Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Reportaże - Emo ft. Borixon, Pih (Fotorelacja z planu klipu)

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Emo ft. Borixon, Pih (Fotorelacja z planu klipu)rap graffiti breakdance Emo ft. Borixon, Pih (Fotorelacja z planu klipu)rap graffiti breakdance Emo ft. Borixon, Pih (Fotorelacja z planu klipu)rap graffiti breakdance Emo ft. Borixon, Pih (Fotorelacja z planu klipu)rap graffiti breakdance Emo ft. Borixon, Pih (Fotorelacja z planu klipu)
rap graffiti breakdance Emo ft. Borixon, Pih (Fotorelacja z planu klipu)
Informacje o reportażu
Data dodania:2008-01-02
Kategoria:Muzyka
Licznik odwiedzin:21546
Autorzy:
mello_s, 32 lata
mężczyzna, Reda

Danuta G i o r e w a   rap graffiti breakdanceDanuta G i o...

Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

anonim
Autor: e eM ?   Link do posta
12:11:40, 02-01-08
Zobaczymy co to bedzie...

PIONA!

anonim
Autor: zip_snk111   Link do posta
12:21:50, 02-01-08
bedzie dobry teledysk bo z udziałem PIHA  .....pozdro i czekam

rumak%%%
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:59:19, 02-01-08
JEBAC EMO NA 100%

anonim
Autor: koleś 11   Link do posta
14:56:57, 02-01-08
ten emo wygląda jakby go mama dopiero co od cycusia odstawiła .

anonim
Autor: qwaszx   Link do posta
14:58:51, 02-01-08
Jak jest PIHUJ to nawet nie sprawdze tego...ja chce rapu a nie stekania

iwn91
Autor: iwn91   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:24:56, 02-01-08
zdjęcia zapowiadają się ciekawie ..  i co tu wiecej mowic .. zobaczymy ocenimy i juz :)

anonim
Autor: Oh Danka !!!!   Link do posta
15:25:10, 02-01-08
Oh Danka !!!!

anonim
Autor: Jebać kolesia   Link do posta
15:28:50, 02-01-08
Autor: koleś 11
ten emo wygląda jakby go mama dopiero co od cycusia odstawiła


kurwa pojeby zaś bedą mylić hip-hop.pl z fotka.pl

Still Dres
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:53:53, 02-01-08
pf slsyzalem jeden kawalek z plyty to wogole nie zasluguje na legala bo to zwykla porażka ktora ledwo cos ie trzyma nielegala wiec dajcie spokoj
aty w hip hopie jestes marginesem i wez lepiej sie za pozyteczna prace bo wygladasz jak klocek

anonim
Autor: LAJT CZAISZ ?   Link do posta
15:59:22, 02-01-08
ten cały EMO jedno wielkie gówno ! kolejny buc, cwaniak, idiota, tępak i bez talencie... na prawdę żal mi polskiego hip-hopu, co druga produkcja dziś jest taka sama, zero przesłania tylko machanie łapami i cwaniactwo zza krat hahahahahah idioooci kurwa !

anonim
Autor: (15:56)   Link do posta
16:00:03, 02-01-08
przynajmniej wyglada jak prawdziwy wykonwaca

nie napina ryja jak gural i nie udaje gangsta rapera jak tede nie ma bitow zjebanych czy zajebanych to mi sie podoba 5 góra

anonim
Autor: arto   Link do posta
16:06:40, 02-01-08
ten cały EMO jedno wielkie gówno ! kolejny buc, cwaniak, idiota, tępak i bez talencie... na prawdę żal mi polskiego hip-hopu, co druga produkcja dziś jest taka sama, zero przesłania tylko machanie łapami i cwaniactwo zza krat hahahahahah idioooci kurwa !


a czemu pedale obrażasz cała kulturę hip-hopową?

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:16:52, 02-01-08
dobra fotoleracja z teledysku

teledysk dobrze im wyszedł i kawałek

emo spoko ziom jest



anonim
Autor: teoria_spisku   Link do posta
16:35:18, 02-01-08
http://myspace.com/teoriaspisku     SPRAWDZCIE DOBRE GOWNO Z PODZIEMIA

anonim
Autor: 5 + 1 =   Link do posta
17:38:01, 02-01-08
buhahahahhaha WIDAC ZE TWARDZI ZAWODNICY TEN W SZAREJ BLUZIE W KAPTURZE ZA SIATKA.....BORIXIU Z TELEWIZOREM NA PALCU......ŁAŁ!!!!NO ALE W KONCU SIE KASZLE...

Still Dres
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:41:55, 02-01-08
jak to nie jak ja juz tam widze ameryke ciemno a ten w okularach czarnych zapierdala chyba mu sie w dupie przestawilo i sie na okularach niezna chlopak chodza poubierani kaptury itp. a na codzien kozak chodzi w dzwonach jebac to smeirdzace padło

anonim
Autor: JAAAAAA TOO WIEMM AKA TAK TO BYLO   Link do posta
19:09:51, 02-01-08
Next episode from poland = czyli znowu cieply stolec! Od bladego knura + polprawnilniaka-prawnika z porazeniem kacikow ust + przydupasa dobrego zioma wszystkich ziomow czyli emo. borys najwieksze beztalencie w hip hopie - zwrotki na miare wlasnej inteligencji, czyli jakies czasownikowe i byle do przodu cos tam wyjeczec tym gownianym wokalem.. ogolnie wez sie zastanow, bo on robi swoje i nikt mu nie bedzie tu mieszal. Piszszuu to moralizator prawniczy aka paragraf.. badz "smutna buzia". Ogolnie nawinie tak, ze zrobi sie kolejny raz smutno i przygnebiajaco no, ale chlopak je psychotropy ma depresje, wiec trzymajmy kciuki moze na wiosne zaswieci mu sloneczko w serduszku. Przydupas kolega kolegi piata woda po kisielu czyt. emo opowie, ze juz w branzy jest oooo ho ho ho! zjadl zeby na podziemiu, dalej je reprezntuje i ze nie sprzeda sie jak ta kurwa Verba/Liber, Doniu/18L niepotrzebne skreslic. Ogolnie pokaze, ze trzeba sie z nim liczyc, bo teraz on nadchodzi, a sroce spod ogona nie wylecial.

Ps.To tyle drogie dzieci, jak tam byly prezenciki pod choineczke? bluzunie Juicy Juice? moze jakies wypasne wywolujace szacunek u ziomow i trwoge u lamusow bluzony Prosto? EEmaaa Emaaaa

anonim
Autor: 1 2 3   Link do posta
19:54:48, 02-01-08
SMIESZNY TEN ELMO


anonim
Autor: TY CHUJA SSIESZ NIE WIESZ przyjacielu   Link do posta
20:06:17, 02-01-08
hahahaha typka 2 posty wyzej chyba zazdrosc zzera ze nie ma go tam :( smutny to kolezka

anonim
Autor: muto   Link do posta
20:34:05, 02-01-08
JEBAC HIP HOP PL     
muto

anonim
Autor: łeeheheh   Link do posta
22:11:47, 02-01-08
OSTRY KIBEL TEN ELMO KTO TO WOGULE JEST CO TO ZA BALAS BIAŁE MURZYNY WYPIERDALAC A BLADY KNUR NIECH SIE W WAWIE NIE POKAZUJE BO MU DUPA PEKNIE

anonim
Autor: 4 + 1 =   Link do posta
22:15:28, 02-01-08
ALE NA LEB DZISIAJ BIJE WSZYSTKO TYP CO NAPISAL ZE GURAL SIE NAPINA A TDF POZUJE NA GANGSTERA.....
buahahhaahha
zal mi ciebie.....

anonim
Autor: borys-rdm   Link do posta
09:21:48, 03-01-08
haha gimnazjum sie pospinało aż miło no sie obaczy co to będzie

anonim
Autor: app   Link do posta
09:28:09, 03-01-08
jaaaa... - jeżeli ktoś  ma depresję, to ty matkojebco bo najwyraźniej pod choinkę  dostałeś od taty chujem w oczy.

anonim
Autor: arto   Link do posta
14:23:03, 03-01-08
i teraz wyniki wasza nie wiedza na temat rap hejty jebane. kto to jest emo? śmieszni jesteście jeśli go nie znacie hahaha pih jest słaby? o kurwa hahahahahahaha

cybuch244
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:12:30, 03-01-08
Koles 11 dobry koment to fakt wszystkie klipy sa takie same i zdjecia naprawde sa hujowe to trza przyznac :( smutne ale prawdziwe ogolnie to i tak was kocham hehehe :)

anonim
Autor: stefanolog   Link do posta
16:52:37, 03-01-08
http://www.evilshare.com/59e31150-076b-10 2b-981c-0007e90cfb90

anonim
Autor: jaaacek plaaaacek   Link do posta
17:29:51, 03-01-08
ten numer z bitem l.a. zajebisty .reszta slabiutka

anonim
Autor: ___7___   Link do posta
18:33:31, 03-01-08
dikson gdzie ten borixon bo go nie widze na planie.!:l                                               5+4= 7!

anonim
Autor: wall-e is back   Link do posta
22:48:05, 03-01-08
emo jest dobry ..spoko ma głos ! chodz ksywka chujowa ..pih brx ..ZAPOWIADA SIE PRZEDNIO

anonim
Autor: hołkk   Link do posta
13:03:47, 05-01-08
http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/ http://www.sendspace.pl/file/ewaaGLKT/

anonim
Autor: vcxzxcvb   Link do posta
15:21:57, 05-01-08
no kurwa jak slysze jakiegos cwela ktory pierdoli ze pih jest zajebisty to az mnie skreca...

wsadz se huja w dupe patalachu bedziesz nawijal jak pihuj

marnie zawodzacy cwelik nic wiecej...jedna wielka zenada

emo kurwa - nastepny - ksywa jak huj - emo = ciota  (tak tak kolezko - wiec lepiej zmien ksywe)

borixon mial ostatnio pare lepszych momentow ale znow sie w gownie pograza......

anonim
Autor: Gerwaz   Link do posta
15:43:06, 05-01-08
Ps. Moim skromnym zdaniem PIH to najwiekszy niewypał PSEUDO Polskiego HH...No coz nie ma sensu sie oszukiwac został nam tylko O.S.T.R i ludzie ktorzy poprostu jeszcze sinie ujawnili.Jak widze  typkow poprzebieranych w worki z landow;) probujacych sie udowodnic do pseudo zachodnich "gwiazd" to...Młodziezo POLSKA APELUJE!; _)

anonim
Autor: Mahhu   Link do posta
18:57:56, 05-01-08
Wiecie co,tyle się najebało tych nowych artystów że się pogubiłem już,jestem przekonany to klasycznych raperów jak gural.ostry,tede,numer itd.A teraz jak wchodze na tą stronę to widze info o nowych ziomkach ciągle i nie jestem pewien co o nich sądzić...Co wy o tym wszyskim sądzicie?

anonim
Autor: PIZAMAPARTY   Link do posta
14:38:52, 10-01-08
 EJ A CO SADZICIE O TYCH PIZAMACH CO ONI NOSZA? DZIEKI NIM SA BARDZIEJ WIARYGODNI:)
 EJ A CO SADZICIE O TYCH PIZAMACH CO ONI NOSZA? DZIEKI NIM SA BARDZIEJ WIARYGODNI:)
 EJ A CO SADZICIE O TYCH PIZAMACH CO ONI NOSZA? DZIEKI NIM SA BARDZIEJ WIARYGODNI:) EJ A CO SADZICIE O TYCH PIZAMACH CO ONI NOSZA? DZIEKI NIM SA BARDZIEJ WIARYGODNI:)
 EJ A CO SADZICIE O TYCH PIZAMACH CO ONI NOSZA? DZIEKI NIM SA BARDZIEJ WIARYGODNI:)

anonim
Autor: Lange   Link do posta
21:10:18, 15-01-08
Emo pierdol komentarze pedalow i rob swoje... pozdro!

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 2 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-235-48-106.compute-1.amazonaws.com (54.235.48.106). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies