Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Pih - 2005

Pih - 2005 rap muzyka mp3 hip-hop.pl
dodaj do moich ulubionych albumĂłw
Âśrednia ocena: 8.64 (28)
Zaloguj siĂŞ aby oceniĂŚ album.
Chcesz pobraĂŚ mp3? Zobacz:

Pih - "2005"

(2006, wytwórnia nieznana, Singiel)
  • 1.2005 (prod. Kamel) (05:05)
  • 2.2005 (prod. Sherlock) (04:34)
Newsy
  • Pih z pierwszym klipem z nowego EP!, PIH, news, rap Hip-Hop Pih z pierwszym klipem z nowego EP!:
    Zapraszamy do obejrzenia nowego teledysku od Piha który tym razem zaprezentował obraz do numeru pt. ''Pyrex''. Za bit w tym numerze odpowiada Hice Beats a miks i master tego kawałka zrobił Puzzel. Jes...
    Dowiedz się więcej o PIH
  • Videowywiad: "Numer Raz Na Fali" x Pih w Czwórce, Numer Raz, PIH, news, rap Hip-Hop Videowywiad: "Numer Raz Na Fali" x Pih w Czwórce:
    Zapraszamy do obejrzenia nowego video wywiadu w autorskim programie Numer Raz Na Fali w radiowej Czwórce który tym razem zaprosił do audycji rapera Piha który jest w trakcie promocji nowego albumu pt....
    Dowiedz się więcej o: Numer Raz, PIH
  • Nowy singiel od PiHa, PIH, news, rap Hip-Hop Nowy singiel od PiHa:
    PiH prezentuje kolejny singiel "Pih & love (zabij albo giń)" ze swojej najnowszej płyty "Non Seriam Tom I".Producentem tej piosenki jest Magiera, miks i mastering wykonał Puzzel, natomiast zmontowanie...
    Dowiedz się więcej o PIH
  • Pih ft. Diox - "Gatunek" - pierwszy klip z nowej płyty, PIH, news, rap Hip-Hop Pih ft. Diox - "Gatunek" - pierwszy klip z nowej płyty:
    Zapraszamy do obejrzenia nowego teledysku od Piha który tym razem zaprezentował obraz do numeru pt. ''Gatunek''. Gościnnie w klipie pojawia się Diox. Za bit w tym numerze odpowiada RX a za mix i maste...
    Dowiedz się więcej o PIH
  • Pih "Kwiaty zła" - Edycja Specjalna z okazji 10-lecia, PIH, news, rap Hip-Hop Pih "Kwiaty zła" - Edycja Specjalna z okazji 10-lecia:
    Pih to żywa legenda i jeden z prekursorów muzyki hip-hop w Polsce. W ciągu 20 lat swojej kariery wydał 7 albumów i nagrał ponad 100 gościnnych występów m.in. z Oddziałem Zamkniętym, Reni Jusis, Jamale...
    Dowiedz się więcej o PIH
anonim
Autor: pihfan   Link do posta
17:06:59, 13-05-06
propsy!!!
 jak zawsze mistrzowstwo
pozdro Pihu
czekam na sns i solo

Chińczyk
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:15:09, 13-05-06
no nareszcie

sciagam

fafohh
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:17:42, 13-05-06
13 maj - NARESZCIE :D testujemy

anonim
Autor: kawu   Link do posta
17:17:54, 13-05-06
NO MIAZGA ! POZDRO PIHU    czekam na KWIATY ZŁA !!

papux
Autor: papux   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:24:22, 13-05-06
Nie lubie piha rapsów.

pabloo
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:26:18, 13-05-06
o kur... gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubo
pihu to pihu wiedzialem ze bedzie dobry kawalekkamel porzadzil!!miazga

Hoja
Autor: Hoja   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:26:44, 13-05-06
Pihu sie popisał :D W chuj wypas! Czekam na SNS!!! POZDRO!!!

anonim
Autor: MaT\'HH   Link do posta
17:30:25, 13-05-06
Powiem tyle ORGAZM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
''...Wojewódzki Mucha Apelują GeY Ok...''


anonim
Autor: oi!   Link do posta
17:32:13, 13-05-06
rok temu bylo lepiej

anonim
Autor: KieloNy   Link do posta
17:34:09, 13-05-06
Grooooooobe.Bit Kamela zapierdala az ciary idą.PIH leci z tekstem mistrzowo


Pozdr

gufer
Autor: gufer   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:34:38, 13-05-06
zajebiste pih to moj człowiek!!!!!

Diabel@krkrap.com
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:34:39, 13-05-06
Hehehe... Kamel miałeś rację, rzeczywiście;)

mello_s
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:37:17, 13-05-06
W razie co to tutaj macie tekst kawałka:

http://hip-hop.pl/teksty/projector.php?id=1147532906


:)

anonim
Autor: cxcx   Link do posta
17:37:57, 13-05-06
kamel ZAJEBISTY bit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pih dobrze leci kaja paschalska mala czikulinka buahahahhahahah

"KaIeL"
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:48:27, 13-05-06
Fajne ! "Cała Polska"

my eyes behold di blessings of Jah...
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:49:33, 13-05-06
wyjebane :]
szacun Pihu!

anonim
Autor: Propsy!!   Link do posta
17:50:26, 13-05-06
Mowia,że Pih to prostak....wg mnie mało który potrafi tak mądrze rymować,a wulgaryzmy to inne sprawy.

anonim
Autor: Tak dalej!!!   Link do posta
17:51:07, 13-05-06
PiH

anonim
Autor: Strochu   Link do posta
17:54:07, 13-05-06
news dla bezguścia wolna Mandaryna
Kaja Paschalska mała czikulinka
serialowa sucz ponoć sypie się jak choinka-oj dobre
ALe ta polityka...hmmm,w ty PIH nie jest mistrzem,powinien bardziej rap-gre skomentowac!

anonim
Autor: ulica to ja   Link do posta
17:54:35, 13-05-06
mistrzostwo w skali 1-10 daje 11

nick!
Autor: nick!   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:59:03, 13-05-06
"dwutysięczny piąty"

autodiss buaha

DR.SLAFF
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:00:01, 13-05-06
"prawie milion dla chłopaka z Poznania od psów" - właśnie suki złożyły odwołanie ,dziwki jebane to tak w nawiązaniu


Co do kawałka to spoko ,bez rewelacji ale na poziomie.Szkoda tylko że PIH trochę stęka jak na klopie i nie płynie po bicie.

anonim
Autor: dddddddd block   Link do posta
18:02:06, 13-05-06
troche inny od poprzednich....bardziej deep dobre piona

anonim
Autor: jajaaaaaasaaaasa   Link do posta
18:06:09, 13-05-06
i tak wlasnie wygladal rok 2005...

Sufaa
Autor: Sufaa   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:21:24, 13-05-06
BIORE,,,,,,,:d:d:d:d:d:: xdxdxdx

anonim
Autor: sulivann   Link do posta
18:32:11, 13-05-06
Kurwa jaram się! Piona PIHU!

Sufaa
Autor: Sufaa   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:45:25, 13-05-06
wyjebane,,,nie moge się oderwać

anonim
Autor: 34   Link do posta
18:53:45, 13-05-06
miazga

anonim
Autor: wozu   Link do posta
18:54:21, 13-05-06
tekst strasznie smutny mam wrazenie ze pih jest bardzo nieszczesliwy skoro dotyka go az tak rzeczywistosc szkoda ze nie postrzega ludzi jako istoty takie obrazanie moze imponowac tylko ludziom na tym portalu jest wypasionym teksciarzem ale nie szanuje ludzi razi mnie to wchuj i nie moge tego sluchac ciekawe jakby zniosl taka delikatna krytyke na swoj temat

anonim
Autor: to XXI wiek   Link do posta
18:55:44, 13-05-06
troche po gejach chamsko pojechal

anonim
Autor: no ta   Link do posta
19:01:32, 13-05-06
bity calkiem spoko, ale pih stracil troche swiezosci. slaby tekst, srednio nawiniety

SzopikS
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:16:53, 13-05-06
kozacko:)

Real DKN
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:19:09, 13-05-06
Przesłuchałem raz wersję Sherlocka i ze dwa razy Kamela. Może i dobre muzyki ale rap mi nie pasuje. Pih powinien ciut bardziej płynąć a duka.

anonim
Autor: 5 kolo u wozu   Link do posta
19:19:29, 13-05-06
wozu masz racje smutny ale nie dzwon na policje prosze z tego powodu]

Emerwu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:25:29, 13-05-06
bez rewelacji.. tresc tekstu - dobra... rymy - srednie... slabo przewiniete.. jedyny naprawde dobry zawodnik -> Kamel -> miazga bit :)

anonim
Autor: czysty śnieg zebrany u podnóży Andów   Link do posta
19:35:58, 13-05-06
kozacki kawalek! pihu jak zwykle na poziomie nawinal. co do bitow to obydwa sa dobre ale bardziej pasuje mi sherlock .

anonim
Autor: JRX   Link do posta
19:36:14, 13-05-06
Kurwa PIH to PIH jego styl jest poprostu jedyny w swoim rodzaju-HARDCORE! Dla mnie zajebiscie-Szacuneczek!

anonim
Autor: Eudezet MilosZ 19   Link do posta
19:55:29, 13-05-06
Nie jestem fanem Piha, ale muszę przyznac że kawałek wciska w fotel. Sądziłęmże nie powiem tego ale czekam na Kwiaty Zła.... Pozdro

anonim
Autor: Jakbybaron   Link do posta
19:56:37, 13-05-06
Retrospekcja+ironia+dystans+wyrazistość. PIH RZĄDZI, CZEKAM NA "KWIATY ZŁA"

Maleństwo:]
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:02:07, 13-05-06
:D

anonim
Autor: Jakbybaron   Link do posta
20:04:27, 13-05-06
Dopisek (bo napewno nie post scriptum ;-) - wersja Sherlocka dużo lepsza, chociaż ta z bitem Kamela też bardzo solidna

don Olsenos
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:13:22, 13-05-06
Dopiero teraz podsumowanie???

krassus
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:31:50, 13-05-06
miazga, bity kozackie, tekst jak zawsze zajebisty, czekam na skazani na sukcezz, biore w orginale   

anonim
Autor: baaaa   Link do posta
20:39:43, 13-05-06
no baaa ze dobre ;) pozdro Adas, pijemy dzis za Ciebie, widzimy sie w poniedzialek...emanko

anonim
Autor: noreg   Link do posta
20:58:04, 13-05-06
tekst prosty. temat bazuje na patencie, rymy i techniki totalna wiocha. bit camela to przypal jak na underground nawet.
to co mi sie naprawde podoba to transfer plikow. ;) 500 KB/s w koncu cos sie polepszylo 

anonim
Autor: Jotus   Link do posta
21:00:57, 13-05-06
Najlepszy bit jest sherlocka Kawałek dobry

anonim
Autor: [=3$Y3&   Link do posta
21:01:26, 13-05-06
Dobry Kawałek ... nawet bardzo :p..

chlopaknaplus
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:03:54, 13-05-06
srednie..ale bit spoko

anonim
Autor: rada   Link do posta
21:18:01, 13-05-06
Caly czas czekam na klip molesty

anonim
Autor: LySyziom   Link do posta
21:18:51, 13-05-06
zajebiste bity szczególnie Kamela ale Sherlock tez dobry

Kranu
Autor: Kranu   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:22:05, 13-05-06
Kozak

anonim
Autor: **Tony Montana**   Link do posta
21:29:45, 13-05-06
PIH to PIH!!! zawsze uwielbialem jego rap i nic sie nie zmienia :D:D:D                                    niektore wesrsy bez kitu kozackie-zastanawialem sie jak opisze wlasnie 2 kwietnia...godnie                                              trafne spostrzezenia, z kazdym przesluchaniem lepiej - kozackie z tym "one-fifty"  no i z "dudkiem , "kate moss", "hashem", ...., ... , ... , .... wszystko wypas!!!!!!!!!!!!!                                                                hhehehehehehehehehe                                                                                       pozdro PIHU , czekam na Skazanych . tymczasem kawalek wymiot!

Loko Zen Bhr
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:30:10, 13-05-06
PIHU szpądzi....czekam na wpis pe...hahaah....BDG pozdrawia Słoneczny Stok !

Edone
Autor: Edone   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:38:41, 13-05-06
Sciagam... obczaje ta goraca produkcje... Nareszcie :D:D

Łuniek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:50:12, 13-05-06
Zostałem zmiażdżony!!! PIH wymiótł!! Czekam na SNS!!!!

POZDRO

anonim
Autor: Wakacje   Link do posta
21:58:43, 13-05-06
masakra w chuj...ja pierdole...miazga.....

anonim
Autor: Machan   Link do posta
22:01:40, 13-05-06
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1miazga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jason Donovan
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:07:13, 13-05-06
hehehe
Pih praktycznie sie nie obsra tak to brzmi
niby cos tam fajnie ,zaciekawia momentami ale kurwa, przy Tede badz Reno to Pih jest sraka. ..powtarzam sraka. Placzaca kupa taka jakby.  
jak tego nie czujesz to tez ogolnie huj wiesz o rapie.
przestanmy kultywowac hujowiznie w koncu.
produkcyjnie brzmi to ostro DEMOWO
bity z pizdy , takie forumowe wietrzne gowna ogolnie
idz w huj z takim wydarzeniem.
PIH wroc do czasow 17 , chyba bylo najlepiej wtedy
Volt Ci robil fajne bity...kumasz.

juz teraz wiem Pihu czemu Cie nibylo na Junoudet ..hihihahaha
prawilini wyciagac kosy !!!!!!




anonim
Autor: glabie   Link do posta
22:11:53, 13-05-06
swietny numer

SiaraSiarzewski
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:32:28, 13-05-06
ja pierdole- jak narazie najelpszy z serii!!! miazga - bity i tekst i flow - wszystko!!! PIH to gość który wie jak sie robi porządne gówno! pzodro dla niego! 5


anonim
Autor: Machan   Link do posta
22:42:15, 13-05-06
Jason Donovan co ty czlowieku wiesz.. wypisujesz jakies glupoty.. szkoda twojego produkowania sie tu... PIH to pierwsza liga.. a w polsce moze jest dwoch typa ktorzy sa na jego poziomie.. lecz nie laczy ich styl POZDRO P I H Dozobaczenia w Bialym :))

anonim
Autor: ldr   Link do posta
22:48:37, 13-05-06
I tak sie to powinno robic :) bicik kamela niszczy , pihu wymiotl , jak dla mnie jedna z ciekawszych nagrywek ostatniego czasu. pozdro

anonim
Autor: Z...U   Link do posta
22:52:02, 13-05-06
kurwa Pihu rozpierdala wszystkich !! zajebiscie te podsumowania roku robi tymi kawałkami !! pih mistrz!!!! jebac lamusów!!! pihu najlepszy razem z Onarem :) eeeeeeeeemaaaaaaaaa

PVO SOLO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:53:41, 13-05-06
Już Pobieram Myśle Że Będzie GROOOBOOOOOOOOO

wojtas-nm
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:07:18, 13-05-06
"pamiętasz Lige Mistrzów huj z Liverpoolem
teraz mówi się być zrobionym, grzać ławę jak Dudek"

tak jest... Pihu, szacunek!!

Scood
Autor: Scood   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:11:59, 13-05-06
Jason Donovan <--- co ty czlowieku  pierdolisz. Kurwa sapiesz ("hihihahaha") jak nie doruchana dziwka jedziesz po PIHu a gowno wiesz jabncu zywcem oderwany od pluga  stul morde i dalej popadaj w swoje kompleksy jebany znawca RAPU "prawilini wyciagac kosy" co to kurwa ma byc prawilni teraz sa kurwa gowniarze w gimnzajum wiec sie kurwo zamknij opusc lepi WYPIERDALAJ!!! ema cipo

anonim
Autor: zly   Link do posta
23:24:36, 13-05-06
mistrzostwo

anonim
Autor: eRTeJot   Link do posta
23:50:38, 13-05-06
Ale dobre bity!!!!!!!! Zarowno Sherlock jak i Kamel. Ale poziom piha............. beznadziejny

anonim
Autor: Bartek-inkorporacja   Link do posta
23:55:37, 13-05-06
hmm no cóz:D kurwa mistrzostwo narazie przesłuchałem wersje sherlocka i naprawde kozak tekst pierwsza klasa nawijka zajebista poprostu PIHU naprawde dobre gówno czekam na SNS pozdro

anonim
Autor: *****AL PACIVO*****   Link do posta
00:10:21, 14-05-06
Serwus powiem tyle,ze poplakalem sie na tym numerze,dolaczamy 12 czerwca do exodusu na wyspy,2 kwietnia w naszych sercach,a polska to rzeka lez,a my mamy ten chlod w sercu zeby zmienic ta rzeke w mocny lod! to sa te kawalki ktore dzieciaki nosza w sercu!

piona

P.S. reprezentujemy osiedla i rzeke lez!

Kamel
Autor: Kamel   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:12:38, 14-05-06
no Sherl0ck ładnie:)

anonim
Autor: jakiś ktoś   Link do posta
00:16:29, 14-05-06
zajebistyczna opcja PiH i jego podsumowania roku! Co roku zajebisty kawałek i można sobie powspominać :)

Jason Donovan
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:25:43, 14-05-06
pih jako czlowiek , to chyba jest spoko ziom...widac , ze ma pojecie o swej wartosci. a to duzo
ale jako raper to profesjonalna hujnia ..w sensie, zawsze dziwnie hujowo to brzmi u niego
zawsze niedoruchane biciwa ( pomijajc 17 od Volta) i zawsze ten sraczkowaty glos. Ja rozumiem, ze on go dostal od rodzicow i wogole ale nie zmienia to faktu , ze brzmi to tragicznie.
to nie chodzi o to , ze ja go nienawidze jak psa czy cos tam , spoko czlowiek pewnie jest.
tylko rap ma z niskej hujowej polki. tylko o to chodzilo mi no
jakby bral bity od just blaze'a i zainwestowal siano w operacje strun glosowych to praktycznie mozna by sie zajarac. jednak tymczasowo to nadal sraczka

a kretyni niech sie pienia dalej, ze tu mowie sobie od serca
ogolnie rozumiem to stado mlodych fanow..maja swojego pralata czy tego no, wodza ..on taki jakby uliczny na hardcorze ale bardziej wygadany od reszty i sie nie pierdoli i mowi co mysli.
wole jednak Wlodka, leci podobnie ale nie ma swidrowej kurwicy w oczach co ma pih..teraz ktos parsknal bo tez to widzi hehehih
elo pihu, nagrywaj dalej, trac ten prad.

JAKIM
Autor: JAKIM   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:27:18, 14-05-06
PIHU DAJE RADE JAK ZAWSZE 

Scood
Autor: Scood   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:44:00, 14-05-06
jason donovan <--- nie tlumacz sie tylko frajerzy sie tlumacza czyli nim jestes wkurwia cie kurwica w oczach Piha dlatego ze z twoich wali tylko frajerstwo na kilometr i pienisz to sie ty jak twoja stara depiluje sie do bikini

anonim
Autor: Zora   Link do posta
01:09:21, 14-05-06
Pihu Pozdrówki!Napierdalasz na maxa!Jestes najlepszy!Kamel szacunek za bit.
"Kaja Paschalska mała Czikulinka,serialowa sucz ponoć się sypie jak choinka"BUahhahahahahahha>EMAAAAA

Plhhowiec
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
01:12:43, 14-05-06
troche zajelo Piha ale wszystko git kawalek klasyk ema.
HCWD Jason i nie podniecaj sie!

anonim
Autor: sernox   Link do posta
01:14:06, 14-05-06

JD, ja sie nie zaliczam do stada mlodych fanow piha, wiec powiem to z mego punktu widzenia. Stary no widac wyraznie ze nie pasuje ci to co robi pih, nie mam nic do tego to wola gustu. Powinienes sie poznac glebiej w jego produkcje, a dopiero pozniej zacznij pisac swoje dziwne niezrozumiale oceny (niedoruchane biciwa). Wydaje mi sie ze pierwsze solo Piha Boisz sie Alarmow, czy LP z Chada, zapisaly sie na dlugo w historie polskiego HH, nie pozostawiajac zludzenia ze Pih to poprostu bardzo dobry MC :).

jedno jest pewne JD, zamow sobie Boisz sie Alarmow a "15 sekund przed koncem bedziesz wpierdalal valium". narazka

zx45
Autor: zx45   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
01:18:05, 14-05-06
kosa przekosa tak trzymac pihu, kamel, sherlock!!

anonim
Autor: Black_44   Link do posta
01:38:55, 14-05-06
Kawalek wyjebany w kosmos szczegolnie w wersji sherlocka pihu zajebisty rap pozdro:)

Gajla
Autor: Gajla   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
01:43:21, 14-05-06
no wiadomo:D zajebisttttttttttttttttttttttttttyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!! a co sie naczekalem na ten 2005 !!!!!! ale najwazneijsze ze wkoncu se umnie na sprzecie leci!!! pozdro all:D i czekam do 15 :D na skazanych!!:D

Gajla
Autor: Gajla   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
01:57:38, 14-05-06
a co do wypowiedzi Jason Donovan to moge Ci powiedzie tylko tyle stary Beret masz po ryty i na temat polskich emce wiesz najwidzocniej chuj:D pewnie Ci wchodza brzmienia UMC Mezio Pe i te inne Pedaly:D heheh smiesza mnie tacy kolesie no ale dobra sa gusta i totalne bez guscia ty stary do tej drógiej grupy sie zaliczas:D zreszta po chuj sie bede scieral i pisal co sadze na ten temat co zes sie wypowiedzial :D pewnie moje zdanie popra wszyscy Fani Piha:D !!! TAK WIEDZ "MELA NA TWÓJ ..... RYJ":D :PP

begieo
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
02:01:21, 14-05-06
dobry wers na Szczuke, pojechał jak po szmacie poza tym kawałek lepszy niż 2004 7razy

anonim
Autor: banan tomek kielce   Link do posta
07:20:21, 14-05-06
ZAJEBISTY KAWAŁEK NA OBU BITACH ŚWIETNY MATERIAŁ, WARTO BYŁO POCZEKAĆ

P I H   RUSZASZ POLKĄ Yo!

matess
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:23:31, 14-05-06
pieknie.

anonim
Autor: piona pih   Link do posta
10:26:56, 14-05-06
dobry joint.

C
Z
E
K
A
M
Y

N
A

T
E
K
S
T

Skowronpolska
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:33:06, 14-05-06
Warto było czekać do tego maja. Tylko czy ten Wisniewski i Mandaryna to nie jest już 2006? Wole bit Sherlocka. Szacunek, PIHu.

gost3k
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:41:24, 14-05-06
konkretny kawalek, od wczoraj nie schodzi z glosnikow, bardziej mi lezy wersja Sherlocka

Starachowice Mafffjjja
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:15:37, 14-05-06
Konkret

anonim
Autor: producenci ;)   Link do posta
11:21:00, 14-05-06
a gdzie acapella, PIHu

anonim
Autor: KieloNy   Link do posta
11:38:12, 14-05-06
acapella by sie przydała nowi producenci mogli by sie znowu pokazac


Pozdr

anonim
Autor: Adx   Link do posta
11:50:22, 14-05-06
no gitara PIHU ................wsumie wszystkie texy Mistrz.............ELOS:)

TAZ_hh
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:51:43, 14-05-06
Grubo XD

ninja
Autor: ninja   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:01:32, 14-05-06
"Kaja Paschalska mała czikulinka
serialowa sucz PONOĆ sypie się jak choinka"

"ej joł podobno...  a mówi sie... a chodzą słuchy... podobno... " :) góral

nie wiesz, nie mów, a kwestie typu PONOĆ zostaw dla fanów Paschalskiej, Mandaryny i Wiśniewskiego, chyba że jesteś.
pozatym spoko i komentowanie polityki w rapie jest jak najbardzie wskazane.

Kamel
Autor: Kamel   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:17:47, 14-05-06
:)

anonim
Autor: czyix   Link do posta
12:33:35, 14-05-06
kamel to ty robiles ten bit ?;] Jak tak to gratulacje, genialny, chciaz IMO sherlocka lepszy. Przyznam ze kawałek mnie zaskoczył, nie spodziewałem się takiego klimatu patrząc na ostatnie kawąłki PeIHa, Warto było czekać. wiem ze to kwestia gustu ale wg mnie Pih'u to 1sza trójka polskiego rapu

jdr
Autor: jdr   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:33:53, 14-05-06
kamel zmiazdzyl, pihu zjebal :D

anonim
Autor: pwh   Link do posta
12:42:40, 14-05-06
5 stawiam Panu Panie Adamie

internetowyhejter
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:55:57, 14-05-06
Ninja - akurat Paschalskiej to bym nie bronił. Dała pokaz jak mało który bezmózg w Polsce na co ją stac. Ten jej banger z Fankiem Firankiem Filonkiem Chuj Go Wie Kim On Jest i Kto Go Narysował - to.. jakby ktoś chciał się do tego dosrac z wietnamczyków ze stadionu tysiąclecia to by musiała wpaść w śpiączke powypadkową na kilka sezonów Klanu (czy w jakim ścierwie ona tam grała, nie wnikam). Typowy produkt pop kultury, talenty muzyczne takie same jak aktorskie, ale bierze się za wszystko póki nikt o niej nie zapomniał. Żałość. Kawałek jest spoko, choć nie jakiś klasyk. Pozdro dla Sherl0ck'a.

K$B
Autor: K$B   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:09:18, 14-05-06
"...U Nas W Sejmie, Pierwszy Mulat - Andrzej Lepper..." - NO Pieknie Pihu ... Heheh ... PEACE

anonim
Autor: pltk yo!!!!!!!!!!!   Link do posta
13:46:02, 14-05-06
www.mcpultok.republika.pl

anonim
Autor: zielone drzewa za oknem   Link do posta
13:49:01, 14-05-06
super fajne zajebiste itd...:)

Mroofka
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:08:52, 14-05-06
No czekałem na ten kawałek :] NARESZCIE :) !!!!!

rap rappy girl
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:12:45, 14-05-06
a gdzie sie podzial nasz zloty ziom ze swoimi madrosciami?

anonim
Autor: josek   Link do posta
14:28:49, 14-05-06
Mnie Roznjebal text, "dlaczego Polki daja dupe tym ciapatym" kurwa jesze o G-unot. gosciu ile myslales o tym texcie ja pierdole.. fajne troche za dolujance dla mnie ale kurwa przemyslane na bank. A na brooklynie panienka kosztuje mniej niz 150..

anonim
Autor: Kolumb   Link do posta
14:30:44, 14-05-06
Powiem tyle ORGAZM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
''...Wojewódzki Mucha Apelują GeY Ok...'' "


 JEBNIJ SIE W ŁEB KOLEŻKO... dla dzieci zakaz słuchania.


 Bit Kamela lepiej wchodzi mi i pasuje. Nie jest łatwo napisać taki tekst, a Pih robi to nieźle. 4/6 moja ocena. Chyba jak dotąd najlepsza interpretacja.

asp(przema)
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:47:24, 14-05-06
bit kamela tragiczny bit sherlocka przeciętny. tekst spoko, flow marne ogólnie przeciętny wałek z dobrą treścią

anonim
Autor: ELMERR 8XL   Link do posta
15:12:45, 14-05-06
W CIEMNO JEBVIE, ZE BEDZIE ZAJEBISTY, POSLUCHAM ZA CHWILE, POZDRO PEIHA !!!

anonim
Autor: zloty zlom   Link do posta
15:16:35, 14-05-06
jestem zloty ziom i mysle ze to dobry kawalek!
ema ema!

Cirex
Autor: Cirex   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:28:15, 14-05-06
PIHu wymiata!

anonim
Autor: shook   Link do posta
15:29:12, 14-05-06
do dupy ten kawalek tak samo jak ten bit kamela. Kurwa gadacie, ze jakis zajebisty bit, kozak itd, a ja sciagnąlem kawalek i myslalem ze bedzie kkonkret, a tu taka chujnie, ze zygac sie chce. Przesluchalem raz ten kawalek i od razu wykasowalem go z dysku. Kurwa a jak debile gadacie , ze bit kamela to kozak to jestescie naprawade smieszni. Frajerzy nigdy nie slyszeliscie kozackich bitow. Jebac was małolaci!!!
apropo piha to tez sie nie popisal. 3 texty w miare nawiniete, awy juz sie nimi podniecacie i wypisujecie! jebe was ciezko w dupsko.

anonim
Autor: ELMERR 8XL   Link do posta
15:31:28, 14-05-06
A NIE MÓWILEM ... BRUTAL RAP !!!

anonim
Autor: ELMERR 8XL   Link do posta
15:33:25, 14-05-06
JEBAC shooka ... MARNA DZIWKO, TRZYM RYJ

anonim
Autor: pltk   Link do posta
15:46:45, 14-05-06
www.mcpultok.republika.pl sprawdzcie i ocencie prosze:D:D;d;D:d;

anonim
Autor: josek   Link do posta
15:58:15, 14-05-06
pltk, text moze byc ale flow do dupy masz, wez sie wyluzuj gosciu nie zapierdalaj tak szybko to nie wyscig, musisz rap jakos nalozyc na bit zeby sie pokrywalo tempo,

anonim
Autor: Fedor Emelianenko   Link do posta
17:28:56, 14-05-06
Kawalek slaby, sluchalem tylko pod bit kamela..... Pih jak zawsze nawija jakby sral... Najpierw przeczytalem tekst i zastanawialem sie po chuja w ogole opublikowano go oddzielnie ale zrozumialem sens tego manewru po przesluchaniu kawalka.... Dykcja Piha pozostawia wiele do zyczenia wiec nalezalo zamiescic tekst zeby nikt nie stracil ani slowa z jego eksplozji blyskotliwosci....
Technicznie slabo, rymy srednie, tekst tak gleboko analityczny jak zrobienie w 10 minut prasówki z calego roku...
A komentarze Piha obnazaja mocno zasciankowe poglady i dowodza ze jego hotyzonty sa tak szerokie jak jego barki....

anonim
Autor: jurij   Link do posta
17:42:24, 14-05-06
buehehe dla mnie pih jest jednym z najczytelniej rymujacych a to ze jedzie po homo to od razu kurwa zasciankowosc?buehehe pih zajebal kawal dobrego rapu a czesc tu podpisujacych sie nie moze sie pogodzic z tym.napisz kolezko sympatyczny jakie ty masz poglady chtnie je poznam buehehe kurwa krytykanci za dyche buehehe prasowka w 10 minut hehe

anonim
Autor: abcdefghijklmnoprstuwyz   Link do posta
17:53:15, 14-05-06
tego sie nie da słuchać, coś jak kawałek Stasia "respekt dla chłopaków (...)" beznadzieja ;]

anonim
Autor: adrianos7   Link do posta
18:29:24, 14-05-06
2005 - kozak,szczególnie na bicie od kamela- cos mi on przypomina.
p.s. słyszał cos ktos o Juras/Koras - nawinęli że robią wspólna płytke w rap furze u pezeta,wie ktoś może coś wiecej?

===>Wekat<===
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:29:24, 14-05-06
jeżeli chodzi o mnie to liczyłem na cos "więcej" .........
słabo ogólnie

anonim
Autor: ten2   Link do posta
21:37:41, 14-05-06
big thx, pozdro !

Śmietana
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:40:12, 14-05-06
a gdzie acapella?!

rutek0
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:09:38, 14-05-06
Jak zwykle dobre podsumowanie roku przez Pih-a ,choc myslalem ,ze pojedzie grubiej :-)

Beigrek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:50:57, 14-05-06
GIT BIT, GIT RAP.... GIT TRACK...

Pozdro Kamel & PIH

PIONA

anonim
Autor: 2PO   Link do posta
23:35:41, 14-05-06
kawałek dobry, a mało takich ostatnio... bit od kamela rozpierdalający

FIDI
Autor: FIDI   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:16:27, 15-05-06
szacuu

stek bzdur
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
03:14:30, 15-05-06
MIAżDżY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anonim
Autor: rz71   Link do posta
07:43:49, 15-05-06
ja nie wiem co wy widzicie w tym pihu, koles jest po prostu przecietny. jego rap nie wyroznia sie niczym sposrod innych, nie porywa i powiedzial bym nawet ze kawalka nie chce sie sluchac do konca. oceniam 4/10 ze wzgledu na to ze bit nie jest pierdzacy

anonim
Autor: Dj-CuT   Link do posta
10:11:23, 15-05-06
przecietny kawalek. kilka kozackich tekstow, troche nawijki dla nawijki i tyle. bit na wysokim poziomie. PoZDrO!!!

anonim
Autor: luss   Link do posta
10:23:20, 15-05-06
Żenada, dno. Nikt już tego cieniutkiego skomlenia nie chce słuchać. Pihu już dawno wypadł z polskiej sceny. Przegrany, zapomniany, niespełniony, rozgoryczony, prostacki, żenujący, nierozgarnięty, biedny, ledwo piska. Wulgaryzmy ponad inne środki przekazu. Zero techniki i polotu. Jeszcze próbuje żałośnie utrzymać się na powierzchni, jak tonący chwyta się bitwy z Pe. Nie masz szans tu! Taka prawda. Wiem coś o tym. Tak Pihu, to ja napisałem, ty wiesz kto.

anonim
Autor: jioijpo8y8o   Link do posta
10:50:01, 15-05-06
luss wyjdz i zamknij drzwi

anonim
Autor: luss   Link do posta
10:58:26, 15-05-06
taa, prawda w oczy kole...

bobek1125
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:02:38, 15-05-06
uwielbiam te cenne spostrzezenia PIHa!!!!!!!!!!5

Phanthomaz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:15:50, 15-05-06
Kawalek w wersji Sherlocka jest zajebisty!

Pozdro 600!

Phanthomaz

anonim
Autor: 50groszy   Link do posta
11:46:13, 15-05-06
exodus na wyspy może jestem niekumaty dlaczego Polki tam dają dupy tym ciapatym hahahah prawda!

StAneK (S.A.K)
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:03:02, 15-05-06
Wyyyyyyyyyyyyypassssssssss

anonim
Autor: app   Link do posta
12:15:07, 15-05-06
Pih nie po raz pierwszy raczy nas przyzwoitymi , rzetelnymi rapsami.Dobry kawałek pod dobre bity (Kamela mi bardziej odpowiada), ciekawy tekstowo w stylu Piha chociaż mógłby być bardziej ostrzejszy, dobrze zarymowany.Śmieszą mnie głosy tych wielkich "znawców" hh tak dogłębnie analizujących nie tylko ten kawałek ale i Piha. Ale nie od dzisiaj wiadomo, że kierują wami nie tylko osobiste animozje lecz i zwykła zazdrość. Gdyby większość z tych wielkich krytyków miała choćby parę % talentu Piha i coś osiągneła w hh lub się rzeczywiście na nim znała mógłbym to zrozumieć. Niestety widać wyraźnie, że w większości kieruje wami tylko zawieść i wzajemna adoracja ( zuważalne, że większość z was uważa się zapewnie  za super freestajlowców, nieprzeciętniych mc o pięknej barwie głosu z poczwórnymi, potrójnymi i chuj wie jeszcze iloma rymami, tekstowo rewelacyjni ale jakoś pokrzywdzeni przez los). Jesteście sezonowymi fanami hh zaklęci w zaczarowanym kręgu własnej niemocy. Jutro będziecie dygać przy czymś co będzie akurat na fali i w modzie. Pozostało wam tylko wielbłądzie beczenie na linkach. Co by nie mówić Pih jet jednym z najjaśniejszych mc na scenie robiącym rap od serca wzbudzającym wiele tych dobrych i złych emocji. Ale taki jest rap i to się ceni. Czekam na SNS i "Kwiaty zła"!!!.    

2to
Autor: 2to   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:51:43, 15-05-06
hmmm czekałem na ten numer :) sciągam zobaczymy ja wyszedł kawałek :)

anonim
Autor: kaeri   Link do posta
13:16:11, 15-05-06
zajebiste...a bit sherlocka miazdzy

Mroofka
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:37:39, 15-05-06
Po kilkukrotnym przesłuchaniu kawałka, dochodzę do wniosku że jest to jeden z najlepszych kawałków PiHa jakie słyszałem :] a bit Sherlocka po prostu miażdżyyyyyyyyyyyyyyyy :)
wypasiony kawał porządnego rapu w wykonaniu PiHa :)

anonim
Autor: znów? dajcie spokój   Link do posta
14:50:13, 15-05-06
powtarzam to co roku i znów powtórze pih to xero - boy / mad skillz miał najpierw "2002" a potem pih nagrał "2003" / ... taki lamus ma skłonności do kopiowania

anonim
Autor: KieloNy   Link do posta
15:41:20, 15-05-06
do tego wyzej.czyli wszystkie kawałki polskie są skserowane bo w wiekszosci polskich tekstow jest poruszana taka sama tematyka jak w stanach.


Ciekawe

Domin189
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:59:37, 15-05-06
Kawałek conajwyżej średni, bit mistrzostwo, Pih jest słaby stylowo. Życie.

jaszczurraptor
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:38:30, 15-05-06
PIHU JAK ZWYKLE KOZAK W CHUJ I ZA TO WIELKI SZACUNNNNNEK!!!!!!!!!!!NIE POGARDZIŁBYM TEŻ BITAMI MIN:SHERLOCKA KURWA KTO MA DO NIEGO NAMIARY?POZDRO PIHU

anonim
Autor: !VIP   Link do posta
17:21:08, 15-05-06
A MA MOZE KTOS LINKA NA JEGO KAWALEK ALE Z 2004 roku

anonim
Autor: 1234543211111   Link do posta
17:50:25, 15-05-06
polki daja dupy ciapatym to zle a Pihu rznie jamajskie dziwki to si? cos tu jest nei fair.

ogolnie track grubo. fajnie, na luzie, mozna posluchac, pare wersow na kozaku z rekawa. ten drugi bit lepszy klimat ma, chociaz mniej aranzu. ogolnie si.

anonim
Autor: ;/   Link do posta
18:20:36, 15-05-06
Jak to pobrac ??? ????????????????????????????????????????????????? :/
U mnie wyskakuje w nowym oknie otwierany kawał w quick time

anonim
Autor: LMRR   Link do posta
21:52:05, 15-05-06
JEBAC WSZYTSKICH PRZECWNIKOW, SLABE PIZDY BOJA SIE  FALI KTORA ROZJEBIE WSZYTSKO SWA BRUTALNA PRAWDA ...TAKA PRAWDA, KAZDY MIEKKI HUJEC SIE BOI WIEC NASKAKUJE, CO KURWA, CIEZKO SP[JRZEC  PRAWDZIE W OCZY, CO?!!! "CHUJ W SERCE, NOZ W PLECY, TO !!"

anonim
Autor: Stachu(MD)   Link do posta
22:03:22, 15-05-06
Brawo PIH zajebisty kawałek,czekam na SNS i oczywiscie na koncerty w Wawie.Pozdro:>>>Przekozackie txt pierdolic pseudo inteligentów typu Pe(dryla).

anonim
Autor: ja pierdole czy to prawda w oczy kole   Link do posta
10:18:44, 16-05-06
heheh widze zebralo sie tu kilku przeciwnikow piha tudziez zazartych zwolennikow pe i probuje cos wskurac ale nie potrafia.spierdalac dzieci do piaskownicy.zdejmijcie glowy z chmur chujki jebane.to tyle.apih mistrz

anonim
Autor: Stara Gwardia PŁOCK \"Z-K-R i reszta..   Link do posta
11:06:51, 16-05-06
Nikt Nie Robi Tego Tak Jak Ty!!!!!!!!        K.O.Z.AK!

anonim
Autor: ano ja   Link do posta
14:17:01, 16-05-06
jesli nagrywacie, malujecie, robicie bity, tanczycie, to sprawdzcie to forum: www.hhpodziemie.fora.pl pozdro!

anonim
Autor: SZYNSZYL   Link do posta
18:39:07, 16-05-06
oj pih pih.kozak stary.nikt nie zrobi tego lepiej niż ty.

anonim
Autor: 2005002   Link do posta
22:10:55, 16-05-06
bit scherloka bardziej mi sie podoba co do nawijki to spox ale mysle ze to nei szczyt mozliwosci Piha. poza tym sporo trafnych spostrzezen! spoko. 5 // CZEKAM NA SNS BO BEDZIE PRZEKOT!

anonim
Autor: maroosz   Link do posta
06:58:11, 17-05-06
no złe to to nie jest....RE5PECT..

anonim
Autor: nieloTTo   Link do posta
08:14:13, 17-05-06
PIH jak zwykle wyjebanyy kawalek..... ""wojewodzki, mucha apeluja > GEJ OK >> wole archaizmy pedal, ciota, cwel...."" >> hahahaha

anonim
Autor: www.fc-verba.pl   Link do posta
13:40:18, 17-05-06
jebac piha liczy sie verba !!!!!!!!!!

anonim
Autor: app   Link do posta
14:26:52, 17-05-06
verba?, liczy sie w rozciąganiu parówy!

Bdg
Autor: Bdg   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:10:15, 17-05-06
dissy Piha z roku na rok wypadają coraz słabiej

anonim
Autor: Bolek i jego Bolek   Link do posta
04:15:07, 18-05-06
No to teraz poosalo nam poczekac na PIHa az nam opisze kawalek na 2005 wyjasni sie wtedy gdzie Polki daja dupy ciapatym itp itd.
Kawalek calkiem spoko

anonim
Autor: jatoja657   Link do posta
14:16:18, 18-05-06
swietny kawalek, jaram sie ; ]. Ale troche glupio, ze mu sie watki powtarzają. pe, mezo, rywin, geje(tudziez cwele itp), jackson, gołota

anonim
Autor: JEBAĆ www.fc-verba.pl   Link do posta
15:32:53, 18-05-06
JEBAĆ CIE SZMATO VERBA TO gowno dla panienek takich jak ty

anonim
Autor: asfdgsdfg   Link do posta
08:25:27, 19-05-06
Dla mnie kozak, a jak sie komuś nie podoba i mówi że to szajs to też ma racje, bo to kwestia gustu. Tylko po co tak wrzucać i chuj wie co wymyslać, nie chcesz to nie słuchaj nikt ci nie każe.

anonim
Autor: LX   Link do posta
15:11:21, 19-05-06
P I H ! ! !

anonim
Autor: z.i.B.a   Link do posta
09:54:12, 23-05-06
siemano siemano pihu jak zwykle mistrzostwo !! PIH caly czas!! pozdrowki z rzeszowa!!!!!

anonim
Autor: K-K   Link do posta
17:03:00, 07-07-06
K
Ę
D
Z
I
E
R
Z
Y
N
-
K
O
Ź
L
E ..........................pozdro Adam.... ;)

anonim
Autor: skie   Link do posta
10:33:44, 18-07-06
macie zajebiste kawałki moje idole dajcie recepte na piosęnki

anonim
Autor: dfffd   Link do posta
23:21:35, 21-07-06
pih ma cos w sobie old school-owego jest dobry pozdro

anonim
Autor: pjf   Link do posta
11:41:31, 05-12-06
poleciał w huj! na bicie sherloka wygina... czekam na 2006 a bedzie o czym pisac:P

anonim
Autor: Bafczyk   Link do posta
15:13:40, 28-12-06
Chujowe:/

anonim
Autor: Ladricz   Link do posta
12:56:58, 03-02-07
KIEDY 2006 CZEKAM CZEKAMMMMMM>>>>>>>>

B.I.G. AlF
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:29:17, 30-03-07
Powiem tak: muza owszem niezła ale słowa należałoby trochę podrastować hehe ;) ale ogólnie mocne 8

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-215-182-81.compute-1.amazonaws.com (3.215.182.81). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.