Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl ť

wizytówka - GRB_PB

  GRB_PB rap graffiti breakdance video GRB_PB, grb_pb.hip-hop.pl
$$$   Tomasz GRB Grubasiński    $$$www.myspace.com/tommygrubasinski
AgusiaczeQ
18:54:36, 01-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Elo men... 10 wędruje do Ciebie;) pzdr...

anonim
Autor: ziom z ZG:]   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
12:21:05, 02-02-06
siemka...robicie cos dobrego...masz dobry wokal:]\"ty pinokio..... itp itd\" mistrzostwo swiata:]jeden z lepszych disow jezeli chodzi o slowa bit...robice tak dalej:]wpadne do brooklynu pozdro

anonim
Autor: sluchacz   Link do posta
Host: ---.ztpnet.pl
15:52:21, 02-02-06
frajer

anonim
Autor: Rademeneziak   Link do posta
Host: ---.zgora.dialog.net.pl
22:25:13, 02-02-06
phiii jak grb to frajej to kim Ty jesteś słuchaczu??:>:P nie to zebym zdarł. piona GRuBa rybo :P hehe 2*wielkie T

de-reCords
01:32:14, 04-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdrawiam chłopaki ...

GRB_PB
20:04:22, 07-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dzieki za oceny:P pisss dla prawdiwych, nie trzeba ich wymieniac!

de-reCords
20:39:34, 07-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Spoko, dzieki ! Nie chodzi tu o zaden lansss tylko KONTRAST STARY ! pozatym \"moj\" LAND CRUISER nie zmiescil sie w drzwiach tej miejscówki - mam nadzieje ze kumasz pozdro... ZADEN LANS

GRB_PB
18:01:53, 09-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
jebać te disssy.... to jest bez sensu... pissss

de-reCords
00:19:55, 10-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
... dokładnie !

BasskyStudio
14:43:22, 18-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ooo widzę, że zapadł pokój! Jak najbardziej pozytywnie :D Pozdrawiam Aiiiiigh! Alan

GRB_PB
13:32:21, 22-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
EMA LUDZIE ZAPRASZAM NA KONKRET MELANŻE W ZG:) NIEDŁUGO NOWY MATERIAŁ. PISSSSSSSSSSS

Maraaaa
14:46:47, 22-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 ode mnie :D pjona ;]

de-reCords
02:13:35, 23-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Tej GY-RY-BY dziekówa za wsparcie na scenie RDZ - (jooooo) pozdro i kurwa pisac zwrotki do kawałków leniuchy !!! 3ma sie

Indukta
11:34:30, 23-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no to zaczynamy molestowanie o nasz bit :P pzdr :)

Pijana
12:59:50, 23-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 ; )

epik
Autor: epik   Link do posta
21:15:36, 23-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdro pozdro dysiaka zostawiam.. konkret2melanż wyYEAHbany.. hehe pzdr od literalmente :P

GRB_PB
12:24:22, 24-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
WIEEEEEEEEEELKIE DZIEKI DLA WSZYSTKICH CO PRZYBYLI NA KONKRET MELANŻ 2. PISSSSSSSS

Buko
Autor: Buko   Link do posta
13:02:55, 24-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dobry rap! 10!! moze jakis Feat??

wazzup
14:27:30, 24-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
\"twarza w twarz\" fajna nuta no i pozytywne traki skladu heh,shieah!

Indukta
15:19:34, 24-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no napastowania ciag dalszy :P niedlugo zaczne maltretowac Twoja komorke :P pzdr

GRB_PB
18:37:34, 24-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
twarza w twarz jest pod bit konkursowy white hause:)

32KwK
Autor: 32KwK   Link do posta
21:41:36, 28-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siemano Stary to sie nazywa prawdziwy rap dobre rymy i konkretne bity oby tak dalej pozdro szacunek :) i zapraszam do nas ;] yo

de-reCords
11:20:45, 01-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ty nie lataj tak po kumplach zeby na neta sie wbic bo znowu sie przeziebisz:) kiedy cos wypierzemy:)? czekam na twoja zwrotke kłopociki beda stary - wiesz:)

GRB_PB
19:34:30, 03-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ale mam oceny yeah!! dzieki jak są szczere:) Konkret melanż 3 pod koniec marca ZapraSZam!!

SedoR
Autor: SedoR   Link do posta
15:43:29, 05-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Elo wpadnij do mnie 10 dla ciebie !!

Rademenez 2*T
17:01:13, 09-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ziąboj pilnuj swojego konta bo CI nos natre śniegiem i przysypie orzeszkami wiec uwazaj:P heheh elo brada

BasskyStudio
16:52:57, 12-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Jeśli macie juz p lakat Konkret Melanż 3. To wysyłaj koniecznie. Nie zapomnij też o tym bicie bo chciałbym do niego dograć ten refren. Pozdrawiam

anonim
Autor: Alan Bassky   Link do posta
Host: ---.internetdsl.tpnet.pl
12:59:42, 09-04-06
Witaj, chwilowo mam full nauki. Ostatni taki ciezki tydzien ;-) Pozdrawiam

BasskyStudio
21:31:25, 10-04-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Jutro nagrywa u mnie Zgas, a w srode nagrywamy w wytwórni kilka kawałków ;-) Ustawimy sie moze na weekend ;-) Albo czwartek.. wiesz dla mnie swieta to nic takiego :P Pozdro hehe

anonim
Autor: ewcia-cyc ;]   Link do posta
Host: ---.ztpnet.pl
21:11:45, 13-04-06
Grb zajebista stronka :D pozdrawiam kolege z ,,osiedla\'\' :D ;)

anonim
Autor: Amon ZG   Link do posta
Host: ---.zgora.dialog.net.pl
00:41:26, 18-04-06
No witam witam - kurwa zapomnialem hasla do siebie ,chyba je gdzies wyjebalem nie wiem lol ,ostatni raz na tej stronce bylem z dobry miesiac temu ;p ja nie latam po tych tam fotkach.pl czy tam ustawkach wiec zapominam ;p - 5080171 - moje gg jak co - tam zawsze mnie jakos dorwiesz albo na maila ;) co do kawalka - to najwczesniej czas bede miec jakos za miesiac ,moze wczesniej - teraz z dirt-timem i 3skillem mam pelno roboty - nagrywki jeszcze enterhajsu czekaja - no fuckin time bra - wez za-gg-adaj do mnie jakos za 3-4 tygle - wtedy klarowniej bedzie - to moze sie cos skombinuje ;) na razie - dirty fuckin work ;p pozdro ,rowniez wesolych swiat (juz po swietach;p) i 3msie

de-reCords
15:18:47, 23-04-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siemanko rapor ! :) haha sluchaj robie juz dzis PROFESIONALNY MASTER TWOJEGO BITOZAURA juz niebawem dostaniesz efekty mojej pracy;) szykuj wóde i jointy:) pozdro 3m sie

Jozzeppe
15:45:23, 06-05-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dobry rap pozdro

de-reCords
01:48:22, 17-05-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
... jak tam gosciu? zdajesz jak nalzy wszystko? musisz byc wyksztalconym raperem - pamietaj:) a tak na serio to jak tylko zrobisz te sprawdziany co zawsze trzeba pisac na koniec sredniej szkoly:) to odrazu montujemy jakis material... i jakiegos bata wkoncu zmontujemy !!!!

de-reCords
21:35:52, 19-05-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ze starych taśm, na strychu znalazlem :) joł BlooooOOoooncik ____~~

BIEGNi
20:28:02, 11-06-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
czesc muody! podpiepszyles nam foty z \"serwisu\" ;P zartuje! bierz sobie co chcesz! jak tam u Was? krecicie cos jeszcze? cos sie pozmienialo? pozdro prawilnym! Bu1 i Szpilkens

ostrY . Da-Boo
19:58:11, 15-06-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siemanko GRB :) Mam nadzieje ze moj wystep 23 jest jeszcze aktualny bo okazało sie ze do Kroakowa jade 23 ale o 23.00 wiec podejrzewam ze do tej godziny dało by rade abym zagrał i poleciał na PKP ! Daj mi znac jak tam z ta impreza czy mam wbijac czy nie a jak tak to zagrał bym pierwszy aby szybko skonczyc i wylatywac do KRK ! elo

H.U.B.A
16:13:41, 29-06-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Elo Miałes przesłać jakieś biciki tłuste Pozdro:)Czekam OdP. Sprawdź moja ustawkę :P

de-reCords
15:11:53, 10-07-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
... no siema, siema staruszku. Napisałes juz zwrote masz juz wszytko? Dzwon do mnie gadzie to sie ustawimy ! pzDr ... albo nie ! Ja do ciebie zadzwonie bo ty i tak nie zadzwonisz frędzLu ... narrrrra ;]


                                                                                                          dRzEwO rapu dzieciak

H.U.B.A
12:15:59, 11-07-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
...witam stary jak tam z km miales sie odezwac zioom;) Jak bedziesz mial jakies bity to podrzuc ;)Pozdro)

ZYM
Autor: ZYM   Link do posta
16:09:33, 11-07-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
YO 10 ZA RAP TRZYM SIE ;)

Denix
Autor: Denix   Link do posta
18:49:57, 19-07-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SIEMA 10 ZA DOBRY RAP PZDR Z MAZOWIECKIEGO

de-reCords
14:47:51, 20-08-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siamano gruby graczu !
   Co porabiasz, kiedy cos skrecimy?!        U mnie na nowym kwadracie juz kanciapa prawie przygotowana jeszcze tylko wyglusze :D i kurwa wiesz co nagramy wkoncu!?!?!?!?!?!!?           BO BICIOR MASZ JUZ SKRECONY TAAAAAAAK ?  !       dobra pozdro gosciu ...              ;     

Molf
Autor: Molf   Link do posta
20:18:18, 31-08-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Elo men ! Zajebista ustawa i zajebiste kawałki. Zostawiam 10 i Pozdro! Yo

GRB_PB
13:11:10, 04-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ema ruszyla praca nad moim solowym albumem :) dzieki drzewo wymiatamy !! pozdro dla prawdziwych i jebac pozeroow pseudohardcorowcoow ze slodkimi refrenami (rdz wiesz ocb) pissss

DoceLowo
22:29:45, 05-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ELo! Prawdziwe Kawałki Z Podziemia! Człowieku 10 od nas za 100% Rap !
Pozdro TysiącPięcetStoDziewięcet !
ELo!

Bassky & West Skillz Studios
12:57:12, 12-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siemka! Zapraszam do Brooklynu w dniu 21.09. (czwartek) na imprezę charytatywną. Zagrają: The Enterhajs, Levy/TripelXL, Still Flowin`, Tamouta oraz MZK. Po koncertach zapraszamy na AfterParty! Start: 20:00! Wjazd jedyne 2pln do 22:00, po 22:00 3pln.

Bassky & West Skillz Studios
13:03:08, 15-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
=) Plakat na neta wrzuci hip-hop.pl bo otrzymaliśmy ich patronat medialny. A plakaty dzisiaj do druku śmigają, więc będą wisiały na weekend :) Jeszcze tylko kto to rozwiesi <lol> :P Pozdro

OSIrec.Studio
08:50:36, 18-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ema, dlugo oczekiwany diss Szymassa na rademeneza juz gotowy. Zapraszam do pobierania.

GRB_PB
12:19:19, 22-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
o chuj tu chodzi nie moge sie zalogowac...

Grapexim
21:05:11, 25-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Elo Gruby jak sie ustawimy z tymi bitami ?!

GRB_PB
09:36:53, 26-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ej!! napisz ktos na mnie dissa!! co nikt nic do mnie nie ma?? boicie sie hehe..

Grapexim
21:58:36, 30-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
to jak z tymi bitami ?!

T-Das
Autor: T-Das   Link do posta
23:46:11, 30-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Hehehe
Dobry koleś jesteś...
Fajne bity
Moze nie profesjonał, ale dobre.
ten bit do "szamanamiescie" zabija w huj.
ale jak chodzi o nawijke to popracuj nad sobą.
gdyby patrzec jednak na reszte tego całego hip-hop pl to i tak dobrze wypadasz.
Kasy raczej bym Ci nie dał za te wytwory, ale możemy się wymienić bitami albo coś.
Jak co wpadnij na moją ustawkę.
                           &n bsp;            &nbs p;     ...To tyle

T-Das
Autor: T-Das   Link do posta
20:18:27, 01-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
w sumie na miękko. weź albo podrzuć jakieś konkretne biciwo, albo już nagraj voc. i gotowy projekt prześlij. Jak wolisz. Aha, znasz kogoś od mastera? bo mi się nie chce.

OSIrec.Studio
22:45:42, 01-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Kolejna część dissu Szymass vs. rademenez już gotowa...zapraszamy do pobierania.

OSIrec.Studio
12:35:40, 04-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Nierozumiem dlaczego piszesz w liczbie mnogiej chlopaku...? Z tego co wiem ja slowa w tym dissie nie powiedzialem...a moze ktos inny ze studia powiedzial, oprocz szymassa?? Szczerze wątpie...wiec luz ziomus bez bulwersow. I ustawka szymassa jest gdzie indziej....Ja do ciebie nic nie mam bo cie nawet nie znam ziomek. A tak na marginesie to ciekawe biciska kleisz. Pozdro!

RiL
Autor: RiL   Link do posta
13:50:30, 13-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pokój ludziom dobrej woli! : )
Pozdro z okolic ZG!
AVE ziom! Do zoba! ; ]

dj danek  (literalmente)
15:04:44, 17-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ema hehe peace -LMT- hehe 10 leci a trza się ustawić na gibona jakoś nie ?:P hehe jasne ze tak jemaaa :D

Bassky & West Skillz Studios
23:00:34, 19-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no i dla pana rowniez pozdro od ekipy b&ws ;) niedlugo jak znajde czas to cos moze nagramy sobie razem ,ale pierdolona filologia angielska gnebi mnie jak banda troli wiec roznie bywa ;p ale cos sie skmini pozdr ! - Amon

Bassky & West Skillz Studios
23:05:57, 19-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
hehe, no i dla pana rowniez pozdro od ekipy b&ws ;) niedlugo jak znajde czas to cos moze byc nagramy sobie razem ,ale pierdolona filologia angielska gnebi mnie jak banda troli wiec roznie bywa ;p ale cos sie skmini pozdr ! - Amon

epik
Autor: epik   Link do posta
14:26:58, 20-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dzieki za wpis w ksiedze literalmente :)

juz spiesze z dobra nowina, ze osobiscie nic nie mam do lat 80  jak i do tamtej imprezy.. :) i nie dzielmy sie na "2 swiaty" rapowe bo t o w sumie bez sensu :P wszyscy i tak robimy ta sama muze wiec po jakiegho grzyba po sobie jezdzic :)

ogrome propsy za friki i beatki ziom :P jeszcze raz dzieki za promile.. aaa zrobil bys do tego aranz ? bo kawalek na ukonczeniu.. pozdroowka :))

dj danek  (literalmente)
20:42:04, 20-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ok spok niema problemu :D to jak możesz wyśli jak najszybciej  to jutro zrobię a tak pozatym wpadaj w pon pod sql to się coś nabije łehehe :D ema pis

epik
Autor: epik   Link do posta
21:13:59, 23-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no to klawooo..

albo po prostu wyslemy ci acapelle i zrobisz co z tym chcesz ;) no prawie co chcesz :P przeciez bveat chyba masz. ;)

Bassky & West Skillz Studios
20:18:48, 29-10-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
"Rappaparappa" - płyta demo Levego wykonana w Bassky & West Skillz Studios odniosła sukces! Po rozesłaniu albumu do równych wytwórni Levy nawiązał kontakt z Wielkie Joł. Płyta demo niesamowicie spodobała się Tedemu oraz jego menadżerowi - Katarzynie Dąbrowskiej, a z jej ust padły słowa: "W historii Wielkiego Joł jeszcze nigdy nie słyszałam tak dobrej płyty demo". 14 listopada Levy wyrusza na podbój Warszawy podpisać kontrakt z wytwórnią. To pierwszy wielki sukces artysty nagrywającego w B&WSS. Poozdro SynkuuUUuu!

Grapexim/GrX
22:58:53, 01-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ema Ema... jak sie ustawiamy z tymi bitami ziomuś ?!
Pozdro dla grubago mistrza  Peace!

_Ogór_
12:53:50, 03-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siemanko !!! zostawiam po Sobie dyche !!!! i ZAPRASZAM DO MNIE i do znajomków !!! pozdRo !!

Cruel (Ewolucja)
21:44:22, 06-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ema ! pozdrawiam i zostawiam 10 ! SZACUNEK dla ludzi z miasta ... Peace !

T-Das
Autor: T-Das   Link do posta
23:55:05, 06-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo. proponowałeś jakiś feat. ja czekam. przeslij jakis bit ; temat.  cos się wymysli.
pis

Bassky & West Skillz Studios
17:26:02, 07-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Seimson :) No okladeczki ja trzaskam :) Czekam na maila z pomyslem. Pozdrawiam Ali

BlackMusic-OSI Recording Studios
20:05:44, 15-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
,,Black Music - OSI recording Studios,, poszukuje osób chętnych do współpracy przy tworzeniu podziemnej składanki z udziałem wykonawców z całej Polski. Jeśli chcesz znaleźć się na tej składance wyślij conajmniej 3 swoje utwory na adres blackmusicstudios@wp.pl . Jesli chcesz pomóc nam w tworzeniu tej składanki od innej strony prosimy o bezpośredni kontakt z OSI\'m na adres osi.bm@wp.pl. Zapraszamy do współpracy! Więcej info na - www.osirecstudio.com

WueSCe
20:25:20, 17-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dobry free dobry rap i pozdro dla pete...wzucam do znajomych KOZAK MIASTO elo 10

Świstak_Piła
18:34:54, 03-12-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dobry materiał 10 dla ciebie podbij do mnie elo!

dj danek  (literalmente)
18:52:29, 07-12-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no ema ziom niedługo najebka następna się szykuje będzię chata pełna ludzi i ścisk alk i zielone a jak a propo to promo zajebiste a coś z tym ruszymy ? hehe jema -LMT- SpUaA peace

MLS
Autor: MLS   Link do posta
22:48:22, 11-12-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Elo! Spoko kawałki! Dyszka dla Ciebie! Pozdrawiam!

Młodzi Gniewni [MG Familia]
17:56:03, 15-12-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Witam ! Poszukuje producentów na pierwszą płyte MG Familia "W blokach ukryty". Jeśli jest ktoś kto chce sie dołaczyć do projektu prosze o kontakt: 6031962 (gadu-gadu) ! Pozdrawiam !

WueSCe
00:27:16, 29-12-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
YO!! dobra nawijka i poczucie humoru na forum doktorku, Zielona Góra kozak miasto, kozak nuta...10

anonim
Autor: Pilnik   Link do posta
Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
17:13:50, 02-01-07
Ty o co chodzi w twoich kawałkach ? zero przekazu. zastanow sie.

GRB_PB
20:28:00, 02-01-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
haha jakis hajter mi sie wpisal... twardziel przed odbiornikiem, hahaha :P dorosniesz, skminisz przekaz ... hehe pisss dla tych co wiedzą....

epik
Autor: epik   Link do posta
11:17:56, 16-01-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dobre promo :) czekam na lp ;) pozdro

epik
Autor: epik   Link do posta
14:08:16, 28-01-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siemson :) Ola Ci podrzucila nasze acapellki do promili... w grunicie rzeczy sie nie spieszy ale fajnie jakbys mogl to zaaranzowac w najblizszym czasie. tak w przeciagu tygodnia.. :] pozdro, yo.

dj danek  (literalmente)
20:53:58, 30-01-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Sprawdz to ziom!!

Singiel do nowej EP Literalmente - Definicja gotowy skontroluj ten towar.........http://www.lmt.glt.pl/ ........ "Sprawdz i posluchaj jak to robi pierwsza liga............."
       _________________________-LMT-spuaa_ _______________________

Bassky & West Skillz Studios
08:17:43, 08-02-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
The Enterhajs w My Music! Debiutująca na składankach \'My Music\' grupa - The Enterhajs (Amon, Alan Bassky) - intensywnie pracuje nad swoim pierwszym długogrającym krążkiem. Album zawierać będzie około 16 utworów.

Zespół łączy w sobie wiele gatunków muzyki popularnej, więc możecie spodziewać się bardzo zróżnicowanego materiału, jednak tak skomponowanego, by tworzył spójną i interesującą całość. Data premiery płyty to 2/3 kwartał 2007 r. Krótko mówiąc szykujcie się na mocne uderzenie na wakacje.

Bassky & West Skillz Studios
12:52:22, 19-02-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Still Flowin` - promomix   -   Już do pobrania!   Zapraszamy serdecznie.

Bassky & West Skillz Studios
11:26:06, 21-04-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
The Enterhajs - "Unexpected" - Do pobrania najnowszy promomix!!    http://www.hip-hop.pl/users/mp3_getit.php?id=1177062042&type=beat

Grapexim/GrX
10:35:31, 23-06-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
NOWA PŁYTA GRAPEXIMU JEST JUZ NA USTAWCE ZAPRASZAMY DO POBIERANIA. POZDRO

SiwyLis
01:54:54, 19-08-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siemanoo dobre piosnki !: )zostawiam ocene i zapraszam do mnie.. ale na bank:P

molo
Autor: molo   Link do posta
13:07:32, 13-11-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
witam ;) jak masz czas to zapraszam na mój profil, wrzuciłem kilka nowych solówek
eema ;)

sruba-82
11:54:50, 24-11-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
DOBRZE W HUJ ,JA CALE ZYCIE MIESZKLALEM OBOK ZIELONEJ,TERAZ POZNAN,SPRAWDZ MNIE .YO!

sruba-82
12:02:53, 24-11-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
DOBRZE W HUJ ,JA CALE ZYCIE MIESZKLALEM OBOK ZIELONEJ,TERAZ POZNAN,SPRAWDZ MNIE .YO!

dj danek  (literalmente)
23:45:09, 09-02-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
www.lmt.glt.pl Siema zapraszam do ściągania nowej Ep Sprawdź ten materiał Literalmente - MixtapeEP www.literalmente.xon.pl/lmtspua/literalma nte_-_mixtapeep_(2007).rar

FraNeK/GrX
16:47:16, 27-03-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Śiemano zapraszam do ściągania singla z najnowszej płyty ekipy grapeximu która nosi tytuł ,,Na żywo z centrum miasta,,

Indukta
23:47:47, 16-06-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ZAPRASZAMY :) ***NOC 21***
gość specjalny TRZECI WYMIAR
show na 4 gramofony TRIPLE IMPACT dj Rink dj Soina
pokazy taneczne P.O 2 DnO i "WIESZ O CO CHODZI"
oprócz tego zagrają INDUKTA (ZG) Z GOŚCINNYM UDZIAŁEM DRZEWA , CBH (Lubsko), BJB (Krosno Odrz) dodatkowo odbędzie się konkurs tańca hip-hop z nagrodami od sponsorów -zgłoszenia najpóźniej na dzień przed imprezą na adres <a href="mailto:taniec21@vp.pl">taniec21@ vp.pl</a>
impreze poprowadzi RADEMENEZ (ZG) MIEJSCE: KAKADU (STARA WINIARNIA)
TERMIN: 20 CZERWIEC 2008
START: 20:00
CENA BILETU: 20pln ,studenci 15pln do nabycia Muz-Art


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 1 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-94-200-93.compute-1.amazonaws.com (3.94.200.93). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.
Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?