Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Hip-Hop stracił własne ja- wywiad z Zajką (Patent)

Hip-Hop stracił własne ja- wywiad z Zajką (Patent)

Autor: se3a

Dowiedz się więcej o: WYP3, Patent.
Strasznie wszyscy są teraz poważni i biorą to wszystko bardzo dosłownie, przecież to jest tylko konwencja, to jest tylko zabawa.

Nową płytę duet Patent pt. "Ludzie w tonacji mol", można rozpatrywać jako powrót po latach jednego z pionierów polskiego Hip-Hop'u, członka Wzgórza Ya Pa 3 - Zajki. Razem z producentem Exe stworzyli materiał w złożonej stylistyce, która może być zaskoczeniem dla starych fanów WYP3. Przeczytajcie wywiad z Zajką, który opowiedział o nowej prodAc


Pierwsze pytanie nasuwa się samo: czemu tak długo musieliśmy czekać na nowe nagrania Zajki? Co porabiałeś przez te ostatnie lata?

Zajka: Urodził się mój synek Kacper, remontowałem mieszkanie pojechałem na jakiś czas do Anglii. W tym właśnie czasie powstawały nagrania Patentu trwało, to około trzech lat.

Kto wpadł na pomysł aby połączyć siły i stworzyć projekt Patent. Czy to jednorazowa akcja, czy planujecie kolejne produkcje?
Zajka: Na pewno nie jest to akcja jednorazowa. Mamy zamiar co jakiś czas wypuszczać nowe patenty i będziemy się starać, aby każdy następny był inny. A wracając do tego kto wpadł na pomysł, aby połączyć siły, myślę, że samo to do nas przyszło. Mamy wspólnych znajomych, więc ja wiedziałem trochę o Igorze i on coś wiedział o mnie. Zupełnie spontanicznie po krótkiej rozmowie umówiliśmy się na pierwsze nagranie, Igor dał mi bity i tak się zaczęło

Klimat na płycie nie jest jednolity. Z jednej strony mamy klasyczne hip-hop'owe bity, z drugiej reggae i jazz. Czy materiał na płycie powstał konkretnie na ten album, czy jest to zbiór kawałków, które nazbierały się w przeciągu kilu lat?
Zajka: Jest to zbiór utworów, które nazbierały się w przeciągu kilku lat. Staraliśmy się sprawdzić swoje siły w różnych konwencjach od meanstreamu poprzez reggae, po elektronikę, po to aby mieć wiedzę co najlepiej nam wychodzi, teraz już mamy taką wiedzę, ale o tym dowiecie się na drugim Patencie.

Na płycie możemy znaleźć sporo elementów reggae. Jak słychać dobrze się czujecie w takich klimatach. Ale może to być zaskoczeniem dla słuchaczy jak usłyszą pioniera Hip-Hop'u śpiewającego do jamajskich riddimów....
Zajka: Strasznie wszyscy są teraz poważni i biorą to wszystko bardzo dosłownie, przecież to jest tylko konwencja, to jest tylko zabawa. Nie jestem rastafarianinem, ani nikim takim, po prostu zawsze chciałem się w tym sprawdzić. Dawno znudził mi się meanstream i staram się bawić tym co robię.

"Nic nowego nie usłyszysz od Zajkiego" - dlatego, że Zajka się nie zmienił, czy dlatego, że Hip-Hop stoi w miejscu, a może po prostu do ludzi nie dotarło to co mówiłeś kiedyś i trzeba to powtórzyć?
Zajka: Bardziej na zasadzie, że to ja się nie zmieniłem jestem tym samym Zajką, co na "Wzgórzu".

Sławek Pietrzak powiedział, że "rozliczenie Hip-Hop'u jest absolutnie niezbędne, aby znów stał się muzyką pozbawioną agresji." Zajka mówisz o tym w swoich tekstach. Uważasz, że kondycja Hip-Hop'u jest coraz gorsza, a może jest on już martwy jak mówi Nas?
Zajka: Hip-Hop zagubił się w komercji i stracił własne ja. Nie jest tym czym był kiedyś, stracił swoją świeżość, trzeba to przywrócić, żeby rymy i muzyka były znów najważniejsze, a nie ilość roznegliżowanych lasek, drogich aut i złota etc. Taki wizerunek naszej kultury ogłupia i ludzie zaczynają myśleć, że to o to chodzi. Ostatnio widziałem taką rzecz, koleś który zapowiadał teledyski hip-hop'owe mówił, że teraz chce puścić jednego ze swoich ulubionych artystów: Methodmana i mówił dalej, że może nie jest on znany bliżej młodym Hip-Hop'owcom. Byłem zszokowany - ikona tej muzyki nie jest znana młodym Hip-Hop'owcom!

Staraliśmy się sprawdzić swoje siły w różnych konwencjach od meanstreamu poprzez reggae, po elektronikę.

Co oznaczają daty na okładce płyty i czyj był pomysł aby była tak militarna?
Zajka: To pomysł kolegi, który wykonał projekt tej okładki, posłuchał tej płyty i jest to jego wizja. Jak również historia tych dat to jego pomysł.

Gdyby tak spróbować szybko opisać charakter płyty, to nie wygląda to różowo. Mroczna okładka, szary klip, smutne teksty, gorzkie prawdy. Młodzi słuchacze nie chwycą tego. Czy zatem tak jak u Liroya - nagrywacie tylko dla ludzi w swoim wielu?
Zajka: Nie wiem. Tak się złożyło, że ta płyta ma tak mroczny charakter. Po prostu tak czuliśmy w trakcie nagrywania tej płyty. Co nie znaczy że nowa płyta będzie taka sama.

Igor EXE jako muzyk nie jest sticte hip-hop'owym producentem. Współpracowałał z osobami tworzącymi różne gatunki muzyki. W jakim stopniu pomaga to przy robieniu bitów, a w jakim ciągnie do eksperymentów?
Zajka: Ja już dawno podjąłem decyzję, że zajmuje się tylko rymowaniem. Biorę bity od producenta, oczywiście te które mnie inspirują, mają to coś, że od razu wiem, że mogę coś zrobić. Igor eksperymentuje na swoich bitach, nie robi dwóch bitów podobnych do siebie. Taki styl pracy bardzo mi odpowiada. Chcę się rozwijać, więc próbuję się w różnych konwencjach. Na imprezach w Kielcach lubię grać do drum'-ów to szybka ekstremalna jazda, jak się raz pomylisz to spieprzy się cały numer. To ekscytujące.

Płytę promuje kawałek "Babilon", do którego nakręciliście klip. Jak przebiegały prace nad jego produkcją. No i czyj był pomysł na takie video?
Zajka: Niedługo powinien powstać klip do numeru "U mnie pod blokiem". Natomiast co się tyczy Babilonu, to klip powstawał około pół roku. Scenariusz wymyślił nasz kumpel Paweł Nowak. Był on dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, po prostu świetny. Niestety zabrakło nam szmalu na realizację. A szczególnie na dopracowaniu obrazu. Myślę, że jeszcze coś zrobimy z Pawłem, ale musimy mieć większy budżet

Kiedy prezentowaliśmy teledysk na Hip-Hop.pl, od razu pojawiły się słowa "Dobry kawałek, ale płyta ma chyba mega słabą promocje". No właśnie, klip na już z 2 miesiące, a nie widać go w TV. Tak samo było z informacjami o płycie - 3 dni przed premiera pierwszy news to chyba nie najlepsza promocja...
Zajka: Sprawy promocji to sprawa firmy my skupiamy się na produkcji. Tak więc, to pytanie należy skierować do S.P. Records.

W minionym roku mieliśmy spektakularny powrót Molesty. Nigdy nie mów nigdy - dlatego pytam, czy jest szansa na reaktywacje WYP3?
Zajka: Myślę, że jeszcze musi upłynąć trochę czasu, na razie skupiam się na Patencie

Dzięki za rozmowę i proszę o kilka słów na koniec dla fanów, którzy cierpliwie czekali na te nowe nagrania.
Zajka: Dziękuję wszystkim za wspieranie nas, za wszystkie pozytywne jak i te krytyczne uwagi. I do zobaczenia na koncertach.

Dowiedz się więcej o: WYP3, Patent.


Informacje o artykule
Data dodania:2007-02-20
Dział / Kategoria: muzyka hip-hop / wywiad
Średnia ocena:6.67 (3)
Oceń artykuł: Aby ocenić artykuł musisz się zalogować
Autor:
se3a, 38 lat

Ostatnie artykuły tego autora:
Shadowplay - Polską Rap Płytą 2015 - wywiad z Kartkym
Pawbeats Orchestra - wywiad przedpremierowy
Widnokrąg - Polskim Rap Singlem 2014 - wywiad z Pawbeatsem
Loco Tranquilo - Polską Rap Płytą 2014 - wywiad z Vixenem
Labirynt Babel - muzyczna, emocjonalna i intelektualna podróż - wywiad z B.O.K

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
Żwir_ek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:13:36, 20-02-07
Nie lubie rapu Zajki, wraz z kolejnymi plytami wydawal mi sie coraz gorszy...

Terunio
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:13:54, 20-02-07
Fuck.. miałem być pierwszy.. ale gość przede mną tak sie śpieszył że literki pomylił ;)


Benkardt
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:17:15, 20-02-07
powrót Wzgórza - to było by coś...

ninja
Autor: ninja   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:26:08, 20-02-07
gimnazjum nie pisze bo nie wie kto to ;)

wróbelek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:36:45, 20-02-07
no faktycznie trzeba byc wielkim znawcą i weteranem zeby wiedziec kim jest zajka

anonim
Autor: kuku132121   Link do posta
14:37:10, 20-02-07
spoko wywiad

adasko44
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:52:47, 20-02-07
Zajka piona Wuigrekpe  poprostu polski Rap

anonim
Autor: asfdgfghygsrdfcgvbsrzdfcv   Link do posta
15:46:18, 20-02-07
to najlepsza plyta jaka wyszla w tym czasie. molesta sie chowa :)

Regent
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:20:15, 20-02-07
normalnie kawalek zajki by mi sie nie podobal, ale ten sentyment... eh stare dobre wyp3...lezka w oku sie kreci :)

anonim
Autor: amadeusz wirtuoz   Link do posta
16:25:38, 20-02-07
MEANSTREAM? WREDNY STRUMIEN?

anonim
Autor: 43423cdcsdfscfe   Link do posta
16:30:22, 20-02-07
Temat: Hip-Hop stracił własne ja- wywiad z Zajką (Patent) Autor: ninja
Dodany: 2007-02-20 14:26:08 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany] gimnazjum nie pisze bo nie wie kto to ;)





faktycznie, plyta zajki jest tak zajebista ze wszyscy fani \'prawdziwego rapu\' a nie \'gimnazjalisci\' powinni sie wypowiadac

Szkoda tylko ze ta plyta jest zjebana a zajka zatrzymal sie na etapie przybijania widelcem kanapek do sciany
Gowniany rap

anonim
Autor: ASDFGHJKL;\'   Link do posta
16:43:12, 20-02-07
najlepsza plyta w polskim hip hopie jaka slyszalem. Nie slucham zazwyczaj polskich  klimatow ale ta plyta wymiata. Nie jakies knocenia typu molesta zip sklad itd tylko prawdziwy hip hop

anonim
Autor: Dunkil   Link do posta
16:48:04, 20-02-07
pozdrawiam stara szkola rapu > mam nadzieje ze sie jeszcze zejedziecie wszyscy mam na mysli >zajka wojtek brx radek i pędziu >pozdrawiam

TRUSKAWA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:48:23, 20-02-07
zajebista płytka jest plus teledysk

anonim
Autor: BB   Link do posta
17:06:10, 20-02-07
Bk, jakis czas temu slyszalem ze starzy znajomi wogole nie wiedza co z Zajką ,dobrze ze nagrywa:) moze bedzie wzgorze kiedys

anonim
Autor: dedresiworex   Link do posta
17:14:39, 20-02-07
Autor: Dunkil
Dodany: 2007-02-20 16:48:04 Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.plpozdrawiam stara szkola rapu > mam nadzieje ze sie jeszcze zejedziecie wszyscy mam na mysli >zajka wojtek brx radek i pędziu >pozdrawiam

Pęku nigdy nie był w WYP3. A Radoskór od 3 płyty pojawia się jedynie gościnnie.

Kmk-A
Autor: Kmk-A   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:14:44, 20-02-07
TRUSKAWA  POLECASZ ? heheh co za kretyn...

Rader
Autor: Rader   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:35:28, 20-02-07
Jak ktoś tu jużnapisał, powrót WYP3  to by było coś!

anonim
Autor: oceniacz   Link do posta
18:30:18, 20-02-07
jak dla mnie to ta plyta jest nudna a zajka sie chyba strasznie zamulil

anonim
Autor: pejter   Link do posta
18:32:50, 20-02-07
Nie powiedziałbym, że cała płyta jest zajebista, ale kilka tracków zajarało mnie strasznie. A co do promocji to S.P. records jebneło srake na rzadko.

anonim
Autor: Dunkil   Link do posta
18:34:42, 20-02-07
dedresiworex- Autor: Dunkil
Dodany:
2007-02-20 16:48:04 Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.plpozdrawiam stara szkola rapu > mam nadzieje ze sie jeszcze zejedziecie wszyscy mam na mysli >zajka wojtek brx radek i pędziu >pozdrawiam

Pęku nigdy nie był w WYP3. A Radoskór od 3 płyty pojawia się jedynie gościnnie.


JA MÓWIE OGÓLNIE O STAREJ SZKOLE RAPU CHŁOPAKU  A G R O > POZDRO

DonMateusz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:52:39, 20-02-07
Powrót WYP3 jest praktycznie nie mozliwy bo kontakty pomiedzy Wojtasem i Borixonem a Zajka nie sa na dobrym poziomie:d

anonim
Autor: bekon   Link do posta
19:17:17, 20-02-07
co to kurwa jest ten meanstream???

Rader
Autor: Rader   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:03:38, 20-02-07
Wyobrazdzie sobie płyte WYP3 w starym dobryzajebistym składzie ( bez zjeba Borysa, tylko z Radkiem ) na featuringu pojawia sie Liroy, Pęku.



Wierze mimo wszytsko że doczekam takiej płyty płyty

Pozdro Kielce !

anonim
Autor: Czarny 247   Link do posta
20:25:42, 20-02-07
CYTUJĘ - \"gimnazjum nie pisze bo nie wie kto to ;)\" - ninja
Chodzę do gimnazjum i dobrze wiem kto to Zajka, więc nie wyłaźcie mi ze stereotypami bo one depczą wyobraźnie. A zresztą, Zajka to wcale nie taki super raper i we Wzgórzu to napewno był po Wojtasie i BRXie.

anonim
Autor: klerku   Link do posta
21:28:46, 20-02-07
HAHAHAHAHHAA jak on na tej focie wyglada,buHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

anonim
Autor: Zajka jest słaby   Link do posta
22:38:35, 20-02-07
Od początku taki był,jest i bedzie http://hip-hop.pl/users/mp3_getit.php?id=1171751902&type=beat

Radamezz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:04:07, 20-02-07
zajebiście by blo żeby  powruciło wzgórze.Wojtas,zajka,radoskór szkoda że to niemorzliwe juz praktycznie jest.chociarz jak to powiedział w wywiadzie zajka\".Myślę, że jeszcze musi upłynąć trochę czasu\".ale przynajmniej morzna se robić nadzieje .zawsze chociarz to zostaje.

anonim
Autor: mate wwa   Link do posta
00:21:14, 21-02-07
WYP 3 MOżE PO DZIESIęCIU LATACH ZNOWU NAS ROZPIEPRZY? BUHAHA,co do płytki Zajki-myśle że jest na wysokim poziomie stać go na więcej,sytuacja w Polskim hip-hopie jest kuliozalna zobaczymy jak to będzie czas pokaże pozdro dla prawdziwych

anonim
Autor: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA   Link do posta
00:34:28, 21-02-07
ZAJKA AS CENTRUM WYP3 NR.1

anonim
Autor: hahahahhaha   Link do posta
02:53:50, 21-02-07
ej gdzie jest ten ich klip?
nie widze go na tej stronce nigdze

anonim
Autor: elemelekuku   Link do posta
10:17:43, 21-02-07
\"...Hip-Hop stracił własne jajka...\" - Zajka

Martisha
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:21:53, 21-02-07
przeciez ta plyta jest zajebista!

anonim
Autor: Wopbabalubop   Link do posta
12:50:53, 21-02-07
na tej fotce wygląda troche jak biały t.i. , wielki powrót, zajka zawsze rozpierdalał, powrót wzgórza to byłaby masakra i rzeźnia, marzenie chyba nie tylko moje

anonim
Autor: njvguy   Link do posta
14:20:17, 21-02-07
wydalem 30zl prawie i sie zqwiodlem. whata fuck, zamulony flow, fajne bity ale rymy wszystko psuja

anonim
Autor: SP jebie promocje   Link do posta
14:31:55, 21-02-07
JEBAĆ CHUJOWE NA MAKSA SP RECORDS! JEBAĆ TYCH DUSIGROSZÓW I OSZUSTÓW!

justice
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:19:19, 21-02-07
wzgórze i ludzie ich pokroju to dinozaury, które z powodu popularności przetrwały zmiane klimatu - powinno sie je zamknąć w parku jako żywe relikty przeszłości... ich recytowanie textów jak te wszystkie biraki typu wojtas, borys, cała molesta, zipy, zuromy, 1z2, morwy to w ogóle śmiech na sali (ogien, woda, ziemia - jak jakis kapitan planeta) kto z was lubi Maryle Rodowicz? jeśli sie ich nie pozbedziemy to za 20 lat wciaz bedziemy musieli omijac ich plyty w sklepach, jak tamtych gwiazd...a wytwórnie to najwieksze dusigrosze - nie inewstuja w nikogo nowego (a talentów jest w podziemiu mnostwo), tylko trzymaja jak jakis asfalt 5 wykonawcow i trzepia na nich kase...zamknieci jak zawsze...ludzie z branzy muzycznej smieja sie z hh ze ci ludzie mysla o wytwórni jak o własnym podwórku - nie znam to nic nie powiem

TRUSKAWA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:47:58, 21-02-07
Autor: Kmk-A
Dodany: 2007-02-20 17:14:44 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]

kretyn to ty dobrą płytka jest plus teledysk ale ty pewnie nawed tego nie słuchałes

ani nie widziałeś teledysku

anonim
Autor: EMT   Link do posta
23:59:15, 21-02-07
Spoko płytka. Jak napoczatku ją właczyłem byłem w szoku ( takie klimaty) ale mimo to przypadla mi do gustu. Zawsze lubiłem wzgórze i napewno tego nie zmienie.

anonim
Autor: Wopbabalubop   Link do posta
14:45:48, 22-02-07
Autor: justice
co ty pierdolisz? ale wiesz jak słuchasz hip hopu od roku tak może ci sie zdawac, ty jesteś chyba jeszcze w podstawówce bo nawet gimnazjaliści tak nie mówią, pozdro lamusie!!!

anonim
Autor: Przeiom 321   Link do posta
17:38:16, 22-02-07
Justice co ty pierdolisz? Idź sie pierdolnij w głowe, oni sie utrzymają nawet 100 lat i każdy kto kocha polski rap będzie ich wspominał bo są zajebiści ale dla ciebie byłoby najlepiej jakby zamieniła ich Verba albo Mezo lamusie z podstawówki

anonim
Autor: farciarz88   Link do posta
20:08:15, 22-02-07
Zajka może nie rymuje na patencie najlepiej ale za to mówi prawde, mam nadziej ze drugi patent bedzie o klase lepszy jesli chodzi o rymy, a jesli chodzi o powrót Wzgórza to pragne tego ! pozdawiam wszystkich którzy kochają AGRO styl, w moim sercu zostanie on na zawsze mam 18 lat i załuje ze nie urodziłem sie wcześniej, mógłbym przeżywać ere WYP3 na żywo a kiedy zaczołem słuchać hip-hopu byłem w 6 klasie podstawówki wtedy jakoś chyba wyszła stara szkoła rapu ...

anonim
Autor: Rychu thc wtg elo   Link do posta
18:06:23, 23-02-07
justice ty debilu jebany wyjeb sie kurwo znasz sie na hh kurwa jebana :P ZAJKA POZDRO WYP3 to jest cos Nie ma to jak dobry rap szkoda ze tak wszyszło !!!

anonim
Autor: juicy   Link do posta
22:38:48, 23-02-07
http://www.youtube.com/watch?v=TeFvvFsP4IA a to kawalek babilon

anonim
Autor: logoman   Link do posta
23:57:40, 23-02-07
moim zdaniem bardzo plytka jest do rozkminienia dobre rymy ukazuja prawde o hip hopie dorbze ze neisprzedal dupy razem z materialem trzymsie zajka trzymasz poziom

anonim
Autor: karlington   Link do posta
23:59:50, 23-02-07
mc jest teraz kilku zawodnikow zarok bedzie bez liki

anonim
Autor: Underground77 Borixon-maniak   Link do posta
12:12:19, 24-02-07
http://rapidshare.com/files/17964702/Z__ezk__w_oku.rar.html

Lepiej oceńcie solowe nagrania Undergrounda89

anonim
Autor: Zjebany jestes   Link do posta
13:22:07, 24-02-07
po huj wrzucasz nagarania jakiegos ziomka jak to forum o Zajce zjebany jestes Borixon maniak ale podpisales czemu ludzie maja tak pojebane lby ja pierdole co sie robi

anonim
Autor: jechac po dunkilu bo sie nie zna   Link do posta
15:36:24, 24-02-07
znam tego pajaca i wiem ze ten patałach nie wie nic o starej szkole wyp3 rok temu zaczol jezdzic na desce i mysli ze jest wielki skate ale tak naprawde to burak i lamus. A plyta Zajki naprawde wymiata.
I jeszcze pare słów do buraka: lepiej orientuj bo niedlugo ktos ci moze niezle dojebac

Vincent Vega
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:56:25, 24-02-07
nieźli z was fanatycy... jakby to był wasz brat, czy coś...to chyba normalne, że ktos ma zdanie inne niż wasze co? Przesłuchałem Babilon i ładne gówno - recytowane wyrazy i po raz 100 text , że źli są ci, co robią coś tylko dla pieniędzy, jeju ile można... aha, to justice znowu...zjebcie mnie jeszcze, że z podstawówki i w ogóle, że nie zna się, jakby hiphop polegał na znaniu lub nieznaniu się...a kto się zna? ten kto ZNA płyty wzgórza i im podobnych? No to się chyba znam

don pedro
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:30:06, 24-02-07
jak dla mnie to ten kolo ma zjebany ryj ;p

anonim
Autor: Rychu thc wtg elo...   Link do posta
08:43:10, 25-02-07
EEEEEEE mi tam sie podoba wyp3 a zajka to zajbisty kolo moze cos nie wyszło z babilon :P ale nie to jak wspolna scena zajka to pan !!!!

anonim
Autor: ajdkahdlkaslddfsg   Link do posta
08:47:45, 25-02-07
Wzgorze Ya-Pa-3 & Trzyha-Warszafski Deszcz - Ja Mam To Co Ty ELO DAL WSZYSTKICH ZAJEBISTYCH ZAIOMKOW CO TO PAMIETAJA ZAJKA TO PAN

anonim
Autor: emano   Link do posta
18:39:36, 25-02-07
zajka daje rade

anonim
Autor: mówiejakjest   Link do posta
22:19:13, 25-02-07
jak się słuchało Wzgórza to nie chodziło o to, że lepiej nawija Borys Wojtas czy Zajka. Wtedy liczył się klimat i emocje związane ze słuchaniem nie o to, że ma ktoś pierdolnąć serie poczwórnych rymów ehh

aRt_
Autor: aRt_   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:27:35, 27-02-07
NINJA nie pierdol bo moj brat  ma 13 lat , ajuz od 4 lat jara sie hip-hopem i bardzo dobrze wie kto to Zajka , bo lubil posluchac sobie WYP3 wiec nie wypowiadaj sie o wszystkich sluchaczach :))) ja sam zajebiscie lubie caly AGRO sklad i czesto slucham plyt z tego okresu :))

anonim
Autor: mc xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx   Link do posta
15:30:44, 14-03-07
chce 2 czesc mam to co ty .3ha i wzgorze powrot do tradycji rapu.zjednoczcie sie jak molesta  1 i 2 pokazcie mlodym jak to sie robilo i robic powinno .elo zajka





anonim
Autor: hil   Link do posta
08:28:02, 20-05-07
sam to mizernie wypada powinien reaktywowac wyp-3 chocby w skladzie z radkiem zamiast rekina.ale i tak szacunek na zawsze

anonim
Autor: wudu   Link do posta
16:22:06, 08-07-07
Super, ciesze sie, ze tacy ludzie jak Zajka, Wojtas, Brx, chlopaki z Kielc, czy tacy wlasnie ludzie ciagle to robia i robia cos dla tego klimatu, dbaja o niego i daje mi to osobiscie duza satysfakcje :) Utrwala to we mnie przekonanie, ze Ci artysci sa wciaz z nami nie tylko na krazkach, ktore nagrali jakis czas temu ale cigle sa na tzw. topie i w muzycei ciagle robia nowa muze. Pozdrawiam i zycze pomyslnosci

anonim
Autor: fan..   Link do posta
18:53:30, 10-10-07
jeżeli chodzi o wyp3 to raczej bez borixona chyba, bo on raczej nie ma prawa do tego żeby wydać płyte bez zajki, bo to zajka założył ten zespół z resztą ekipy.borixon wkleił sie do ekipy...zresztą jak w całym jego życiu wkleja się w tematy i chuj mu to wychodzi kiepsko..baunsy-transy----shit

anonim
Autor: w.r.e.d.n.y   Link do posta
09:13:02, 10-03-09
Zajka to agro

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 3 + 5 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-93-75-30.compute-1.amazonaws.com (3.93.75.30). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies