Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Rezerwacja i sprzedaż biletów

  • Czym jest przedsprzedaż, na czym polegaja i co mi daje?
 

Wszystkim osobom chcącym wejść komfortowo i bez żadnych problemów na dowolną, nawet najbardziej obleganą imprezę, polecamy przedsprzedaż jako nowoczesny sposób opłacenia wejścia na imprezę. W wariancie tym, wykupujesz bilet z odpowiednim wyprzedzeniem. Po opłaceniu Twoje dane znajdują się na liście, którą otrzymuje organizator i ma on obowiązek wydać Ci bilet lub wpuścić na imprezę. Jako pośrednik gwarantujemy to wszystkim wykupującym bilety w naszym systemie.

Aby złożyć zamówienie i opłacić bilet musisz wypełnić formularz ze swoimi danymi oraz określić ilość biletów jakie zamierzasz kupić (ilość nie jest ograniczona). Po wypełnieniu i przesłaniu formularza zostaniesz poproszony o dokonanie zapłaty za pomocą serwisu dotpay.pl lub Punktami Hip-Hop.pl. Dopiero po otrzymaniu należności rejestrujemy Cię jako osobę, która kupiła bilet. Samo złożenie zamówienia i nie opłacenia biletu nic Ci nie daje. Jeżeli chcesz wyłącznie zaklepać bilet i kupić go w kasie, skorzystaj z opcji rezerwacji biletu.

- Sklep z biletami masz najbliżej i zawsze łatwo go znajdziesz – wystarczy wejść na stronę http://www.hip-hop.pl i wejść w szczegóły imprezy. Masz dostęp do wszystkich imprez, nawet jeżeli miejsce imprezy i sklepy muzyczne w których prowadzona jest sprzedaż są oddalone od miejsca w którym przebywasz.

- Nie musisz ze sobą wieźć większej kwoty pieniędzy – w dzisiejszych niespokojnych czasach to duża zaleta.

- Możesz kupić bilet taniej – często cena jest niższa, szczególnie jeżeli kupujesz odpowiednio wcześniej.

- Jest to najpewniejszy sposób zakupu biletu – nawet, jeżeli impreza zostanie odwołana, nie wejdziesz na imprezę z winy organizatora lub organizator zmieni mocno warunki imprezy (np. nie przyjedzie gwiazda którą chciałeś zobaczyć), możesz złożyć reklamację. Gwarantuje Ci to Hip-Hop.pl, ponieważ organizator otrzymuje pieniądze z Twojego konta, dopiero po tym jak wywiąże się ze swojego zadania.

- Jesteś spokojny, bo bilet na Ciebie czeka, nawet jeżeli spóźnisz się na imprezę.

- Nie stoisz w długiej kolejce.

- Nie zgubisz biletu i nikt Ci go nie zabierze.

- Masz pewność, że kupiony bilet nie jest podrabiany.

Bilety mogą kupować osoby z zagranicy. Przyjmujemy płatności kartami kredytowymi.

Formę takiego imprezowania docenią szczególnie osoby, które jadą z bardzo daleka i chcą mieć pewność, że po przejechaniu setek a może i tysięcy kilometrów na pewno wejdą na imprezę.

Ważne - nie zapomnij dowodu tożsamości i - najlepiej wydruku otrzymane w PDF e-mailem potwierdzenie rezerwacji (znajduje się na nim unikalny numer każdej rezerwacji)!

  • Czym różni się rezerwacja od przedsprzedaży?
 

To proste - przy rezerwacji nie płacisz wcześniej za bilet on-line, tylko bezpośrednio na imprezie. W przypadku przedsprzedaży bilet opłacasz wcześniej i organizator jest przez nas o tym powiadomiony. W przypadku rezerwacji przypisanie do Ciebie biletu jest czysto umowne, w przypadku przedsprzedaży bilet jest już Twój, już go kupiłeś.

  • Czym są rezerwacje, na czym polegają i co mi dają?
 

Jeśli nie masz swojego konta, a rodzice po ostatnim użyczeniu numeru karty kredytowej nie chcą z Tobą rozmawiać - to dobre wyjście zamiast przedsprzedaży. Zapisanie na listę rezerwujących oznacza, że w dniu imprezy masz pierwszeństwo w wykupie biletu.

Organizator będzie miał Twoje dane na liście, zatem wystarczy, że podejdziesz do kasy, podasz swoje nazwisko, opłacisz zarezerwowany bilet i będziesz mógł wejść na imprezę.

Po złożeniu zamówienia na rezerwację otrzymasz dodatkowo na podany adres e-mail link do pliku PDF z potwierdzeniem rezerwacji.

Zaletą rezerwacji jest również to, że cena biletu zarezerwowanego jest często niższa. Opcję tę polecamy osobom, które nie dojeżdżają z daleka na imprezę. W przypadku, gdy jedziesz z daleka na wymarzoną imprezę i chcesz mieć pewność, że wejdziesz, zastanów się, czy nie lepiej skorzystać z przedsprzedaży.

Zaletą, którą docenią szczególnie osoby dojeżdżające na imprezę jest to, że organizator na bieżąco informuje wszystkich uczestników (na e-mail) o zmianach w warunkach rezerwacji, zmianach w szczegółach koncertu oraz jeżeli coś takiego nastąpi, może odpowiednio wcześniej powiadomić Cię o odwołaniu koncertu.

Ważne - nie zapomnij dowodu tożsamości i - najlepiej wydruku PDF potwierdzającego rezerwację (znajduje się na nim unikalny numer każdej rezerwacji) - w końcu, te 210cm miłego pana przed wejściem do klubu musi w jakiś sposób potwierdzić, że ty, to ty.

  • Ile biletów mogę kupić?
 

Osoba rezerwująca bilet, nie może zamówić jednorazowo większej ilości biletów, niż określi to organizator. Kupujący z kolei może zakupić dowolną ilość biletów (mniejszą lub równą całej puli).

  • Jak sprawdzić czy rezerwacja, którą złożyłem jest aktywana?
 

Pamiętaj, że ważne są tylko te rezerwacje, które zostały opłacone (1 punkt) i zostało to potwierdzone e-mailem, który wysłaliśmy na adres który podałeś. Jeśli nie dostałeś żadnego e-maila, najprawdopodobniej źle wpisałeś adres, lub wystąpiły inne trudności przy składaniu zamówienia. Możesz to również sprawdzić w historii swoich punktów.

Dokonaj ponownej próby rezerwacji - nie ma obawy, dopóki nie potwierdzisz ich, są nieważne. Jeśli jednak okaże się, że rezerwacja jest już potwierdzona, nasza strona poinformuje Cię o tym przy ponownej próbie rezerwacji. Jeżeli chciałbyś zmienić ilość biletów, dokonaj zmiany ilości zamówionych biletów w edycji na stronie newsa imprezy.

W przeddzień imprezy dostaniesz jeszcze od nas jeszcze e-maile przypominające Ci o odbiorze biletów. To na wszelki wypadek, gdybyś zapomniał. Sam organizator w trakcie trwania rezerwacji, a nawet po jej zakończeniu ma możliwość przesyłania Ci wiadomości dotyczących imprezy.

  • Jestem organizatorem i pierwszy raz zakładam rezerwacje lub sprzedaż biletów. Co mam zrobić?
 

W naszym systemie organizator sam zakłada rezerwacje i sprzedaż biletów na swoje imprezy, nie jest to skomplikowane, więc na pewno dasz sobie rade.

Jeżeli masz już nadane uprawnienia organizatora tzw. Konto PRO (bezpłatnie uzyskane po przesłaniu wypełnionego formularza) wejdź jako zalogowany użytkownik na stronę Hip-Hop.pl. Wtedy w menu po lewej, w dziale "Balangi" pojawi się pogrubiony link "Moje rezerwacje". kliknij na niego. Odpowiednia ikona pojawi się też w edycji Twojego konta na Hip-Hop.pl.

Po kliknięciu na któryś z opisanych linków przejdziesz do Panelu Administracyjnego dla organizatorów. Tam zapoznaj się z regulaminem prowadzenia rezerwacji i przedsprzedaży biletów. Prowadzenie sprzedaży wiąże się z wystawieniem faktury VAT przez organizatora po imprezie.

Potem kliknij na link "Dodaj nową rezerwację". Następnie z listy imprez wybierz tę, którą organizujesz (wybór innej to bardzo poważne złamanie regulaminu i może skończyć się zablokowaniem konta). W kolejnym kroku określ cenę i pulę biletów w rezerwacji i/lub przedsprzedaży. Będziesz mógł zmieniać cenę i pulę trakcie rezerwacji. System będzie pamiętał kto, za jaką kwotę i ile zamówił biletów. Możesz na przykład wystawić bilety za 15 złotych na dwa miesiące przed imprezą, po 20 na miesiąc przed, 22 na dwa tygodnie przed i po 25 w tygodniu, w którym będzie impreza. Określ datę i godzinę końca przedsprzedaży/ rezerwacji (najpóźniej na godzinę przed imprezą).

Jeżeli chcesz natychmiast przerwać rezerwacje lub sprzedaż, to ustaw pulę biletów na 0. Pulę również możesz zmieniać dowolnie, w zależności od zainteresowania biletami na Twoją imprezę.

Jednorazowy koszt założenia rezerwacji na jedną imprezę to 5 Punktów Hip-Hop.pl. Koszt założenia przedsprzedaży, to prowizja ze sprzedanych biletów.

Jeżeli chcesz dokładnie poznać ideę rezerwacji i przedsprzedaży biletów na Hip-Hop.pl zobacz Jak założyć sprzedaż/ rezerwację biletów.

  • Płacę przelewem, zdąży dojść kasa?
 

Korzystając z płatności on-line za pośrednictwem serwisu dotpay.pl, pieniądze powinny dotrzeć do nas maksymalnie w ciągu 15 minut. Jeżeli wybierzesz opcję przelewu pocztowego, będzie potrzebował na to co najmniej 3-5 dni roboczych.

  • Zapłaciłem, i co? Na pewno dostanę bilet?
 

Tak. Głównym naszym warunkiem, jest to, że organizator zobowiązuje się do uwzględnienia każdego zamówienia złożonego na naszej stronie. Sam określa liczbę biletów, którą przekazuje do zakupu za pośrednictwem naszego serwisu. Nie ma obawy, że sprzeda bilety, których już nie ma - nasz system informatyczny uwzględnia sprzedaż biletów na bieżąco.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies