Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

WiceWersa "Pchaj ten towar w miasto" teledysk

zobacz też!
MIYO ft. Bezczel, Veira - "W Ciemno" - klip, news, rap Hip-Hop
''W Ciemno” to najnowszy singiel jednego z n...
Nas w najnowszym klipie Swizz Beatz'a, news, rap Hip-Hop
Po niedawnej premierze albumu "Poison", Swizz Beat...
Peja/Slums Attack ft. Beteo - "Amber" - klip, news, rap Hip-Hop
RPS Enterteyment przedstawia kolejny klip/singiel ...
Smif N Wessun - Let It Go (video), news, rap Hip-Hop
Label Duck Down Records opublikował nowy klip grup...
Russ "Missin You Crazy" (video), news, rap Hip-Hop
Do sieci trafił kolejny teledysk do singla pochodz...

WiceWersa "Pchaj ten towar w miasto" teledysk

Autor: , wiarygodność Patronat Hip-Hop.pl
Dodane:
WiceWersa "Pchaj ten towar w miasto" teledysk, Wice Wersa, Grube Jointy, rap Hip-Hop
Prezentujemy Wam teledysk do utworu , który ukazał się na składance Grube Jointy 2. Jako że tematyka jest nam dobrze znana postanowiliśmy podgrzać klimat i wybrać się do Amsterdamu, mekki wszystkich palaczy. Co z tego powstało, zobaczcie sami.

Produkcja powstała dzięki naszym sponsorom: OUTSIDE WEAR, Urban City oraz firmie SKUN. Całość nakręciła i zmontowała grupa KIICAM. Pozdrawiamy ekipę Grubych Jointów bez której nie powstał by ten materiał. Pozdrawiamy również wszystkie zespoły, które wzięły udział w tak zacnej akcji oraz słuchaczy i działaczy dzięki którym to wszystko się kręci. 
LUCEK_na_majku_ma_kiść_panczów
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:18:13, 08-07-11
A JA NA ODWRÓT

BĘDĘ BLOKOWAŁ "TEN towar" W MIEŚCIE, BĘDĘ SIĘ STARAŁ ABY NIGDZIE on NIE DOTARŁ, BO PRZEPRASZAM BARDZO, ALE GÓWNA OBESRANEGO NIE BĘDĘ ROZPOWSZECHNIAŁ

WACKI, NOŁSKILLE I NOŁNEJMY WIECIE GDZIE MACIE WYPIERDALAĆ Z TYM ŚCIERWEM

BUDA ZANIM TUPNĘ NOGĄ

BEKA Z waszych "SKILLSÓW"

PO CHUJ TO ROBICIE STARCZY TEGO POŚMIEWISKA PAJACE

PROFESOR WOLNIEWICZ
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:27:49, 08-07-11
DOKŁADNIE TAK LUCKU!

NOŁSKILE POWINNI SIEDZIEĆ W BUDACH, NIE W MIEŚCIE

ROZPANOSZYŁO SIĘ TO GÓWNO OBESRANE, WYPIERDALAĆ DO DOMÓW ALBO PRZEBADAM wasze AKTA
-----------
Ostatnia edycja: 2011-07-08 13:28:31

ElDoKa na szybkim
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:38:37, 08-07-11

Raczej wypierdalaj z tym gównem z miasta.


Druga sprawa beka  z wacków, chcieli nagrac kurwa kawałek o ganji, to kurwa nagrali go w holandii hahahahahah. Boi dupa w PL???


-----------
Ostatnia edycja: 2011-07-08 13:42:58

STRASBURGER I COPROBO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:08:55, 08-07-11
DOKŁADNIE LUCEK I PROFESOR.
DOŁĄCZAM DO LISTY PŁYTY TEGO GÓWNA , W EMPIKACH PRZENOSZĘ I CHOWAM TAK ABY NIE BYŁO WIDAĆ KURWY.

Druga sprawa beka  z wacków, chcieli nagrac kurwa kawałek o ganji, to kurwa nagrali go w holandii hahahahahah. Boi dupa w PL???


HAHA OSRAŃCE BALI SIĘ ŻE ICH ZŁAPIĄ I PÓJDĄ ZA # , BARDZO WTEDY KURWA DOBRE BYŁO. MNIEJ ŚCIERWA I GÓWNA NA SCENIE

Ryjo1231
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:31:38, 08-07-11
Najlepszy track na GJ2

GrubyZnawca
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:54:22, 08-07-11
Najlepszy track na GJ2

Dobre. Pozdro ;)

kocurrro
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:04:46, 08-07-11
Jeden z lepszych na GJ2, spoko.

doktorek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:28:55, 08-07-11

Lucek wez sobie nasraj na klate. Glowe masz obsraną.

hahaha lucek nie zna innego slowa jak OBESRANEGO OBESRANEGO OBESRANEGO


Ale kawalek i tak chujowy.


PROFESOR WOLNIEWICZ
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:46:35, 08-07-11
doktorek TO JEBANA ŁACHUDRA OPŁACANA PRZEZ PRZEMYSŁ FONOGRAFICZNY I TUZÓW MUZYKI POP, TECHNO

WYNAJĘTY BY ZAMKNĄĆ USTA TYM, KTÓRZY MÓWIĄ PRAWDĘ CO jego RODZINA PRAKTYKOWAŁA JUŻ ZA KOMUNY

ZALECAM IGNOROWANIE WYPOWIEDZI WYPIERDÓW TEGO IMBECYLA
-----------
Ostatnia edycja: 2011-07-08 16:48:00

LUCEK_na_majku_ma_kiść_panczów
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:04:23, 08-07-11
doktorek MÓJ ZASÓB SŁÓW JEST ZDECYDOWANIE BARDZIEJ OBSZERNY NIŻ ZASÓB SŁÓW twojej CAŁEJ rodziny TO cię ZAPEWNIAM

ACZKOLWIEK JAK POWSTAJE GÓWNO OBESRANE TO JAK MAM TO NAZWAĆ INACZEJ TYLKO GÓWNO OBESRANE

TAKŻE WYPIERDALAJ DO BUDY

WIADOMO PANIE PROFESORZE BEKA Z TEGO SPINAJĄCEGO SIĘ PRZYGŁUPA

I NIE ODPISUJ BO cię UŚPIĘ

Plinp
Autor: Plinp   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:14:09, 11-07-11
ĆPUNY POD MOST !
WYWALAM TEN TOWAR Z MIASTA !

MIESZKO MIESZKO TFUJ KOLESZKO NABANU!
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:16:52, 11-07-11
Jak ich nie trawię tak ten traczek niezły :O Telefel też niczego sobie :) Props.

redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies