, którego wersy czasami są za ciche, ale nie sprawia to większego kłopotu jeśli krążek ma się w oryginale i puszcza się go na dobrym sprzęcie.

"Do Przodu Stale" nie jest manifestacją młodzieżowego buntu, nie znajdziemy na nim gówniarskich opowieści odnośnie "jebania policji" czy "jarania zioła". Jest to album zawierający opowieści, przeżycia i przemyślenia dwóch dorosłych osób, które starają się w niebłahy sposób przekazać je słuchaczom.

Podsumowując, warto zwrócić uwagę na ten album, gdyż jest to pierwszy krok Fatum Crew w drodze na której końcu z pewnością czeka miejsce wśród czołówki polskiej sceny. Dopieszczone storytellingi, rewelacyjne bity, ciekawa koncepcja albumu - to wszystko sprawia, że apetyt na kolejne nagrania tego wrocławskiego duetu ciągle rosną.

Info
Remastered, 28 lat
dodano: 2010-02-24

średnia ocena: 10.00 (1)
Aby ocenić recenzję musisz się zalogować
GrasOne
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:43:14, 09-10-08
Najlepsza piosenka z całego projektu została już udostępniona, więc niech prawdziwi kupują! =]

anonim
Autor: sefir2   Link do posta
17:02:36, 09-10-08
wyjebane w chuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anonim
Autor: Głowek   Link do posta
17:45:45, 09-10-08
ta nuta "w duchu walki"to była już tu

WYJEBANA ekipa tylko tego jebanego jamala mogli nie brać ale chuj

anonim
Autor: ani brat   Link do posta
18:38:27, 09-10-08
O.o promix niceee, zapowiadasie dobrze plytka .pozdroo szyms;)

anonim
Autor: rdo wice 71   Link do posta
20:27:19, 09-10-08
bedzie rozjebunda...pozdro maaan!

anonim
Autor: powolny z psiaka   Link do posta
23:01:48, 09-10-08
KROLIK  z  LZRIM   wroclaw  wychodzi  na powierzchnie kiedy plyta LZRIM  jutro pijemy wodke na psiaku

anonim
Autor: MISTRZ!!!!   Link do posta
09:41:50, 10-10-08
Przesluchalem promomixa i powiem jedno... Material mistrzostwo, zawodostwo! Gratulacje panowie! Jestem pod bardzo duzym wrazeniem ze wychodza w tym kraju takie produkcje jak ta! Czekam na full cd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdro !

anonim
Autor: emcetomek   Link do posta
13:07:31, 10-10-08
no moze wkoncu znowu sie cos ruszy w 71. pokooj!

anonim
Autor: bambino -wroclaw   Link do posta
17:30:09, 10-10-08
plyta LZRIM nie wyjdzie i chyba nie wyszla wogole tak na dobra sprawe............
o osobach ktore wspoltworzyly ten projekt muzyczny  sluch zaginal................. jest to info z wiarygodnych zrodel [*]

tak czy owak sentyment  pozostanie" diament "  1 wersja miazga
pozniej pod ten bit wwo nagralo swoj welki hit  nie boj sie zmiany na lepsze.....
w temacie wiedza ocb  jebac  sprzedawczykow!

pokoj!

anonim
Autor: PSH TB   Link do posta
20:09:05, 10-10-08
Szacunek za wydanie plyty, lecz klimat nie ten, to nie ten rap co kiedys jedyne co w polsce teraz da sie posluchac to  OSTRY,ELDO,TETRIS i z wroclawskiego podziemia HAJU. Blasku malo rozwinal sie od czasu WIECZORU a SZYMS trudno powiedziec czy wali przyspieszenia offbitowo czy co, ale niezbyt to brzmi. Bity bardziejy pasowaly bo F.F.O.D troche Fatum nie wykorzystalo potencjalu bitow ale ooglnie jest ok. POZDRO

anonim
Autor: PSH TB   Link do posta
20:15:14, 10-10-08
P.S Jamal nie spisal sie tez na Feat.

anonim
Autor: PeveS   Link do posta
21:35:30, 10-10-08
Kurwa,  drugi bit na promomixie jest z kawalka Mlodziaka, Kamyka i Czupryny na trzecim KodeXie - KRADZIONE BITY hehe

anonim
Autor: Krk for ever!   Link do posta
10:58:29, 11-10-08
Przysluchalem sie drugiemu trackowi z promo i trackowi z kodexu. Kawalek z promo jest calkowicie inny niz ten z kodexu, poza jednym dzwiekiem lecacym w tle. Linia bassu, werbel itd calkowicie inne, widocznie LA, bo z tego co tu widze to producentem byl wlasnie on, wykorzystal ten dzwiek w dwoch projektach. Promomix w porzadeczku. P.S. Psh mysle ze nie masz racji, ze chlopaki nie wykorzystali potencjalu bitow. Wiekoszosc ekipek z podziemia nawet nie zabieraloby sie pod takie bity bo nie wiedzieliby z ktorej strony. Z wroclawia moim zdaniem scisla czolowka to: wice wersa, jot, king sajz i teraz bez watpienia fatum. Reszta sredni poziom podlatujacy warszawka albo kij wie czym jeszcze. pozdrowienia z krakowa. big up. Powodzenia z plyta.

Samuel Asphalt Jackson
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:49:01, 14-11-08
nic ciekawego

CLASSIC RAP
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:08:40, 14-11-08
ZNAM ICH JUŻ DAWNO

anonim
Autor: Zloczynca   Link do posta
12:31:58, 14-11-08
jeden z nich nawija na bez dechu jak felipe gdyby nie to ze sa z wrocka to watpie zeby bialy dom podklepal im bity ale i tak sprawdze dla samych bitow . AVE-zlo.

CLASSIC RAP
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:22:12, 14-11-08
yol

anonim
Autor: RKZ   Link do posta
14:56:34, 14-11-08
wkońcu coś dobrego z Wrocławia! czekałem na takie coś :D

anonim
Autor: SPRAWDZ!   Link do posta
16:10:01, 14-11-08
beta.wyslijto.pl(...)srfmu to sprawdz Świnoujście!

anonim
Autor: exceL/SJCREW   Link do posta
19:38:05, 14-11-08
FATUM CREW! TB! ajjjj mega mega!

anonim
Autor: cg9999   Link do posta
20:17:44, 14-11-08
hehe z szymsem mieszkalem na wiosce spoko gość najlepsza nutka to blizny posłuchajcie sobie na ich stronie

anonim
Autor: .Żurom   Link do posta
00:00:26, 15-11-08
Po pierwsze jebać wasze matki Huj w dupe wszystkim hip-hopowcom Płyta fokusa: Fokus-Alfa_I_Omega-2CD-PL-2008-211 Part1: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke Part2: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke2 Płyta zawodnika premiere chcieli zrobić w styczniu 2009 Chuj im w dupe za to teraz każdy może mieć ją za darmo Zawodnik-Pierwszy_Sort-(FCD541)-CD-PL-200 8-211 sharebee.com/a0938897 Jeszcze raz wielki chuj w dupe wam i waszym matkom :P Jebać fokusa, jebać rachima, oraz ich matki PS. Jebać tez całą rodzine „zawodnika” i DOD recordz

anonim
Autor: .Żurom   Link do posta
00:00:27, 15-11-08
Po pierwsze jebać wasze matki Huj w dupe wszystkim hip-hopowcom Płyta fokusa: Fokus-Alfa_I_Omega-2CD-PL-2008-211 Part1: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke Part2: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke2 Płyta zawodnika premiere chcieli zrobić w styczniu 2009 Chuj im w dupe za to teraz każdy może mieć ją za darmo Zawodnik-Pierwszy_Sort-(FCD541)-CD-PL-200 8-211 sharebee.com/a0938897 Jeszcze raz wielki chuj w dupe wam i waszym matkom :P Jebać fokusa, jebać rachima, oraz ich matki PS. Jebać tez całą rodzine „zawodnika” i DOD recordz

anonim
Autor: .Żurom   Link do posta
00:00:28, 15-11-08
Po pierwsze jebać wasze matki Huj w dupe wszystkim hip-hopowcom Płyta fokusa: Fokus-Alfa_I_Omega-2CD-PL-2008-211 Part1: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke Part2: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke2 Płyta zawodnika premiere chcieli zrobić w styczniu 2009 Chuj im w dupe za to teraz każdy może mieć ją za darmo Zawodnik-Pierwszy_Sort-(FCD541)-CD-PL-200 8-211 sharebee.com/a0938897 Jeszcze raz wielki chuj w dupe wam i waszym matkom :P Jebać fokusa, jebać rachima, oraz ich matki PS. Jebać tez całą rodzine „zawodnika” i DOD recordz

anonim
Autor: .Żurom   Link do posta
00:00:29, 15-11-08
Po pierwsze jebać wasze matki Huj w dupe wszystkim hip-hopowcom Płyta fokusa: Fokus-Alfa_I_Omega-2CD-PL-2008-211 Part1: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke Part2: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke2 Płyta zawodnika premiere chcieli zrobić w styczniu 2009 Chuj im w dupe za to teraz każdy może mieć ją za darmo Zawodnik-Pierwszy_Sort-(FCD541)-CD-PL-200 8-211 sharebee.com/a0938897 Jeszcze raz wielki chuj w dupe wam i waszym matkom :P Jebać fokusa, jebać rachima, oraz ich matki PS. Jebać tez całą rodzine „zawodnika” i DOD recordz

anonim
Autor: .Żurom   Link do posta
00:00:30, 15-11-08
Po pierwsze jebać wasze matki Huj w dupe wszystkim hip-hopowcom Płyta fokusa: Fokus-Alfa_I_Omega-2CD-PL-2008-211 Part1: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke Part2: www.tnij.org/jebac_fokusa_i_jego_matke2 Płyta zawodnika premiere chcieli zrobić w styczniu 2009 Chuj im w dupe za to teraz każdy może mieć ją za darmo Zawodnik-Pierwszy_Sort-(FCD541)-CD-PL-200 8-211 sharebee.com/a0938897 Jeszcze raz wielki chuj w dupe wam i waszym matkom :P Jebać fokusa, jebać rachima, oraz ich matki PS. Jebać tez całą rodzine „zawodnika” i DOD recordz

anonim
Autor: Powiedzial co wiedzal   Link do posta
03:09:47, 15-11-08
Zloczynca to cwok

hahahahahahaha hłe hłe hłe

anonim
Autor: loj?   Link do posta
03:14:23, 15-11-08
Ale zapach bedzie (po za tematem) migdaly :)

anonim
Autor: adadadada   Link do posta
11:03:56, 15-11-08
www.empik.com(...)675,p lzrim i niewyszło?

anonim
Autor: ... !!   Link do posta
11:15:31, 15-11-08
zapowiada się dobry materiał.

anonim
Autor: ulicetegosluchaja   Link do posta
11:54:05, 16-11-08
Już jest! Najnowszy krążek PTP już w sieci! zapraszamy do ściągania! Wysokich transferów i miłego słuchania!

rapidshare.com(...).rar

anonim
Autor: misiekFF   Link do posta
17:54:54, 16-11-08
allegro.pl(...)50421 - KLASYKI HIP-HOPU W ATRAKCYJNYCH CENACH. SPRAWDŹ KONIECZNIE!

anonim
Autor: misiekFF   Link do posta
17:54:56, 16-11-08
allegro.pl(...)50421 - KLASYKI HIP-HOPU W ATRAKCYJNYCH CENACH. SPRAWDŹ KONIECZNIE!

anonim
Autor: misiekFF   Link do posta
17:54:57, 16-11-08
allegro.pl(...)50421 - KLASYKI HIP-HOPU W ATRAKCYJNYCH CENACH. SPRAWDŹ KONIECZNIE!

anonim
Autor: Stańczyk71   Link do posta
20:56:34, 18-11-08
Gdyby Blask nie nawijał jak Felipe a Szyms wogóle umiał dobrze i wyraźnie rapować i gdyby goście prezentowali jakiś świerzy powiew i bity nie były na oklepanych już przez LA&Magiere patentach to bym powiedział że to może być fajna płytka...

anonim
Autor: wozuwiusz   Link do posta
11:33:55, 19-11-08
a czemu oma rymuje u was zwrotke z mojej plyty jedenasty richter z kawalka zemsta... to dokladnie ta sama zwrotka nawet nie zarymowana od nowa tylko wrzucona ta sama... strange world

anonim
Autor: Mlody Hustler   Link do posta
14:04:03, 19-11-08
No Wozu pisze prawde hehe. Czemu ta sama zwrotka jest u was na plycie ?? Moze nie chcial sie dograc to ja poprostu zajebaliscie ?? :)

anonim
Autor: Fatum.   Link do posta
20:21:57, 21-11-08
Tak sie sklada, ze ufo robiac aranz kawalka 'wlasnie tu' zrobil dla nas dwie wersje. Jedna ze swiezo nagrana zwrotka OMA i druga wersje ze zwrotka, ktora jak teraz sie okazuje jest tez u was... Ufo nie wspominal nic o tym ze zwrotka OMA z drugiej wersji byla nagrywana pod inny projekt i zostanie gdzies wykorzystana, zreszta po co niby mial robic wersje z wykorzystana zwrota? Dziwne. Zreszta po przesluchaniu dwoch wersji z one man'em wybralismy wlasnie ta druga, to byla wspolna decyzja. Hmm powiem tylko tyle co wozu, strange world.
Pozdroowki.

losiiiek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:00:45, 02-06-09
allegro.pl(...)05911 <------- NOWE buty z DC 99zł !!!!!!!!!

Traktorzysta Wiejski
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:47:58, 30-06-09
Fatum Crew jest tak hujowe że jak ostatnio wrzuciłem sobie do mojego radia zamontowanego w Ursusie C-330 kasetę na której były kawałki
Fatum Crew to lewy migacz tylni przestał działać

PRAWDZIWY RAP ROBIE ZAWSZE
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:12:25, 30-06-09
stare

Rapu Imperator
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:49:18, 01-07-09
ci z fatum kriu jest chujowe, jedyne co potrafia robic, to zapraszac dobrych ludzi by im robili refreny :{

HOdass
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:11:38, 18-11-09
w ogole mi sie to nie podoba, żurom ich zjada.

NOTE2.1
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:14:34, 18-11-09

STARE


bogumił
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:02:21, 18-11-09
komu ty to wciskasz.

DW202JA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:03:20, 18-11-09
ulotki kozacki kawalek! reszta plytki tez dobra. W koncu na ich koncercie w 71 bylo 25 razy wiecej ludzi niz na firmie.

bezproblemowoman
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:15:57, 18-11-09

prześłuchałem SZCZERZE dobra płyta w chuj!INNAAA!

dla mnie juz pierszy numer rozwala..Z TYM FRANZ\CUZZZZZEEEEMMMMMM!!!

a właśnie ta 19 BASTA to chyba diss na libera i donia!!!hahaha

dobrze pojechany hardcorowo i z głową

proposy chłopaki!!oby tak dalej

JEBAĆ HIPHOPOLOOO!!JEBAĆ LIBERA!!! JEBAĆ DONIA!!!!


Nikone
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:40:17, 18-11-09

StraightOldSkewlFlavour
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:49:38, 22-12-09
fatalny 'raper'. uliczna pozerka - to prawdziwa, fakt :) ale slaba fhuj

NOTE2.1
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:19:06, 22-12-09

DOBRY ULICZNY RAP ROBI $zym$ I , A NIE JAK TE MARNE HUJOWE ŚPIEWAKI CO UDAJĄ ULICZNIAKÓW A WCALE NIE UMIĄ TEGO ROBIĆ i NIE ROBIĄ DO TEGO TEŻ RAPU


BigUp18
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:18:53, 24-12-09
dobra plyta,pozdro szczodro

Opat
Autor: Opat   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:18:40, 24-01-11

KarolStrasburger|Reedukacja rozjebała
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:27:16, 17-03-11
beka kto to kupuje w ogóle ?

anonim
Autor: Neargile.   Link do posta
02:05:10, 04-06-14
420...


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-224-255-17.compute-1.amazonaws.com (54.224.255.17). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies