Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Reportaże - Fotorelacja z planu klipu "Ty o mnie, ja o sobie" Świeża Crew

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu klipu "Ty o mnie, ja o sobie" Świeża Crewrap graffiti breakdance Fotorelacja z planu klipu "Ty o mnie, ja o sobie" Świeża Crewrap graffiti breakdance Fotorelacja z planu klipu "Ty o mnie, ja o sobie" Świeża Crewrap graffiti breakdance Fotorelacja z planu klipu "Ty o mnie, ja o sobie" Świeża Crewrap graffiti breakdance Fotorelacja z planu klipu "Ty o mnie, ja o sobie" Świeża Crew
rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu klipu "Ty o mnie, ja o sobie" Świeża Crew
Informacje o reportażu
Data dodania:2007-03-29
Kategoria:Muzyka
Licznik odwiedzin:14425
Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

anonim
Autor: WTF?   Link do posta
10:21:57, 29-03-07
co to za dzieciaki? bo nie kojarze...

yaras
Autor: yaras   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:39:27, 29-03-07
jeden ma podobny głos do Kaliego z SZSZ :]

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:57:44, 29-03-07
zobaczymy jaki będzie teledysk

anonim
Autor: rgegtehtrhy   Link do posta
11:24:37, 29-03-07
teledysk slaby www.dwaem.pl

rozal
Autor: rozal   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:08:31, 29-03-07
dajcie spokoj z lamusami
kozaki jak chuj a na ulicy kolesie uciekaja


anonim
Autor: _kasa_   Link do posta
13:09:57, 29-03-07
---------------------------> www.eurobarre-france.cej.pl

anonim
Autor: pozdro dla prawdziwych jebac leszczy   Link do posta
13:48:47, 29-03-07
hehhe po huj pokazujecie lamusow i piszecie ze to ekipa hh z sosnowca i dabrowy ku2 jak to jest rapku2 motyla noga a teledysk sadzac po foto to bedzie dopiero zenada hehe gdzie oni to kteca na zlomie u garbatego ........ten newsy o tych pacanach uwlaczaja tylko prawdziwym sklada z dg i sosnowca bo po teledysku to bedzie dopiero smiech na sali

Dejon
Autor: Dejon   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:57:54, 29-03-07
www.dwaem.com- Tutaj sa dwie wersje teledysku ;/

Dla mnie katastorfa ;/ nie podoba mi się to wogóle

anonim
Autor: widziałem klipa i jest lipa   Link do posta
14:42:34, 29-03-07
widziałem klip i jest tragiczny, a na dodatek składał go jakiś debil nie mający pojęcia o kompresji dźwięku

anonim
Autor: nie podpisujemy się? ;]]   Link do posta
15:34:26, 29-03-07
franek kuter noga, zazdrość przez ciebie przemawia chłopcze : ( ej weź się podpisz może? aaa, kiedy twój koncert? wpadne chętnie i zobacze prawdziwego hustla w akcji ;>

anonim
Autor: franek kuternoga   Link do posta
16:05:14, 29-03-07
nie wpadniesz... nie zalezy mi na twojej obecnosci typie...tylko iwylacznie na prawdzie, a czy podpisze sie franek czy eminem to jeden huj... nic ci to nie powie

anonim
Autor: Pasty z slk   Link do posta
16:12:45, 29-03-07
Mogl bym sie napierdalac z wszystkimi naraz ...... kozaczki

anonim
Autor: Ziomallll   Link do posta
16:19:31, 29-03-07
Klip jeden z wielu pełono takich ogolnie 3

anonim
Autor: T.H.U.G.   Link do posta
16:56:07, 29-03-07
powiedzcie mi jak mozna nie wyczuc ironii w tym klipie ? trzeba byc totalnym bucem ale widze ze tu takich nie brakuje ... poziom inteligencji na hh.pl strasznie niski ... klip sredni widzialem lepsze ale i w chuj gorszych jak na klip do nielegala to calkiem spoko

anonim
Autor: faclaw   Link do posta
16:56:08, 29-03-07
Beznadziejny, zeby zgrywac kozaka wpierw trzeba cos soba reprezentowac!

RAFUS
Autor: RAFUS   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:05:43, 29-03-07
tez bym skrepowal linami ta laseczke na tych fotkach :D haha

anonim
Autor: taka prawda   Link do posta
17:32:41, 29-03-07
prawda jest taka że macie kompleksy i zazdroscicie bo komus cos wychodzi nagrywa `plyty` gra koncerty nagrywa teledyski a wy tylko hate hate hate nosz kurwa to masakra jest ;D teledysk nie jest moze kozacki ale oni cos robia maja zajawke a wy kurwa sluchacie tylko tej muzyki i pierdolicie smuty ! :D

anonim
Autor: Bacardi   Link do posta
17:45:56, 29-03-07
KURWA CO ZA BURAKI NIE LUBIE DAWAĆ TYCH TU MADROŚCI ALE JAK PATRZE NA TYCH LAMUSÓW TO AŻ ŻĄL MI SIE ROBI KURWA WYGLADAJĄ JAK PAJACE Z LICEUM CO AKURAT NIE UCZĄ SIE NA PARAPECIE

anonim
Autor: kot w butach   Link do posta
17:47:09, 29-03-07
nie tylko sluchamy, niektórzy z nas robia plyty , graja konerty i kumaja to co ribia tylko z zajawki.. chopoki rok temu uczyli sie 16nastek.. ee i robili pierwswze palcowki, i znam to bo znam ich i wiem co to za gowno-wiezcie mi

anonim
Autor: rkn świeża crew   Link do posta
17:59:41, 29-03-07
haha kocie pierwszą palcówke robiłem jak Ty na dywan po drabinie wchodziłeś...
ehh tyle komentów ze kozaki coś tam, czy naprawde tak ciężko zauwazyc ironię w tym klipie?;/

anonim
Autor: kot w butach   Link do posta
18:29:14, 29-03-07
haha ... widac ironie losu-ma długie włosy

anonim
Autor: taka prawda   Link do posta
20:11:38, 29-03-07
taka prawda :D że wszystko na tym forum jest hejtowane :D masakra

anonim
Autor: ciężka prawda   Link do posta
20:37:28, 29-03-07
A żebyś wiedziała taka prawdo ;]
Kozaczki i kozaczki, jakby nie kozaczyli to nikt by o nich nie usłyszał. Buraki umiecie tylko komentować innych, a zapewne większość z was w prawdziwym studio nigdy nie była. A tym bardziej przed kamerą

kawu
Autor: kawu   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:45:34, 29-03-07
kurwa :D jak czytam to mi sie chce smiac :D
ok sam klip nie jest może najlepszy, ale kto mówil, że od razu pierwszy teledysk bedzie wymiatał inne?
po drugie lepiej coś robić niż przez neta jezdzić po innych.
kocie w butach czy możesz napisać kim jesteś skoro ich tak znasz, że wiesz kiedy i komu robili palcówke? bo wiesz.... anonimy, którzy besztają innych są hmm.... tchórzami? :D a potocznie frajerami

anonim
Autor: tacy sami anonimowi jak i oni   Link do posta
22:49:12, 29-03-07
Oni też się nie przedstawili z imienia i nazwiska na klipie więc są dla mnie tak samo anonimowi jak ja dla nich

anonim
Autor: sosinapierwszy   Link do posta
23:04:18, 29-03-07
przypadkowo natrafilem na te fotki/zdziwilem sie ze sa jeszcze tacy debile,no zenada az serduszko scisnelo,hehe,az sie niemoge doczekac teledysq.pozdowienia dla wszystkich emigrantow

anonim
Autor: antykot w butach   Link do posta
23:07:47, 29-03-07
kocie w butach... ej sorry trudno zeby panowie nosili na sobie plakietki z imieniem nazwiskiem i data urodzenia...

anonim
Autor: rkn świeża crew   Link do posta
23:19:27, 29-03-07
hahah wnioskuje o nadanie postowi u góry tytułu najgłupszego postu roku : D
mistrz hahah : D



anonim
Autor: buty buzi buty   Link do posta
11:36:39, 30-03-07
zenada - kupa- kał - wow - lipa - sraka

pączekkk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:11:05, 30-03-07
Wydaje mi się że komentarze negatywne jak i pozytywne powinny pokazywac wady i zalety tego co robią chłopaki. Krytyka w stylu \' chuje\', \'lamusy\' , \'buraki\' i wszelkiego rodzaju podobne wypowiedzi są tak płytkie że ręce opadają. Konstruktywnośc krytyki i poziom jest najwazniejszy bo może początkującym pokazać co tak naprawde mogliby ewentualnie zmienić bądź poprawić. I chyba możliwośc komentowania teledysku, mp3, czy jakichkolwiek zdięć ma właśnie to na celu.
Mam wrażenie że większośc komentarzy pod adresem Świeżaków ma stosunek czysto osobisty do Nich. A tu nie chodzi o Nich tylko o to co robią.
Na koniec jednak dodam że teledysk mnie nie oszłomił jednak uważam że fajne jest to że strarają sie robić cokolwiek. W końcu uczymy się na własnych błędach. Myśle że im dłużej będą w tym wszystkim, tym lepiej będzie im szło.

pączekkk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:16:13, 30-03-07
Wydaje mi się że komentarze negatywne jak i pozytywne powinny pokazywac wady i zalety tego co robią chłopaki. Krytyka w stylu \' chuje\', \'lamusy\' , \'buraki\' i wszelkiego rodzaju podobne wypowiedzi są tak płytkie że ręce opadają. Konstruktywnośc krytyki i poziom jest najwazniejszy bo może początkującym pokazać co tak naprawde mogliby ewentualnie zmienić bądź poprawić. I chyba możliwośc komentowania teledysku, mp3, czy jakichkolwiek zdięć ma właśnie to na celu.
Mam wrażenie że większośc komentarzy pod adresem Świeżaków ma stosunek czysto osobisty do Nich. A tu nie chodzi o Nich tylko o to co robią.
Na koniec jednak dodam że teledysk mnie nie oszłomił jednak uważam że fajne jest to że strarają sie robić cokolwiek. W końcu uczymy się na własnych błędach. Myśle że im dłużej będą w tym wszystkim, tym lepiej będzie im szło.

anonim
Autor: STUDENCI STARE SKURWYSYNY   Link do posta
15:33:33, 30-03-07
DLACZEGO WYKASOWALISCIE POSTA O KONCERTACH SWIEZEJ CRWI NA KTORYCH REKON DOSTAJE W TUBE?

anonim
Autor: hit me   Link do posta
21:31:03, 30-03-07
kolezanki , koledzi i nawet Ci co to nagrali sa tu na forum i sie sprzeczaja...laski mowia ,ze ludzie sa zazdrosni i nienawisc w nich siedzi bo ktos napisał ze to,,głowno\"\" kolezanko droga... tu wiekszosc słucha... czy ja musze grac koncerty by powiedziec ,ze to głowno? mysle ,ze nie... wiec Twoja cała prawda o kant dupy sie obiła... chcesz tu zabłysnac i piszesz nam ,,cała prawde\'\' .Zrozumcie kolejny raz ... poto jest forum ... nie do kłutni tylko do konwersacjii ....mi np. nie przeszkadza ,ze oni nagrywaja...tylko wkurwia mnie ,ze ludzie co zajmuja sie ta strona wzucaja to na pierwsza strone... powinni do gdzies schowac ...wbije jakis francuz tu na strone chcac zaobaczyc co sie dzieje z hh in poland atu wasza brygada.zoonk.Nagrywajcie ile wlezie jestem ZA! ale sami chyba wiece ze poziom jest bardzo wasz niski .

A dziewczynom z klipu dajcie dokonczyc gimnazjum ... pozdro

anonim
Autor: twój podpis   Link do posta
00:08:36, 31-03-07
ile daliście za ten klip? tak z ciekawości pytam

anonim
Autor: rkn świeża crew   Link do posta
07:08:09, 31-03-07
STUDENCI STARE SKURWYSYNY-pewnie dlatego że był z dupy wysrany bo na żadnym koncercie nie dostałem w tube?

hit me-ta panna ma 20 lat

pozdro

anonim
Autor: kot w butach   Link do posta
10:02:08, 31-03-07
rekon nie pierdol, dostałeś bo sam cie lałem... pana boga nie oszukasz... w ogóle jak mozna reprezentować sosnowiec a nagrywac klip we wroclawiu, nastepna sprawa z sa silesia... ahh lamusy jebane

anonim
Autor: o kutwa   Link do posta
12:05:12, 31-03-07
to co każdy klip trzeba na swoim dworcu głównym nagrywać, żeby nazwa miasta była widoczna ?? to co ma zrobić Czeladź jak tam dworca niema ??

anonim
Autor: rkn świeża crew   Link do posta
12:47:57, 31-03-07
muhahaha kocie, to chyba ci się pomylilem z kimś innym

pfff żal

anonim
Autor: Bity_Smietan   Link do posta
18:41:55, 31-03-07
Nie chcę się czepiać, tego że ktoś jedzie świeżaków, bo o gustach sie nie dyskutuje, nie każdemu to się musi podobać, ale jak chcecie krytykować, to napiszcie, co wg was jest złe, to może oni postarają się nad sobą popracować, bo do doskonałości nie dochodzi się od razu i jeszcze jedna uwaga, do hate\'erów - sięgnijcie czasem do słownika języka polskiego / słownika wulgaryzmów, bo albo jesteście analfabetami, albo debilami, nawet nie potraficie przeklinać po polsku, to jest dopiero żenada, a i najciekawszy post \" żeby się wozić, trzeba coś sobą reprezentować\" osoba, która wysnuwa takie tezy, musi być niezłym lanserem/ lajkerem/ baunserem / sth:D te tezy powinny przejść do kanonu filozofii światowej, może jacyś politycy dzięki Tobie zaczną się wozić, może na szczytach światowych, na koferencjach prasowych ludzie, którzy sobą coś reprezentują zaczną się wozić i nasz świat tylko i wyłącznie dzięki Tobie będzie ciekawszy - respect:D Osobiście popieram każdą ich inicjatywe, bo widać, że starają się rozwijać to gnijące podziemie:) do RKN\'a - Byku, może ten , który Ci \"wpierdolił\" na koncercie, to któryś z hardkorowców z OP, co jeżdżą ze starymi na wakacje do Bułgarii i muszą być na 22 w domu, po tym, jak skroją kilku dzieciaków, wypalą coś z fifki i popuszczają sobie Hemp Gru z komórki skrojonej gnojkowi z podstawówki? Może Pandi / Rasta?:D Ci których Dwa Kroki chcieli dojechać w nieto?:P

anonim
Autor: Bity   Link do posta
19:09:16, 31-03-07
\"Jak można reprezentować Sosnowiec, a nagrywać teledysk we Wrocławiu?\" Odp. A jak można być Polakiem i reprezentować Polskę za granicą?:D to, że są z Sc i Dg, to oznacza, że tam mają umrzeć przywiązani do skaly w wieku 30 lat przez takich hater\'ów jak Ty?:D:P jak można mieszkać w Sosnowcu i jeździć węgierskimi autobusami do Katowic?:D żal.pl stary! a ten co chciał wyskoczyć sam na wszytskich, to podaj na siebie namiary, ja Cie sam znajde:) może mi ktoś wytłumaczy, jak można wydając coś nowego chowac się na dalszych stronach, skoro hh.pl umieszcza to na pierwszej? może powinni się nazywać świeża crew allmighty\'s?:D

anonim
Autor: Bity_Smietan   Link do posta
19:09:27, 31-03-07
\"Jak można reprezentować Sosnowiec, a nagrywać teledysk we Wrocławiu?\" Odp. A jak można być Polakiem i reprezentować Polskę za granicą?:D to, że są z Sc i Dg, to oznacza, że tam mają umrzeć przywiązani do skaly w wieku 30 lat przez takich hater\'ów jak Ty?:D:P jak można mieszkać w Sosnowcu i jeździć węgierskimi autobusami do Katowic?:D żal.pl stary! a ten co chciał wyskoczyć sam na wszytskich, to podaj na siebie namiary, ja Cie sam znajde:) może mi ktoś wytłumaczy, jak można wydając coś nowego chowac się na dalszych stronach, skoro hh.pl umieszcza to na pierwszej? może powinni się nazywać świeża crew allmighty\'s?:D

anonim
Autor: Bity_Smietan   Link do posta
19:10:58, 31-03-07
Nie chcę się czepiać, tego że ktoś jedzie świeżaków, bo o gustach sie nie dyskutuje, nie każdemu to się musi podobać, ale jak chcecie krytykować, to napiszcie, co wg was jest złe, to może oni postarają się nad sobą popracować, bo do doskonałości nie dochodzi się od razu i jeszcze jedna uwaga, do hate\'erów - sięgnijcie czasem do słownika języka polskiego / słownika wulgaryzmów, bo albo jesteście analfabetami, albo debilami, nawet nie potraficie przeklinać po polsku, to jest dopiero żenada, a i najciekawszy post \" żeby się wozić, trzeba coś sobą reprezentować\" osoba, która wysnuwa takie tezy, musi być niezłym lanserem/ lajkerem/ baunserem / sth:D te tezy powinny przejść do kanonu filozofii światowej, może jacyś politycy dzięki Tobie zaczną się wozić, może na szczytach światowych, na koferencjach prasowych ludzie, którzy sobą coś reprezentują zaczną się wozić i nasz świat tylko i wyłącznie dzięki Tobie będzie ciekawszy - respect:D Osobiście popieram każdą ich inicjatywe, bo widać, że starają się rozwijać to gnijące podziemie:)

yaras
Autor: yaras   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:58:49, 31-03-07
mi sie Ep-a podoba... są niedociągnięcia czasem nawet powazne błedy no ale chłopaki zaczynają... ja myśle że kiedyś będą robić gorace gówno... :]

POZDRO dla Świeżaków

tylko żebyście wylewy nie dostali PEACE ;]

redakcja
Twój host (.) został zablokowany do: 2019-06-19. Zaloguj się, by móc dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies