Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl ť

Areczek "PRG Solo 1 / Solo 2"

zobacz też!
Walles - Zapowiedź klipu z płyty "D-Konstrukcja Vol.2", news, rap Hip-Hop
Zapraszamy serdecznie do sprawdzenia zajawki z pla...
Nowy utwór Bedeosea i Lanka na kanale SBM Label, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do przesłuchania nowego kawałka od Bedo...
Jetlagz (Kosi x Łajzol) - "Hrabia" - klip z albumu "Szum", news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do obejrzenia nowego teledysku od skład...
EPIS DYM KNF - "Creed" - kolejny klip z albumu "Hybryd", news, rap Hip-Hop
Epis prezentuje swoją najnowszą bombę motywacyjną ...
Bajorson x Kubańczyk - "Anioły i demony" - charytatywny klip, news, rap Hip-Hop
Dzięki niecodziennej kolaboracji Bajorsona i Kubań...

Areczek "PRG Solo 1 / Solo 2"

Autor: ikona konta PRO Hip-Hop.pl, wiarygodność Patronat Hip-Hop.pl
Dodane:
Areczek "PRG Solo 1 / Solo 2", Areczek PRG, rap Hip-Hop
Areczek PRG to przedstawiciel rapowego nurtu ulicznego. Jego debiut to dwupłytowe wydawnictwo, przesiąknięte życiowymi lirykami.

Jest mieszkańcem warszawskiej Pragi Północ i tu wśród starych, zniszczonych kamienic biegną jego ścieżki. Środowisko w którym się wychowywał miało bardzo duży wpływ na jego twórczość. Płyta powstawała ponad dwa lata i efekt jest bardzo udany.

Wydawnictwo zawiera 178 minut buntu wobec otaczającego nas świata. Dysponuje bardzo charakterystycznym, mocnym głosem, który nie boi się partii śpiewanych.

Wydawcą płyty jest RRX a producentem płyty KNT Kozak Krzysztof.

Zamów:

Lista utworów: Areczek "PRG Solo 1 / Solo 2"

Solo 1:
01. Widzę, myślę, wierzę
02. O tym jak
03. Syf
04. Wtedy kiedy tak
05. Wstań
06. Jakby to było wczorj
07. A jak
08. Do góry nogami
09. Takie czasy gość: Igorek EKU
10. Nie wiesz co Cię czeka
11. Mordek
12. Pamiętaj, że warto
13. Od Ciebie zależy gość: Cwieta PRG
14. Dzień
15. Mam na to oko
16. Rzeczywiste życie gość: Igorek EKU
17. Opowieść

Solo 2:
01. Warszawa
02. Zacięcie
03. Przyjaciele dla korzyści gość: WSP Damian, Cwieta PRG, Bania PRG
04. Deszcz
05. Co jest do chuja
06. Chuj to Cię
07. Moja patologia
08. Nasza droga
09. Młynek
10. Zycie
11. Obława
12. Moje miejsce
13. Jak zwykle gość: Ekran Klimatu Ulicznego
14. Bezwzględny
15. 4 dychy gość: Maks
16. Zajaraj gość: Kozer
17. Letni słoneczny dzień
18. Kilka wersów od nas gość: Miejski Sort
19. Co masz w głowie skit
anonim
Autor: sebastian M   Link do posta
14:39:06, 03-07-14
NO KURWA WKONCU ARECZEK I PIEKNIE ZE W LEGENDARNYM RRX PROPSUJE CIEBIE I TWOJEGO PRODUCENTA STRZALA :)

Dragi
Autor: Dragi   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:07:57, 03-07-14
GÓWNO DLA PODLUDZI TAKICH JAK TEN IMBECYL WYŻEJ

NIC TYLKO LAĆ W MORDĘ TAKICH PATUSÓW I PSEUDOPRAWILNIAKÓW I PATRZEĆ JAK RÓWNO PUCHNIE

TACY ULICZNICY TO ZAGROŻENIE DLA NASZEGO POLSKIEGO RAPU, DLATEGO SWOJE DZIECI KIEDYŚ BĘDĘ PRZED TYM BRONIŁ

GÓWNO OBESRANE

-----------
Ostatnia edycja: 2014-07-03 15:08:19

Vieri
Autor: Vieri   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:43:54, 15-08-14
Dobry gracz.

anonim
Autor: Jebać Dragiego   Link do posta
11:53:26, 07-10-14
Jesteś psem i pizdą . Jebać cie kurwo stara, ARECZEK PRG WIARA !
Tylko uliczny rap, tylko uliczny przekaz.. Komercyjne gówno przednami ucieka 5!

redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?