Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Prawdziwa siła nie musi upokarzać by istnieć - Wall-E

Prawdziwa siła nie musi upokarzać by istnieć - Wall-E

Autor: seba

Dowiedz się więcej o: Waldemar Kasta (Wall-E).

29 marca w Hali Stulecia we Wrocławiu odbędzie się Gala Konfrontacji Sztuk Walki - Eliminacje 2, a na niej 10 realnych walk w Formule MMA. Podczas turnieju nie zabraknie oczywiście hip-hopowych akcentów. Zapraszamy na wywiad z Wall-E, który pełni tu funkcję dyrektora artystycznego.

KSW cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród kibiców w Polaţ

Rap i sztuki walki wiążą się od zawsze - wspomnijmy choćby fascynację wschodem przez Wu-Tang, zaangażowanie się Rza w filmy takie jak Ghost Dog czy Kill Bill, Afu-ra, który zawsze chwali się taekwon-do. Rap zawsze wiązany był też z boksem. Jednak, sorry za małe uproszczenie, czy te nowoczesne, nietradycyjne systemy walk, też na świecie przyciągają rap i raperów?
Wall-E: Jak widać tak. Poza tym co znaczy "nowoczesne"? Parter w walce, duszenia, dźwignie popularyzował już chociażby J, Kano. Wyniesienie nie jest obce pewnie starożytnym wojownikom. A jedynie szybsza popularyzacja innych form walki wpłynęła na niełaskę tych jak to się określa brutalnych - czytaj realnych bardziej walk. Na szczęście ten czas się już skończył stąd wydaje mi się, że przyszłość należy do mieszanych wszechstylowych technik walki.

Wiele polskich firm hip-hopowych prężnie zaangażowało się w ten sport - mamy Manto (siostrzana firma Moro), Prosto sponsoruje bokserów, pojawia się również Clinic. Z czego wynika to, że firmy hip-hopowe chcą się promować przy okazji różnych walk?
Wall-E: To często bardzo naturalne fuzje środowiskowe a nie inwestycje firm. Właściciele tych firm są często trenującymi i promującymi poszczególne style. Nie wiem czy nie powinniśmy zacząć myśleć, że ich zaangażowanie najpierw w sport wygenerowało potrzebę zainwestowania w odzież, a to dopiero sprawiło, że widzimy ich znaki firmowe w telewizji. Poza tym promowanie się przez sport, a tym samym wspieranie zawodników, to żaden wstyd... nieprawdaż?

Właśnie przy okazji - czy śledzisz karierę Popka w walkach? Może jest szansa, że zawita na KSW jako raper lub zawodnik?
Wall-E: Widziałem jego walkę więc chyba śledzę. Raperem jestem już ja hehe, więc raczej nie będę sobie robił konkurencji. A jako zawodnik nie wiem, ale to są już sprawy zależące od zainteresowania stron, promotorów itp. Ja jestem tylko dyrektorem artystycznym.

Kto wyszedł z inicjatywą żebyś był odpowiedzialny za oprawę artystyczną tych gali? Ty czy organizatorzy?
Wall-E: Maciej Kawulski współwłaściciel Federacji KSW popełnił był ten bardzo dobry ruch. Długo go w każdym razie nie przekonywałem.

W wolnych chwilach trenujesz coś sam?
Wall-E: Nie nie trenuje już od bardzo dawna niczego poza umysłem.

Jaki jest w ogóle Twój stosunek do sztuk walki? Wiele mówi się o nie tylko sportowym aspekcie, ale też duchowym, rozwoju młodych ludzi przez trening. Często podkreśla się, że ludzie którzy dużo trenują, są po prostu mniej agresywni. Tylko to najczęściej odnosi się do tradycyjnych sztuk. A jak jest w przypadku MMA?
Wall-E: Zapewniam, że prawdziwi mistrzowie i honorowi adepci postępują podobnie. Mój osobisty stosunek nie jest wiarygodny, nie jestem fighterem, ale też bym taki wyznawał, w każdym razie z moich obserwacji wynika (a widziałem już wielu prawdziwych walecznych i uznanych wojowników), że prawdziwa siła nie musi upokarzać by istnieć.

Pomówmy trochę o pieniądzach - starty w takich galach jak Wasza, wiążą się z jakąś szansą na utrzymanie się ze sportu, czy to raczej pasja pcha zawodników na ring?
Wall-E: Fighter zarabia walką i choć finansowo nie jest to wielka suma (aczkolwiek nasz turniej ma powiedziałbym naprawdę "europejski" poziom finansowania dla uznanych już zawodników), pieniądze nie są wszystkim co zarabia. Zwycięstwo to nie miliony ale Honor, Sława i Prestiż Federacji. Nadal wierzę, że prastara antropologiczna potrzeba rywalizacji tak zdefiniowałbym wspomnianą pasję to czynnik warunkujący i determinujący walki w ringu MMA.

Ruszają eliminacje do kolejnej KSW, przy okazji będzie koncert rapowy. Jakie jeszcze atrakcje szykuje?
Wall-E: Eliminacje nie są galą atrakcji w sensie festyn więc główną atrakcją jest fakt eliminacji. Pot, krew i nawet łzy walczących, nieprzewidywalność i tempo najbardziej realnych z walk, a wszystko w rytmie Hip-Hopu, bo to taką formę oprawy niejako wymusiła moja osoba. W tym czuje się najlepiej a poza tym uważam, że doskonale pasuje do walk (zastanawialiście się kiedyś jak wielu fighterów na świecie wychodzi do hip-hopowych kawałków?)

Kiedy będzie i co szykuje już na IX galę KSW? Podnieście też ten ekran, bo ostatnio jeden zawodnik miał przykrą kontuzję przy wyjściu na ring...

Wall-E: Taa... no tak zdarzył nam się taki fakt (problemy z alternatywnym podwieszeniem tamtej diody) technicznie inaczej wtedy nie sposób było tego zrobić. Niemniej postaramy się tego unikać w następnych odsłonach turnieju.

Jak się wygrywa takie gale - młodością i siłą, czy doświadczeniem? Czy można mówić, że jakieś sztuki walk są bardziej przydatne w ringu?
Wall-E: Na zawodnika zawsze jest gdzieś zawodnik - tą zasadą kieruje się w życiu i obserwuje, że walki wygrywa się nie tylko doświadczeniem, siłą czy sprytem młodzieńczym, ale także stanem psychofizycznym, formą danego dnia. Natomiast jestem pewien, że można mówić o tym, że niektóre techniki są bardziej lub mniej użyteczne bądź skuteczne w realnej walce.6 kwietnia w Warszawie odbędzie się turniej Mistrzostw Europy K-1 MAX. Czujecie konkurencję, czy raczej cieszycie się z rozwoju?
Wall-E: Zdrowa konkurencja czemu nie. Nie mogło być inaczej, nie wiem natomiast czy to konkurencja czy po prostu inny turniej, jedno jest pewne jesteśmy za rozwojem a rywalizacji się nie boimy nazywamy się Konfrontacja Sztuk Walki i zapraszamy do konfrontacji wszystkich dobrych zawodników chcących przeżyć najwyższą formę sprawdzianu.

Ostatnie słowa dla Ciebie żeby zachęcić ludzi do trenowania, wybrania się do Wrocławia lub oglądania walk w domu.
Wall-E: Jeśli Was tam nie będzie nie możecie mówić, że wiecie co to jest KSW, jeśli zobaczycie to w telewizji i tak przyjdziecie zobaczyć na żywo następnym razem, jeśli trenujecie pewnie już macie bilety, a jeśli nic nie trenujecie - zacznijcie. Zawsze warto: pierwszy trenning - biegiem po bilet na KSW.

Fot. Zbyszek Niedziałek

Dowiedz się więcej o: Waldemar Kasta (Wall-E).


Informacje o artykule
Data dodania:2008-03-27
Dział / Kategoria: muzyka hip-hop / wywiad
Średnia ocena:6.14 (7)
Oceń artykuł: Aby ocenić artykuł musisz się zalogować
Autor:
seba, 38 lat
mężczyzna, Szczecin

Ostatnie artykuły tego autora:
Kandydaci na szaleńców - przedpremierowy wywiad z Mesem
Nie szufladkowałbym tego albumu - Fokus - wywiad
Potrzeba flirtu i reakcja na kobiece piękno - 2cztery7 - wywiad
Ulica nadaje - wywiad z Sują
Konkurs na Demo Roku Magazynu WuDoo - wywiad z Aśką Tyszkiewicz

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
Filip Rauczyński
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:51:12, 27-03-08
Ooo fotki Zbyszka!

anonim
Autor: eh   Link do posta
15:51:36, 27-03-08
propsy dla wall-ego. Wall-E: Nie nie trenuje już od bardzo dawna niczego poza umysłem

emekmk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:58:24, 27-03-08
szkoda ze nie mam pytań o płytkę, jak tam prace stoją

mai
Autor: mai   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:01:39, 27-03-08
SPOKO DZIARA NA CZOLE

*Karoolus*
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:01:39, 27-03-08
A co mnie interesują jakieś sztuki walki,i co ten wywiad robi na portalu o hip hopie??Weźcie wrzućcie to na jakąś strone o sporcie kurwa...Pfff
Ja tam bym zadał pytania apropo nowej płytki na którą czekam,pozdro dla mistrza Waldemara Kasty!!

*Karoolus*
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:03:52, 27-03-08
A co mnie interesują jakieś sztuki walki,i co ten wywiad robi na portalu o hip hopie??Weźcie wrzućcie to na jakąś strone o sporcie kurwa...Pfff
Ja tam bym zadał pytania apropo nowej płytki na którą czekam,pozdro dla mistrza Waldemara Kasty!!

emekmk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:04:00, 27-03-08
No tez myślałem zxe sie dowiem kiedy płytka wyjdzie a ty lipa cały wywiad o jednym a wystarczyło by zadać  pytanie na koniec

*Karoolus*
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:06:15, 27-03-08
No ja nie wiem co to za pytania,wywiad może i dobry,ale co ma wspólnego z hip hopem oprócz Kasty? Bezsens ludzie,bezsens!!

emekmk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:12:42, 27-03-08
a kurwa czekam na ta płyta jak na żadną inną

mai
Autor: mai   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:14:45, 27-03-08
Autor: *Karoolus*
Dodany: 2008-03-27 16:06:15 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]No ja nie wiem co to za pytania,wywiad może i dobry,ale co ma wspólnego z hip hopem oprócz Kasty? Bezsens ludzie,bezsens!!




NIe ty pierwszy i nie ostani nie wiesz OCB

$ZL$T Eszet H&H BŁN TWIERDZA:D
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:15:26, 27-03-08
"stanem psychofizycznym, formą danego dnia" ........racja.....prawda.... a poza tym... ja nielubie bitwy a to dlatego ze po co mam kolesiowi wrzucac jak go nieznam i rywalizowac dobre rymy skoro i tak slucha kto ma sluchac nie? ziomie? wall-e -go to lubie ..."w calej polsce teraz tysiąc osob..kazdy chcialby robic to na wlasny sposob ...rządni rozglosu wyjscia z haosu ..kazdy ma prawo skorzystac z glosu........ .. . .nagralem plyte w 4 tygodnie..naprawde dlugo nosze szerokie spodnie kumpel na pretce porobil bity i pozostalo czekac na zachwyty.....po co ? ten leb zakuty lapie sie za te nuty.nie wiem sam na scenie stoje jak skuty ale..wnioski wyciagnij...KASTA pa pa pamietajcie :)".hehe pozdrawiam i nagraj wall-e ze mna kawalek i kurna rob co masz robic :) trzym sie.........ps dobry czlowiek ..sluchaj dzieciaczku..polecam

*Karoolus*
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:17:27, 27-03-08
A ty wiesz o co biega? Bo ja wychodze z założenia że bede czytal o hip hopie a nie o zawodach...Walliego raczej bym o co innego wypytał, a wywiad jest zupełnie nie związany z hip hopem więc co co??Powiesz?

*Karoolus*
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:24:35, 27-03-08
Zresztą napisać coś na tym forum,to dzieci neo już będą tyrały,każdy ma swoje racje...No matter... Czekam na płytkę mojego mistrza Kasty!!Fajnie na Buhhu IV nawinął...

anonim
Autor: dsds   Link do posta
16:47:56, 27-03-08
jak dla mnie mistrz!

ToTo
Autor: ToTo   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:57:08, 27-03-08
dobra kurwy nie spinac sie teraz ja mowie



KAZDY TERAZ Z DUPY RAPER TYLKO UMIE SIE PREZENTOWAC NA FOTKACH ROBIC GLUPIE MINKI UBIERAC TANIE BLING BLING

A TA ICH MUZYKA KTORA TERAZ WYCHODZI TO ZWYKLE DNO


anonim
Autor: hhp   Link do posta
17:06:54, 27-03-08
Wally sie sprzedał...

BattletimeYO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:11:47, 27-03-08
Waldek rozjebal yo

Edit: to nie tanie bling bling

anonim
Autor: SDFGSDFG   Link do posta
17:24:29, 27-03-08
WALDEK, WYSKOCZ NA SOLO, HĘ???




<WALL-E SPUSZCZA GŁOWE W DÓŁ I PATRZY SIE W BOK>

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:37:52, 27-03-08
DOBRY WYWIAD

anonim
Autor: Ramzes Metronoom   Link do posta
18:10:43, 27-03-08
hehe jak ktoś mówi że ten wywiad nie ma nic wspólnego z Rapem ;D to mogę się tylko śmiać, można stwierdzić że nie ma nic wspólnego z Rapem . ale z hip hopem . ?  ; p ma..

anonim
Autor: Ramzes Metronoom   Link do posta
18:11:58, 27-03-08
w pierwszym zdaniu miało być "jak ktoś mówi że ten wywiad nie ma nic wspólnego z Hip hopem*

anonim
Autor: xzxcvxzs   Link do posta
19:10:03, 27-03-08
NAJGRUBSZY RYM W MIEŚCIE !!! www.myspace.com/kasztan

anonim
Autor: s;pdgjofjdehgufidigdgd   Link do posta
19:27:36, 27-03-08
Kiedy płytka ?

anonim
Autor: Ksienciunio   Link do posta
19:47:31, 27-03-08
gruba płyta sie szykuje ...
pozdro Wally

pOWAL MCwel Dwa
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:56:33, 27-03-08
Autor: WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Dodany: 2008-03-27 17:37:52 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]DOBRY WYWIAD


Spierdalaj

anonim
Autor: ak,m666   Link do posta
20:46:55, 27-03-08
Wywiad dobry całkiem dobry i zwiazany z hip hopem a jesli ktos kurwa mysli inaczej to nie ma pojecia o hip hopie raczej.. zastanówcie sie jak cos pierdolicie czasami naprawde pomylcie to nie boli a korzysci przy tym sa bo nie wyjdziecie na durni albo w ogole nie wypowiadajcie sie jesli nie macie sie o czy wypowiadac nie majac pojecia na temat... a Wall-e sie nie sprzedał, niby kurwa jak ? to ze sie angazuje w takie sprawy ? i przy tym ma hajs tak mu odpowiada widocznie a to nie jest zadna jebana komercja nawet nie macie pojecia co to słowo oznacza to ze ktos kurwa wystepuje gdzies z powodów takich a takich to nei znaczy ze kurwa tylko dla mamony to zrobi wy tak robicie moze dlatego tak pierdolicie cioty. a płyta bedzie w chuj dobra zaskakujaca jak zawsze to u walemara :) dobre głowno bedzie zupełnie cos nowego.. DLA KUMATYCH. Yo. pozdr Waldemarze oby tak dalej i do przodu piona, dobre gowno...

cfaniak WSH
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:24:17, 27-03-08
hehe pzdr


anonim
Autor: a jak   Link do posta
21:28:40, 27-03-08
piona Waldku zajebisty wywiad

anonim
Autor: taa   Link do posta
22:22:12, 27-03-08
*Karoolus* wez sie nie spinaj ! kurwa nie podoba ci sie to to olej kurwa mac masz problemy bez kitu !1

Street Education
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:29:28, 28-03-08
Ramzes Metronoom <~~~jesteś taki głupi czy udajesz?
Jeżeli opcja pierwsza to radzę poczekać jak skończysz gimnazjum i dowiedzieć się co oznaczają definicje:

- rap
- hip-hop


Tylko uważaj bo będziesz w szoku!

anonim
Autor: ewuzetpe   Link do posta
09:27:41, 28-03-08
polecam


http://www.myspace.com/nowohuck akrew

anonim
Autor: gyko   Link do posta
10:44:04, 28-03-08
Wrocław przeprasza za tego filozofa po zawodówce!

anonim
Autor: mały książe   Link do posta
11:09:11, 28-03-08
pozdrawiam  CEBOTA 666 i zycze ci wszystkiego naj  z okazji 16 urodzin, samych zajebistych neewsow !!

HOMAKiNG
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:26:15, 28-03-08
Straszne gówno sie tu robi... skurwiele w komentarzach wypisują coraz to tępsze głupoty, chwaląc sie linkami i innymi ścierwami pokroju ścierw. W sumie ta komercyjna stronka zaczyna coraz bardziej podupadać, skurwielstwo sie szerzy = plaga KURWIELI. Ale co jest najgorsze w tym całym syfie... że nikt sie tym nie przejmuje, każdy przechodzi obojętnie niczym koło żebraka na ulicy... a jak tak dalej pójdzie to WSZĘDZIE LAMERIADA I SKURWIAŁE UMYSŁY będą zalewać nas swoimi "newsami-pomysłami". Przykład?
autor "mały książe" zwróćcie uwage co na celu pisania takiego komenta? co sobie ten szczyl posiada w swej niecnej głowie by wypisywać takie bzdury? myśli że jego komentarz znajdzie sie w telewizji? JA PIERDOLE nooo dosłownie to ręce opadają.. a wy dalej nic nie róbcie, albo ograniczajcie sie do zwykłych bluzgów..
A no i na koniec chciałbym dodać że moderatorów to również CHUJ obchodzi bo im tylko na jednym zależy OGLĄDALNOŚCI. Także utwierdzam sie w przekonaniu że to jest niczym hh_3ery... wszystko sie w ściekach tapla a w szczególności ta stronka.

anonim
Autor: gyko   Link do posta
15:46:47, 28-03-08
Nie zmienia to faktu, że ten koleś jest megasłabym raperem i pozuje na filozofa a jest PO ZAWODÓWCE!

anonim
Autor: szlst   Link do posta
16:07:49, 28-03-08
ten koles nie jest dla ciebie tym kolesiem gosciu bo niepowiesz mu tego nie? co ty o nim mozesz wiedziec to jest wasza zawisc bo ja bym wam znalazl jakis zajebisty kawalek wallego chociazby 1000osób ..ludzie gówno wiecie sluchajcie swojego zioma a nie obchodzi nikogo wypowiedz wysrana bo i tak bzdury piszecie..a on tu sie nieznirzy do waszego poziomu zeby wam pisac o tym co sądzi bo kurwa albo sie rozumie cos {rap} kogos..albo nie..pozdro..a to ze vokalnie sie nielubią ludzie to powód do takich anonsów moze? he? cos o tym pokmincie ema elo siema



ps...1000osób zajebioza teledysk trzym ta sie ehehehe

HOMAKiNG
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:50:06, 28-03-08
eh zawistne kurwy nigdy nie przymkną ryja.. gyko pyko czy jak sie tam kurwo wabisz... takie brednie to sobie w zeszycie do religi wypisuj. skurwielu masz do niego problem bo sie wybił? nie ważne czy po zawodówce czy kurwa po technikum czy po maturze, ścierwo i tak tego nie zrozumie.. zresztą szkoda mych CENNYCH słów na takie dno jakim są ludzie którzy krytykuje MISTRZA Wall-E. GÓWNO WIECIE I TAKA JEST PRAWDA... JEDYNIE DO CZEGO JESTEŚCIE ZDOLNI TO DO TEGO BY USIĄŚĆ na necie i pisać takie głupoty...  Eh kurwy zatrute... nawet nie wiecie ilu wspaniałych ludzi tłamsi w sobie morderce... ilu wam życzy śmierci.. wy, wy skurwiele sie polakami nazywacie.. a swojego nie chwalicie, wszystko gnoicie... żal, żenada, żałosne skurwysyństwo... chuj wam w dupe i śmierci POWOLNEJ ŻYCZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O.S.T.R. jest królem hip-hopu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:48:29, 28-03-08
Homaking stary racja.Polacy są popierdoleni jak komuś się uda to zaraz się przypierdalają.Wymyślicie kurwy byle co tylko by ubliżyć..Jaki huj tu ma do znaczenia czy po zawodówce czy kurwa wie po czym.Mógłby być nawet po podstawówce,ale co kurwy On Ma hajsy,a Wy zajebańce huja macie,a jak juz coś Macie to od rodziców,bo kurwa jego mać nie potraficie sobie poradzić ścierwa.Sami szmaty nie zarobicie,bo nie potraficie,dlatego przypierdalacie się do kogos komu się udało "Oni Mogliby gdyby chcieli,oni chcieliby gdyby mogli" wszyscy jesteście popierdoleni.Wally się sprzedał hehe,pierdolenie wasze zawistne kurwy "Koleszki czy wy nie zakręciliście się,zaczniecie coś robić czy tylko tak pierdolić "!.Co ma do znaczenia po jakiej Jesteś szkole kurwa.Ważne,ze hajs robisz,a niektórzy co są po studiach i huja Mają.Gyki pyki i inne ścierwa pierdolić was,HWDP dla was.Jesteście zerem,zazdrosc was zżera i kiedys was to zgubi,zapłacicie za to kurwy!Nie wypowiadajcie się na takich stronach,bo jebiecie cały klimat.Spierdalać na dyske,wciągnijcie kreche,wjebajcie pigułke i pierdolcie się.Hip-hop nie jest dlamtakich kurw jak wy,pierdolicie ta kulture dlatego wara.Jak huja wiecie to milczeć,bo w końcu ktoś was dojedzie kurwa,a wtedy nie bedzie miał litości. "Nie życze źle Wam tylko jak słysze to bym was kurwy powystrzelał" Pozdrowienia dla prawdziwych fanów hh,szanujacych tą kulture.Tępić frajerstwo! :)

anonim
Autor: eeej?   Link do posta
22:02:11, 28-03-08
Będzie Popek?

o0ZOZ0o
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:38:43, 29-03-08
Wall-E jest zajebisty

pOWAL MCwel Dwa
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:08:23, 29-03-08
Najpierw kurwa narzekacie że raperzy są traktowani jak śmiecie a jak już coś prowadzą to znowu się kurwa sprzedali... No co wkońcu kurwa ma się zesrać bo macie raz takie a raz takie zachcianki... walcie się na ryj pedryle zajebane i rozkapryszone kurwy

JpSfSk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:10:42, 29-03-08
Strasznie się ciśniecie. Portal jest zjebany jak każdy inny nie przez mod. a przez tych pojebów, którzy krytykowani całe swe marne życie krytykę dalej niosą, nie bacząc na to co dobre a co chujowe. Ale po co tu jesteście, skoro to taka żenada... ?  Bo "czasem trzeba wejść w bezsens" czy nie tak? ŻYCIE, chłopcy
Ż Y C I E !!! 

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:04:35, 30-03-08
Autor: AZET
Dodany: 2008-03-27 19:56:33 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]TY SPIERDALAJ AZET


anonim
Autor: wu-wu-a   Link do posta
00:13:09, 30-03-08
NAUCZCIE SIĘ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM!A WTEDY ZOBACZYCIE CO TEN WYWIAD MA WSPOŁNEGO Z HIP-HOPEM!ALE JAK CAŁE ŻYCIE SPEDZACIE NA FORUM TO NIE MOŻNA OD WAS ZA WIELE WYMAGAĆ!PEACE

pOWAL MCwel Dwa
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:31:22, 30-03-08
Autor: AZET
Dodany:
2008-03-27 19:56:33 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]TY SPIERDALAJ AZET


JAKIŚ PROBLEM MASZ GNOJU JEBANY

mai82
Autor: mai82   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:36:13, 30-03-08
Autor: WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Dodany: 2008-03-30 00:04:35 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]Autor: AZET
Dodany: 2008-03-27 19:56:33 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]TY SPIERDALAJ AZET

ORAL
Autor: ORAL   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:12:04, 31-03-08
Autor: mai82
Dodany: 2008-03-30 18:36:13 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]Autor: WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Dodany: 2008-03-30 00:04:35 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]Autor: AZET
Dodany: 2008-03-27 19:56:33 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]TY SPIERDALAJ AZET


ODJEBCIE SIĘ OD pOWAL MCwel Dwa wypierdalajcie stąd

o0ZOZ0o
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:53:05, 01-04-08
Wall-E jest zajebisty

anonim
Autor: Alfąc   Link do posta
14:49:31, 19-04-08
HipoMuły!!!

anonim
Autor: bryno   Link do posta
03:10:04, 20-04-08
    RESPECT Waldemarze! Zawsze pione przybijesz niezaleznie co sie dzieje, i za to respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 4 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-18-205-109-82.compute-1.amazonaws.com (18.205.109.82). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies