Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl ť

wizytówka - SokolRK_WNK_

 SokolRK_WNK_ rap graffiti breakdance video SokolRK_WNK_, SokolRKWNK.hip-hop.pl
stiki jiki jiki
21:33:01, 24-09-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
kseroboju jebany

JestemSexy
21:45:14, 24-09-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ty cwelu robiłeś mi wczoraj loda ;D

Figo Fago
21:47:01, 25-09-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
No w końcu pokazałeś swój brzydki pysk ;-**

huj ci w dupe
22:28:17, 30-09-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
YOŁ :*

jabko_na_100%
10:42:01, 01-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SOKÓŁ I PONO ZAPOCZĄTKOWALI W POLSCE HIP-HOPOLO I JEBANE TECHNIAWKI

huj ci w dupe
20:05:57, 01-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
TO ŁAP 10 :*

huj ci w dupe
20:51:38, 01-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
...:hmmmM...CO bbBbBy ThoOoo napJsaaaaać?...
Że MAsh ffffAyny prOFjLlLleQ? OKLEPANE...
Że maSh śLJtShNE otShqa? ZbbbyT BANALNE...
Że ddDAYe Cyyy maXx.....? ZbyyyyyTh OCZYWISTE..
NAapjshe Cj, SHE pOOwJnNaM ZADdDdZwonjć pod 997
bO thO NjElegalne taq CUDNNIE fYglondać ;DD :...


mihihihih

LeEjziBoy____   Idą gnomy :|
15:50:17, 02-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
eema ema
sokolniku
dobry disy na liberty od tylu lat

LeEjziBoy____   Idą gnomy :|
20:38:41, 02-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ni chuja
boi sie

huj ci w dupe
22:05:39, 02-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
KoooOOOoSsIaNnaA YyaKk JuSshH :P

kasiek.
20:55:13, 21-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
....::: FfjDzEm ShE pOwróTH z bANA? :::... ;** ;DDD

Lejziboy
23:36:08, 24-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pancz WNK > wszystkie prawilne kminy librtego

Babcia Józia
10:10:00, 26-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Yoł ! SokółRK > Sokuł

Babcia Józia
23:34:25, 26-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Jedziemy tego skurwiela !
Ziom

Klawisz | JLF___WNK
07:13:24, 27-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
juz jest dobrze.

sepmati
22:20:22, 27-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ziomal 1o dla ceibie

SokolRK__WNK__JLF
20:12:36, 30-10-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
propsy dla mnie

100%_szyku_bez_stylistów
20:10:24, 20-11-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no no props heeh

Pan Szop Pracz
16:35:30, 25-11-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Witam, rodzina bardzo dobrze, powiększyliśmy ostatnio jaskinie i jest bardzo wygodnie.
Ładne zdjęcie w awatarze, to Ty ?

Master of Ceremony aka Samotnik
18:48:12, 02-12-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
patrzę w wizytówkę, a tu jeszce nie ma mojej oceny...
myślę: tak kurwa nie może być więc 10 leci :)

tępmy gimbusów
WNK nie śpi

Babcia Józia
15:39:52, 05-12-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Wpadnij na plebanie w niedziele 7.12.08r bo musimy skleic klip do naszej kawaliny

hajtek srajtek
22:07:50, 06-12-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ty ziomal, a ja to co niby jestem w oddzielnej ?

Samotny Dżordż
20:45:43, 12-01-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
DOBRY RAP RAZEM ROBIMY I JARAMY TOWAR

100%_szyku_bez_stylistów aka KZK
22:45:30, 11-02-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Propsuję Ziomka Onego. Piona!

100%_szyku_bez_stylistów aka KZK
14:34:35, 12-02-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pewnie. Waszka G 4 LYFE!!!!!!!

Biola1991
23:36:23, 06-03-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
hmmm... podaj powód ;]

Ceramiczny Dzięcioł
16:41:11, 10-03-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdrowienia z waszkolandi! 10 dla ciiebie for dżi !

lolelolek
17:32:39, 14-03-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siema chuju ! Daje Ci Dyche i jaraj się że masz wpis od prawdziwego fejmowca !!! Licze na rewnaż dziwko !

grr the special one
11:17:51, 28-03-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
młotek gra zajebiste koncerty

Waszka G
23:49:26, 29-03-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
POZDRO sokol nagramy cos wierze!

lypsca
15:18:25, 06-04-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
hehe łap dyszkę;] i masz oddzielną grupę skoro tak ci zależy...... pzdr;]

TDzuku
14:47:32, 08-05-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dyszka

Maciiass
08:29:23, 16-05-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Łap chuja w usta szmato

KOŻAK
13:40:44, 19-05-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elko sokół ziomie dobry

Waszka G
22:17:41, 21-05-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
sokol zawsze spoko

Babcia Józia
15:40:07, 03-06-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
WNK Yo Yoł

freddie mercury
11:09:06, 17-08-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dyszka śmieciu jebany

Raimel
14:28:34, 23-10-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
wiadomo ziom

StJ B.U.C.H
21:40:55, 29-10-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
z ciebie też wiadomo

HottyNEW'er
13:11:26, 17-12-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
1O!

Rzeźnik | h. s.
12:10:01, 23-12-09
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Proszę o zmienienie mi grupy, bo to wygląda jakbyś mnie hejtował:)

Aryjski pan syn Szatana
17:48:53, 07-01-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Wiadomo, że dycha dobry ziomie

Ten Typ Bosski
20:40:45, 10-01-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dyszka za dobry gust

82mai82
17:22:14, 12-01-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pewnie i tak samo yo SokolRKWNK

Poirot
22:44:34, 15-01-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 psychofanie PIHa.

Hajzi
Autor: Hajzi   Link do posta
22:11:45, 21-01-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Również 10 i pozdrawiam :)

pierdolec3000
18:31:25, 25-01-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dzięki mercedesie wśród gruzu pseudo ludzi ;]

pierdolec3000
18:44:42, 25-01-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
O JAKI BIEDNY WPIS DALEM,WYBACZ
JAAA ZALUJE ZE TAK WYSZLO

dopalacz
17:18:46, 21-03-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo zulu

Jebać dzięcioła
18:28:48, 03-04-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Wyliż jajca

Lucek_na_majku_ma_kiść_panczów
21:41:45, 19-04-10
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 YOŁ


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 1 + 5 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-18-204-48-199.compute-1.amazonaws.com (18.204.48.199). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.
Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?