Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Lil Wayne w reklamie Plusha

Lil Wayne w reklamie Plusha

Autor: ikona konta PRO Hip-Hop.pl, wiarygodność wysoka
Dodane:
Lil Wayne w reklamie Plusha, rap Hip-Hop
Amerykańska gwiazda światowego rapu w reklamie Plusha

Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się Lil Wayne - jeden z najpopularniejszych amerykańskich raperów. Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha. Dodatkowym bonusem, przygotowanym w ramach akcji#zostanwdomu, jest to, że słuchanie muzyki z TIDAL nie będzie pomniejszać pakietu danych.

Znany amerykański raper w trakcie swojej kariery nagrał aż trzynaście studyjnych albumów, a ostatni z nich pt. "Funeral" ukazał się w styczniu 2020 roku. Artysta jest pięciokrotnym zdobywcą statuetki Grammy, czterokrotnym laureatem Billboard Music Awards oraz wielu innych nagród. Lil Wayne sprzedał łącznie ponad 100 milionów płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych artystów na świecie. Ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Eminem, Jay-Z, Kanye West czy Drake. A teraz także z Plushem, który w najnowszym spocie okazuje się być bratem amerykańskiej gwiazdy.

Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego TIDAL przez 90 dni dla klientów Plusha wofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do TIDAL wynosi jedyne 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą TIDAL w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będąod rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.

Bezpłatny dostęp do serwisu oraz brak naliczania transferu danych w TIDAL to nie jedyne udogodnienia dla klientów Plusha. W ofercie abonamentowej za 25zł lub po doładowaniu kwotą 25zł w ofercie na kartę aplikacje takie jak Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp nie zużywają transferu danych. Dodatkowo klienci otrzymują specjalny pakiet 10 GB na YouTube i TikTok w cenie. TIDAL to serwis muzyczny, w którym użytkownicy znajdą swoje ulubione utwory zarówno polskich,jak i zagranicznych artystów. Dodatkowo w serwisie znajdują się też materiały wideo, m.in. teledyski i nagrania z koncertów. Aplikacja posiada funkcję pobierania albumów na telefon, co umożliwia słuchanie muzyki nawet bez dostępu do Internetu. Serwis muzyczny TIDAL oferuje muzykę całkowicie bez reklam i jest ona odtwarzana nawet gdy aplikacja działa w tle, pozwalając na swobodne korzystanie z innych funkcji telefonu w tym samym czasie. Klienci korzystający z innych serwisów muzycznych mogą przenieść swoje playlisty do TIDAL za pomocą strony.
Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 2 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-34-200-236-68.compute-1.amazonaws.com (34.200.236.68). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.