Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez!

Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez!

Autor: Szpadyzor Records

Przedstawiamy Wam fotorelację z gorącego koncertu w Gnieźnie, gdzie bawiło się ponad 400 fanów muzyki donGURALesko. Pierwszej stolicy Polski dziękujemy za doskonałe przyjęcie, a mieszkańców kolejnych miast zapraszamy na koncerty!

Zobaczcie też:
- wideorelację z koncerty w Gnieźnie
- Gural - "Otoczony oceanem"
- Gural - "Drewnianej Małpy Rock"

Specjalną niespodziankę, w postaci supportu WBU przygotowaliśmy dla słuchaczy w Lesznie i Jarocinie. Ze względu na ogromne zainteresowanie koncertami uruchomiliśmy również opcje rezerwacji biletów.

Do zobaczenia, EL POLAKO nadchodzi.

Najbliższe koncerty:
- 14.03 Leszno - Dom Kultury Kolejarza ul.Dworcowa 4 godzina 19:00(Kup bilet)
- 15.03 Jarocin - Ośrodek Kultury ul.Plac Festiwalu Muzyki Rockowej 1 godzina 20:30(Kup bilet)
- 28.03 Września - Klub Hades godz.20:00 (Kup bilet)
- 29.03 Konin - Górnicy Dom Kultury Oskard ul.Aleja 1 Maja 7a, godz.20:00 (Kup bilet)
- 05.04 Krotoszyn - Kino Przedwiośnie godz.16:00 (bilety od godziny 14:00) (Kup bilet)
- 11.04 Gorzów Wielkopolski - KILLAZ GROUP - MCK (Sala Widowiskowa) ul.Drzymały 26 (Kup bilet)
- 18.04 Szamotuły - KILLAZ GROUP HALA WACŁAW, godz.19:00 (Kup bilet)

kliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdance
kliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdancekliknij Fotorelacja z Gniezna, zapowiedź kolejnych imprez! rap graffiti breakdance  
Informacje o reportażu
Data dodania:2008-03-11
Kategorie:Muzyka, Koncert
Licznik odwiedzin:21173
Autor:
Szpadyzor Records  Szpadyzor Records rap graffiti breakdanceSzpadyzor Re...
zespół

Księciunio
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:21:26, 11-03-08
dge sie sprzedał
i skończył po płycie el polako

anonim
Autor: Wykręcony Gargol   Link do posta
15:25:30, 11-03-08
zatrważająca ta relacja...

Wróbel!
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:46:03, 11-03-08
lol... dużo tych fotek;)

anonim
Autor: fAn Psycho Stacha   Link do posta
16:28:06, 11-03-08
wybrał do klipu najlepszy numer jaki mógł wybrać! kozak ......choć album nie jest kozakiem bo ma wiele moim zdaniem zbędnych tracków yo

anonim
Autor: jan wężyk   Link do posta
16:29:18, 11-03-08
wybrał do klipu najlepszy numer jaki mógł wybrać! kozak ......choć album nie jest kozakiem bo ma wiele moim zdaniem zbędnych tracków yowybrał do klipu najlepszy numer jaki mógł wybrać! kozak ......choć album nie jest kozakiem bo ma wiele moim zdaniem zbędnych tracków yowybrał do klipu najlepszy numer jaki mógł wybrać! kozak ......choć album nie jest kozakiem bo ma wiele moim zdaniem zbędnych tracków yo

-KRIS-
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:45:11, 11-03-08
YO!!!






WYPIERDALAĆ Z TEGO FORUM!!!!!!!!!!!!!!!



DGE JEST CZARNUCHEM A WY NIEDOJEBANE BIAŁE DZIWKI...

Krzyk555
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:26:01, 11-03-08
To nie ten Gural z czasów Rymmajstera i Trenuj Karkiem teraz to słabo gra i jeszcze odchodzi :/ a przecież jest jednym z najlepszysz

ZeteMeL
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:23:12, 11-03-08
sama relacja zdjęciowa z koncertu dość uboga, więc zapraszam na film z koncertu;)

http://www.youtube.com/watch? v=u8CHrXUJ07Y

Pozdro:)

młoda.r
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:54:43, 11-03-08
Szkoda tylko, że ominął Wrocław....:(

anonim
Autor: czwarty z grupy ozon   Link do posta
20:11:28, 11-03-08
WBU i gural w Jarocinie tego nie moge ominąć będe na 100%

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:33:55, 11-03-08
Autor: Księciunio
Dodany: 2008-03-11 15:21:26 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]

dge sie sprzedał
i skończył po płycie el polako


PEWNIE

anonim
Autor: Ai   Link do posta
20:50:09, 11-03-08
ale wchuj zdjec!!!!

ots04
Autor: ots04   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:41:36, 11-03-08
OGARNIJCIE TROCHĘ WIĘKSZĄ FOTORELACJĘ Z KONCERTU KILLAZÓW W KOSZALINE !!!

http://www.hip-hop.pl/reportaze/inde x2.php?id=1205135517

POZDRO!!!!

anonim
Autor: erst   Link do posta
23:32:50, 11-03-08
jak moze odejsc ?! :/ teraz kurwa jeszcze odejda tede, prosto i molesta i chuj bedzie z tego polskiego hh

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:12:34, 12-03-08
TEDE NIE ODEJDZIE

A PROSTO ODEJDZIE NA BANK i DOBRZE BĘDZIE

ZOSTANĄ DOBRZY GRACZE CO ROBIĄ RAP TAK JAK TRZECI WYMIAR

TEDE GRUPA OPERACYJNA CEHA DONIU LIBER OWAL ASCETOHOLIX PIĘĆ DWA DĘBIEC

W.B.U.

anonim
Autor: www.djabelny.com   Link do posta
12:32:31, 12-03-08
www.djabelny.com - nowa plyta z poldnia w calsci do pobrania na stronie - Sprawdz to !

anonim
Autor: wHooDaFAK??   Link do posta
13:20:05, 12-03-08
Zajebiście dużo fotek:P:P
buhahahahaha

anonim
Autor: gingero   Link do posta
19:26:22, 12-03-08
jak zwykle zdjecia robil jakis paralita ;|

anonim
Autor: gingero   Link do posta
19:26:45, 12-03-08
www.ujeb.pl/promo

sprawdz filmik z tej biby!

beka
Autor: beka   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:42:58, 12-03-08
http://www.hip-hop.pl/news/projector.php? id=1205337156

anonim
Autor: Wombi   Link do posta
09:23:45, 13-03-08
Siemano ja mam pytanko do osób dobrze poinformowanych!
Gdzie można znaleźć płytki CZK i OHC bo chłopaki dają radę i zrobili zajebisty support Guralowi. Prosił bym o linki. Dzięki GNO górą.

beka
Autor: beka   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:44:21, 13-03-08
http://www.ujeb.pl/39254/

anonim
Autor: PROSTO. SPAD   Link do posta
17:14:54, 13-03-08
CO JEST KURWA MOJE MIASTO OMINELI

anonim
Autor: krepa   Link do posta
18:59:47, 13-03-08
Do Wombi. Podaje maila do Czk - oczami_rapu@wp.pl - napisz to wysle Ci kawałki. Pozdrawiam!

anonim
Autor: krepa   Link do posta
19:04:07, 13-03-08
http://www.youtube.com/watch?v=Bo0sxSEUXs 0
http://www.youtube.com/watch?v=7shjSvBsyO k

anonim
Autor: er323   Link do posta
22:31:34, 13-03-08
ska wiecie ze gural konczy po el polako?

anonim
Autor: wHooDaFAK??   Link do posta
13:03:36, 14-03-08
A czy ten ktoś co robił foty wie co to LAMPA BŁYSKOWA?? Pozdro Krepcia:P

Księciunio
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:42:20, 14-03-08
GURAL PRZEGRAŁ BEEF Z PEJO

anonim
Autor: gingero   Link do posta
17:27:50, 14-03-08
pozdro Krepa i reszta tno gang !

__B__
Autor: __B__   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:03:08, 15-03-08
dodam jeszcze ze przed koncertem Gurala zaprezentowaly sie lokalne sklady : Stare Zwoje, PNP& Ginger,dj.Dłt, Aula, Czk-Ohc oraz break dance team : N.M.T.N. Foty wykonal Bemben. jednym slowem - grooby melanz. peace!!

bemben.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
03:06:52, 16-03-08
tak wiec ten paralita to ja, flesz jest uzyty w czesci zdjec.
dobre zdjecie to nie znaczy ładnie wyrysowane kontury

pozdrawian

anonim
Autor: Dede-TBWS   Link do posta
12:36:58, 16-03-08
A kiedy relacja z Jarocina?????????

anonim
Autor: gingero   Link do posta
13:49:18, 16-03-08
ej yo ludzie!
w koncu jakies pozadne fotki...

te co byly poprzednio zrobil jakis typ z jaguara, a te zrobil Bemben, ktory typowo nie jest paralita ;D.

peac ziom!

bemben.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:09:23, 16-03-08
a spodobała mi sie nowa opcja ruchowa :D

dzieki ginger!

Maniex
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:14:01, 16-03-08
pihu odchodzi..gural odchodzi...czego ja sluchac bende..tylko usa rap zostal :/

WLADYSLAW GANGSTA LUBICZ
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:53:10, 16-03-08
SZKODA ZE ODCHODZI NIECH SPOCZYWA Z POKOJU JEDYNY NIEKOMERCYJNA ZIOM GURAL NIGDY SIE NIE SPRZEDAL I SIE NIE BAWI W FUTRA I ZLOTE ZEBY

anonim
Autor: Dede-TBWS   Link do posta
10:15:29, 17-03-08
KIEDY RELACJA Z JAROCINA??????????????????

WLADYSLAW GANGSTA LUBICZ
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:02:00, 17-03-08
JAKIEGO JAROCINA KURWA PRZECIERZ TO NUM ENCOR TOUR ZJEBIE

anonim
Autor: jebaka antylopek   Link do posta
15:11:10, 17-03-08
200 osob i same dzieciaki haha


spojrzcie kuwra ile ostry ma ludzi na koncertach itd pozdrawiam

WLADYSLAW GANGSTA LUBICZ
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:13:00, 17-03-08
BO IM DAL KASE ZEBY PRZYSZLI NA KONCERT SPRZEDAWCZYK

anonim
Autor: straszy   Link do posta
20:01:12, 17-03-08
Grał jeszcze GSS SyndyKAT

anonim
Autor: teoria___spisku   Link do posta
20:19:38, 17-03-08
http://myspace.com/teoriaspisku      SPRAWDZCIE DOBRE GOWNO Z PODZIEMIA!

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 1 + 5 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-23-20-166-68.compute-1.amazonaws.com (23.20.166.68). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2017 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies