Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

DJ Tkaczu - Ekskluziw Mixtape Vol.1

Albumy i mp3
DJ Tkaczu - Exclusive Mixtape Vol. 2 rap muzyka mp3 pliki
DJ Tkaczu - Ekskluziw Mixtape Vol.1 rap muzyka mp3 hip-hop.pl
dodaj do moich ulubionych albumów
średnia ocena: 5.33 (3)
Zaloguj się aby ocenić album.
Chcesz pobrać mp3? Zobacz:

DJ Tkaczu - "Ekskluziw Mixtape Vol.1"

(2008, Tuse Studio, Mixtape)
DJ Tkaczu "Ekskluziw Mixtape Vol.1" to długo oczekiwany, ponad 40 minutowy mixtape w klimatach Hip-Hop i R'n'b. Podwójny Vice-Mistrz Polski Dj'ów postanowił wydać mixtape i udowodnić wszystkim że naprawdę potrafi rozbić imprezowy parkiet w drobny mak, a swoją nietuzinkową technikę prezentuję nie tylko na bitwach, ale i w klubach.

Ekskluziw Mixtape Vol. 1 jest jednym z niewielu polskich mixtape'ów które zostały nagrane nie komputerowo, lecz na żywo za pomocą gramofonów. Dzięki temu ukazuje on prawdziwe umiejętności dj'a i odzwierciedla jego grę w klubie. Mixtape jest utrzymany w klimatach Hip Hop i R'nB, a oprócz samego imprezowego setu na wejściu usłyszymy Intro, na którym zagościli Numer Raz i DJ Abdool.
  • Promomix:Ekskluziw Mixtape Vol. 1
Newsy
anonim
Autor: Taka Prawda   Link do posta
10:59:35, 19-12-08
Jeśli chodzi o kwestie techniczną to bez zarzutu, ale jeśli chodzi o wybrane przez Ciebie utwory to zajeżdża mi komercją. Wszystko to już było na Mixtapach Fresha, a chciałbym usłyszeć coś mniej oklepanego...

anonim
Autor: Słucham stylu   Link do posta
11:03:47, 19-12-08
Fajne ma panienka majtki...a mixa słucham!Słysze jakiś typów narazie i ice cuba.

anonim
Autor: Słucham stylu   Link do posta
11:12:56, 19-12-08

Poczekajcie jak zakupie nowego Numarka to takie mixtapy będą latać co 2 dni!


Kryhoo
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:24:29, 19-12-08
Ja pierdole... nie dość że odgrzewane stare kotlety to jeszcze jakieś fifti centy zasrane wypierdalać z tym !!!!!

DJ DOBRY RAP OD TYLU LAT CAŁY CZAS
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:04:08, 19-12-08
STARE

dkthree
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:44:06, 19-12-08
spoko.

Shakal
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:20:13, 19-12-08
Jaka to piosenka w 5:40 , 4:10 .

anonim
Autor: Sfix1   Link do posta
20:51:45, 19-12-08

Nie ściągajcie tego badziewia...Takie guwna (u=zamknięte o) lecą na każdej lambadziarskiej imprezie...

Wielki problem nagrać takie buble.HH.pl z kąd wy traskacie takich artystuw???


anonim
Autor: TalentPLNI   Link do posta
23:24:59, 19-12-08
co toto kurwa jest !! matko kochana !!

anonim
Autor: eloooooooo   Link do posta
19:42:51, 20-12-08
hejterzy = skurwiele

anonim
Autor: dj dj dj   Link do posta
20:12:20, 20-12-08
mainstream jak mainstream

ale wielki szacunek za technike

17.Zjedz skręta (ft. Żary)
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:04:21, 21-12-08
Takie coś to ja na kompie zrobię kurwa gówno.

anonim
Autor: PLNYPLNYPLNY   Link do posta
01:22:44, 23-12-08
chuja sie znacie debile,

tak jest dzisiaj w klubach i nikt na to nic nie poradzi, gra sie to poniewaz ludzie to lubia i ludzie tego chca.

a tez wypadaloby odrobine szacunku dla dj'a, ktory majac 17 lat zjada wszystkich wokol siebie, jest drugi w polsce, i gra sporo imprez i zarabia!

mimo ze nie przepadam za komercha to zycze wszystkiego dobrego, a mlody z roku na rok coraz lepszy, rozwija sie...pozostaje sie tylko przyzwyczaic ze polacy sa zazdrosni i zawistni.

ELO

anonim
Autor: Norma   Link do posta
18:21:46, 04-01-09
nie no, nie jest taki slaby chlopak jedzie z baunsem i dobrze dobrane kawalki dupeczki lataja!pzdr.

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 4 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-82-29-141.compute-1.amazonaws.com (54.82.29.141). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies