Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

"Czarna krew" promomix już na Hip-Hop.pl

zobacz też!
"Now, More Than Ever" - najnowsza EP-ka Flatbush ZOMBiES, Flatbush Zombies, news, rap Hip-Hop
Dwa lata po wydaniu albumu "Vacation in Hell" czło...
Dave East "Menace" - klip inspirowany klasyką filmów lat 90', news, rap Hip-Hop
Nadal fani oczekują na potwierdzenie oficjalnej da...
Run The Jewels "Run The Jewels 4" - odsłuch albumu, news, rap Hip-Hop
Ekipa Run The Jewels wypuściła "RTJ 4" dwa dni wcz...
YG w odpowiedzi na brutalność policji i protesty w Stanach , news, rap Hip-Hop
W odpowiedzi na brutalność policji i protesty w St...
Wakacyjny kawałek od Reny i Marleny Patynko, news, rap Hip-Hop
Fani nie zdążyli jeszcze ochłonąć po e...

"Czarna krew" promomix już na Hip-Hop.pl

Autor: ikona gwiazdy Hip-Hop.pl, wiarygodność Patronat Hip-Hop.pl
Dodane:
"Czarna krew" promomix już na Hip-Hop.pl, , Kaff-L, rap Hip-Hop
Po opublikowaniu tracklisty (featuringi i producenci), mamy dla Was oficjalny promomix nowej płyty Kaffla "Czarna krew"!

Teraz również w wersji do pobrania ze strony Hip-Hop.pl:

Pobierz/ Posłuchaj: Kaffel "Czarna krew" promomix

Przypomnijmy, że na płycie rapera z Łodzi, wśród producentów znalazł się bardzo znany Kixnare.

Na mikrofonach również znani goście, m.in. Afront, Jot, Aro czy Walles z Uśpionego Miasta.

Premiera EP'ki przewidziana jest na grudzień 2008r. Więcej info już niebawem!
poetz
Autor: poetz   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:56:34, 24-11-08
czekam, bedzie dobre gowno.

anonim
Autor: aroziom   Link do posta
18:43:50, 24-11-08
można gdzieś to będzie zakupić?

anonim
Autor: Znany skurwysyn   Link do posta
18:57:04, 24-11-08
oooo znalazł się bardzo znany kixnare. Słyszałem, że jest tak znany, że jay-z chce żeby właśnie to bardzo znany kixnare wyprodukował mu album. Szykuje sie dobre cd, tym bardziej że znani jot i aro też są zajebiści. Szkoda tylko, że znanego "mc paczka szlugów" nie będzie.

mucha_rzg
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:58:03, 24-11-08
bedzie mozna

anonim
Autor: gad   Link do posta
20:58:46, 24-11-08
a kixnare to po czym jest tak bardzo znany ze nie wiadomo na jakiej plycie sa jego bity?

anonim
Autor: blakssssssssssssssssssssssss   Link do posta
21:10:47, 24-11-08
no wogole nie jest znany sprawdz sobie plyty Eldo chociażby czy tam smarka
ale huj z tym czy z kixem czy bez niego material zapowiada sie naprawde nieźle CZEKAM na calosć


KLASYCZNIE NA TRACKU
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:14:47, 24-11-08
już dawno to słyszałem

anonim
Autor: skaflowany kafel   Link do posta
11:32:43, 25-11-08
Skaflowany kafelku, przez ciebie, hip hop umarł, libery , kalefki i donie, maczaliscie w tym dlonie!
żal mi ciebie czlowieku, tam samo jak Ara, macie po 30 kont na hip-hop.pl pl i sie podszywacie 
Aro kupiłem twoje kawałki za kilka grtoszy, i za to moglem soboe kurwa kupić pudełko zapałek, wiec oddawaj mi kase, bo gowna nie trawie!! chyba przejade się tam na twoja dzielnice, cieciu.

anonim
Autor: że na da :]   Link do posta
12:41:17, 25-11-08
rozpierdol cały widzew mordo ty moja z internetu buahahaha a od ara (?) wara

anonim
Autor: RZG_007   Link do posta
13:05:38, 25-11-08
HAHA WPADAJ DO RZGOWA, BĘDZIE WPIERDOL I PO KRZYKU JAK TO LEEROYY MAWIA:))

anonim
Autor: Piotr SZ.   Link do posta
10:34:29, 26-11-08
Witam!
Nie podoba mi sie ta płyta, jakas dzisna i nie porusza mnie w takt abym poszedł do sklepu i ja zakupił, chyba do płyty dodadzą koszulkę ;) jego Flow mnie nie rusza nawet, bo w kazdej piosence ma inny, co on tak wogole reprezentuje?? im jestes Kaffel, że ja Cię nie znam. widzialem pierwsza płytę, a tam kolo w dresie , wiec mówie,pewnie jakieś hujstwo bo tylko dresy są hujowi. ale to moje osobiste zdanie. moim osobistym zdaniem jest to ze w tym promo ma w huj duzo podobnych stylow do innych raperów, i co chce przez to pokazać??
Niech ma swój styl i niech bedzie sobą chłopak, wiec bedzie szedł w dobrym kierunku!

ja tam wole l.u.c bo ryje mi banie, i jego ksiazka, masakra co człowiek zrobił, wiec nie mam już kasy na kaffla
chyba że pojawi się w rapidshopie

anonim
Autor: sssssssssssssssssssssssssssssssssss11   Link do posta
11:39:24, 26-11-08
ale to bedzie za kase do kupienia? chyba nie.

anonim
Autor: sdfds pojeby genetyczne   Link do posta
15:00:47, 26-11-08
kurwa kto powiedzial ze to ma byc legal ? w sklepach ja pierdole !!  ale skoro domysły na to że na legalu to już dobrze świadczy o materiale hehe
czytajcie ze zrozumieniem! z resztą jest na profilu wyraźnie nielegal 2008
ZJEBY

anonim
Autor: srepsils   Link do posta
15:06:00, 26-11-08
nielegal! ale na poziomie legala

anonim
Autor: 66;;6   Link do posta
22:28:07, 26-11-08
moja stara ma legala:)

anonim
Autor: Kaff-L-Czarna_Krew-WEB_Bootleg-PL-200   Link do posta
19:57:40, 15-01-09
album znajdziecie takze na rapvision.pl/

redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.