Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Chiwas I Nowator "Welcome to Poland"

zobacz też!
Wu Tang Clan w cyklu NPR Tiny Desk Concert, news, rap Hip-Hop
W kolejnym odcinku z serii NPR Tiny Desk Concert p...
Necro udostępnia darmowy odsłuch nowego albumu, news, rap Hip-Hop
Necro opublikował w sieci swój najnowszy solowy al...
Po 12 latach Mercedresu powraca z solówką!, news, rap Hip-Hop
Mercedresu: solowa płyta po 12 latach oczekiwaniaM...
Tuzza prezentuje nowy singiel - "Wenus", news, rap Hip-Hop
TUZZA prezentuje "Wenus", czyli czwarty singiel pr...
Meek Mill w wywiadzie dla #CRWN, Meek Mill, news, rap Hip-Hop
Wywiad Meek Mill'a dla #CRWN dostępny do obejrzeni...

Chiwas I Nowator "Welcome to Poland"

Autor: ikona gwiazdy Hip-Hop.pl, wiarygodność wysoka
Dodane:
Chiwas I Nowator "Welcome to Poland", Chiwas, rap Hip-Hop
Już 20 czerwca miała premierę płyta Chiwas i Nowator "Welcome to Poland", a już teledysk podbija główne strony znanych portali internetowych.

Płytka rozchodzi sie w mgnieniu oka na przekór krytykom, którzy spisali album na straty nawet go nie przesłuchując. Kunszt muzyczny Tabba spowodował, że album jest zrealizowany w pełni profesjonalnie. Także teksty Chiwasa i Nowatora stoją na wysokim poziomie i świetnie sie uzupełniają z warstwą muzyczną. Cały album wbrew pozorom utrzymany jest w czysto hip-hopowej konwencji dla fanów gatunku i nie tylko.

- Chiwas/Nowator - "Za granicami kraju" (teledysk)
anonim
Autor: nie kumam tego zagrania Panienki   Link do posta
17:40:44, 23-06-08
jezeli tak zajebiscie sie sprzedaje to po chuj co dzien news o tym:) Paranoja

anonim
Autor: Bogo   Link do posta
17:49:30, 23-06-08
Autor: TeOeR buhahaha

WY CIOTY, Aż żAL CZYTAć TOO

GDYBY PłYTA SIE DOBRZE SPRZEDAWAłA TO NIKT BY NIE MUSIAł O TYM WSPOMINAć A SZCZEGóLNIE 3 DNI PO PREMIERZE ;D;D;D;D

'teledysk podbija główne strony znanych portali internetowych'


CYT.
hahahah co to za ścierwo żałosne ?:D:D:D
ahahahaahhabuehehehehe...
takie&# 65279; rzeczy tylko w pl :)

hip-hop ? to ...ehh...dajcie spokoj

Koleś z 18L i Nowator, no pięknie hahaha


BIGeM
Autor: BIGeM   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:52:24, 23-06-08
panowie moze i sie zajebi9ście sprzedaje ale czy to jest wyznacznikiem poziomy te płyty albo czego kolwiek :]
Przeceiz Mezo tez sprzedał w huj płyt <ok>
a hujowa muzyka to zawsze hujowa i akurat ta tez jest hujowa , mimo to sie sprzedaje .. ale wiecie kto ją kupuje ;] ..........

anonim
Autor: agdfgsdf   Link do posta
18:03:15, 23-06-08
nowatur sam najeżdzał na tedego że nagrywa z gwiazdami popu a sam teraz na grał z popowcem i to eszcze hujowym :D

anonim
Autor: aaaayt   Link do posta
18:05:06, 23-06-08
wkretka w chuj ten news :)
marna proba nakrecenia fejmu plytce. prawda jest taka, ze oprocz garstki osob, niewiele ludzi to kupilo.
ok, teledysk podbija portale - pytam: jakie?

5.

anonim
Autor: LooooooooooooooooooooL   Link do posta
18:11:01, 23-06-08
Widziałem to w Empiku dziś i uwaga centa tej płyty to tylko 37zeta...Trochę chyba za drogo...

www.liroy.com.pl
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:35:34, 23-06-08
...

anonim
Autor: Myron Bolitar   Link do posta
20:56:54, 23-06-08
Już widze te dziesiątki komentarzy typu: przecież to hiphopolo, to pop, to nie jest hip hop, to nie jest rap itp. To ja się zapytam dlaczego? a co jest wg. ciebie rapem? jak ktoś co chwile krzyczy HWDP i jak to ziołem na ulicy handluje? acha no i musi urodzić się w patologicznej rodzinie, codziennie dostawać od ojca stołkiem przez łeb tak? wtedy jest prawdziwym hiphopowcem, panem ulicy...
żal mi niektórych ludzi. jakiś kretyn nazwał Ascetów i Jeden Osiem (tak wiem, że później może szczególnie 18L poszli w niedobrą stronę, ale hhpolo w ich kierunku było wysuwane duzo wczesniej) i później gimnazjaliści krzyczą takie farmazony.
To ja przypomne, że kawałki o 'milosci' z których tak się śmiejecie dzieci nagrał taki 'twardziej' jak Pih...to ja przypomne, że na Rapeskadrze (czy jak to tam się zwało) pojawiali się tacy ludzie jak Borygo jak Pih, jak Peja...no, ale nic ich trzeba szanować bo tak się ogolnie przyjelo.
oo a Tede? Tede jest prawdziwym hiphopowcem czy nie?;] bo przeciez on ma dużo pieniędzy i w ogole z 'lepszego' domu jest...aaaaaaaaaale no tak zapomniałem- Tedzika szanujemy bo Tedzik w 98.........dzieci w 98 to wy spacerówką ze smokiem między zębami po parku z babcią się bujaliście...

Przesłuchałem singielek i naprawde mi się spodobał. Album pewnie trafi na maja polke ;)


PS. O GUSTACH SIĘ NIE DYSKUTUJE

Maniex
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:02:18, 23-06-08
"Kunszt muzyczny Tabba" a idz w pizdu

Dj Arab
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:16:42, 23-06-08
Myron Bolitar

NOWATUR Z LOGOUT NA 100% KUP JAK CIE JARA I NIE PRAW INNYM KAZAN SKORO PISZESZ ZE O GUSTACH SIE NIE GADA. MI NIE PASI TO NA CHUJ TLUMACZYSZ ZE DOBRE JEST HEEE? ZOBACZ NAKIETE NA GLOWNEJ I ZOBACZ KTO MA OSTATNIE MIEJSCE MIGRUSIE.

anonim
Autor: jól99922   Link do posta
21:17:15, 23-06-08
a idz pan w chuj myron bolitar i puszczaj w swoim fordzie fiesta SZPILKI hahaha

Dj Arab
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:17:52, 23-06-08
Myron Bolitar

NOWATUR Z LOGOUT NA 100% KUP JAK CIE JARA I NIE PRAW INNYM KAZAN SKORO PISZESZ ZE O GUSTACH SIE NIE GADA. MI NIE PASI TO NA CHUJ TLUMACZYSZ ZE DOBRE JEST HEEE? WIDZIALES ANKIETE NA GLOWNEJ I BYS ZOBACZYL KTO MIAL OSTATNIE MIEJSCE MIGRUSIE.

JUZ NIE MA ANKIETY WIEC EDIT

snupdok
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:29:52, 23-06-08
nikt tego nie kupil bo nie ma na pebie

cfaniak WSH
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:58:18, 23-06-08
buehehehe jak ktos pisze ze to jest rap to sram ze smiechu to jest rymowanka podspieewywanka tabb przeciez to ziomek mezia many u mnie jest przekreslony co by nie zrobil tego gowna nie slucha sie wylacznie dlatego ze jest hujowe najbardziej hujowe sa postacie prezentujace to hujowe gowno pierdole te hujowe gowna i huj z tym gownem! pzdr hejterzy!
ps. 
ale ta okladka czy co to u gory moze byc a jak ten siuwax jest z poltora litra to kurwa szkoda slow na hejtowanie

HottyNEW'er
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:43:24, 24-06-08
panie boże pomóż TeOeRoWi [*]

anonim
Autor: roger szybkie oko w lewo   Link do posta
01:16:38, 24-06-08
lepsze to niż sztuczne Grille Gurala i nagrywkie Tedego z discopolowcem z DeFrikz , koniec teamt

anonim
Autor: DOOKOLASWIATA4   Link do posta
06:36:46, 24-06-08
Już widze te dziesiątki komentarzy typu: przecież to hiphopolo, to pop, to nie jest hip hop, to nie jest rap itp. To ja się zapytam dlaczego? a co jest wg. ciebie rapem? jak ktoś co chwile krzyczy HWDP i jak to ziołem na ulicy handluje? acha no i musi urodzić się w patologicznej rodzinie, codziennie dostawać od ojca stołkiem przez łeb tak? wtedy jest prawdziwym hiphopowcem, panem ulicy...
żal mi niektórych ludzi. jakiś kretyn nazwał Ascetów i Jeden Osiem (tak wiem, że później może szczególnie 18L poszli w niedobrą stronę, ale hhpolo w ich kierunku było wysuwane duzo wczesniej) i później gimnazjaliści krzyczą takie farmazony.
To ja przypomne, że kawałki o 'milosci' z których tak się śmiejecie dzieci nagrał taki 'twardziej' jak Pih...to ja przypomne, że na Rapeskadrze (czy jak to tam się zwało) pojawiali się tacy ludzie jak Borygo jak Pih, jak Peja...no, ale nic ich trzeba szanować bo tak się ogolnie przyjelo.
oo a Tede? Tede jest prawdziwym hiphopowcem czy nie?;] bo przeciez on ma dużo pieniędzy i w ogole z 'lepszego' domu jest...aaaaaaaaaale no tak zapomniałem- Tedzika szanujemy bo Tedzik w 98.........dzieci w 98 to wy spacerówką ze smokiem między zębami po parku z babcią się bujaliście...

Przesłuchałem singielek i naprawde mi się spodobał. Album pewnie trafi na maja polke ;)


PS. O GUSTACH SIĘ NIE DYSKUTUJE


NOWATOR NIE WYPOWIADAJ SIE NA FORUM <DEKLAS>

kuchty16
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
07:07:22, 24-06-08
News dodany przez TeOeR... sami siebie reklamuja, przypominaja wiec watpie zeby plyta sie dobrze sprzedawala..

Gracz Pierwszej Ligi a.k.a. GPL
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:56:32, 24-06-08
Jebać ten skład. Dwa pedały tworzące disko polo i techno...

anonim
Autor: duckland   Link do posta
09:44:54, 24-06-08
Pedal.
Nie sprawdzam.
Wyglada jak niewytarta dupa - Won z tym newsem na pop.pl

anonim
Autor: %   Link do posta
09:57:43, 24-06-08
To jest tak chuyowe że nikt tego nie chce nawet piratować... a co dopiero kupować.

Vieri
Autor: Vieri   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:59:04, 24-06-08
Dobra płyta.Wy jesteście głupi...

ŚCIEŻKA DŻWIĘKOWA RAPU
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:31:10, 24-06-08
CHIWAS i NOWATOR ROBIĄ DOBRY RAP OD ZAWSZE

TAK SAMO JAK SIWY BYŁ W JEDEN OSIEM L

BO JEDEN OSIEM L ZAWSZE ROBIŁO DOBRY RAP TAK SAMO CAŁE UMC

anonim
Autor: lleyton   Link do posta
10:54:41, 24-06-08
Buhaha! Najgorsza okładka w historii polskiego "rapu" (o ile to rap), iloletnie dziecko ją projektowało?

anonim
Autor: kalinsssss   Link do posta
10:57:54, 24-06-08
plyta świetna polecam konkretny przekaz i przemyslane teksty a oto chodzi w muzyce hip hop a plytki donguralesko tede nie polecam slabe sprzedają sie tylko dlatego bo goście sa juz znani i maja wyrobiona marke jak na mozliwosci gurala slaba płyta i tekstowo do bani zrobiona chójowo a na temat tedego wole sie nie wypowiadać

anonim
Autor: Aooy   Link do posta
11:40:35, 24-06-08
Macie link do całej płyty ?

ŚCIEŻKA DŻWIĘKOWA RAPU
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:01:49, 24-06-08
Autor: kalinsssss
Dodany: 2008-06-24 10:57:54 Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.plplyta świetna polecam konkretny przekaz i przemyslane teksty a oto chodzi w muzyce hip hop a plytki donguralesko tede nie polecam slabe sprzedają sie tylko dlatego bo goście sa juz znani i maja wyrobiona marke jak na mozliwosci gurala slaba płyta i tekstowo do bani zrobiona chójowo a na temat tedego wole sie nie wypowiadać


GURAL TĄ PŁYTKE ZROBIŁ NA PRZYMUS

ALE JEDEN KAWAŁEK TAM JEST DOBRY JEDYNIE

anonim
Autor: lolo i pogo   Link do posta
12:42:48, 24-06-08
"czy kupisz?"   hHAHhhahahahaahaa takie ówno kupywac hahahaaha


ja nawet tego nieściągne

anonim
Autor: wannabe   Link do posta
00:27:29, 25-06-08
Wy dupki to jestescie popierdo***ni,   czlowiek w waszych oczach jest prawdziwyn rapowcem jak kur*a cpa blanty i pierd*li o gownem,  dopierniczacie sie do kazdego i piszecie taki bullshit komentarze.  you wanna be gangsta...   piosenka nawet spoko, mam nadzieje ze uda im sie wybic i pokazac takim ch*jom jak wy ze poprawia.  chociasz oni sie staraja a nie jak wy, siedzicie nonstop w chalupie u mamusi i ku*wa nic nie zarabiacie na swoje.  peace out !!!

redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies