Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Plebiscyt Hip-Hop.pl i Wudoo: "Historie z sąsiedztwa" nr 1

zobacz też!
Po 31 latach więzienie opuszcza współzałożyciel Death Row, news, rap Hip-Hop
Trzy dekady temu Suge Knight planował rozpocząć dz...
Kolejny cypher Popkillera, news, rap Hip-Hop
Popkiller udostępnia ostatni, czwarty cypher ze sw...
EPIS DYM KNF ft. Nizioł - "Za głosem serca" - klip , news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do obejrzenia nowego teledysku od EPIS ...
"Na zamówienie chwili" - kolejna nowość z obozu InDaHouse, news, rap Hip-Hop
Do sieci wleciał nowy numer Raksa pieczętowany lab...
Kartky i Tymek w teledysku do singla "detroit", Kartky, news, rap Hip-Hop
Na kanale QueQuality pojawił się nowy obrazek, tym...

Plebiscyt Hip-Hop.pl i Wudoo: "Historie z sąsiedztwa" nr 1

Autor: ikona konta PRO Hip-Hop.pl, wiarygodność Patronat Hip-Hop.pl
Dodane:
Plebiscyt Hip-Hop.pl i Wudoo: "Historie z sąsiedztwa" nr 1, Płomień 81, Peja / Slums Attack, 2cztery7, Grammatik, WWO, donGURALesko, Włodi, Ten Typ Mes, Abradab, Projektanci, P.O.E., JurasWigor, Pelson, Małolat, Magazyn WuDoo - Radio Szczecin, rap Hip-Hop
Po bardzo zaciekłej walce, przy tysiącach oddanych głosów, dosłownie dwoma głosami, użytkownicy Hip-Hop.pl i słuchacze magazynu WuDoo jako płytę roku 2005 wybrali "Historie z sąsiedztwa" Płomienia 81.

Drugie miejsce zajął Sokół reprezentujący WWO i jego płyta "Witam Was w rzeczywistości". W poprzedniej kategorii równie zaciekły bój toczyły single tych zespołów, wtedy też lepsi okazali się Pezet z Onarem. Tym razem użytkownicy Hip-Hop.pl i słuchacze WuDoo mieli inne zdanie: na portalu wygrał Płomień, a na stronie audycji WWO. Na koniec WWO przegrało różnicą dosłownie dwóch głosów i być może najbardziej sprawiedliwym rozwiązaniem byłoby przyznanie remisu.

Bardzo dobre miejsca zajęli Pokahontaz (w plebiscycie na singiel roku również byli trzeci) oraz Gural i Mes. Zaskakuje niska pozycja drugiej płyty WWO oraz albumu 2cztery7. Przeciętnie w ankiecie wypadły dobrze przyjęte wcześniej albumy POE i Gramamtik. Oto pełna lista:

Płomień 81 "Historie z sąsiedztwa"
WWO "Witam Was w..."
Pokahontaz "Receptura"
Gural "Drewnianej małpy..."
Mes "Alkopoligamia"
Peja/SLU "N. O. J. A."
Małolat/Ajron "W pogoni za lepszej..."
POE "Szum rodzi hałas"
Grammatik "3"
AbraDab "Emisja spalin"
Włodi "W..."
WWO "Życie na kredycie"
JurasWigor "Wysokie Loty"
2cztery7 "Funk- dla smaku"
Pelson "Sensi"
VA "Road Hip-Hop 2005"
Projektanci "Mamy to we krwi"
VA "U ciebie w mieście 2"

Teraz możecie głosować w kolejnej, przedostatniej już kategorii: polski wykonawca roku 2005. Głosować możecie na witrynie audycji WuDoo oraz na stronie głównej portalu Hip-Hop.pl.

anonim
Autor: Gumolajzon   Link do posta
16:43:37, 02-01-06
Ja głosowałem na Mesa chociaż WWO i PŁomień też są nienajgorsi...

dareks85
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:01:07, 02-01-06
i dobrze że wygrał Płomień chociarz na liście brakowało drugiego mojego faworyta - Olsena i Fu!!!

anonim
Autor: Sarberg   Link do posta
17:09:15, 02-01-06
Szkoda , że TenTypMes dopiero 5 . Wydaje mi się że był najlepszy w 2005roku...

eraser90
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:21:51, 02-01-06
i zajebiscie :) tak mialo byc ! Od poczatku za płomieniem !!

anonim
Autor: wiktor.bochan   Link do posta
17:22:11, 02-01-06
ja tam neostrade i rozlaczalem i loczylem sie i glosowalem na gurala i chyba ze 60 razy dziennie zaglosowalem :-) niezbyt to uczciwe ale gural wygral z mesem

deshcz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:25:30, 02-01-06
Ha i co mówiłem pół roku temu?
moja przepowiednia sprawdzila się, płomień roz...rdoli wszystko co się rusza.

Scoop
Autor: Scoop   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:40:49, 02-01-06
:)))

anonim
Autor: kwass   Link do posta
17:43:32, 02-01-06
plomien nie byl taki zajebisty, lepsze pezet robi solowki na bitach noona niz kawalki z onarem a wwo to przereklamowane jak dla mnie. dla mnie lepsza byla 1 plyta wwo niz te teraz. poprostu wtedy byli czyms nowym i fajnie nawijali. a tak ogolnie to bardzo kiepska selekcja bitów. a co do płyt to mój nr.1 to ten tym mes... zajebista selekcja bitów i wszystko ma klimat. mam nadzieje ze w tym plebiscycie co teraz jest on wygra- duzo featuringow, nagrana solowka i 247. jak sie nie znacie to nie glosujcie dzieciaki ;)

anonim
Autor: łukasz 18L   Link do posta
17:47:43, 02-01-06
dareku85 a mi brakowalo werby

anonim
Autor: Skubek   Link do posta
17:50:57, 02-01-06
No i tak ma być! Płomień 81 - Historie z sąsiedztwa płytą roku!Płomień 81 - Powiedź na osiedlu singlem roku!

anonim
Autor: blum   Link do posta
17:51:26, 02-01-06
jak mozna bylo glosowac na mesa  zeby taki debil zajoł 5 miejsce a np abradab 10 niektuzy zwas  to pzeluje .:p

Glancunio
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:03:21, 02-01-06
9 bitów Scoopa :)))

anonim
Autor: KamaleonLBN   Link do posta
18:14:12, 02-01-06
...dla mnie Plytka roku to 2cztery7...Funk-Dla smaku...pozdro

anonim
Autor: aaaaaaaa   Link do posta
18:27:07, 02-01-06
Płomień zmiazdzy wszystkie kategorie !! Teraz co jest ta ankieta też Płomień wygra :) I pewnie znowu bedzie zacieta walka wwo-Płomień !

dtc
Autor: dtc   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:57:57, 02-01-06
Dwa rozczarowania eroku na dwóch pierwszych miejscach...

hmmm

PZDR

anonim
Autor: umc rox   Link do posta
19:14:08, 02-01-06
nie znacie sie. tyle wam powiem

Rap z boiska dzieciaku
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:36:01, 02-01-06
płomien mega słaby , jebane gimbusy wałki kręciły

AL CAPONE
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:39:13, 02-01-06
moim zdaniem WWO byłoby poza konkurencją, gdyby Sokół z Jędkerem połączyli siły i nagrali jedną płytę na najlepszych bitach z obu płyt... to by był naprawdę konkretny album!!!

anonim
Autor: zly   Link do posta
20:42:28, 02-01-06
i dobrze ze plomniem 1 a 2 wwo ...bo stare wwo byly lepsze ...a jezeli chdzi o masa to ta plyta byla raczej porazka roku ...kolesi sobie siedzial cos tam sapal to maja o wszytskim i o niczym chu**owa plyta i jej nigdy niewlacze ...pozdroo

anonim
Autor: Pancurek   Link do posta
20:47:08, 02-01-06
1.Slums Attack - "Najlepszą Obroną Jest Atak" 2.Włodi - "W..." 3.W.W.O. - "Witam Was W Rzeczywistości" 4.Małolat - "W Pogoni Za Lepszej Jakości Życiem" 5.Pelson - "Sensi" 6.Grammatik - "3" 7.Abradab - "Emisja Spalin" 8.donGURALesko - "Drewnianej Małpy Rock" 9.Reebok Tour - "U Ciebie W Mieście 2" 10.W.W.O. - "Życie Na Kredycie" 11.POE - "Szum Rodzi Hałas 12.Płomień 81 - "Historie Z Sąsiedztwa" 13.Juras & Wigor - "Wysokie Loty" 14.VA - "Road HipHop 2005 pozostałych dwóch nie mam możliwości ocenić

anonim
Autor: eloooo   Link do posta
21:29:29, 02-01-06
Pelson troche nisko jak dla mnie

anonim
Autor: ses   Link do posta
21:55:25, 02-01-06
Boże płomien 81... ale z was buraki, najgorsza płyta roku, cfaniaki z wyrobiona marką myślą że tym guwnem zawojują

kaska wro
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:02:34, 02-01-06
jak dla mnie plyta roku jest W... , w pogoni za lepszej jakosci zyciem , "3" no i oczywiscie "historie z sasiedztwa" a gurala to wogle nie lubie (jakas mi nie podchodzi jego styl) Pozdro Dla wszystkich ELO

anonim
Autor: Twój podpis:   Link do posta
22:53:24, 02-01-06
Szkoda że Mes tak nisko bo jego solo jest za-je-bis-te....

anonim
Autor: Pobite Gary   Link do posta
00:13:47, 03-01-06
YES YES YES!!!!!!!!!! Potrójna korona dla płomienia za rok 2K5: singiel, płyta & wykonawca!!!!!!!!! Płomień włosiem jeden młaaaaa....... tak trzymać zioooooooooooooomuś!

anonim
Autor: kolo kolo   Link do posta
07:04:49, 03-01-06
ONAR TO GRUBY CWEL BEZTALEŃCIE

anonim
Autor: GFSa   Link do posta
12:08:49, 03-01-06
gratulacje dla Pokahontaz.....wstrząs:-))))

anonim
Autor: adsfew   Link do posta
14:59:44, 03-01-06
zajebiście PŁOMIEŃ górą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!81!!!!!!!!!!!

anonim
Autor: jck   Link do posta
16:40:15, 03-01-06
fffffffffffffffffffffffffffffff

anonim
Autor: siwyESZPN   Link do posta
16:46:10, 03-01-06
DLAMNIE PłOMIEN TO MISZTRZ!NAGRALI NAJLEPSZA PLYTE I KONIEC!TO SIE SLYSZY POPROSTU I SIE TO  WIE!POZATYM PEZET TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH MC(JESLI NIE NAJLEPSZY)I Z ONAREM TWORZY KOLEKTYW!2 MIEJSCE TO MALOLAT/AJRON-TESZ WYMIATA!MES ZENADA!WWO-NIEWYPAL ROKU(RAZEM Z POE,2CZTERY7)TAK WIEC KURWA PłOMIEN 81-KONKRECIWO RAP(FLOW,TEKST,BIT,RYTMIKA,MASTERING,TEMATYKA)TO JEST TO!EMA    SKURWYSYNY            ESZPN     LIB STYL

anonim
Autor: ESZPN   Link do posta
16:51:53, 03-01-06
Plomien nie zasluzyl na najlepsza plyte roku! jak slysze tam Nowatora i jego "ojojojojojjoj" , to kurwa nie moge tego sluchac.WWO(Witam Was W Rzeczywistosci) wydalo najlepsza plyte, przeciez Sokol ropierdala!Nigdy przed tem nie bylo takich tamatwo na rapowej plycie, jak na WWO.. moje zdanie! nara

anonim
Autor: The Black Madafucker   Link do posta
17:25:46, 03-01-06
Blehhhh... Przejebana sprawa!!! I na WWO i na Płomieniu podobają mi sie góra po 3 kawałki, reszta jest przejebanie słaba. Płomień- Odwaga dobry numer, zajebisty bit. Tylko kurwa Onar jest lapsem. Nie umie rymować. A Wygrać to tu powinien Mes Gural albo Poe. Chociaż u Gurala niektóre bity nie za ciekawe i wogle klimat płyty mi średnio pasuje. Ale Skillsów ma skurwiel w chuj, tak samo Pokahontaz Fokus napierdala że uhu... ale bity i klimat płyty nie ten. Dlatego uważam że Mes i Poe to najlepsze płyty w tym roku bo nie mają słabych stron. Dobry rap plus dobre bity plus brak słabych numerów.                                                                      BIG UP!!!

anonim
Autor: nie macie pojecia ;)   Link do posta
20:13:34, 03-01-06
z tych wypowiedzi to gora pieciu gosci zna sie na muzyce. wiekszosc z was nie wie co to g-funk i pewnie nigdy sie nie dowiecie, bo jestescie zapatrzeni na hardkorowe wwo- dupa. dokladeni z wwo i plomienia sa fajne ze 3 kawalki. dla mnie no.1 to mes i nie chodzi mi tu o zaden progres, poprostu ten koles robi zajebiste kawalki i na flexxipie byl nowy jork a na 247 i solówce g-funk. poprostu plyty wypas

anonim
Autor: chrzan   Link do posta
20:48:42, 03-01-06
kurwa jak słysze goscia co mówi że wwo to niewypał roku to mi ręce opadaja a co mezo jest lepszy nie chłopie przecież takich bitów takich tekstów tematów skreczy nie znajdziesz na zadnej płycie tą jakość sie czuje i słyszy a sokół jest dla mnie najlepszy mc goscie tez dobrze dobrani ( pono wymiata ) i jak dla mnie obie płyty wwo były bardzo dobre a moge smiało powiedziec że płyta "witam was w rzeczywistosci"  to najlepsze gówno w polskim rapie od poczatku jego istnienia tyle;]

anonim
Autor: zetka81   Link do posta
14:52:01, 04-01-06
glosowalam na Płomienia :)  i ciesze sie , ze wygrali - w pelni zasluzenie. Plyta jest rewelacyjna :)) na taka plyte czekalam :) Gratulacje  i pzdr :)

CHINAS
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:06:17, 04-01-06
No i bardzo dobrze, że Płomień 81 wygrał!

Miom zdaniem lista powinna wyglądac tak:

1. Płomień 81 - Historie z sąsiedztwa
2. Grammatik - 3
3. Wojtas  - Moja gra
4. WWO - Witam was w rzeczywistości
5. Pelson - Sensi

anonim
Autor: RDC   Link do posta
16:37:16, 04-01-06
1. witam was w rzeczywistosci
2. plomien
3. pkhz

anonim
Autor: OCB   Link do posta
10:11:52, 05-01-06
JEBIE MNIE TA CALA LIST INTERNETOWA DLA FRAJEROW!!!! na ktorej 4 na 100 to normalny chlopaczyna a reszta to gimnzajum i internetowe pizdy po 20 lat  wiadomo ze WWO bylo najlepsze w tym roku a od plomienia to nawet malolat jest lepszy zreszta prawie kazdy...pokahontaz to najgorsze scierwo

anonim
Autor: OCB   Link do posta
10:13:32, 05-01-06
nie mowie ze plyta plomienia jest beznadziejna ale kurwa......... zreszzta jebac to pierdole internet ide na oske

anonim
Autor: FAN   Link do posta
15:36:12, 05-01-06
KURWA DLA MNIE POWINNO WYGRAC WWO ALE TAK BYWA ALE POCIESZ MNIE ZE PROWADZI W RANKINGU WYKONAWCA ROKU I NA PEWNO TO  ZGARNIE WPELNI IM SIE NALEZY!!!POZDRO DLA KUMATYCH

anonim
Autor: debile   Link do posta
16:19:23, 06-01-06
Malolat tak wysoko a sprzedal tak malo plyt ? czy w tym kraju ktos ma nierowno pod sufitem ??? Sprzedal ok. 3 tysiace egzemplarzy jak czytalem wywiad na interii a tutaj tak wysoko... wg. mnie jego album jest dobry ale ludzie sa jacys pojebani

anonim
Autor: Czak   Link do posta
17:54:34, 07-01-06
nr1 Małolat Ajron"w Pogonii za lepszej jakości życiem"

BuBa
Autor: BuBa   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:44:30, 08-01-06
Gural jest the best i nikt nie ma w polsce do niego polotu są poprostu przy nim mali Gural powinien wygrać ten plebiscyt lecz nic na to się nie poradzi że niektuży słuchają chłamu i zamykają się w stwierdzeniu że tego co oni słuchają jest najleprze ich idol jakby zaczoł śpiewać biesiady uważaliby że daje czadu

BuBa
Autor: BuBa   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:01:26, 08-01-06
Gural jest the best i nikt nie ma w polsce do niego polotu są poprostu przy nim mali Gural powinien wygrać ten plebiscyt lecz nic na to się nie poradzi że niektuży słuchają chłamu i zamykają się w stwierdzeniu że tego co oni słuchają jest najleprze ich idol jakby zaczoł śpiewać biesiady uważaliby że daje czadu

ave_magik
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:02:43, 18-01-06
BuBa ty jestes chłam. Gural ma u mnie przejebane za najebke na kalibra ale i tak jest cieńki w porównaniu do płomienia! Wielkie pozdro dla P81! Ero z JWP jest tez całkiem niezły i reszta którzy grają prawdziwy hiphop!

anonim
Autor: Maro Jarzyna   Link do posta
14:21:01, 10-03-06
PŁOMIEŃ 81 WWO I GRAMMATIK TYLE KURWA NA TEN TEMAT

anonim
Autor: derlo   Link do posta
11:40:00, 09-08-06
Wiadomo: sa gusta i gusciki, ale jesli wyznacznikiem ma byc jakosc to bez watpienia na 1szym miejscu plasuje sie "Alkopoligamia" Tego Typa. Jest to najlepiej zarapowana, dobrana, spojna plyta w 2005 roku. Podklady stoja na wysokim poziomie, tak samo jak umiejetnosci artysty. MES No 1 !! Na nastepnej pozycji obstawil bym WWO i dopiero PLOMIEN, dalej 2cztery7 ( z wyroznieniem)!!, potem GURAL, dalej MALOLAT, POKAHONTAZ.

anonim
Autor: hip-hop maniak Ł   Link do posta
10:53:48, 21-10-06
o w huj na początku sluchłem płomienia i zdarza się że zapuszcze ale sokół wwo są lajlepsi i huj kurwa a zresztą pierdole to bo nie ważne są tu listy nie

anonim
Autor: Szady   Link do posta
11:40:54, 04-11-06
I tak kurw.. cze miało być.

anonim
Autor: HOHEL SZCZECIN   Link do posta
23:09:01, 07-02-07
KURWA PŁYTA NAJLEPSZA NA SWIECIE WYMIATAJA CHŁOPAKI POWIEDZ ZIMKA W KATANCH NIECH PODKRECA NA FULLA NIECH WEZMA PUSZKE I NAPISZA TO MURACH KUMASZ?

anonim
Autor: ave PDG kartel   Link do posta
05:06:06, 08-09-07
"...Frajerom pokazuje drogę , Pierdole modę pierdole przebojów listy , pierdole trendy bo są do pizdy..."


redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies