Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Chada w więzieniu. Oświadczenie Step Records. Płyta 27.06.

zobacz też!
donGURALesko wspiera charytatywnym klipem, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do obejrzenia nowego mash-upu od rapera...
Ptakova ft. Miuosh - "Ratunku" - klip, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do obejrzenia nowego teledysku od Ptako...
Kanye West gościnnie w teledysku YNW Melly, news, rap Hip-Hop
YNW Melly rozpoczął właśnie przełom w swojej karie...
Mercedresu "Murdera Jeden" - premiera, news, rap Hip-Hop
Dziś oficjalna sklepowa premiera długo wyczekiwane...
Tau z drugim singlem z nowej płyty, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do przesłuchania nowego kawałka od Tau'...

Chada w więzieniu. Oświadczenie Step Records. Płyta 27.06.

Autor: ikona konta PRO Hip-Hop.pl, wiarygodność Patronat Hip-Hop.pl
Dodane:
Chada w więzieniu. Oświadczenie Step Records. Płyta 27.06., CHADA, rap Hip-Hop
Wytwórnia Step Records z przykrością informuje, iż Chada został zatrzymany przez policję i od kilkunastu dni przebywa w więzieniu. Raperowi został odwieszony wyrok 22 miesięcy pozbawienia wolności. Z tego powodu nie odbyły się zdjęcia do dwóch zaplanowanych teledysków, a wydanie płyty Chada "Proceder" stanęło pod dużym znakiem zapytania. Brak kontaktu z artystą spowodował zamieszanie w kwestiach dotyczących premiery i dystrybucji albumu oraz jego promocji.

Dopiero wczoraj tj. 16.06. udało nam się skontaktować z Tomkiem i poznać jego zdanie na temat spraw o których nie mogliśmy decydować bez niego. Podane Państwu informacje są ostateczne . Album Chada ,,Proceder'' zostanie wydany w nakładzie 3000 sztuk i na życzenie samego wykonawcy będzie dostępny również w sklepach muzycznych, a nie jak zapowiadaliśmy wcześniej tylko za pośrednictwem strony www.preorder.pl. Premiera sklepowa odbędzie się 27.06. Płyty zamówione na www.preorder.pl dostarczone zostaną do 26.06.

Wytwórnia oraz artysta najmocniej przepraszają za przesunięcie daty premiery.

Źródło www.steprecords.pl
Waszka G
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:13:36, 18-06-09
bylo wczoraj

bez ptaszka Gie Waszka
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:16:20, 18-06-09
było wczoraj

HottyNEW'er
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:23:12, 18-06-09
jutro będzie

dpziomek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:25:35, 18-06-09
3maj się Chada.

mateOSZ mateOSZ i janOSZ
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:26:59, 18-06-09
psy jebane skurwysyny czają się za rogiem

Dejemen
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:38:19, 18-06-09
Szkoda chłopaka...:(

Jestem Szejkiem Skurwysynu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:58:33, 18-06-09

JP na 1000


McBlaze
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:00:39, 18-06-09
Przsejebal sobie czyms no to chyba nie dziwne ze trafil za kratki, raczej paly nie wsadzaja za niewinnosc

Alanawp
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:02:01, 18-06-09
KURWA JAJA se robicie???? chcecie zabłysnąć czy jak?????????? chłopak sie powalił i robicie se tematy na forum kurwa żałosne

nigga33
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:05:44, 18-06-09

pościel żrąca antyśpiąca
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:27:55, 18-06-09
coś czuje, że będzie dogadzał panom pod prysznicem :)))

nase86
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:36:28, 18-06-09
dzwonić do michaela scofielda !!!!

Radosny
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:50:52, 18-06-09
Chada trzymaj sie !!!

menoSLU
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:57:16, 18-06-09
sprawdz to
tnij.org/dlyz

SUPER NIANIA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:58:51, 18-06-09
ściema poprostu płyta jest nie skończona i muszą coś wymyśleć żeby nie wyszli na nierobów

tępy chuj
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:59:27, 18-06-09
SAM JEST SOBIE WINIEN

DOSTAL ZAWIASY I CHWALIL SIE NA MYSPACE TOWAREM

DEBIL

SiaraSiarzewski
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:30:22, 18-06-09
przypuszczam ze zachecanie do kradzieży płyty z empiku mu nie pomogło zbytnio, tym bardziej ze chlop mial zawiasy - lipka ale trza myslec troche wiecej a nie pieprzyc farmazony.

Jestem Hardkorem od internetu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:47:19, 18-06-09
jjjjjjaaaaaaaaaaaaaaa pierdole HWDP- kurwą

Sekta.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:52:42, 18-06-09
Chada to wack.

!Beatoven!
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:58:39, 18-06-09
chada trzymaj sie płytka bedzie kozak

Lance Armstrong
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:01:49, 18-06-09
Chwyt marketingowy na 100%.

OCZAMI RAPU
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:16:08, 18-06-09
dobry raper... czekam na jego solo od Chada/Pih

juzeksdf_ten_prawdziwy_głupi_xeroboyu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:17:08, 18-06-09
oby nigdy to nie wyszło

tha shizznit
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:28:58, 18-06-09
jesli ktos ma znajomego/znajomych ktorzy byli po drugiej stronie, nie bedzie tu zartowal.. reszta to zwykle pedalstwo..

tępy chuj
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:33:34, 18-06-09
CZEGO TO SIE NIE ROBI

ZEBY PROMOWAC SWOJA PLYTE

...

HipHopManiak
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:50:51, 18-06-09
CHADA TRZYMAJ SIĘ! JP! "GIT DLA GITA BRATEM"

znafca
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:34:28, 18-06-09
pewnie po wyjsciu bedzie nagrywal jeszcze lepsze rapy! no tak jak za oceanem haha

Battletime
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:44:39, 18-06-09
Autor: McBlaze Link do posta13:00:39, 18-06-09 Przsejebal sobie czyms no to chyba nie dziwne ze trafil za kratki, raczej paly nie wsadzaja za niewinnosc



CIEBIE POWINNI ZA TWOJ RAP WSADZIC

boober
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:01:39, 18-06-09
SAM JEST SOBIE WINIEN

DOSTAL ZAWIASY I CHWALIL SIE NA MYSPACE TOWAREM

DEBIL

mai
Autor: mai   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:53:57, 18-06-09
wyrasta na czołówkę polskiej sceny hip- hop , dobry flow do tego kryminalne wątki

chw
Autor: chw   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:44:31, 18-06-09
w tej sytuacji to juz na pewno kupie plyte

Golias
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:50:49, 18-06-09

Jeszcze nie dawno bylo info, ze premiera płyty przelozona z powodu do tłaczania 1000 sztuk płyt do empikow. Wszyscy zjechali STEP RECORDS i se nowa bajke wymyslili. Chujnia nie lubie kłamstwa. Jebtac ta wytwornie i CHADE w takim razie.


oddychającyRymem
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:23:43, 18-06-09
poszedł do pudła to wiecej płyt i w empiku?? zaśmierdziało "jechać do celu,pomimo wszystko"... ale kupie Chade,jebać teledyski etc. ważny PRZEKAZz,elo.

RAP WWA TO JA KLASYKA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:27:15, 18-06-09
przecież to wszystko jest w celu promocji i rozgłosu , tak właśnie działa internet w dziejszych czasach

diegorrr
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:41:30, 18-06-09
JEBAĆ PSÓW !! Chada trzymaj się czekamy na płytę mamy nadzieję że wyjdziesz szybko !! Jebać tych hejterów co tu piszą bo mózgów nie mają.

kubat012
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:06:43, 18-06-09
Ciekawe ca co? i kto go sprzedał? bo za free to by go nie zamkneli... ale hujowo ze ta płyta przeniesiona ... poczekam ;P Szacun....

Fabulous
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:17:27, 18-06-09

Ym niektórym tu sie chyba w głowach jebi* , ze to niby jest " chwyt marketingowy na 100% " . Chada trzymaj sie  ! JP


Rap zajawka
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:07:44, 19-06-09

CHADA TRZYMAJ SIE !!

KOLEJNY DOBRY CHŁOPAK TRAFIA ZA KRATKI ;/


HWDPPNA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:52:04, 19-06-09
pozdrowki Chada elo proceder

"kazda rana sie zagoi "

Człowień1984
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:16:52, 19-06-09
zamawiajcie plyty trza wspierac chlopaka!!!

KRZłotów
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:32:36, 19-06-09
KOŃCZĄ SIĘ MOJE AUKCJE Z PŁYTAMI:
www.allegro.pl(...)80483

bryno
Autor: bryno   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:46:52, 21-06-09
no i c**j wie ocb - tak czy siak "Nie byloby tematu" dobra kawalina.

CEDEKAINA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:52:02, 28-06-09
kryminalne nie znaczy piekne tak samo jak nie kryminalne, po chuja szufladkujeta wy glaby, poklony temu typowi a nie kozacja netowska, czy wyrasta napewno przerosl wielu ale czy to chwyt jak wiesz podaj zrodlo i sie ustosunkuj albo odstosunkuj

PanToFelekBezNerek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:12:27, 29-06-09
3m się !

Tommy DeVito
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:24:42, 08-07-09
Jebać konfidentów. Chada trzymaj się.

Każdy kto śmieję się z ludzkiej tragedii to skończona chujoza, nie siedzieliście, macie fart albo jesteście lamusami, którzy nosa poza pokój nie wychylą.

Chada dobry raper, dobra płytka.

CHWDP

mmichalm1
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:50:36, 19-07-09

"Starych przyjaciół chuj wykręci, szybko nowi się znajdują
Większością pieniądz rządzi, mniej liczni się szanują
Teraz do niektórych, na których hip-hopowe ciuchy
tych, których cieszy, że chłopak trafia do puchy
Hardcore Dolina, coś wam to przypomina?
Trzeba było sie pilnować, a nie psiarnię kurwa wzywać" to o was łajzy im wiecej takich frajerów jak wy tym wiecej buractwa sie szerzy kurwa az zal mi sie sie wypowiadac na ten temat dowiedziałem sie jakis czas temu ze chada ma do odsiadki chciałem sie upewnic i co widze jakies pierdoły kulawe wychodzace z waszych beszczelnych ryji "popierajmy polskie rapy popierajmy polskie rapy" cos wam to mowi ci któzy wypowiadaja sie w wypowiedziach typu:

CZEGO TO SIE NIE ROBI

ZEBY PROMOWAC SWOJA PLYTE

...

kurwa zal mi was panowie zamiast wspierac zipa to staracie sie pokazac jacy jestescie dowciapni niestety ale powinnisicie słychac cos typu mezo bo wam juz sie pierdoli we łbach nie dorosliscie jeszcze chyba azeby móc przesłychac płyte Chady. Jednym słowem widac kto sie wychował na polskim rapie i ludzie któzy słuchaja ale tak naprawde fałszywe lisy z nich sa. Trzymaj sie Chada wraciaj pozdr.


redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies