Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Reportaże - Killaz Group, SLU (Boszkowo)

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Killaz Group, SLU (Boszkowo)
Informacje o reportażu
Data dodania:2007-08-20
Kategorie:Muzyka, Koncert
Licznik odwiedzin:23425
Autor:
Wróbel!, 30 lat
mężczyzna, Lądek

Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

misiek19992
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:56:33, 20-08-07
Dziatowate zdjęcia, ale są na nich prawdziwi...

Bang Bang
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:04:34, 20-08-07
drugi KG

Gural, hip-hopowy inkwizytor
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:05:25, 20-08-07
Elo dobra biba byla

anonim
Autor: gdfgdgdgdg45454   Link do posta
11:19:43, 20-08-07
prawdziwi ? hahahahah gural to frajer

www.NOKAUT.org
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:10:18, 20-08-07
http://www.myspace.com/twapl

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:10:32, 20-08-07
DOBRY KONCERT POZDRO PEJA DJ DECKS

klemzi
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:18:45, 20-08-07
mała sala : O za mała : O

anonim
Autor: 435yerhdfbh   Link do posta
13:59:06, 20-08-07
peja wyglada jak wkurwiona swinia. hahahha zwykly frajer

Bez Dygresji
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:26:25, 20-08-07
Byłem tam nawet na foto jestem hahahahaha

anonim
Autor: SLUPIONIER   Link do posta
14:44:08, 20-08-07
Wyciek z SLU. Jest nowy, chyba z nadchodzącej solówki, bo nie widziałem go wcześniej. pozdro.

http://www.speedyshare.com/769575409.html


anonim
Autor: cfk   Link do posta
14:54:57, 20-08-07
yyyyy przepraszam a czy ten dj w koszulce rude boy to dj ŚLIMOK ?????

anonim
Autor: krakoow   Link do posta
16:16:30, 20-08-07
peja -- dramat z chlopa

anonim
Autor: Mew   Link do posta
21:16:53, 20-08-07
Tej SLUPIONIER przecież to Dab a nie Pejus, a ten w koszulce Rude Boy to Gandzior !!!

anonim
Autor: PROSTO. SPAD   Link do posta
21:20:42, 20-08-07
POZNAńSKI STYL


anonim
Autor: Palu   Link do posta
23:00:40, 20-08-07
Kurde Boszkowo to zajebista mieścina, byłem tam. Jeziorko, dużo atrakcji i do tego taki koncert, musiało być grubo. Pozdro dla KG.

prohomalikomuk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:29:56, 20-08-07
zajebiśvie byłło

kichol
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:36:44, 20-08-07
i znowu kilazzy POZDRO DLA GURALA!!!

anonim
Autor: SWP   Link do posta
00:01:44, 21-08-07
Killazy dali dobry koncert, ale kurwa tej sauny to ja nie zapomnę :/

Boss Playa
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:57:55, 21-08-07
Żałosna publika, żałosna scenografia a raczej jej brak. Oglądając zdjęcia ma się wrażenie że ten "koncert" odbył się w garażu u Mietka.

anonim
Autor: Bolek I Jego Lolek   Link do posta
01:15:01, 23-08-07
Boss ma racje wyglada jakby bylo w garazu u Mietka ale nie watpie ze imprezka byla gruba

anonim
Autor: Klak   Link do posta
22:11:19, 23-08-07
Gural okej, ale reszta to frajerzy... Popieram Boss Playa że scenografii brak. A ten plakat to już masa Deks i Peja stoją jak cioty, a Gural z Kaczorem w jakiejś bańce.... I ten różowwwwwwyyyyyy kolor:/ WIELKA ŻENADA!!!

anonim
Autor: Grzelus   Link do posta
13:39:11, 15-09-07
Byłem na tym koncercie i był zajebisty!!Killazi w swoim stylu zajebiście zagrali,SLU tez dobrze ale nie ma jak to Ekipa PDG!!

anonim
Autor: Naplet Henryck   Link do posta
18:52:57, 18-12-08
Peja, ziomuś jesteś moim fanem! Muj rap, moja żeczywistość! W renku browar w drugim piwko! Szacunek ludzi z ulicy! Ja teras też wiem co to gangsterka. Zegareczek, radyjko idealne, telefonik, landara z torebkom. Pracuje sie na szacun. No i taguje na radiowozah! Joł Slugs Attack. Złodziejska tradycja i nielegal gurom! HWDP! Srać na szkołe.

RysiekAndrzejewicz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:31:09, 29-01-10
Co kurwa rzenada! Jestem Peja, dzieciak ulicy z ulicy!
szacunek ziom bo bendo kąsekfencje.

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 3 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-231-220-225.compute-1.amazonaws.com (3.231.220.225). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.