Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Reportaże - Pasjonaci w Empiku (Rzeszów)

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Pasjonaci w Empiku (Rzeszów)rap graffiti breakdance Pasjonaci w Empiku (Rzeszów)rap graffiti breakdance Pasjonaci w Empiku (Rzeszów)rap graffiti breakdance Pasjonaci w Empiku (Rzeszów)rap graffiti breakdance Pasjonaci w Empiku (Rzeszów)
rap graffiti breakdance Pasjonaci w Empiku (Rzeszów)
Informacje o reportażu
Data dodania:2007-05-08
Kategorie:Muzyka, Fun
Licznik odwiedzin:11496
Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

anonim
Autor: wwwwwww   Link do posta
14:52:24, 08-05-07
kurwa jacy oni ujebani tam tam byli.jeszcze z tymi ksiazkami psy górą i na koń hahah

anonim
Autor: pasjonat ))   Link do posta
15:09:38, 08-05-07
Jeszcze na kacu po koncercie 3 majowym ehehehh

anonim
Autor: urssssynow   Link do posta
15:17:31, 08-05-07
debile   


raper w glanach niezle

anonim
Autor: tuch down in lublinek   Link do posta
15:18:40, 08-05-07
debile   


raperek w glanach niezle !!!!!!!!!!!!

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:20:05, 08-05-07
DOBRA EKIPA

xHELLVISx
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:39:57, 08-05-07
jakie glany
przecież on tam podiumy classic ma na nogach

anonim
Autor: elou   Link do posta
19:11:41, 08-05-07
dobra ekipa :) koncert zajebisty w la madam

The Devil Himself.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:14:59, 08-05-07
Pozdro Pasjonaci, pozdro Rafaaał!

anonim
Autor: ngiwownpciq[ocq   Link do posta
19:28:05, 08-05-07
ryba papaj zetka dzieciak hehehehe :)

anonim
Autor: lllllllllllllllllllllllllllllllllllll   Link do posta
00:14:48, 09-05-07
slyszalem kolesi i pokoj dla nich ale kto sluch hip hopu w polsce dzieci jarajace gity udajace twardzielow wez 90 % lamusow nawet  niewie kto to curtis blow krs one jak mozna sie jarac czyms co jest trendy nie dzieci wystarczy popstrzec na koncertach wogole cala kultora hip hop w polsce klap wspolczoje tworca dobrym eldo molesta robia kawal dobrej muzy a kase maja lipna wiec oczym my mowimy kupujcie plyty lamusy zeby to sie ruszalo

maciejen
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
03:07:47, 09-05-07


lo

anonim
Autor: hjghhhhhhhhhhhhh   Link do posta
11:47:09, 09-05-07
Widac ze bylo malo osob, fejm z dupy tak jak i rap.

anonim
Autor: gtw chgo   Link do posta
01:21:32, 10-05-07
ema!  niewiem skad  ten typ w czerwonej koszulce SHABBONA PARK ja ma  ale  wielkie POZDRO  dla niego chi-town rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

anonim
Autor: Daniel Nachmann   Link do posta
10:11:00, 10-05-07
widac jakie jest zainteresowanie . Jak mało wpisów , jak mało ludzi przyszło ,abyście Wy "gwiazdy "podpisywali płyte ------przeciez kurwa to sa wasi znajomi ,ktorzy przyszli.

Naprawde dajcie se spokuj szkoda Waszego czasu i Rafika pieniędzy...

anonim
Autor: sprostowanie   Link do posta
11:09:24, 11-05-07
Rafika mamy...

Zespół fantastyczny wydany przez gabinet psyhiatryczny

anonim
Autor: że co że jak że o co chodzi   Link do posta
23:35:14, 11-05-07
ty sobie danielku nahmanie lepiej na fiucie pograj i postrzelaj w swoja panne ślepakami to ci troche ciśnienie spadnie i gul ci przestanie skakać frajerku      pozdro dla pasjonatów !!!  a dla leszczy luta w pysk i znizka na dentyste ema

anonim
Autor: notoco   Link do posta
08:22:07, 12-05-07
to zazdrosc !! ze rafal ma kase a pasjonaci szanse na wydanie plyty i robienia tego co lubia. Co z tego skad maja pieniadze jezeli sa legalne, nie kradzione i nie zarobione na czarno na obczyznie? Kazdy by tak chcial, nie kazdy ma mozliwosci robic to kocha tym kraju. Wiec do glosu dochodzi zawisc i zazdrosc, ze drugi ma lepiej ;]

anonim
Autor: ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj   Link do posta
09:43:29, 12-05-07
ej jak ktoś wie kim jest daniel nahmann niech napisze

anonim
Autor: Takis kozak Daniel czy jaki ci tam   Link do posta
10:45:33, 12-05-07
Odwaga jest tam gdzie spojżenie w oczy Staszicki Przytułowie i Zapotoczny.

anonim
Autor: czym tym myjesz te złote zęby buehehh   Link do posta
14:38:28, 12-05-07
MAMA RAFIKA WAS WYDALA SZMATY. Jesteście leszczami i kazdy o tym Wie ścierki

anonim
Autor: to sie przedstaw   Link do posta
16:55:54, 12-05-07
To sie przedsaw chyba że się boisz leszczy )))))) prosta pilka

anonim
Autor: wydani za hajs od psyhicznych   Link do posta
18:16:38, 12-05-07
a ja tam poperam daniela nahmana. pol rzeszowa o tym mowi wiec co sie unosic :)
koles sie podpisuje z imienia i nazwiska a wy mu sie kazecie przedstawiac??? pogratulowac

anonim
Autor: polskie fiftysenty   Link do posta
20:50:44, 12-05-07
Nikt w Rzeszowie Was nie akceptuje , to dlaczego sie podpinacie pod RZESZOW wiiejskie ryje

anonim
Autor: (((((((((   Link do posta
21:00:09, 12-05-07
ALE Z CIEBIE ZAWISTY SK..RWIEL I CO GORSZA WYTRWALY. CO ONI CI MATKE ZABILI CZY MOZE ZE STUDIA  NA PYSK WYJ..BALI.

anonim
Autor: Pierrociwo   Link do posta
04:37:06, 13-05-07
Wyluzujcie sie, do tej pory nic tu nie pisalem :)
dobranoc

anonim
Autor: triple6soul   Link do posta
15:40:15, 13-05-07
wygladaja na spietych lamusow co ich mama wydala

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-144-24-41.compute-1.amazonaws.com (54.144.24.41). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies