Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Tede Polskim Artystą Roku 2014

kup muzykę
Vixen - New-Ton rap muzyka mp3 pliki
zobacz też!
Spotify - Taconafide najpopularniejszym albumem 2018!, Quebonafide, Taco Hemingway, news, rap Hip-Hop
Jak co roku o tej porze, Spotify opublikowało Wrap...
Tede & Sir Mich prezentują reedycję "ELLIMITATI", Tede, news, rap Hip-Hop
Ellimitati to wyjątkowy i limitowany box 3CD! Box ...
Dedis ft. Bas Tajpan - "Pogubili Sens" - klip, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do obejrzenia nowego teledysku od Dedis...
Pezet w najnowszym klipie Włodiego, news, rap Hip-Hop
Utwór "Statera" to drugi singiel, który promuje na...
SB Starter powraca w nowej formule!, SB Maffija, news, rap Hip-Hop
SBM Starter - powrót akcji w nowej formule!Wytwórn...

Tede Polskim Artystą Roku 2014

Autor: ikona konta PRO Hip-Hop.pl, wiarygodność Patronat Hip-Hop.pl
Dodane:
Tede Polskim Artystą Roku 2014Vixen - New-Ton
Znamy już wszystkie rozstrzygnięcia, jeśli chodzi o polskie kategorie w Plebiscycie WuDoo i Hip-Hop.pl. Głosami słuchaczy WuDoo i czytelników Hip-Hop.pl tytuł Polskiego Artysty Roku 2014 trafił do Tedego.

To drugie zwycięstwo reprezentanta Wielkiego Joł w tej kategorii. Wcześniej triumfował w 2009 roku. Poza tym był dwa razy na drugim (2013, 2012) oraz trzy razy na trzecim (2010, 2008, 2006).

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Quebonafide, który mimo niewydania albumu w ubiegłym roku, swoimi singlami i gościnnymi zwrotkami, wzbudził niemałe zainteresowanie. Już za kilka tygodni ukaże się jego solówka "Ezoteryka". W dniu kiedy wystartował preorder, serwery sklepu, w którym można było go zamówić, nie były w stanie obdłużyć natłoku fanów. Czy zatem rok 2015 będzie rokiem Quebo? Zobaczymy.

Miejsce trzecie to autor Polskiej Rap Płyty 2014 - czyli Vixen. Twórca "Loco Tranquilo" przegrał drugie miejsce zaledwie jednym głosem. Pamiętajcie zatem na przyszłość, że każdy głos się liczy!

Oto pełne zestawienie:
1. Tede
2. Quebonafide
3. Vixen
4. Pawbeats
5. O.S.T.R.
6. Włodi
7. B.O.K (ex aequo)
7. Tau (ex aequo)
9. Ten Typ Mes
10. Kali
11. Kuba Knap
12. Gedz

Przed nami ostatnia kategoria: Zagraniczny Artysta Roku 2014. Pod tą kategorią kryją się zarówno soliści, duety jak i zespoły. Dzisiejsze nominacje to nasza pierwsza selekcja, ostatecznej dokonacie Wy.

*Zobacz wyniki plebiscytu z poprzednich lat
anonim
Autor: kurwa mać   Link do posta
12:33:46, 25-02-15
polski rap schodzi na psy. co za barany głosowaly na tego błazna ktory od lat nagrywa totalną chujowizne bez zadnej wartosci no kurwa blagam

GLEBA FEST GLEBA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:36:00, 25-02-15
TEDE WYGRAŁ ZASŁUŻENIE, BO W 2014 TO ON ROZDAWAŁ KARTY W RAPIE. BRAWO DLA UŻYTKOWNIKÓW, KTÓRZY PODJĘLI OBIEKTYWNĄ DECYZJĘ.

JEBAĆ WAS OPSZCZYMURKI.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:25:41, 25-02-15
OBCHODZI KOGOŚ TA GIMBO ANKIETA ?

anonim
Autor: płakać   Link do posta
13:48:30, 25-02-15
płaczcie płaczki , kurwa narzekacie i narzekacie bo peja poza pierwsza 20 :) hehe nie a tak serio lybie rycha i tedzika ale tedzik rozjebal ten rok a jak tego nie kumasz to jestes albo hipokryta albo idiotą albo nie słuchałeś płyty

szymciok
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:07:06, 25-02-15
to dobrze z epłytaroku wygral vixen

anonim
Autor: jebac tedego   Link do posta
14:19:07, 25-02-15
a co ma kurwa pener do tedego ja pierdole zabij sie jebany gimbopajacu

tedzik rozjebal ten rok a jak tego nie kumasz to jestes albo hipokryta albo idiotą albo nie słuchałeś płyty

hahahahaha ty masz max 16 lat

anonim
Autor: król wiadomka   Link do posta
16:49:41, 25-02-15
Tede wygrał bez żadnego spamowanie na fb itd tak się kurwa wygrywa życie gimby hahaa kurt_rolson top3 tamtego roku

anonim
Autor: ZnAwCa Of ThE rAp   Link do posta
17:50:05, 25-02-15
^ Masz rację, nawet nie zwróciłem na to uwagi śledząc jego fejsa. Rzeczywiście nie było tam żadnej wzmianki o tej ankiecie, Tede to totalnie olał, a i tak wygrał. W 2014 był postacią na pierwszym planie, która zaskakiwała jedynie pozytywnie.

anonim
Autor: wiadomkaaa   Link do posta
19:22:34, 25-02-15
^ przecież tede od dawna kładzie lache na ten portal który teraz nagle się nim zainteresował jak mu fejm skoczył ,ogólnie to większośc raperów ma wbite w hh.pl nie widzę żeby ktokolwiek chyba oprócz rycha wrzucał jakieś newsy z tej strony

anonim
Autor: hahahahahahahahaha   Link do posta
20:35:53, 25-02-15
hahahahaha te durne gimbusy sa niemozliwe. przeciez ten wasz bozek sam zrobil screena ze prowadzi w jakiejs gownianej ankiecie i wrzucil na fejsa. no jasne, tak ma wyjebane ze hohoho

smalec132
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:38:51, 25-02-15
WYŁĄCZNIE MAŁOLACI ALBO OSOBY, KTÓRE NIE SŁUCHAJĄ POLSKIEGO RAPU I ZNAJĄ JEDYNIE TEDEGO MOGLI ZAGŁOSOWAĆ NA TEGO PAJACA, KTÓRY OD JAKIŚ 10 LAT NIE POTRAFI ODBREGO KAWAŁKA NAGRAĆ. TE WYNIKI ANKIETY TO ŻENADA JAKICH MAŁO.

anonim
Autor: gównoowarte   Link do posta
21:43:42, 25-02-15
hip hop.pl bardzo słaba strona,nie to co kiedyś nie dziwie sie ze wchodza tu gimby i pozniej ktos taki jak tede wygrywa

anonim
Autor: ZnAwCa Of ThE rAp   Link do posta
22:16:06, 25-02-15
^^ ^ A kiedy w tutejszych ankietach nie wygrywał Tede, to jakoś nie byliście zdania, że siedzą tutaj same gimby :) Haha, kurwa, jebane chorągiewy z was :) Nienawiść zakłóca wam normalne myślenie :) Jebać was, głupie małolaty.

anonim
Autor: woda_mineralna   Link do posta
22:41:50, 25-02-15
Powinien wygrać Quebonafide.

anonim
Autor: MFGU   Link do posta
23:47:38, 25-02-15
Paddington bear :)

anonim
Autor: eee tammmmmmmmm   Link do posta
10:32:57, 26-02-15
Slyszalem lepszych , prawdziwych kotow ... A wy dorosnijcie .... co to za pajac na zdjeciu ?

2015 wygrywam
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:34:48, 26-02-15
props

anonim
Autor: SDFGHJKL   Link do posta
17:28:00, 26-02-15
SERDHFJGKLUHKTYTJRSAETWfehrs

JEBAĆ WAS OPSZCZYMURKI.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:41:07, 26-02-15
Autor: ZnAwCa Of ThE KIBEL
WYPIERDALAJ DZIWKO STĄD CZYM PRĘDZEJ BO SPUSZCZĘ PITBULLA Z ŁAŃCUCHA..


anonim
Autor: ZnAwCa Of ThE rAp   Link do posta
23:17:41, 26-02-15
^Dzieciaczku, nie wystraszę się z twojego ratlerka, hehehe

LUCEK_NA_MAJKU_PATER_FAMILIAS_HEJTU
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:52:39, 27-02-15
ZNOWU SFAŁSZOWALI PIERDOLENI

anonim
Autor: ojdjosdo   Link do posta
05:01:09, 28-02-15
jak widać większość to idioci

anonim
Autor: JUVEWWO   Link do posta
20:42:40, 28-02-15
Jeżeli ja mając 32 lata uważam tedego za bardzo przeciętnego rapera, a słuchałem go od jego pierwszej płyty, to wniosek jest jeden . Dzisiaj rządzą Gimby i trzeba się z tym pogodzić. Kiedyś chodziło się w lużnych ciuchach z biedy , dzisiaj to moda a gimby myślą że są oryginalni. Ze starej szkoły pozostało niewielu, trzeba czekać na nowego Mesa czy Sokoła. Płyty nie słuchałem bo jak ktoś wcześniej napisał , tede od 10 lat nie nagrał dobrego kawałka.

Dragi
Autor: Dragi   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:05:05, 01-03-15
TO JEST KURWA ISTNY UPADEK. PO PROSTU, UPADEK

JAK MOŻNA BYŁO DO CZEGOŚ TAKIEGO DOPUŚCIĆ ????? TO JEST KURWA DRAMAT !!!!!!!!!!!!!!!

NIE MOGĘ UWIERZYĆ, ŻE TEN IDIOTA UDAJĄCY NOWOCZESNEGO I ZDYSTANSOWANEGO RAPERA ZOSTAŁ ARTYSTĄ ROKU, TO JEST NIEPOJĘTE. CO ZA DURNIE NA NIEGO ZAGŁOSOWAŁY ??? PRZYGŁUPY Z O MUZYCE CZY INNE GIMBUSY Z JAKIEGOŚ GLAMRAPU CZY CZEGOŚ TAM INNEGO ??? PRZECIEŻ TEN PAJAC PCHA POLSKI RAP W DÓŁ I PSUJE WIZERUNEK NASZEJ KULTURY TAK JAK INNI WYPALEŃCY TYPU GURAL CZY TOTALNE WACKI BEZ JAKIEGOKOLWIEK TALENTU I WŁASNEGO STYLU TYPU KAEN CZY ZBOKU. "KURT SROLSON" TO JEDNA Z NAJGORSZYCH PŁYT ROKU UBIEGŁEGO, A OSTATNIE KAWAŁKI JACKA SĄ JESZCZE GORSZE.

NO I GDZIE JEST SARIUS, KTÓRY DOBRZE ZABŁYSNĄŁ Z NOWĄ PŁYTĄ ??? A JAK JUŻ TO POWINIEN WYGRAĆ NP. TAU, ALBO ELDO, VIXEN, B.O.K. LUB WŁODEK, A NIE TEN WYPALONY KLAUN OD KTÓREGO ŚWIADOMI SŁUCHACZE SIĘ ODSUWAJĄ I OD DŁUŻSZEGO CZASU MAJĄ WYJEBANE NA JEGO WYPOCINY

BOŻE DROGI, ŻE TY TO WIDZISZ I NIE GRZMISZ ?

-----------
Ostatnia edycja: 2015-03-01 19:06:33

redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies