Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Numer Raz - Ludzie, maszyny, słowa

Albumy i mp3
Smagalaz - Czillen Am Grillen Bootleg rap muzyka mp3 pliki
Numer Raz - Muzyka, bloki, skręty rap muzyka mp3 pliki
Warszafski Deszcz/Trzyha - Powrócifszy... rap muzyka mp3 pliki
Tede - Dokąd idziesz Polsko? rap muzyka mp3 pliki
Tede - Note2 rap muzyka mp3 pliki
Tede - Imprezowy Automat rap muzyka mp3 pliki
Numer Raz - Ludzie, maszyny, słowa rap muzyka mp3 hip-hop.pl
dodaj do moich ulubionych albumów
średnia ocena: 6.97 (35)
Zaloguj się aby ocenić album.
Chcesz pobrać mp3? Zobacz:

Numer Raz - "Ludzie, maszyny, słowa"

(2009, WielkieJoł, Album)
Wytwórnia Wielkie Joł prezentuje dwa gorące promomixy nadchodzącej solowej płyty Numera Raz zatytułowanej "Ludzie Maszyny Słowa". Pierwszy promomix jest autorstwa Dj Abdoola, drugi zaś stworzył Dj Macu. Dwa różne mixy, dwóch różnych Djów. Ta sama płyta, inne utwory, lecz ten sam Numer Raz - Numer Raz zawsze spoko. Totalnie wyluzowany klimat dla koneserów.

Po pięciu latach od wydania debiutanckiej płyty "Muzyka Bloki Skręty" i wyśmienitym przyjęciu płyty "Powrócifszy" reaktywowanej formacji Warszafski Deszcz, Numer Raz nadchodzi z solowym materiałem. Album "Ludzie Maszyny Słowa" jest efektem starannej selekcji muzyki i długiej pracy w studio nagrań.

Płyta Numer Raz "Ludzie Maszyny Słowa" pojawi się w sprzedaży 8 września 2009, lecz już teraz można ją zamówić w sklepie internetowym Holahola.pl. Wysyłka 7 września 2009!
  • Promomix:Ludzie, maszyny, słowa (Dj Abdoola mix) (03:45)
  • Promomix:Ludzie, maszyny, słowa (Dj Macu mix) (04:24)
  • 01.Intro
  • 02.Cudak
  • 03.Pl.otki feat. Milu Milu (03:30)
  • 04.Zdrowie feat. Pjus
  • 05.Myśli
  • 06.Stan Nastuk feat. Wsz, Cne
  • 07.Prawdziwe Kłamstwa feat. Ten Typ Mes
  • 08.Słuchaj !!!
  • 09.Na Kosmos feat. Milu Milu
  • 10.Halo Kesz feat. Kaszalot
  • 11.Nocny Rajd feat. RDW
  • 12.Zły Los
  • 13.Utwór nienazwany
  • 14.Plan feat. Pablo Pavo
  • 15.Rusz Się!
  • 16.Nasze Rządy
Numer Raz - jeden z najbardziej wyluzowanych i zdystansowanych raperów na naszej scenie, powrócił w wielkim stylu, najpierw z Warszafskim Deszczem a następnie z nowym solo. Od wydania w 2004 roku albumu "Muzyka, bloki, skręty" o Numerze nie było za wiele słychać ale raper powoli, sukcesywnie nagrywał materiał na nowe solo, które ukazało się dopiero w tym roku. Muszę przyznać, że darzę rapera wielką sympatią za jego luzackie podejście do życia które przelewa na kartki, a efektem tego jest fajny, wyluzowany rap! I taki właśnie jest album "Ludzie, maszyny, słowa". Zacznę od tego, że na tym krążku...
Newsy
całkiem-incognito
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:07:06, 25-08-09
mp3

Jestem Szejkiem Skurwysynu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:32:45, 25-08-09
czekam

Hejterczyy Nick
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:38:25, 25-08-09
kozak

lewy prosty
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:23:24, 25-08-09
ech xd

Pablo Escobar (Kolumbijski Katar)
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:46:17, 25-08-09
Dobre

Bogdan607
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:19:18, 25-08-09
wyjebany kawałek
czekam na płyte

Ostatni_Gimbusie_Szkolny....
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:52:08, 25-08-09
BEKA

JESTEM Z MOKOTOWA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:04:27, 25-08-09
było to , a na mp3 mam orginalne na cd od numer raza

bulletyzor
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:48:59, 25-08-09
funk'Y stylez what proPOW

Lubię Mleko Łaciate 2% UHT
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:49:17, 25-08-09
zajebiste

Kuczynska Lachociag
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:33:11, 25-08-09
mam nadzieje ze na featuringach bedzie mezo?

Kuczynska Lachociag
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
23:49:16, 25-08-09
bedzie mezo na featuringach?

basym
Autor: basym   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
04:05:31, 27-08-09
to może być coś naprwdę fajnego, "Muzyka, bloki, skręty" może nie była przekozakiem, ale bardzo mi się podobała

Rzabie Ódko
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:12:16, 27-08-09
ihjo

Ziontz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:36:51, 28-08-09
beat przypomina dosc stara kawaline :  Erick Sermon - Just Like Music

Orlikowsky
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:06:01, 28-08-09
czekam ;-)

Rapu Imperator
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:42:00, 29-08-09
takie... takie no, takie

ALFA I OMEGA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:08:41, 02-09-09
na chuj te promomixy weź kurwa idź z tym

PDG/5Element
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:51:01, 02-09-09
Tede jedzie po promomixach a teraz jego przyjaciel daje i to dwa :D
JAKUZO BEDZIE BEEF TEDE vs. #1 ?

KTyson
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:10:18, 02-09-09
bryndza z nędzą

Kamil.GrD
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:49:51, 02-09-09
Komu jak komu ale mi się nie podoba.

disco


Drozdi
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:18:40, 02-09-09
lubie cie Numer

BRAMMA RAPU WŁADNIA 2 MIXTAPE DOBRY
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:40:04, 02-09-09

TELEDYSK BĘDZIE DO SINGLOWEGO TEŻ


multifilmy.pl
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:42:02, 02-09-09
WSZYSTKIE FILMY O TEMATYCE HIP HOP JUŻ DOSTĘPNE. OGLĄDAJ BEZ POBIERANIA. www.MultiFilmy.pl

szuwarek17
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:03:05, 02-09-09
uratujmiasto.info?1664

PWSP
Autor: PWSP   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:18:11, 03-09-09
dobre mi sie podoba czekam jak najbardzie na CD pozdro ;)

kalitek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:25:20, 03-09-09
kto mi kasuje posty, wolność słowa TYPY

HOdass
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:51:06, 04-09-09
ogolnie to nie przepadam za numer razem.. bez tedego  to on jest kiepski a wfd przesluchalem i przyznam ze sie podoba ale , ludzie maszyny slowa to klimaty nie dla mnie elomelo

UrbiCsa
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:49:30, 05-09-09
numer taki średniak jest

Waldi85
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:34:59, 06-09-09
pierwszy

Ryszard Rembiszewski
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:16:47, 07-09-09
Nie wysyłał gnój totolotka to teraz bedzie łaził z cipą pod okiem!

swiadomy
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:07:51, 08-09-09
jedyna płyta prócz THS Kliki na która czekam :) ema

Hurricane Game
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:11:30, 08-09-09
lipton będzie mówie wam

Flows
Autor: Flows   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:12:44, 08-09-09
Pono u Numer Raza?? To jest D.N.O

Al Dente
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:17:55, 08-09-09
STRASZNIE SLABA PLYTA

Kacha acha acha
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:21:05, 08-09-09
Jest już do nabycia w rapidshopie!

nokfortel
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:41:31, 08-09-09
haha hurricane game, to jakas prowokacja z tym hejtingiem? ;D

swiadomy
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:59:11, 08-09-09
dokladnie hhaha siedzi 24/7 na kompie i hejtuje :)

BRAMMA RAPU WŁADNIA 2 MIXTAPE DOBRY
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:00:57, 08-09-09
mam orginał od tygodnia

PEJA KROL RAPU GIMBUSY
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:29:46, 08-09-09
kiepska płyta ; /

NON
Autor: NON   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:50:36, 08-09-09
z chuja

PROPS-MEN
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:47:28, 08-09-09
dobre

mega knur
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:01:54, 09-09-09
slabe ale w sumie spoko warszaski deszcz daje rade chociaz numer jest slaby jakby nie mial sily ale ogolnie spoko

mega knur
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:06:59, 09-09-09
slabe ale w sumie spoko warszaski deszcz daje rade chociaz numer jest slaby jakby nie mial sily ale ogolnie spoko

UFO. z logałta Seby
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:15:11, 09-09-09
niewyszło dobrze. Bywa.

thejoker
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:48:05, 09-09-09
Tede Note2 o wiele lepsza płyta, średnio Numer, bardzo średnio
gdzie kawałki w styluuu "zazdrość"

krystianw1122
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:44:28, 28-12-09
Tede to frajer i komercyjna kurwa... do telewizji sie szmata wepchała

rafalo7
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:29:36, 08-11-10
Solówka mi się nie podoba ale w WFD na propsie :D

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 5 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-18-232-124-77.compute-1.amazonaws.com (18.232.124.77). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies