Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl ť

Reportaże - Fotorelacja z Drugich Urodzin Alkopoligamia.com

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Fotorelacja z Drugich Urodzin Alkopoligamia.com rap graffiti breakdance Fotorelacja z Drugich Urodzin Alkopoligamia.com rap graffiti breakdance Fotorelacja z Drugich Urodzin Alkopoligamia.com rap graffiti breakdance Fotorelacja z Drugich Urodzin Alkopoligamia.com rap graffiti breakdance Fotorelacja z Drugich Urodzin Alkopoligamia.com
rap graffiti breakdance Fotorelacja z Drugich Urodzin Alkopoligamia.com
Informacje o reportażu
Data dodania:2008-12-31
Kategoria:Muzyka
Licznik odwiedzin:24400
Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

janko
Autor: janko   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:55:38, 31-12-08
pozdr dla l'doga ;**** sweet focia, kiss  ;)

Drozdi
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:17:36, 31-12-08
pOoOzDrUuUffffKi k0FFan3 kReJzOlK!, mACiE sWeEtaŚnE FoTeCcKi Na FoTcE, mUuAaH ;* ;* ZaPrAsZaM na mÓÓÓj PrOoOfiLeQ i ZoStAfffciE mi KoMeNtArZyQ WaSzE TeSh ŚliCzNe kOleDzY:* ! MaXik ;** dAjE WaM 11

anonim
Autor: szofernabani   Link do posta
11:20:26, 31-12-08
leszek smutny:/ ale fajne dziewczyny też.

anonim
Autor: Rany :D   Link do posta
11:20:48, 31-12-08
Drozdi zbiłeś postem haahahah :D Ale i tak alkopoligamia rządzi

DOBRY RAP TYLE LAT
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:57:54, 31-12-08
DOBRE DUPECZKI TAM BYŁY

anonim
Autor: taki sobie   Link do posta
12:07:25, 31-12-08
Ktoś wie kim jest ta śliczna blondynka na fotce nr 10?

dj.hip-hop 90's
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:23:36, 31-12-08
dziewczyna nie jakiego wspolasa alkopoligami

LYGRA
Autor: LYGRA   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:10:51, 31-12-08
www.hip-hop.pl(...).jpg DEFENICJA PENER

Księciunio
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:20:01, 31-12-08
dobre alkohole tam były
piłem wszystkie

K-TRONIK
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:06:26, 31-12-08
MES SIE SPASL

Medzik_Dzionson
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:16:36, 31-12-08
Jędker nawet był haha... Eldo na jednym zdjęciu zakrywa usta śmiejąc się jak damulka jakaś.

janko
Autor: janko   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:04:05, 31-12-08
tylko E'dog tak potrafi...

anonim
Autor: MdoC   Link do posta
15:43:54, 31-12-08
na niektorych zdjeciaach widac nawet Mac Dre..czyzby wrocil zza swiatow??czy to tylko polska podróba...ale nic to fajny patent...a dzis ten dzien...to dopiero bedzie dzien alkopoligamii!!!

kimbo
Autor: kimbo   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:00:17, 31-12-08
www.hip-hop.pl(...).jpg no bez kitu Eldo zamiotl cala fotorelacje ta fota

CzesiekHydraulik
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:44:38, 31-12-08
oo kurwa, nie słyszałem tego kawałka 7 lat !

anonim
Autor: alkomonogamista   Link do posta
18:03:08, 31-12-08
ziomus jakis zarosniety to w łest sajd kurwa sie w czul buhahaha ;d bylem w mandali kiedys lokal ciasny w huj a jak ja wpadlem to wkurwe rastamanow tam bylo z kolesiem wjechalismy w szerokich ciuchach to sie na nas jak na kosmitow patrzyli fakt ze my ze szczecina ale kurwa zeby tak wykminili ze nie warszawaicy? :D widac wporzadku impreza na drogie szlugi maja to sobie zdjecia z nimi musza robic :> pzdr

krauzik
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:02:30, 31-12-08

anonim
Autor: takityp   Link do posta
04:06:13, 01-01-09
Nawet TeTris wpadł xD

anonim
Autor: Say Nothin'   Link do posta
09:53:46, 01-01-09
Dawac ta bijacz mesa, przerzne jej dupe to bedzie miala dopiero kurwa

anonim
Autor: gekot   Link do posta
15:28:48, 01-01-09
Co to za rozsuwana bluza którą Mes ma na sobie? (pierwsze widzę taką, ale ten znaczek [logo] jakby jakoś znany się wydaje) PISZCIE jak wiecie

Księciunio
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:07:45, 01-01-09
roca wear

janko
Autor: janko   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:06:26, 01-01-09
cropp town

anonim
Autor: kurfde   Link do posta
20:44:03, 01-01-09
mes ma fajna bluze, roca wear

anonim
Autor: Antonio pamperaz   Link do posta
22:58:39, 01-01-09
dick house

anonim
Autor: socrates na logaucie   Link do posta
02:15:32, 02-01-09
adidas

anonim
Autor: eewee tamm   Link do posta
09:49:23, 02-01-09
Charles Mes Bukowski

Baruch Spinoza
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:51:23, 02-01-09
Leszek zakrył usta, ponieważ jadł chleb ze smalożkiem i nie chciał napluć skwareczkiem.

anonim
Autor: sialawfahgafvqmwoihgoqwhecomicgqihg   Link do posta
11:00:15, 02-01-09
MES ty spasiony warchlaku!! chcesz byc gruby jak swinia stasiak??  ogarnij sie człowieku bo niebawem bedizesz miał alko bezruchanija kom bo będizesz miał tłustszą gebe niz twoje niunie cycki...

anonim
Autor: KURCZAKK   Link do posta
13:23:29, 02-01-09
WIĘCEJ ZDJĘĆ Z TEJ IMPREZY - tnij.org/cml1

anonim
Autor: huahauha   Link do posta
13:26:37, 02-01-09
chujowe. mes wez zrob cos z soba.

anonim
Autor: hbhhjb   Link do posta
22:06:21, 02-01-09
0 akonow   a wy wiejskie mordeczki na tych zdjeciach   co wy kurwa osigneliscie pijac hujowa wodke zoladkowa...

anonim
Autor: Stach Zych   Link do posta
22:42:34, 04-01-09
Uwielbialem 247 do momentu ostatniej plyty bo juz z tymi spiewanymi refrenami to przesada hip-hop to brud a nie pieknno

anonim
Autor: ajuord`huj   Link do posta
04:37:24, 05-01-09
Ruchałem ją:
www.hip-hop.pl(...)dp=10
Nie wnikałem nawet jak ma na imię ta cipa ale dobrze robi lache. %-)

Dobry_Tatuś
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:40:35, 05-01-09
L'DOG KLASYCZNA FOTA

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-34-204-173-45.compute-1.amazonaws.com (34.204.173.45). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?