Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Coca-Cola x Local Heroes - wyjątkowa kolekcja ubrań

zobacz też!
"Na wstępie" - Zdechły Osa publikuje nowy teledysk, news, rap Hip-Hop
Nowy track Zdechłego Osy już w sieci.Raper nowy si...
Warszawski ze słonecznym klipem z Nowego Jorku, news, rap Hip-Hop
Półtora miesiąca po premierze albumu "Psyche" Wars...
Jeden "Nowy Swag" - singiel, news, rap Hip-Hop
Obecna sytuacja na świecie dla większości z nas je...
Kolejny singiel zwiastujący krążek Gurala, donGURALesko, news, rap Hip-Hop
Niedawno informowaliśmy o premierze nowego kawałka...
Rizi Beizeti "Królowa Balu" - Nowy teledysk, news, rap Hip-Hop
Po chwilowej ciszy spowodowanej pracą w studiu cie...

Coca-Cola x Local Heroes - wyjątkowa kolekcja ubrań

Autor: ikona gwiazdy Hip-Hop.pl ikona konta PRO Hip-Hop.pl, wiarygodność wysoka
Dodane:
Coca-Cola x Local Heroes - wyjątkowa kolekcja ubrań, rap Hip-Hop
Kultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.

Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę modową Local Heroes, która stworzyła kolekcję inspirowaną kultowym napojem gazowanym! Projekty Local Heroes są zawsze wyjątkowe, zaskakujące i wbrew przyjętym konwencjom, dlatego mają zwolenników wśród indywidualistów, którzy poprzez swój ubiór pragną wyrażać siebie. Podobnie jak hasło kampanii Coca-Cola - Express Your Taste - najnowsza kolekcja ma zachęcać do bezpośredniego komunikowania swojego sposobu myślenia.

Ubrania i akcesoria z kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej - każdy będzie miał szansę na wygranie ich już od 2 marca! Kolekcję będzie można zobaczyć w 180 punktach w Polsce - w tym celu Coca-Cola nawiązała partnerstwo z multibrandową siecią salonów Sizeer. Jest to przestrzeń, która idealnie wpisuje się w ducha kampanii i przyciąga osoby kochające streetwear, stawiające na indywidualizm i różnorodność. W Sizeer od lat są dostępne najlepsze sneakersy i ubrania, dystrybuowane zarówno w największej w Polsce sieci sklepów stacjonarnych, jak i rozbudowanym sklepie online. Dlatego już od marca, wyłącznie w 180 lokalizacjach Sizeer, powstaną dedykowane ekspozycje z elementami kolekcji Coca-Cola x Local Heores, a zwycięzcy loterii konsumenckiej właśnie w placówkach Sizeer będą mogli odebrać swoje wygrane.

- Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z takimi partnerami. Kolekcja, która powstaław wyniku wspólnych działań, jest oparta na wartościach, które podzielamy. Coca-Cola dąży do inspirowania konsumentów do wyrażania siebie, swojego smaku. Local Heroes są jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, wyznaczających trendy młodego pokolenia. Możliwość wyeksponowania kolekcji w salonach Sizeer to dla nas z kolei okazja do przybliżenia efektów naszej współpracy osobom aktywnie poszukującym stylizacji na nadchodzący sezon. Tegoroczna kooperacja zaostrzyła nasz apetyt na kolejne projekty, widzimy jak duży wpływ miała marka Coca-Cola na popkulturę również w Polsce. Narodziło się wiele pomysłów, które mamy nadzieję zrealizować w przyszłości - powiedziała Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola.

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki.Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza.Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii,sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla LocalHeroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego - indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki.Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.Wyjątkowość projektu podkreśla limitowany charakter kolekcji, którą zdobyć można jedynie poprzez udział w konkursie. 

- Możliwość współpracy z tak kultową marką jak Coca-Cola todla nas wyjątkowe wyróżnienie. Uważamy, że powstałe projekty to unikalna kolekcja,która pozwoliła wyeksponować najważniejsze zarówno dla nas, jak i dla Coca-Coli,wartości. Wierzymy, że za sprawą konkursu ułatwimy odbiorcom wyrażanie siebie na codzień, a ubrania naprawdę podkreślą cechy charakteru zwycięzców - powiedziała Karolina Słota, Dyrektor Kreatywny Local Heroes.

Już od 2 marca ubrania i akcesoria będzie można wygrać w loterii konsumenckiej.Zgłoszenia odbywać się będą przez Messengera Coca-Cola. Be cautious!
Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 4 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-234-244-18.compute-1.amazonaws.com (3.234.244.18). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.