Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

wizytówka - Ascetoholix

 Ascetoholix rap graffiti breakdance video Ascetoholix, ascetoholix.hip-hop.pl
Ascetoholix - znani też jako "Drużyna A" to grupa trzech chłopaków (Kris, Doniu, Liber) z Obornik Wielkopolskich koło Poznania, którzy są świetnym przykładem na to, jak od czystej fascynacji hiphopem przejść do grona najbardziej cenionych wykonawców ...
anonim
Autor: bllllllllllllllllleeeeeeeeeeee   Link do posta
Host: ---.cafe.vf.pl
20:00:39, 12-01-05
dla mnie ten zespol to kompletna klapa:D

anonim
Autor: bllllllllllllllllleeeeeeeeeeee   Link do posta
Host: ---.cafe.vf.pl
20:00:39, 12-01-05
dla mnie ten zespol to kompletna klapa:D

anonim
Autor: <<< Eve! >>>   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
18:56:28, 14-01-05
wejże się wyrażaj dokładnie, co ci sie nie podoba, a nie kompletna klapa. I jeszcze uśmieszek na końcu, jak down (ty nie uśmieszek).

anonim
Autor: <<< Eve! >>>   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
18:56:28, 14-01-05
wejże się wyrażaj dokładnie, co ci sie nie podoba, a nie kompletna klapa. I jeszcze uśmieszek na końcu, jak down (ty nie uśmieszek).

anonim
Autor: Iwcia   Link do posta
Host: ---.51.236.229
20:35:46, 17-01-05
tta stronka jest spox ale nie wiem jak ściągać teledyski ......dnooooooooo

anonim
Autor: Iwcia   Link do posta
Host: ---.51.236.229
20:35:46, 17-01-05
tta stronka jest spox ale nie wiem jak ściągać teledyski ......dnooooooooo

anonim
Autor: SzAtAn i RuSeK   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
20:19:10, 18-01-05
sssssssssssssssssssssssssuper mmmmmmmmmmuza joł ssserialnie ziome3k jestemSzAtAn i RuSeK

anonim
Autor: SzAtAn i RuSeK   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
20:19:10, 18-01-05
sssssssssssssssssssssssssuper mmmmmmmmmmuza joł ssserialnie ziome3k jestemSzAtAn i RuSeK

anonim
Autor: Michał z getta   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
10:20:15, 05-02-05
jestescie mega ziomki tylko was idzie sluchac a nie jakies ''BEZELE''

anonim
Autor: Michał z getta   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
10:20:15, 05-02-05
jestescie mega ziomki tylko was idzie sluchac a nie jakies ''BEZELE''

anonim
Autor: *******   Link do posta
Host: ---.sylwex.pl
13:15:55, 11-02-05
e ludzi odpierdolcie sie od ascetów som zajebisci tak jak hansik z 52 pozdro dla was

anonim
Autor: *******   Link do posta
Host: ---.sylwex.pl
13:15:55, 11-02-05
e ludzi odpierdolcie sie od ascetów som zajebisci tak jak hansik z 52 pozdro dla was

anonim
Autor: CZERWONAA   Link do posta
Host: ---.15.135.100
13:00:15, 27-02-05
sIEMA.... SZUKAŁAM JUŻ WSZĘDZIE....może mi ktoś powiedzieć jak Liber ma na imie....?? Doniu to Dominik Kris_krzysztof..a Libera nie ma:(.. bedę wdzieczna....nr.gg 1496707..pozdro a w-ch dla Libera i chłopaków....:*

anonim
Autor: CZERWONAA   Link do posta
Host: ---.15.135.100
13:00:15, 27-02-05
sIEMA.... SZUKAŁAM JUŻ WSZĘDZIE....może mi ktoś powiedzieć jak Liber ma na imie....?? Doniu to Dominik Kris_krzysztof..a Libera nie ma:(.. bedę wdzieczna....nr.gg 1496707..pozdro a w-ch dla Libera i chłopaków....:*

anonim
Autor: kuba luber - ascetoholix   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
17:50:30, 27-02-05
Liber jest od nazwiska a na imie ma Kuba

anonim
Autor: kuba luber - ascetoholix   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
17:50:30, 27-02-05
Liber jest od nazwiska a na imie ma Kuba

anonim
Autor: karolinka_ 1000lecia_ Płock   Link do posta
Host: ---.c154.petrotel.pl
17:14:19, 04-03-05
UWIELBIAM TEN ZESPÓŁ MOIM ZDANIEM JEST WYPASIONY NA MAKSA I AJLEPSZY Z NICH TO LIBER JEST ZAJE***** UWIELBIAM CIE LIBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

anonim
Autor: karolinka_ 1000lecia_ Płock   Link do posta
Host: ---.c154.petrotel.pl
17:14:19, 04-03-05
UWIELBIAM TEN ZESPÓŁ MOIM ZDANIEM JEST WYPASIONY NA MAKSA I AJLEPSZY Z NICH TO LIBER JEST ZAJE***** UWIELBIAM CIE LIBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

anonim
Autor: sam   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
20:13:47, 19-03-05
pozdro asceci jestescie zajebisci

anonim
Autor: sam   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
20:13:47, 19-03-05
pozdro asceci jestescie zajebisci

anonim
Autor: dupeek - głupek   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
12:53:54, 15-04-05
liber ma na imie marcin, a nie kuba. marcin piotrowski

anonim
Autor: dupeek - głupek   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
12:53:54, 15-04-05
liber ma na imie marcin, a nie kuba. marcin piotrowski

Niker
Autor: Niker   Link do posta
13:19:16, 18-04-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
To zajebisty zespół nie wiem dlaczego na nich tak najeżdżają

Niker
Autor: Niker   Link do posta
13:19:16, 18-04-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
To zajebisty zespół nie wiem dlaczego na nich tak najeżdżają

Arion
Autor: Arion   Link do posta
11:41:21, 30-05-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Do kogoś dobrze zorientowanego kieruje takie pytanie : Pierwotnie zespół Ascetoholix liczył więcej członków. Kto to był i czy teraz coś nagrywają? Chciałbym się po prostu dowiedzieć... A tak w ogóle to wkurzają mnie tacy, co tylko piszą, że ktoś jest fajny albo piosenka fajna jest... mi się wydaję, że chłopakom z drużyny a chodzi o cos więcej...

Arion
Autor: Arion   Link do posta
11:41:21, 30-05-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Do kogoś dobrze zorientowanego kieruje takie pytanie : Pierwotnie zespół Ascetoholix liczył więcej członków. Kto to był i czy teraz coś nagrywają? Chciałbym się po prostu dowiedzieć... A tak w ogóle to wkurzają mnie tacy, co tylko piszą, że ktoś jest fajny albo piosenka fajna jest... mi się wydaję, że chłopakom z drużyny a chodzi o cos więcej...

anonim
Autor: Maryc   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
14:44:50, 14-07-05
Słuchajcie, wszędzie jest napisane, że nowy album Ascetoholicy mają zamiar wydać w czerwcu 2005r. Jest już połowa lipca i ani słuchu o płytce. Może redakcja wie coś na ten temat, bo mi zależy na nowym albumie tej super drużyny Hip Hop\'owej. Pozdro dla wszystkich prawdziwych słuchaczy!!

anonim
Autor: Maryc   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
14:44:50, 14-07-05
Słuchajcie, wszędzie jest napisane, że nowy album Ascetoholicy mają zamiar wydać w czerwcu 2005r. Jest już połowa lipca i ani słuchu o płytce. Może redakcja wie coś na ten temat, bo mi zależy na nowym albumie tej super drużyny Hip Hop\'owej. Pozdro dla wszystkich prawdziwych słuchaczy!!

anonim
Autor: kakulcia   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
09:22:04, 21-07-05
Ascetoholix jest super!!

anonim
Autor: kakulcia   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
09:22:04, 21-07-05
Ascetoholix jest super!!

anonim
Autor: kakulcia   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
09:22:04, 21-07-05
Ascetoholix jest super!!

anonim
Autor: kakulcia   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
09:22:04, 21-07-05
Ascetoholix jest super!!

anonim
Autor: jjjaaarr   Link do posta
Host: ---.160.17.230
00:31:29, 23-07-05
NNNNNNNNNAAAAAASZZEEE RANDEEEEEEEEZ VVVVVVVVVOOOOOOOUUSSS!!!! asceci to cioty, a kris to cwaniaczek jakich mało

anonim
Autor: jjjaaarr   Link do posta
Host: ---.160.17.230
00:31:29, 23-07-05
NNNNNNNNNAAAAAASZZEEE RANDEEEEEEEEZ VVVVVVVVVOOOOOOOUUSSS!!!! asceci to cioty, a kris to cwaniaczek jakich mało

anonim
Autor: lykor   Link do posta
Host: ---.testardo-redcell.pl
12:02:57, 04-08-05
asceci to kurwy i chuje. nędza - gówno a nie hip hop.

anonim
Autor: lykor   Link do posta
Host: ---.testardo-redcell.pl
12:02:57, 04-08-05
asceci to kurwy i chuje. nędza - gówno a nie hip hop.

anonim
Autor: Żusto&Susan   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
17:49:13, 14-08-05
Sami jesteście cioty i kurwy!!! Asceci sa ZAJEBIŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gówno wiecie o HH!! A co do Libera, to on ma na nazwisko Piotrowski, a nie Piotrkowski!! Możecie sobie to sprawdzić, wystarczy zajżeć do składanki ESKA SQUAD. Gówno to jest to, czego wy słuchacie czyli DISCO POLO! NARA BURAKI

anonim
Autor: Żusto&Susan   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
17:49:13, 14-08-05
Sami jesteście cioty i kurwy!!! Asceci sa ZAJEBIŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gówno wiecie o HH!! A co do Libera, to on ma na nazwisko Piotrowski, a nie Piotrkowski!! Możecie sobie to sprawdzić, wystarczy zajżeć do składanki ESKA SQUAD. Gówno to jest to, czego wy słuchacie czyli DISCO POLO! NARA BURAKI

anonim
Autor: Ania;p   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
19:30:33, 08-09-05
Liber ma na nazwisko PIOTRKOWSKI, to tak dla tych, ktorzy czytac nie potrafia. A jak koles kupujesz plyty Eski na bazarze, to sie nie dziw, ze masz przejezyczenia;p Tak ogolnie, to kazdy, kto twierdzi iz Asceci to (nie bede cytowac) to jest w cholernym bledzie. Bo chlopaki nie robia komercji typu Bezele albo Mezo. Rapuja o prawdziwych rzeczach i tak ma byc. Piatka dla Druzyny A i Hansika z 52... buziaki chlopcy, oby tak dalej!!!! A Ty Doniu nie idz w slady Jeden Osiem L, bo juz nie bede Cie lubic. Papapa

anonim
Autor: Ania;p   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
19:30:33, 08-09-05
Liber ma na nazwisko PIOTRKOWSKI, to tak dla tych, ktorzy czytac nie potrafia. A jak koles kupujesz plyty Eski na bazarze, to sie nie dziw, ze masz przejezyczenia;p Tak ogolnie, to kazdy, kto twierdzi iz Asceci to (nie bede cytowac) to jest w cholernym bledzie. Bo chlopaki nie robia komercji typu Bezele albo Mezo. Rapuja o prawdziwych rzeczach i tak ma byc. Piatka dla Druzyny A i Hansika z 52... buziaki chlopcy, oby tak dalej!!!! A Ty Doniu nie idz w slady Jeden Osiem L, bo juz nie bede Cie lubic. Papapa

anonim
Autor: asceta   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
20:53:26, 29-09-05
Joł ziomy asceci są zajebiści !!!!

anonim
Autor: asceta   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
20:53:26, 29-09-05
Joł ziomy asceci są zajebiści !!!!

anonim
Autor: shook ones   Link do posta
Host: ---.adsl.inetia.pl
12:13:21, 22-10-05
jebane skurwysyny, pedały,lachociągi a nie raperzy

anonim
Autor: shook ones   Link do posta
Host: ---.adsl.inetia.pl
12:13:21, 22-10-05
jebane skurwysyny, pedały,lachociągi a nie raperzy

Marian Kawałek
15:05:47, 05-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
 No i kto tutaj na tym forum jest jak można że asceci nie są komercyjni to ktoś tu chyba pomylił adresy  i jak ktoś poruwnuj Ekipe z UMC do bezeli to naprawde jest w błedzie i  wogóle co  ty tu  wypisujesz Ania idz sobie gdzies na strone bravo pl tam  mozesz tak mowic a tutaj tak się nie wypowiadaj

Marian Kawałek
15:05:47, 05-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
 No i kto tutaj na tym forum jest jak można że asceci nie są komercyjni to ktoś tu chyba pomylił adresy  i jak ktoś poruwnuj Ekipe z UMC do bezeli to naprawde jest w błedzie i  wogóle co  ty tu  wypisujesz Ania idz sobie gdzies na strone bravo pl tam  mozesz tak mowic a tutaj tak się nie wypowiadaj

anonim
Autor: Ktosik   Link do posta
Host: ---.rzeszow.mm.pl
19:41:56, 09-12-05
Najłatwiej kogoś obrzucić błotem. Jak śpiewa Owal ,,Nie komentuj to nie sztuka\". Asceci są suuuuuuuuuper. Rapują o poważnych rzeczach. Teksty ich piosenek są ,,życiowe\". Nie rapują o głupotach tak jak niektórzy. Nie będe przytaczać konkretnych osób bo najłatwiej kogoś obsmarować, ale to nie dla mnie. Ci co mówią o nich kurwy, skurwysyny itp. chyba nie wiedzą co mówią. Bo jak można kogoś tak oceniać nie znając go. Oni robią swoje i niech tak będzie dalej. Ascetoholix rządzi!!!!!!!!! Wielkie pozdro dla prawdziwych fanów Drużyny A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anonim
Autor: Ktosik   Link do posta
Host: ---.rzeszow.mm.pl
19:41:56, 09-12-05
Najłatwiej kogoś obrzucić błotem. Jak śpiewa Owal ,,Nie komentuj to nie sztuka\". Asceci są suuuuuuuuuper. Rapują o poważnych rzeczach. Teksty ich piosenek są ,,życiowe\". Nie rapują o głupotach tak jak niektórzy. Nie będe przytaczać konkretnych osób bo najłatwiej kogoś obsmarować, ale to nie dla mnie. Ci co mówią o nich kurwy, skurwysyny itp. chyba nie wiedzą co mówią. Bo jak można kogoś tak oceniać nie znając go. Oni robią swoje i niech tak będzie dalej. Ascetoholix rządzi!!!!!!!!! Wielkie pozdro dla prawdziwych fanów Drużyny A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anonim
Autor: Owczarek   Link do posta
Host: ---.cable.ubr01.dals.blueyonder.co.uk
22:38:45, 26-12-05
 ej suki jebane lalalala
Jedyny utwor tych cwelbekow jaki toleruje to Azyl i to wylacznie dlatego ze zwrotki w nim maja Fu i Pono. To tyle
a tym \"zespole\" z podpoznanskiej wsi

anonim
Autor: Owczarek   Link do posta
Host: ---.cable.ubr01.dals.blueyonder.co.uk
22:38:45, 26-12-05
 ej suki jebane lalalala
Jedyny utwor tych cwelbekow jaki toleruje to Azyl i to wylacznie dlatego ze zwrotki w nim maja Fu i Pono. To tyle
a tym \"zespole\" z podpoznanskiej wsi

anonim
Autor: faoła   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
23:57:38, 26-01-06
patrzac na to co tu sie dzieje,co sie pisze (a nie mam zielonego pojecia o hh) to mozna sie zalamac ze taki fanatyzm istnieje. Buractwo (mowie o \'fanach\' niczym z bravo,zbierajacych \'postery\') toż to szok! Gotowi zamordowac za odpowiednie nazwisko! a co to za roznica Kowalcki czy Nowak??!! Jezu ludzie! Eska wam umysly zabiera czy jak? Zenada. bye bye generalnie

anonim
Autor: faoła   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
23:57:38, 26-01-06
patrzac na to co tu sie dzieje,co sie pisze (a nie mam zielonego pojecia o hh) to mozna sie zalamac ze taki fanatyzm istnieje. Buractwo (mowie o \'fanach\' niczym z bravo,zbierajacych \'postery\') toż to szok! Gotowi zamordowac za odpowiednie nazwisko! a co to za roznica Kowalcki czy Nowak??!! Jezu ludzie! Eska wam umysly zabiera czy jak? Zenada. bye bye generalnie

anonim
Autor: gilgotka   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
00:02:23, 27-01-06
Do wszystkich fanek: ej dziewczynki nie ma sie co tak jarac bo Liber to ma z was wszystkich zwałe a wogóle to wcale nie taki ziom z niego, bo z tego co słyszałam koleś od kilku lat nie ma dupy-dlaczego? po co kupowac mleczarnie jak mozna sie inaczej mleka napic??...chesz mnie ząbki jak krysztalki?pij codziennie mleczko z pałki. P.S. do fanek: chcesz mieć cycki jak Pamela pij codziennie actimela! Zegnam

anonim
Autor: gilgotka   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
00:02:23, 27-01-06
Do wszystkich fanek: ej dziewczynki nie ma sie co tak jarac bo Liber to ma z was wszystkich zwałe a wogóle to wcale nie taki ziom z niego, bo z tego co słyszałam koleś od kilku lat nie ma dupy-dlaczego? po co kupowac mleczarnie jak mozna sie inaczej mleka napic??...chesz mnie ząbki jak krysztalki?pij codziennie mleczko z pałki. P.S. do fanek: chcesz mieć cycki jak Pamela pij codziennie actimela! Zegnam

puert0ooric0oo
20:00:32, 15-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dlaczego się czepiacie Ascetów??? Oni są cudowni, niepowtarzalni, rapują o życiu, a nie o jakimś gównie, a jak ktoś nie wie to niech się poprostu KURWA nie wyraża, bo mnie to wkurza. Słuchajcie sobie Disco Polo, ale fani Ascetów są zajebiści.!!!!!!!!!!!!  Oni przynajmniej mają pojęcie o życiu. Nie wkurzajcie mnie, bo nie macie o nich pojęcia.ASCETOHOLIX THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    KTO MNIE POPIERA???

puert0ooric0oo
20:00:32, 15-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dlaczego się czepiacie Ascetów??? Oni są cudowni, niepowtarzalni, rapują o życiu, a nie o jakimś gównie, a jak ktoś nie wie to niech się poprostu KURWA nie wyraża, bo mnie to wkurza. Słuchajcie sobie Disco Polo, ale fani Ascetów są zajebiści.!!!!!!!!!!!!  Oni przynajmniej mają pojęcie o życiu. Nie wkurzajcie mnie, bo nie macie o nich pojęcia.ASCETOHOLIX THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    KTO MNIE POPIERA???

sopel99
15:07:19, 05-04-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Nie no jak usłyszałem kawałek \'\'Szoł\'\' to się na plecy wyjebałem ze śmiechu. Kurwa dissa nawet nie potrafią nagrać, mam nadzieję że Fokus coś z tym zrobi, bo ja bym te pizdy pozabijał. Niech sobie ciotunie dalej te swoje dancingi robią.

sopel99
15:07:19, 05-04-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Nie no jak usłyszałem kawałek \'\'Szoł\'\' to się na plecy wyjebałem ze śmiechu. Kurwa dissa nawet nie potrafią nagrać, mam nadzieję że Fokus coś z tym zrobi, bo ja bym te pizdy pozabijał. Niech sobie ciotunie dalej te swoje dancingi robią.

anonim
Autor: cfibel   Link do posta
Host: ---.kompex.pl
20:01:42, 18-04-06
kiedys nagrywali dobry rap...a teraz to jedna z najwiekszych chujni w tym kraju...przykro mi chlopaki

anonim
Autor: cfibel   Link do posta
Host: ---.kompex.pl
20:01:42, 18-04-06
kiedys nagrywali dobry rap...a teraz to jedna z najwiekszych chujni w tym kraju...przykro mi chlopaki

anonim
Autor: RAPPA   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
15:37:01, 03-05-06
ZASTANAWIA MNIE JEDNO; NA JAKIEJ PODSTAWIE WY ICH OCENIACIE? ZDJECIE ZGAZETY, JEDEN NIETRAFNY KAWAŁEK? JEZELI TOJEST WASZ KIERUNEK DO OCENY TO SŁABI JESTEŚCIE. WASI IDOLE SA INNI OKS NIKT SIE NIE CZEPIA WIEC JAK KTOAS ICH NIE LUBI  TO NO PROBLEM MA PRAWO ALE ZASTANOWCIE SIE CZY OBRAZAJAC ICH NA PEWNO MACIE RACJE... JAK TACY JESTEŚCIE MĄDRZY TO DALEJ: WEŹCIE MAJKA W DŁOŃ, ZACZNIJCIE NAWIJAĆ. POSŁUCHAMY TYCH ŁKAŃ I ZOBACZYMY KTO SIE JESZCZE ODEZWIE... POZDRO

anonim
Autor: RAPPA   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
15:37:01, 03-05-06
ZASTANAWIA MNIE JEDNO; NA JAKIEJ PODSTAWIE WY ICH OCENIACIE? ZDJECIE ZGAZETY, JEDEN NIETRAFNY KAWAŁEK? JEZELI TOJEST WASZ KIERUNEK DO OCENY TO SŁABI JESTEŚCIE. WASI IDOLE SA INNI OKS NIKT SIE NIE CZEPIA WIEC JAK KTOAS ICH NIE LUBI  TO NO PROBLEM MA PRAWO ALE ZASTANOWCIE SIE CZY OBRAZAJAC ICH NA PEWNO MACIE RACJE... JAK TACY JESTEŚCIE MĄDRZY TO DALEJ: WEŹCIE MAJKA W DŁOŃ, ZACZNIJCIE NAWIJAĆ. POSŁUCHAMY TYCH ŁKAŃ I ZOBACZYMY KTO SIE JESZCZE ODEZWIE... POZDRO

anonim
Autor: Lejba   Link do posta
Host: ---.rzeszow.mm.pl
13:52:13, 04-05-06
JAK CZYTAM NIEKTÓRE KOMENTARZE NIE TYLKO NA TEJ STRONIE TO MI SIE NIEDOBRZE ROBI... ALBO BANDA LUDZI KTÓRZY ICH WYZYWAJĄ OD NAJGORSZYCH ALBO NAPALONE PANNY... NIEKTÓRE KOMENTY NICZEGO SOBIE... CO DO KRISA NIE WYDAWAŁ SIE TAKIM CWANIAKIEM JAK TU KTOŚ NAPISAŁ WRĘCZ PRZECIWNIE... CO DO ICH MUZY TO JEST NAPRAWDE COOL... NO I WŁAŚNIE JAK MOŻNA TAK KOGOŚ OBRAŻAC NIE ZNAJĄC GO... W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI NO ALE CO ZROBIĆ... NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ JAKIE WARTOŚCI SĄ WAŻNE W ŻYCIU... ASCECI ROBIĄ SWOJE I ROBIĄ TO DOBRZE OBY TAK DALEJ...

anonim
Autor: Lejba   Link do posta
Host: ---.rzeszow.mm.pl
13:52:13, 04-05-06
JAK CZYTAM NIEKTÓRE KOMENTARZE NIE TYLKO NA TEJ STRONIE TO MI SIE NIEDOBRZE ROBI... ALBO BANDA LUDZI KTÓRZY ICH WYZYWAJĄ OD NAJGORSZYCH ALBO NAPALONE PANNY... NIEKTÓRE KOMENTY NICZEGO SOBIE... CO DO KRISA NIE WYDAWAŁ SIE TAKIM CWANIAKIEM JAK TU KTOŚ NAPISAŁ WRĘCZ PRZECIWNIE... CO DO ICH MUZY TO JEST NAPRAWDE COOL... NO I WŁAŚNIE JAK MOŻNA TAK KOGOŚ OBRAŻAC NIE ZNAJĄC GO... W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI NO ALE CO ZROBIĆ... NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ JAKIE WARTOŚCI SĄ WAŻNE W ŻYCIU... ASCECI ROBIĄ SWOJE I ROBIĄ TO DOBRZE OBY TAK DALEJ...

anonim
Autor: Lejba   Link do posta
Host: ---.rzeszow.mm.pl
13:57:06, 04-05-06
I JESZCZE WIELKIE POZDRO DLA CAŁEJ DRUŻYNY A ZA WYTRWAŁOŚĆ, WYTRZYMAŁOŚĆ, ZA TO ŻE NIE PRZEJMUJĄ SIĘ TYM WSZYSTKIM...  IGNORANCJA TO SIŁA... ZLEWAĆ IDIOTÓW... RACJA...

anonim
Autor: Lejba   Link do posta
Host: ---.rzeszow.mm.pl
13:57:06, 04-05-06
I JESZCZE WIELKIE POZDRO DLA CAŁEJ DRUŻYNY A ZA WYTRWAŁOŚĆ, WYTRZYMAŁOŚĆ, ZA TO ŻE NIE PRZEJMUJĄ SIĘ TYM WSZYSTKIM...  IGNORANCJA TO SIŁA... ZLEWAĆ IDIOTÓW... RACJA...

anonim
Autor: O M G   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
19:57:13, 09-06-06
HEHEHEHEHE.... ASCETOHOLIX RULES ?? BUHAHHA. LUDZIE POSLUCHAJCIE SOBIE PKHZ, PLOMIEN 81, OSTREGO I DOPIERO PIERDOLCIE :d




ŻAL.PL

anonim
Autor: O M G   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
19:57:13, 09-06-06
HEHEHEHEHE.... ASCETOHOLIX RULES ?? BUHAHHA. LUDZIE POSLUCHAJCIE SOBIE PKHZ, PLOMIEN 81, OSTREGO I DOPIERO PIERDOLCIE :d




ŻAL.PL

anonim
Autor: BN   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
12:45:48, 26-08-06
WONT BUROKI NA POLE BO TAM WASZE MIEJSCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

anonim
Autor: BN   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
12:45:48, 26-08-06
WONT BUROKI NA POLE BO TAM WASZE MIEJSCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

anonim
Autor: BN   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
12:53:08, 26-08-06
ASCECI SĄ ZAJEBISCI BUUUUHAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAA!!!!! DONIU LIZ PAŁE KRISOWI A LIBER NIECH CIE WDUPE SMARUJE JEBA WAS CIOTY!!

anonim
Autor: BN   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
12:53:08, 26-08-06
ASCECI SĄ ZAJEBISCI BUUUUHAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAA!!!!! DONIU LIZ PAŁE KRISOWI A LIBER NIECH CIE WDUPE SMARUJE JEBA WAS CIOTY!!

anonim
Autor: jaaa=D   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
13:06:50, 07-10-06
ich wspole plyty są ok.. ale doniu z liberem ze swoimi solowkami to dojebali... sprzedali sie;/

anonim
Autor: jaaa=D   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
13:06:50, 07-10-06
ich wspole plyty są ok.. ale doniu z liberem ze swoimi solowkami to dojebali... sprzedali sie;/

anonim
Autor: Makosz Dominika   Link do posta
Host: ---.160.38.195
19:55:35, 22-12-06
   To bardzo znana oraz lubiana piosenka która podbiła serca wielu fanek.

anonim
Autor: Makosz Dominika   Link do posta
Host: ---.160.38.195
19:55:35, 22-12-06
   To bardzo znana oraz lubiana piosenka która podbiła serca wielu fanek.

anonim
Autor: Shprot   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
00:59:33, 07-10-07
Fokus dobrze nawinął w "za szybcy się wściekli"

"kto nie kuma tu, czarno na białym jak panda
ile dałbym by zapomnieć ten skandal, żenującego klauna, klaudia ma dauna
wszystkie chwile gdy debile te mają swe złe chwile ile można jak sauna
SUCZKI, morda psie, SUCZKU, naucz się od psa w łóżku kilku kruczków
DISS - JAKI DISS ?? REAKCJA NORMALNA, na TEN poziom rapu PORAŻKA TOTALNA"


-tyle !!

Pozdro dla prawdziwych słuchaczy dobrego Hip-Hopu :)

anonim
Autor: Shprot   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
00:59:33, 07-10-07
Fokus dobrze nawinął w "za szybcy się wściekli"

"kto nie kuma tu, czarno na białym jak panda
ile dałbym by zapomnieć ten skandal, żenującego klauna, klaudia ma dauna
wszystkie chwile gdy debile te mają swe złe chwile ile można jak sauna
SUCZKI, morda psie, SUCZKU, naucz się od psa w łóżku kilku kruczków
DISS - JAKI DISS ?? REAKCJA NORMALNA, na TEN poziom rapu PORAŻKA TOTALNA"


-tyle !!

Pozdro dla prawdziwych słuchaczy dobrego Hip-Hopu :)

anonim
Autor: Ajfam   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
13:11:48, 16-11-07
Ascetoholix to pierdolone ścierwo i jebane hiphopolo po co takie góno na tym forum no ja pierdole wyjebać to i tyle

anonim
Autor: Ajfam   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
13:11:48, 16-11-07
Ascetoholix to pierdolone ścierwo i jebane hiphopolo po co takie góno na tym forum no ja pierdole wyjebać to i tyle

anonim
Autor: Zuśka   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
15:39:53, 25-12-07
Shprot popieram w 100%! :) Wszystkich fanów tych złamasów powinnni wypierdolić do łagrow na Sybir! hahahaha to jest smieszne co te lamy wyczynają. ascetoholix to "skład" dla napalonych dziwek! Chuj wam w dupe pseudohiphopowcy!
Pozdro dla prawdziwych
AVE PDG!

anonim
Autor: Zuśka   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
15:39:53, 25-12-07
Shprot popieram w 100%! :) Wszystkich fanów tych złamasów powinnni wypierdolić do łagrow na Sybir! hahahaha to jest smieszne co te lamy wyczynają. ascetoholix to "skład" dla napalonych dziwek! Chuj wam w dupe pseudohiphopowcy!
Pozdro dla prawdziwych
AVE PDG!

Yurek
Autor: Yurek   Link do posta
22:39:07, 01-03-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SPIERDALAJ GIMBUSIE

Yurek
Autor: Yurek   Link do posta
22:39:07, 01-03-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SPIERDALAJ GIMBUSIE

fiszmejker
21:32:10, 06-07-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Liber ma na imie: Wiesław Lipowski. Serdecznie pozdrawiam środkowym palcem.

anonim
Autor: Dj. Ger   Link do posta
Host: ---.25.208.2
13:17:35, 08-01-09
są do bani

anonim
Autor: link do posta   Link do posta
Host: ---.95.180.11.bdi.net.pl
15:00:55, 02-11-12
hej liber lubię cię a ty mnie lubisz

anonim
Autor: click through the following post   Link do posta
Host: ---.4.114.248
12:59:48, 05-03-13
magnificent submit, very informative. I'm wondering why the opposite specialists of this sector don't understand this. You should proceed your writing. I'm confident, you've a huge readers' base already!| click through the following post</a%3


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 3 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-83-81-52.compute-1.amazonaws.com (54.83.81.52). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.
Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies