Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

5 milionów obejrzeń "W aucie"

zobacz też!
Dedis ft. Bas Tajpan - "Pogubili Sens" - klip, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do obejrzenia nowego teledysku od Dedis...
Pezet w najnowszym klipie Włodiego, news, rap Hip-Hop
Utwór "Statera" to drugi singiel, który promuje na...
SB Starter powraca w nowej formule!, SB Maffija, news, rap Hip-Hop
SBM Starter - powrót akcji w nowej formule!Wytwórn...
Krążek Szpaka pokryty platyną!, news, rap Hip-Hop
Drugi album Szpaka zatytułowany "Atypowy" odnosi ...
Sarius: "B.L.O.K." - reedycja debiutanckiego albumu, news, rap Hip-Hop
Wydana przez Asfalt Records debiutancka płyta "Bli...

5 milionów obejrzeń "W aucie"

Autor: , wiarygodność średnia
Dodane:
5 milionów obejrzeń "W aucie"  , Sokół & Pono (TPWC), rap Hip-Hop
Klip "W aucie" został odtworzony na YouTube już ponad pięć milionów razy, co czyni go najczęściej oglądanym polskim klipem w historii YouTube. Jest to ogromny sukces tego teledysku - i to w skali światowej!

A już 13 września (w najbliższą sobotę) Sokół i Pono dadzą koncert w warszawskim klubie The Fresh. Zagrają utwory z albumu "Teraz pieniądz w cenie", m.in. "Uderz w puchara" czy wspomniany już rekordowo popularny "W aucie". Wspaniałą atmosferę panującą na ich koncertach potwierdzają setki filmików, jakie można oglądać na YouTube, a najlepszym przykładem jest koncertowy teledysk do kawałka "Lubisz hardkor".
empe91
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:18:45, 11-09-08
TPWC zapoczątkowało w Polsce zjebane techniawki i hiphopolo!.

anonim
Autor: Mario A.K.A. Leniwy Skórwysyn   Link do posta
21:18:49, 11-09-08
A mojego fiuta ogladano 10 milionow razy!

Zjebane gówno! To sokół i pono zapoczatkowali w polsce hiphopolo i zjebane techniawki !

TPWC sie sprzedalo na składanke eski!!!

KOMERCHA!

ide_na_plaze
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:36:21, 11-09-08
^ TPWC nie ma na skladance escy lamusie :)

anonim
Autor: wrasts   Link do posta
21:36:32, 11-09-08
to naprawdę jest tpwc na esce? podobno plotka..

La Coka Familia
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:42:43, 11-09-08
 taaa A Guru jest na skladance "Najlepsze biesiady roku 2008".

HottyNEW'er
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:47:08, 11-09-08
[*]

anonim
Autor: TWK's   Link do posta
21:50:43, 11-09-08
HUJ W POTYLICE LAMUSOM CO TO HANBIA JEBAC WAS KURWY NIE TYKAJCIE TEGO TPWC AVE ZIP SKŁAD

kosztuj...
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:57:58, 11-09-08
Klip „W aucie” został odtworzony na YouTube już ponad pięć milionów razy, co czyni go najczęściej oglądanym polskim klipem w historii YouTube. Jest to ogromny sukces tego teledysku – i to w skali światowej!



ahahahahaa buahaha
ahahahahahahahahahahaha

chciałbym publicznie poinformować, że moje private sexvideo z 16letnimi dziewczętami zostało odtworzone juz ponad osiemnaście milionów razy, co czyni je najczęściej oglądanym polskim klipem w historii Youporna. Jest to ogromny sukces 'kosztuj...' – i to w skali światowej!

anonim
Autor: ssssed   Link do posta
22:31:28, 11-09-08
Szkoda że tłumy patafianów wrzucają po wiele razy dobre polskie klipy, gdyby nie to przynajmniej kilka na YT przekroczyłoby milion. gratulacje tpwc

Infinity
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:57:06, 11-09-08
normalnie dziw mnie bierze, jak czytam posty idiotów powyżej. Żal wam dupę ściska, że komuś się udało? Sokół  (i nie tylko), zapoczątkował w Polsce kunszt prawdziwego rapu. Płyta taka jak "TPWC", to tylko kolejny etap muzyczny w karierze rozwijającego się rapera. Tu nie ma tandety, kto zna się naprawdę na rapie i umie dostrzec jego rozwój, wie o co mi chodzi.
Bardzo się cieszę, w końcu ktoś - KOMU należy się sława w naszym kraju, osiąga to! brawo Sokół i Pono. Oby tak dalej.

BereU
Autor: BereU   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:15:57, 11-09-08
"...Sokół  (i nie tylko), zapoczątkował w Polsce kunszt prawdziwego rapu..."

co mial sokol z poczatkiem rapu? chyba tylko to ze go sluchal bo jak liroy nagral pierwszy album to nie bylo jakis sokolow, tepewuce czy innych chuji móji... taka prawda, nie jestem zawistny ale w tym kraju promuje sie gówno a nie prawdziwy rap... co mnie to kurwa obchodzi gdzie ktos bedzie bral panienke? ... skurwili sie panowie, nazywajmy rzeczy po imieniu.. to nie jest juz ten sokół który nawijał na WWO a pono to nie ten pono który nawijał na HOŁDZIE, nie widzicie tego? Teraz pieniądz w cenie przecież...

anonim
Autor: non   Link do posta
23:26:33, 11-09-08
chuj jepac komere zobaczymy co pan szanowny Wojtek pokaże na tpwc które ma wyjść w tym roku ma być oldshoolowe zobaczymy a poki co jebac 13latkow ktore skacza przy tym gownie

anonim
Autor: non   Link do posta
23:28:29, 11-09-08
aa kurwa i do tych co bornia ze to nie komercha a kurwa radio prosto ktore chce zrobic sokol to co kurwa?

Infinity
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:43:25, 11-09-08
Jasne, że to nie są Ci sami panowie - czasy się zmieniają, nie rozumiesz, że coś nie może być cały czas takie same? życie się zmienia, a rozwój jest jego nieodwracalnym etapem. Sokół, zapoczątkował kunszt prawdziwego rapu (ale nie tylko), był jednym z pierwszych, którzy wyróżniali się bardzo szeroko jeśli chodzi o Polską scenę.

muzyk66
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:37:12, 12-09-08
sandra z peją mają 2 miliony inni artysci tez maja duzo ale jakos nie ma newsow o tym.
tak czy inaczej gratulacje chlopaki.

anonim
Autor: hmmmmmmmmmmmmmmmmm   Link do posta
00:37:43, 12-09-08
Infinity. i według Ciebie to on sie rozwija tak ? to jak rapuje i o czym rapuje to jest skok o poziom w góre tak ? jebnij sie w baniak parówko.

anonim
Autor: eh   Link do posta
05:22:47, 12-09-08
to najbardziej zjebana produkcja tego roku.dobra muzyka dla pedalow do jebania sie w dupe.takiego sztosa to nie bylo od czasow shazzy.

anonim
Autor: restinpeacetpwc   Link do posta
07:06:56, 12-09-08
[*]TPWC[*]

anonim
Autor: asdfdasfdsf   Link do posta
07:45:35, 12-09-08
badziewie szit jebany gdzie jest prawdziwy rap??? UMARŁ?????????????? [*]

Infinity
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:38:03, 12-09-08
hmmmm, koleś ty naprawdę jesteś taki zacofany?. Nie rozumiesz sensu kawałka "W Aucie", jest to kawałek obrazujący warszawskich cwaniaków z lat 70, to musiało być w tym klimacie tekstowo i muzycznie. Niech ktoś zablokuje te forum dla takich idiotów.

anonim
Autor: http://   Link do posta
08:49:23, 12-09-08
Przeciez wiadomo ze pop jest polularny wiec nie ma sie co dziwic

anonim
Autor: tototen   Link do posta
08:57:14, 12-09-08
[*] dla tp(wc)

MefPL
Autor: MefPL   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:09:15, 12-09-08
jakie z was są niedojeby oczywiście nie wszyscy Infinity dobrze mówi ja sie nie wypowiem bo nie chce tu zbluzgać co niektórych ale zastanówcie sie co pierdolicie - techniawki , hiphopolo??....komera?? pogieło was??
Eeema

anonim
Autor: b3lmond0   Link do posta
09:35:00, 12-09-08
idioci biorą na serio ten kawałek, bo nie mają poczucia humoru ( to z nimi zrobiła ulica <lol> ), plyta tpwc ma sporo ciekawych kawałków. a jak chcecie hardcoru to słuchajcie sobie popka z firmy, to jest dopiero kozak hahaha. muza dla takich bezmózgów jak wy!

anonim
Autor: wHoOdAfUCk???   Link do posta
09:46:25, 12-09-08
Stare TPWC - Trzecie Pololenie Warszawskiej Colendy (pisane przez "c" bo każdy robi błędy)
Nowe TPWC - Teraz Pieniądź jest W Cenie.....

I chyba nie trzeba komentować już nic:/

KRZ-WLKP
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:07:33, 12-09-08
TECHNOPOLO

anonim
Autor: prawde mowiac   Link do posta
10:48:30, 12-09-08
tu nie chodzi ze komnus sie udalo tylko ze to pop a teksty do  "w aucie " to juz lepsze maja dzieciaki z podstawowki

Papieros
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:56:37, 12-09-08
aa kurwa i do tych co bornia ze to nie komercha a kurwa radio prosto ktore chce zrobic sokol to co kurwa?



ogarniacie sens tej wypowiedzi? bo ja nie. wypierdalaj do przedszkola nieuku.


posluchajcie cwoki cala plyte tpwc, a nie wypowiadacie sie na temat dwoch najchujowszych kawalkow z plyty - uderz w puchara i w aucie.   reszta miazdzy.


elo.

anonim
Autor: 90's Hip Hop   Link do posta
11:57:07, 12-09-08
Infinity, wielka piona za to co piszesz! Sam chcialem to powiedziec ale nie wiedzialem jak to ubrac w slowa tak zeby reszta tych debili zrozumiała. Elo!

anonim
Autor: xcv4444444   Link do posta
11:58:24, 12-09-08
tak przesluchalem cala plyte i wiesz co ci powiem?

oprocz "w aucie" i "uderz w puchara" znalazlem takie kawalki jak:

1. Tpwc - techno
2. Nie martw sie mna - techno
3. Janek, Pozycz feat. Misiek Koterski (to bedzie pewnie trzeci kawalek promujacy plyte) Koterki oczywiscie zostal zaproszony, po to aby plyta/teledysk sie lepiej sprzedala/sprzedal
4. Jedno słowo feat. Martina - hiphopolo. ten kawalek nie rozni sie niczym od "Aniele" albo "Suczek"

anonim
Autor: "hejter"   Link do posta
13:13:48, 12-09-08
niech mi Bóg wybaczy że sie wypowiadam na tym syfowatym forum ale kurwica mnie strzela jak sracie na TPWC. skurwysyny dziwki i pedały wy jebane nie wiecie co to rap? kurwa porównujesz z hiphopolo? z mezem doniem itd? człowieku TPWC ma przekaz i to dzieki temu mają miano 'hiphop'. robią bausowe kawałki zebym sie nie zamulał na melanżu a ty żebys mógł poszczekać. mają logo wyrobione przez w chuj lat, więc mogą robić eksperymenty z rapem. szukają nowych dróg dla hiphopu, moim zdaniem płyta jest zajebista, więc szacun Sokół&Pono. pozdro kumatym a kurwom skadal. nara

anonim
Autor: 44444444444444444444   Link do posta
13:44:16, 12-09-08
PEWNIE USTAWILI ODSWIERZANIE CO POL MINUTY YAL YAL

anonim
Autor: Kupa Jeża   Link do posta
14:11:57, 12-09-08
I teraz Tego słuchają ulice :P Buhahaha

anonim
Autor: eorijeroji   Link do posta
14:46:07, 12-09-08
JUZ TO NEDNE SIE ROBI JAK PISZECIE ZE KOMERCHA.... CO WSZYSCY MAJA DALEJ WYDAWAC NIELEGALE KURWA DO CHUJA? POJEBANI WY JESTESCIE?JAKBY NIE ROBILI HAJSU ZA RAPSY TO BY BYLI GORNIKAMI ALBO BUDOWNICZYMI A NIE RAPERAMI.PO DRUGIE PEWNIE KAZDY Z WAS CO PISZE ZE SIE SPRZEDALI SLUCHA AMERYKANSKIEGO RAPU A TAM PEWNIE LA WAS NIEKT SIE NIE SPRZEDAL TA? POZDRO SLUCHACZE I WYPIERDALAC KURWISKA

anonim
Autor: Senku   Link do posta
15:23:10, 12-09-08
Ja Słucham PIHA  bo kurwa to jest rap prawdziwy a nie hujnia taka jak te cale smieszne tpwc komercja komercja zajebana Uderz w puchara taki kawalek hujowy ze sie rzygac chce !!!!! P I H trzy litery mowią wszystko !!! SnS


eorijeroji -  ZNASZ SIE JAK SRASZ TYLE ...

anonim
Autor: GWR ONE   Link do posta
16:51:47, 12-09-08
", jest to kawałek obrazujący warszawskich cwaniaków z lat 70" jak ktos jest zacofany to chyba Ty ... :) lata 70 ... no nie moge :)

Infinity
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:37:19, 12-09-08
Tak jest lata 70 i 80, co z tego, że Franek Kimono został nakręcony w 84. Tu chodzi o klimat całego utworu, i lata 70 jak i 80 pasują do niego jak najbardziej.

anonim
Autor: kimbo   Link do posta
22:44:17, 12-09-08
infiniti kocham cię,. Monika.

redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies