Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Żurom - List do bliskich (ft. Sztyku & Sylwia)

Żurom - List do bliskich (ft. Sztyku & Sylwia) rap muzyka mp3 hip-hop.pl
dodaj do moich ulubionych albumĂłw
Âśrednia ocena: 5.08 (12)
Zaloguj siĂŞ aby oceniĂŚ album.
Chcesz pobraĂŚ mp3? Zobacz:

Żurom - "List do bliskich (ft. Sztyku & Sylwia)"

(2007, Terror Muzik, Singiel)
  • 1.List do bliskich (ft. Sztyku & Sylwia) (05:48)
Newsy
  • Żurom odpowiada na "penerskie" bluzgi Peji, Peja / Slums Attack, Żurom, news, rap Hip-Hop Żurom odpowiada na "penerskie" bluzgi Peji:
    Warszawski raper Żurom odpowiada na zaczepki Peji jakie pojawiły się we środowym wywiadzie na stronie hip-hop.pl. Mimo tego, że Żurom już raz zjadł Peje, ten postanawia "reaktywować" beef na potrzeby ...
    Dowiedz się więcej o: Peja / Slums Attack, Żurom
  • Żurom poparł SIO - video, Żurom, news, rap Hip-Hop Żurom poparł SIO - video:
    Żurom zadeklarował poparcie SIO (Społeczna Inicjatywa Obywatelska). SIO powstała 1 maja 2014. Opis organizatorów SIO: "SIO" ma być w założeniu miasteczkiem namiotowym rozstawionym tuż pod Sejmem. Mias...
    Dowiedz się więcej o Żurom
  • Video wywiad z Żuromem dla telewizji Republika, Żurom, news, rap Hip-Hop Video wywiad z Żuromem dla telewizji Republika:
    W sieci pojawił się nowy video wywiad z Żuromem dla telewizji Republika.
    Dowiedz się więcej o Żurom
  • Andrzej Grabowski dołącza oficjalnie do akcji Żuroma, Żurom, news, rap Hip-Hop Andrzej Grabowski dołącza oficjalnie do akcji Żuroma:
    Andrzej Grabowski dołącza oficjalnie do akcji Żuroma - "Stop Pomówieniom"
    Dowiedz się więcej o Żurom
  • Żurom o podpaleniu na antenie Polsat News, Żurom, news, rap Hip-Hop Żurom o podpaleniu na antenie Polsat News:
    Dzień po zdarzeniu opowiadam na spokojnie, dlaczego postanowiłem podpalić bluzę i zwrócić uwagę na problem pomówień w Polsce.Jestem niewinny i nie boję się nagłaśniać mojej sprawy,walczyć oto by się t...
    Dowiedz się więcej o Żurom
anonim
Autor: -temate-   Link do posta
17:45:36, 22-09-07
lepiej flow juz cos plyniesz!zycze powodzenia.ps na www.myspace.com/temateondamic moje kawalki do obczajki
big up

RAFUS
Autor: RAFUS   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:53:34, 22-09-07
dobra akcja zurom!

moze dzieki takim jak ty ludzie zobacza jak jest i cos sie zacznie zmieniac ...

anonim
Autor: łeoooo   Link do posta
21:07:32, 22-09-07
Hahaa czekam na plyte. pozdro

"Caly czas ..."

anonim
Autor: DługiMiau   Link do posta
22:41:06, 22-09-07
buhahahah co to ma byc. czy ty wiesz zurom co to jest rytm???? zajebiscie wchodzisz w bit buahahaha

snav
Autor: snav   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:09:28, 23-09-07
hahhahahaa jaki kawalek , mezo jest lepszy w bicie przynajmniej sie odnajduje:D

anonim
Autor: Cieszyn   Link do posta
12:16:10, 23-09-07
A mi ta nuta wchodzi godnie , moge ją słuchac godzinami :) Piona Żurom

DIIL RECORDS
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:23:43, 23-09-07
DOBRY KAWAŁEK

NAPEWNO ŻUROM JEST LEPSZY

NIŻ JAKIEŚ GÓWNA JAK FIRMA BOSKIE ROMANY i POPKI

BO KAWAŁEK JEST NORMALNY i SPOKOJNY

JEDNAK ŻUROM UMI NAGRYWAĆ TAKIE KAWAŁKI

POZDRO DLA NIE GO


anonim
Autor: Szorstky   Link do posta
14:35:45, 23-09-07
z przykroscią trzeba przyznac ze popek miażdzy żuroma

anonim
Autor: POPAPRANIEC   Link do posta
18:34:16, 23-09-07
wolnosc ziomek walka przetrwanie

anonim
Autor: ArAsHiDeK   Link do posta
23:12:26, 23-09-07
ej ... przesluchajcie sobie kawalek z promo mixu ... ten sam kawalek ale lep[iej wykonane nagranie. Tutaj tekst troche zmieniony... zmieniony na gorsze ;/

anonim
Autor: heheheheheheeeeeeeeeee   Link do posta
23:29:02, 23-09-07
haha ale lipa hehe zero stylu i poczucia rytmu hehehe zenada daj sobie spokoj typku z hh hehehehe porazka nie no jebne :D

anonim
Autor: abel   Link do posta
10:01:14, 24-09-07
misie to podoba 3 maj sie żurom napewno kupie orginal  pozdro z slaska 5

tomkac2
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:29:33, 24-09-07
no moze bys lepij jak kiedys wyjebana melodja !!! a ty 3 maj sie bedzie lepiej ja to wiem !!! ema

anonim
Autor: Jutaaa   Link do posta
10:56:16, 28-09-07
wlasnie ze zajebiscie mu to idzie,jest inna ale to chyba wlasnie o to chodzilo pzdro:**

nejw
Autor: nejw   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:32:33, 24-11-07
jebać tych co go zamkneli a zwłaszcza tą szmate :/:/:/ Jestem z Tobą ema

anonim
Autor: Menzel   Link do posta
16:36:02, 06-01-08
Kawałek zajebisty! Może w końcu coś się zmieni w tym zajebanym Kraju! Szacunek dla Ciebie! Strzałka!

anonim
Autor: RTROC   Link do posta
12:12:58, 03-03-08
Klawy

digan
Autor: digan   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:28:07, 06-03-08
O kurwa, przecież to są sample z możdżera. Co za syf [*]

baku1928
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:09:21, 08-03-08
ludzie wsluchajcie sie w tekst!!!!!!!!!!!! dawno nie slyszalem tak osobostego kawalka i to nadodatek nie przerobony 15 tys. razy moze i nie jest zajebistscie nagrany ale jaki SZCZERY I PRAWDZIWY !!!!!!!!!!!! zrozumcie i docencie a nie tylko krytykujcie

matfeusz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:23:40, 13-05-08
Mi kawałek przypadł do gustu. Wiadomo może jakość nie za dobra ale słowa podwyższają poprzeczkę. Czekam na płytę! pozdro

anonim
Autor: $i@r@19   Link do posta
14:17:02, 01-09-08
Ten kawalek jest swietny a bynajmniej tekst tej piosenki szczegolnie dla mnie bo przyrzylam kiedys cos podobnego...i cenie żuroma za ten kawalek

anonim
Autor: cycol   Link do posta
18:39:49, 17-09-08
i chuj że cenisz ale mógł kurwa wydać wierszyk w fakcie a nie nagrywać nieudolnie jakieś gówno jak nie ma talentu on to powinien kurwa płyty accapella wydawać bo ten wokal się kurwi na puszczonym bicie

podobne do

Eminem - When I'm Gone
www.youtube.com(...)CHQG4
Eminem - Mockingbird
www.youtube.com(...)lated

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 3 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-234-241-200.compute-1.amazonaws.com (3.234.241.200). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.