Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Artyści kontra krytyka: Ballantines True Music x Flirtini

zobacz też!
Hase - "Najlepszego" - pierwszy klip z nowego albumu, news, rap Hip-Hop
Dzisiaj na kanale youtube Takie Rzeczy Label pojaw...
Videowywiad: Kuba Głogowski x Bonson, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do obejrzenia nowego video wywiadu Kuby...
Tymek z czwartym singlem z nowego albumu, news, rap Hip-Hop
Utwór pt. ''SEMANTYKA'' jest już czwartym singlem ...
Suwal ft. Rosalie. - "Sygnał" - Singiel z nowej epki "Forma", news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do przesłuchania nowego kawałka od Suwa...
Szopeen ft. Jan-rapowanie, Otsochodzi - "Custom" - Singiel, news, rap Hip-Hop
Zapraszamy do przesłuchania nowego kawałka od Szop...

Artyści kontra krytyka: Ballantines True Music x Flirtini

Autor: ikona konta PRO Hip-Hop.pl, wiarygodność wysoka
Dodane:
Artyści kontra krytyka: Ballantines True Music x Flirtini, rap Hip-Hop
Krytyka wpisana jest w twórczość każdego artysty. Kiedy tworzysz, musisz być gotowy na reakcje jakie wywoła twoja twórczość, zwłaszcza te negatywne. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Jakie komentarze najczęściej słyszą? Marka Ballantine's, w ramach kolejnego cyklu True Music przygotowała aktywację we współpracy z duetem Flirtini, Mrozem i Rasem dotyczącą odbioru twórczości młodych, niezależnych artystów. Odsłona wideo już dzisiaj!

Najnowsza kampania Ballantine's opiera się na konfrontacji negatywnych opinii krytyków z artystami, których  bezpośrednio one dotyczą. Ma na celu ukazanie jak ciężka praca muzyków oraz ich wiara we własne umiejętności pomaga im osiągać sukces, bez względu na krytykę z którą się spotykają. Pokazuje, że efekty ich twórczości tylko z pozoru wyglądają na coś, co przyszło im bez większego wysiłku. Marka Ballantine's do udziału w aktywacji zaprosiła polski duet producentów muzycznych i DJ-ów - Flirtini, którzy nie raz zetknęli się z negatywnymi opiniami dotyczącymi ich muzyki. W ramach kampanii pojawią się także materiały z Mrozem oraz Rasem z Rasmentalismu.

Video

"Muzyka którą wydajemy, produkujemy i kompilujemy na naszych składankach 'Heartbreaks & Promises', w większości jest dobrze oceniana, zarówno przez słuchaczy jak i przez krytyków muzycznych. Widać to przede wszystkim po frekwencji w klubach i oczekiwaniach na kolejne płyty. Jednak o dziwo, najzabawniejszym zarzutem z którym się spotykamy jest komercyjność. Nie wyobrażamy sobie tworzenia i grania muzyki dla ludzi, ignorując ich gust muzyczny, który przecież nieustannie się zmienia. Mimo to ciągle staramy się być kilka kroków przed słuchaczami i tworzyć muzykę, którą szczerze czujemy." - komentuje duet Flirtini.

Ballantine's True Music: najnowsza kampania Ballantine's to kontynuacja długoletniej, globalnej aktywacji True Music, której celem jest zapewnienie wsparcia i rozgłosu artystom, którzy zgodnie z dewizą marki Ballantine's, są autentyczni i nie boją się realizować swoich marzeń. Projekt True Music to odzwierciedlenie idei wedle której najlepsza muzyka tworzona jest przez ludzi, dla których najważniejsza jest pasja i odwaga przekraczania artystycznych barier, a także dla tych którzy potrafią radzić sobie z krytyką. Największe projekty zrealizowane w ramach platformy to kooperacja Ballantine's x Boiler Room oraz Kompozycja Idealna z Wojtkiem Mazolewskim, czyli cykl koncertów z zaproszonymi przez jazzmana gośćmi. Z końcem kwietnia 2018 roku na rynku pojawiła się także płyta Flirtini "Heartbreaks&Promises vol.4" , której marka Ballantine's została partnerem.

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 4 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-224-108-238.compute-1.amazonaws.com (54.224.108.238). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies