Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl ť

Hudinii - Brabap!

Hudinii - Brabap! rap muzyka mp3 hip-hop.pl
dodaj do moich ulubionych albumów
średnia ocena: 6.17 (12)
Zaloguj się aby ocenić album.
Chcesz pobrać mp3? Zobacz:

Hudinii - "Brabap!"

(2009, Nielegal)
Creazzy Records prezentuje najnowszy materiał Hudiniego pt. "Kyny Łyny Hudinii - Brabap!". Jest to materiał składający się z 14 utworów, na którym usłyszymy liczne gościnne featy. Płyta jest dostępna w całości za darmo, album będzie dostępny również w formie limitowanego digipacka w najbliższych godzinach na allegro. A już jutro zaprezentujemy pierwszy klip do kawalka "Tutaj Gdzie Żyję". Teraz zapraszamy do ściągania i komentowania płyty.
  • Promomix:Kyny Łyny Hudinii (04:40)
  • 01.Intro
  • 02.Ja Pale Jointy... (prod. Bryza)
  • 03.Nic Nikomu Nie Musze Niczego Udowadniać (prod. Fuso) (03:35)
  • 04.Californications feat. Jadźka, Dj Veron(prod. DK)
  • 05.Tutaj Gdzie Żyje feat. Bizer (prod. DK)
  • 06.Koszaliński Sen feat. Neile (prod. Partaq)
  • 07.Śliskie Tematy feat. Dj Veron, Dj Igas (prod. DK)
  • 08.Licz Na Siebie feat. Neile, RaDaR, Dj Igas(prod. SKN)
  • 09.To My Rekiny Kyny feat. Kaps (prod. DK)
  • 10.Eurobusiness Most Blunted feat Czez a.k.a. Czezter (prod. Cz
  • 11.Californications feat Neile, Jadźka, Dj Veron(prod DK)
  • 12.Licz Na Siebie feat. Neile, RaDaR, Dj Igas (SKN Remix)
  • 13.Nic Nikomu Nie Muszę Niczego Udowadniać feat. Dj Igas (pro
  • 14.Outro Chillin' (prod. Partaq)
Newsy
  • Wygraj zestaw płyt: Ten Typ Mes, Młody M, Vixen, Hudinii, alkopoligamia.com, MłodyM, Ten Typ Mes, Vixen, StepRecords, hudinii, news, rap Hip-Hop Wygraj zestaw płyt: Ten Typ Mes, Młody M, Vixen, Hudinii:
    Dziś mamy dla Was wyjątkową nagrodę w naszym konkursie. Nie jest to jedna, nie dwie, nie trzy ale aż cztery płyty!1. Ten Typ Mes "Zamach na przeciętność" - edycja specjalna - to druga solowa płyta ra...
  • Hudinii - Kyny Łyny Hudinii (Premiera!), hudinii, news, rap Hip-Hop Hudinii - Kyny Łyny Hudinii (Premiera!):
    Mamy przyjemność zaprezentować najnowszy materiał Hudiniego pt. Kyny Łyny Hudinii.Jest to materiał składający się z 14 utworów, na którym usłyszymy liczne gościnne featy. Płyta jest dostępna w całości...
    Dowiedz się więcej o hudinii
  •  Hudinii feat. Bizer - Tutaj Gdzie Żyje, hudinii, news, rap Hip-Hop Hudinii feat. Bizer - Tutaj Gdzie Żyje:
    Mamy przyjemność zaprezentować pierwszy teledysk Hudiniego pt. Tutaj Gdzie Żyje, goscinnie udziela sie Bizer, za bit odpowiedzialny jest DK. Materiał składający się z 14 utworów, na którym usłyszymy ...
    Dowiedz się więcej o hudinii
Mareczek59ec
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:46:02, 03-09-09
mi się osobiście nie podoba ... poczatek moze jeszcze tak a potem coraz gorzej ale nie wiem jak cala płytka moze byc dobra ale promomix mi sie nie spodobał . pozdro

BRAMMA RAPU WŁADNIA 2 MIXTAPE DOBRY
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:29:20, 03-09-09
neile tam jest

swierzyskun
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:29:46, 03-09-09
jak dla mnie całkiem dobry rap...

WaszkaG
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
07:16:47, 04-09-09
02.Ja Pale Jointy... (prod. Bryza)                BEKA

HipHopWFD
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:30:10, 04-09-09
OK ;]

Bless Ya!
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:43:14, 04-09-09
solowy. feat. feat. feat. feat etc.

PWSP
Autor: PWSP   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:40:10, 04-09-09
nie jest zle propsy

Flows
Autor: Flows   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:13:00, 06-09-09
To są leszcze którym starzy dają HAJS i mówią że są z ULICY!!! HAHAHAHHAHA !!! Zapytajcie kto im kupił sprzęt do studia!!! WIELCY KOZACY

Hastlock
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:51:49, 15-09-09
Nic Nikomu Nie Muszę Niczego Udowadniać .Tytul singla mowi sam za siebie...Wracaj do szkoly

emate
Autor: emate   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:45:37, 17-09-09
Co za lolek bez szkoly musial wymyslic tak syfiasty tytul, gramatyka sie klania osle!

jolwarszafkabrd
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:32:21, 20-09-09
co za zuzel

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 3 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-34-231-21-123.compute-1.amazonaws.com (34.231.21.123). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?