Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl ť

Busta Rhymes - Genesis

Albumy i mp3
Busta Rhymes - Back On My B.S. rap muzyka mp3 pliki
Busta Rhymes - The Coming rap muzyka mp3 pliki
Busta Rhymes - The Big Bang rap muzyka mp3 pliki
Busta Rhymes - New York Shit (ft. Swizz Beatz) rap muzyka mp3 pliki
Busta Rhymes - Genesis rap muzyka mp3 hip-hop.pl
dodaj do moich ulubionych albumów
średnia ocena: 7.00 (1)
Zaloguj się aby ocenić album.
Chcesz pobrać mp3? Zobacz:

Busta Rhymes - "Genesis"

(2001, J Records, Album)
Zawartość:01. Intro02. Everybody Rise Again03. As I Come Back04. Shut'em Down 200205. Genesis06. Betta Stay Up In Your House07. We Got What You Want08. Truck Volume09. Pass TheCurvoisier10. Break YaNeck11. Bounce (Let Me See Ya Throw It)12. Holla13. Wife In Law14. Ass On Your Shoulders15. Make It Hurt16. What It Is17. There's Only One18. You Ain't Fuckin' Witt Me19. Match The Name With The Voice20. Bad DreamsBusta Rhymes to pieprzona gwiazda tego biznesu. Zaczynał karierę z ekipą Leaders Of New School, bardzo mocno rapową formacją. W 1996 roku wydał tak niesamowitą płytę, że rzucił nią na kola...
Newsy
anonim
Autor: Marcin Guzek   Link do posta
00:10:31, 05-07-04
Robicie dobre gówno

anonim
Autor: suh   Link do posta
14:20:47, 08-07-04
gliwice rulez

anonim
Autor: luc   Link do posta
18:54:02, 21-07-04
wg mnie naprawdę niezła płytka dla kogoś kogo nie denerwuje flow busty - facet potrafi gadać jak nakręcony...kapitalny kawałek - break ya neck /wyprodukowany przez DOKTORA/. peace

anonim
Autor: ya   Link do posta
05:23:37, 09-08-04
dla mnie wypas plytka, zresztą flipmode iz da squad!!!! :)

anonim
Autor: Danger   Link do posta
15:19:40, 10-10-04
Jedna z najlepszych płyt busty POZDRO

Hack
Autor: Hack   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:11:07, 28-12-04
Dobry Album Busty

anonim
Autor: trustus   Link do posta
17:10:35, 31-12-04
albumik wyjebany /tak jak sam busta i wszystkie jego pomysły/ :)

P.lo
Autor: P.lo   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:40:07, 09-01-05
Przez Dre (chyba ten z Outkastu) hahaha ladna plama ladna

Rybek21
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:56:46, 19-01-05
LoL DRE z oustakastu , a nie przypadkiem NWA ;) Fajna plytka Busty zwlaszcza podoba mi sie Break Ya Neck i Everybody Rise Again !!!!! PEACE

anonim
Autor: dAnIo zIoM   Link do posta
18:54:59, 28-04-05
kurwa Break Ya Neck niby pezez dreja kurwa a tak na prawde przez Scoota Storcha!!!! zajebiste Break Ya Neck!!!!!

anonim
Autor: malydws bez loga   Link do posta
02:59:54, 07-07-05
mistrzowska plyta

anonim
Autor: yołłłł   Link do posta
12:35:17, 11-11-05
ej a dre i storch to chyba razem produkuja... i to chyba jakiś czas

anonim
Autor: wertyuiop[   Link do posta
13:19:57, 08-04-06
bardzo dobra płyta i nie wiem co ty chcesz od płyt busty które wyszły po "the coming" przeciez tez były fajne

Maly_DWS_
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:25:26, 25-05-06
mistrzowski album

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-94-200-93.compute-1.amazonaws.com (3.94.200.93). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?