Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

wizytówka - Szmer

  Szmer rap graffiti breakdance video Szmer, szmer.hip-hop.pl
Gdzies tam, cos tam, ktos tam.... a szmer nagrywa... pozdro, piss, 5 i takie tam, tylko zeby na mnie nie gadali... ;) WLKP he
eMeRWu
14:52:47, 05-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
masz 10 ode mnie za zwrote na U-17, pozdro

!_Szczeniu_Sck_!
23:04:18, 13-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdro ! zajebisty flow.

eMeRWu
21:20:06, 17-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
hmmmmmmmm, znaczy tak - jak mozesz to zagadaj do mnie kiedys na gg (numer w ustawce) milabym sprawe (moze chcialbys sie dograc do mnie na EPke? obaj kladziemy duzy nacisk na technike wiec mozemy zrobic zajebisty techniczny rap :D) a wogole to ja jestem eMeRWu ten z U-17

esipe
Autor: esipe   Link do posta
11:40:02, 27-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
a niech bedzie 10;) (\"gdy szczur zdycha, szuka deszczyka\") hehe

Rapher
20:15:04, 01-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Eyooo, pozdro & peace.

Boolimc
23:52:32, 31-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ej ziom moze kiedys zalozymy wspolnie z Krisem sklad???moze pozdro:)daje 10 bo Taberkwyn rzadzi

AdoDe
Autor: AdoDe   Link do posta
00:49:11, 14-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dobry rap, pozdrawiam

MłodyProducent
21:29:05, 21-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
A ja ci daje dyszke za dyszke.Mam propozycje dla ciebie podbij do mnie na gg 7151773 pozdro szmer

novva
Autor: novva   Link do posta
09:53:23, 26-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
a podziękować podziękować za dyche , ja również ją zostawie w ramach rewanżu no i za umiejętności raperkie oczywiście:) pozdrawiam pisssssssssssssssss:)

Optima
22:07:36, 29-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
zajebisty rap!!!!!! :O rizpekt ajj.. i dycha.. oby tak dalej.. jaram sie ;d elegancko! pozdro!

Optima
12:12:17, 31-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
tak tak to prawda :D wiec.. do usłyszenia na bicie he pokój!

esipe
Autor: esipe   Link do posta
13:08:00, 05-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
a powiedz Michale przy kogo komputerze na tej fotce siedzisz?:D:D:D coo?:D

Boolimc
18:32:26, 05-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
etam komputer lepiej powiedz kto zdjecie zrobil i czyim aparatem???:):):)

KIKO21
21:30:09, 17-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ziomuś masz dyszke wpadnij do mnie pozdro

zetbepe
23:13:01, 25-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 ZA DOBRY RAP POZDRAWIAM OBY TAK DALEJ 5TECZKA ZAPRASZAM DO SIEBIE BIG UP:]

wazzup
11:26:19, 26-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
fajna masz nute,greetz i wielkie yo!

SMK
Autor: SMK   Link do posta
10:29:14, 28-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo elo.. spoko ustawka.. daje 9.. pokój!

RaPertuAr-cHem
22:40:41, 20-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Jak najbardziej zajebiste kawalki poZdr 10

c1rca
Autor: c1rca   Link do posta
12:44:07, 26-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo elo 10 ode mnie pzdr p.e.a.c.e.

MLS
Autor: MLS   Link do posta
17:03:29, 02-02-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Elo! Zajebisty rap! Dobry styl, Dobre bity... Emanko! 10! 3m sie !


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-229-118-253.compute-1.amazonaws.com (3.229.118.253). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.