Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl ť

wizytówka - Mucha Blend

 Mucha Blend rap graffiti breakdance video Mucha Blend, MuchaBlend.hip-hop.pl
Dyskografie, jak i download wszystkich moich (bez pierwszych 2-ch) mixtapów/bootlegów znajdziecie na stronach :www.myspace.com/muchablen dwww.mucha.rtk.net.plPo zdrawiaMuchaBlend!
Simek
Autor: Simek   Link do posta
16:35:41, 21-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pierwszy heh. Masz 10, mam dobry humor a ty jeszcze wrzóciłeś \"Przestępczy myśli\"

DECO
Autor: DECO   Link do posta
20:23:05, 28-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
NSM Aj;] Pozdro Z L-wej! Pi$$$

Pijana
12:04:49, 08-11-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dziesiatke zostawiam ... Pozrdo Bejb ;)

cytrynaa
22:33:09, 10-11-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
heh eNeSem sie w sercu ma...dyszka po sąsiedzku ;]

Totalna
14:13:16, 11-11-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dyszka i pozdrownienia dla kolegi z poludnia :):):0

OSIrec.Studio
09:11:07, 20-05-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Zapraszamy do przesłuchania najnowszej płyty OSI'ego.

Intonacja
22:00:51, 09-01-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Kawał dobrej roboty pozdro!!

anonim
Autor: M/M   Link do posta
Host: ---.3s.pl
11:44:43, 09-01-09
Siema Siema, mam prosbę, zapodaj mi na maila "Morfina Menthor - Diamentowy Styl - Acapella"

hehe mój kawałek a niemam ;)

menthor87@o2.pl

pozdro


SokolRK_WNK_
18:31:08, 12-02-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
zajebiste blendy, gratuluje pomysłów

Babcia Józia
01:16:12, 25-07-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
JOŁ

Pawson
22:31:17, 16-12-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Robisz naprawdę super grube mistrzowskie mixtejpy. Szacunek dla Ciebie!
5! C=

Dbam o równowagę na forum
05:46:21, 28-07-11
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Zawsze czekam na nowe produkcje. uh


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-227-240-143.compute-1.amazonaws.com (3.227.240.143). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.
Hip-Hop.pl © 2000-2020 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?