Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Reportaże - Fotorelacja z planu teledysku PMM (Polski Mistrzowski Manewr)

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu teledysku PMM (Polski Mistrzowski Manewr)rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu teledysku PMM (Polski Mistrzowski Manewr)rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu teledysku PMM (Polski Mistrzowski Manewr)rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu teledysku PMM (Polski Mistrzowski Manewr)rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu teledysku PMM (Polski Mistrzowski Manewr)
rap graffiti breakdance Fotorelacja z planu teledysku PMM (Polski Mistrzowski Manewr)
Informacje o reportażu
Data dodania:2008-12-02
Kategoria:Muzyka
Licznik odwiedzin:18928
Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

anonim
Autor: ziomziomziom   Link do posta
16:46:32, 29-11-08
hahaha bracia kaczynscy po chemioterapii?

BRAMMA RAPU WŁADNIA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:53:39, 29-11-08
SPOKO TELEDYSK

anonim
Autor: blaaQ   Link do posta
17:13:01, 29-11-08
i OTO CHODZI ! :D

ANTONIO BANDERAS
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:16:25, 29-11-08
JA ROZUMIEM BIZNES IS BIZNES ALE TROCHE WSYD LANSOWAC SIE Z CZYMS Z CZYM NIEOBCUJE SIE NA CODZIEN.

anonim
Autor: aaaa chuj z nickiem.   Link do posta
17:19:45, 29-11-08
Hejtersko czy nie powiem tak: Nie lubie jak forma przerasta treść.Jebać!

kalerowy!
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:28:10, 29-11-08
i po chuj lans z tymi dupami?
dobra płyta sie zapowiadała

anonim
Autor: yyyyy   Link do posta
17:39:06, 29-11-08
Słabe to. Przerost formy nad treścią 

Żwir_ek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:55:32, 29-11-08
To jest Szczecin!

anonim
Autor: DR4L   Link do posta
18:01:48, 29-11-08
niezla niunia ze zdjecia drugiego od lewej w drugim rzedzie

anonim
Autor: pan kracy   Link do posta
18:28:33, 29-11-08
fajne ubrania

anonim
Autor: uzzi   Link do posta
18:49:44, 29-11-08
Zapowiada się na to, że będzie to niebywale oryginalny klip! ;o

anonim
Autor: Łysy SZN   Link do posta
19:03:31, 29-11-08
kalerowy spoko kurwa ty bys wolal lans z jakimis pedalami pewnie cioto jebana. w momencie gdy bys przyjal postawe do zbierania ryzu oni by zachodzili cie od tylu:) nie wiem skad sie biora takie jebane lamusy jak ty! zrob wszystkim przysluge i jebnij sie na line :)

SZN PMM Rules !!!

anonim
Autor: eh   Link do posta
19:44:40, 29-11-08
po tych fotach to wyglada jak lans dwoch alfonsow.

anonim
Autor: łysy szn to huj   Link do posta
19:53:06, 29-11-08
huja się znasz łysy pedale lansują się a ty ich bronisz że niby to fajne jest?? no sory. i mów sam za siebie bo teksty typy "zrób wszystkim przysługę i jebnij się" obrażają nie tylko kalerowego

anonim
Autor: lanslanslans   Link do posta
20:06:07, 29-11-08
Taaaa,przeciez pomysly na takie klipy umieszczaja w "Leksykonach poczatkujacych raperow" ,w rozdziale "Co zrobić jak nie masz pomyslu na klip"  Zero oryginalności.

Skurwysynu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:58:03, 29-11-08
Ja pierdole, kolejni "fajni raperzy". Zero pomysłu na klip, myślą że jak wezmą jakieś tępe dzidy, bandamy i ciemne okulary to będą gangsta i będą mieć dobry teledysk.


Jebać

anonim
Autor: hghghgfh   Link do posta
01:28:46, 30-11-08
ZDJECIE BUTELKI HENESSEY

CO TO KURWA MA BYC , DARMOWA REKLAMA HEHE


POZA TYM NIE MA TO JAK POLSKA WóDKA

POZDRO ZE WSCHODUUUUUUUUUUUUUUU

Ct INM
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
02:21:37, 30-11-08
po huj tyle szmat na tym teledysku

anonim
Autor: Probo   Link do posta
10:05:15, 30-11-08

anonim
Autor: iouyioyi   Link do posta
10:38:58, 30-11-08
Żałosne pozerstwo-hennessy pije sie ciepłą a nie mrożoną lodem-widac zero pojecia i probe stania sie murzynami-nieudolnosc
PMM-Pozerstwo Marnych Malców

anonim
Autor: henessy got my mind trippin   Link do posta
10:58:36, 30-11-08
popieram przedmowce
hennesy to koniak jak juz to sie go ogrzewa reka w kieliszku a nie daje do lodu buraki
buhahahahahha
ale beka co za wies

kosztuj...
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:34:37, 30-11-08
chciałem was przeprosic.


to nie[prawda, że u nas w szczecinie wozimy się w ganxterskich bandankach na twarzy mimo chłodu.

to nieprawda, ze u nas w szczecinie wozimy sie po miescie z butelkami po whisky.

anonim
Autor: bg   Link do posta
11:41:58, 30-11-08
"nie wystarczy, że pochodzi z blokowiska, z własnego w teledyskach nie zrobimy bronxu, z podstawianymi ekipami, dup tabunami, wynajętymi furami- cóż to za powód jest do dumy? my to my, w końcu mamy własne rozumy"  i tyle w tym temacie, ave dla prawdziwych 

Rap to nasz Byt
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:19:58, 30-11-08
pozmienialo sie chłopakom w głowach..........

Lajcik
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:31:20, 30-11-08
zapowiada sie... ze będzie następne dno

czemu mnie to nie dziwi? :)

anonim
Autor: HAHAHAHAH BECZKA BECZKA   Link do posta
13:30:01, 30-11-08
NA TELEDYSKU POJAWIA SIE ALKOHOL, KIJ OD BASSEBALL'A TAKZE W TV TEGO NIE POKAZA.
SMIEM PRZYPUSZCZAC ZATEM, ZE TO NIE JEST CHWYT KOMERCYJNY ANI SUGESTIA WYTWÓRNI NA KLIP, TYLKO
KOLESIE POPROSTU CHCA BLYSZCZEC, WJEBAC SIE W MAINSTREAM ALE CHUJA ZLAPIA CO NAJWYZEJ
WKURWIA MNIE TAKIE KOZACZENIE, JAKBY BYLI CHUJ WIE KIM NA TEJ SCENIE. MAJA ZNAJOMYCH, ZAPROSILI ICH NA PLYTE ;) GDYBY NIE GOSCIE TO TEJ PLYTY NIKT BY NAWET NIE SCIAGNAL ;)

anonim
Autor: Seba z Enteka   Link do posta
17:48:54, 30-11-08
henessy to coniac-pije sie go cieplego

Rap to rap -lansik jest wpisany w ta kulture.Jebani zawistni polacy.
Oprocz tej gafy z henny to zapowiada sie grubo.

Pokoj PMM

formatityle
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:54:25, 30-11-08
zaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllll prosze panstwa wielki ale to wielki zaaaaaaaaaaaaaaallllllllllll teledyski w polsce kolejne zalsone jest to ze dupy imprezki jeszcze fury nie no Polska

anonim
Autor: parol zch(zabawa czescia hiphopu)   Link do posta
20:21:59, 30-11-08
kozackie foty! pozdrawiam!

anonim
Autor: kurwAaaa...   Link do posta
20:56:19, 30-11-08
audi Q7 haha a ostatnio widziałem tych typów jak do autobusu wsiadali a do tego jeszcze bilety kasowali..

anonim
Autor: stops   Link do posta
22:00:33, 30-11-08
a co tam robi scott storch?? hehe

anonim
Autor: Kelner   Link do posta
22:26:42, 30-11-08
Kurwa hennesy możesz sobie pić jak ci się podoba raczej o rap tu chodzi a nie o to co ci goście lubią pić i jak i z czym to piją.To oceniajcie głupki,pozdro Pmm!

anonim
Autor: M.E.G.A.Von   Link do posta
23:07:32, 30-11-08
co wy kurwa zmyziaze nie macie luster w domu , buhahaha

anonim
Autor: brudny lublin   Link do posta
23:37:57, 30-11-08
skoro sie nie mrozi to co ona robi w naczyniu do lodu i mrożenia wyprodukowanym przez henessy spółka zoo i z firmowym logiem tejże?

anonim
Autor: ostatni sprawiedliwy   Link do posta
00:11:24, 01-12-08
"...gin i drogie aktorki za tanie drinki
Wiesz, to coś jak burdel tylko musisz być kimś
W rodzaju pajaca z muzycznej jedynki
Co to za playboy? co ma ziomek łupież?
Jeździ Porsche w teledysku, na co dzień Maluchem... "



pffff... ziomale, nara!

anonim
Autor: s   Link do posta
08:29:12, 01-12-08
ostatni sprawiedliwy... Wiesz kto zrobił bit do tego kawałka? Własnie ten którego cytujesz.
i od kiedy Hennessy jest ginem?


anonim
Autor: uliczne radio   Link do posta
09:21:56, 01-12-08

anonim
Autor: ----------------------------   Link do posta
10:13:37, 01-12-08
ej ile kurwa ta chujnia bedzie newsem glownym.....szczecin promuje szczecin hahahahahahahaha

anonim
Autor: buehehehe   Link do posta
11:51:58, 01-12-08
hujnia

anonim
Autor: hslkhklsjhklj   Link do posta
11:52:36, 01-12-08
takie klipy robia najbardziej zakompleksieni kolesie, ktorzy nigdy takich dup miec nie beda. poza tym to pozowanie na gangsta jest totalnie lamusowate

anonim
Autor: Haws   Link do posta
13:16:06, 01-12-08
Ale niunie fajniutkie wszystkie , czesto brakuje tego klipom

anonim
Autor: nie podoba sie?pierdol sie!   Link do posta
15:21:26, 01-12-08
a wy co jestescie słuchaczami czy znawcami wodki tu chyba chodzi o muzyke a nie o to co sie pije na klipe przestancie byc kretynami.bo widac ze polacy dobrze sie znaja ale na wódzie.rap jest oparty na szpanowaniu, bez tego to huj nie rap , nasluchaliscie sie wwo i popierdolilo wam sie w główkach tacy jak wy zawsze będą  zwykłymi PASTUCHAMI bez cienia haryzmy.

anonim
Autor: pmmsuxnoob   Link do posta
16:28:30, 01-12-08
kim oni w ogole sa? :X

anonim
Autor: apocalypso raczej.   Link do posta
17:12:43, 01-12-08
Rap bez szpanowania nie jest rapem? Dawno nie słyszałem tak idiotycznej teorii:]

anonim
Autor: Szklanakula   Link do posta
17:49:54, 01-12-08
hujoza. benkarty jakies . huja warty ich teledysk , panny do mnie na miecz a nie do kurwa lysych bananow

anonim
Autor: hejt dogg   Link do posta
19:23:23, 01-12-08
co to za kolejne dziecioly lansujace sie na 50 groszy suki pierwsza klasa ale na huj to hennesy i q7???
antonio banderas ma racje na huj sie pucowac czyms z czym sie nie  obcuje na codzien wielkie gangstery a w rzeczewistosci swiruja pod blokiem i stukaja flote na smazalnie story czy inne przyjemnosci zenada na maxa

anonim
Autor: hahahahaha   Link do posta
13:32:17, 02-12-08
Gul niech wam skacze gimbusy to jest Szczecin sukinsyny,hejtujcie se hehe,a rap w tym mieście i tak się rozwija w prawidłową strone,pokój prawdziwym!

anonim
Autor: Andrzej na kacu ;/   Link do posta
23:32:09, 02-12-08
rapidshare.com(...).mp3

TEN TYP MES - MY.MP3 !!!

rapidshare.com(...).mp3

TEN TYP MES - MY.MP3 !!!

rapidshare.com(...).mp3

TEN TYP MES - MY.MP3 !!!


anonim
Autor: CZORT west side records   Link do posta
13:08:15, 03-12-08
I TO JEST ZACHODNIOPOMORSKI STYL SKURWYSYNY...... JESTESCIE SŁABI I WAM ZAL DUPE SCISKA PEDAL...

anonim
Autor: Pakus_boss   Link do posta
15:59:18, 03-12-08
Kolejny tani lans. Woza wypożyczyli, teledysk bardzo oryginalny, okularki, wóda czy coś, ciuchy dla szpanu. Żal dupę ściska, laski do tego jaaa żal... DNo, idźcie spać rapereczki darmowe kozaczki

anonim
Autor: chlopakz gryfic   Link do posta
11:58:19, 04-12-08
bez zawachania sciagne ta plyte z rapidshare... klikne i jest a lepsze produkcje kupie...

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 3 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-18-212-243-191.compute-1.amazonaws.com (18.212.243.191). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies