Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

Hemp Gru "Któregoś Dnia" feat. Kala NON teledysk

zobacz też!
Wu Tang Clan w cyklu NPR Tiny Desk Concert, news, rap Hip-Hop
W kolejnym odcinku z serii NPR Tiny Desk Concert p...
Necro udostępnia darmowy odsłuch nowego albumu, news, rap Hip-Hop
Necro opublikował w sieci swój najnowszy solowy al...
Po 12 latach Mercedresu powraca z solówką!, news, rap Hip-Hop
Mercedresu: solowa płyta po 12 latach oczekiwaniaM...
Tuzza prezentuje nowy singiel - "Wenus", news, rap Hip-Hop
TUZZA prezentuje "Wenus", czyli czwarty singiel pr...
Meek Mill w wywiadzie dla #CRWN, Meek Mill, news, rap Hip-Hop
Wywiad Meek Mill'a dla #CRWN dostępny do obejrzeni...

Hemp Gru "Któregoś Dnia" feat. Kala NON teledysk

Autor: , wiarygodność wysoka
Dodane:
Hemp Gru "Któregoś Dnia" feat. Kala NON teledysk, Hemp Gru, rap Hip-Hop
W sieci pojawił się nowy teledysk od Hemp Gru z gościnnym udziałem Kali NON klip powstał do kawałka "Któregoś dnia". Za reżyserię odpowiadają Miłosz Hunzvi & Sebastian Sobieszczański.
ogarnijSIe
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
07:31:01, 15-09-10
KOZAK! HG!

Bogumił
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
07:34:30, 15-09-10
JAK ZWYKLE JEDEN DO DRUGIEGO PODOBNY.

Bogumił
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
07:41:18, 15-09-10
BYM KALE Z TEGO CHUJOWEGO SKŁADU NON

onomatoCWEJA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:33:44, 15-09-10
SŁABO, W KOŃCU WILK TO NAJSŁABSZE OGNIWO MOLESTY-SKONCZYL SIE WRAZ Z ODEJSCIEM Z ZESPOŁU.

betiz2
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:48:46, 15-09-10
DILL FILM STUDIO - najlepsze klipy !
-----------
Ostatnia edycja: 2010-09-15 08:49:11

Tarnowsky
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:53:11, 15-09-10

Autor: onomatoCWEJA

 

kurwa nudne te wasze hejtowanie sie robie naprawde komplesky leczyc na necie pozdro.

 

Teledysk dobry , wkoncu jakis inny pomysl . Ktoregos dnia - jeden z moich ulubionych trackow z "Drogi"


-----------
Ostatnia edycja: 2010-09-15 08:53:47

d211893@uggsrock.com
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
08:59:33, 15-09-10
jak dla mnie to był jeden z lepszych trackow na płycie:)

www.przytnij.yoyo.pl(...)wagi/

pif_paf_ratatata
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:08:30, 15-09-10

Ryszard Riedel w grobie przewraca jak słyszy tego szczerbatego kundla i jego przydupasa słyszy na zbesztanym kawałku Dżemu

 

a Żarego to muszą ruchać że tak za nimi lata


Południowy
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:24:37, 15-09-10
Dobry kawałek zgadzam sie z Tarnowsky ze to jeden z najlepszych trackow z tej płyty  a Hejty jak zwykle zmiencie portal bo widze ze kazdy ma was juz dosyc

margines w zeszycie
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:34:41, 15-09-10
Autor: pif_paf_ratatata ruro bardaszana a kawałek jest Rydla czy DŻEMU??? pierdolisz zajebana psia końcówo sram Ci dop ryja ruchany to ty jesteś codziennie przez cyganów z rogu ulicy

a ciebie to muszą ruchać i przyduszać od razu bo z niedotlenienia to piszesz jakieś pierdolone gnioty w necie

pif_paf_ratatata
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:56:57, 15-09-10
Autor: margines w zeszycie Link do posta

09:34:41, 15-09-10Autor: pif_paf_ratatata ruro bardaszana a kawałek jest Rydla czy DŻEMU??? pierdolisz zajebana psia końcówo sram Ci dop ryja ruchany to ty jesteś codziennie przez cyganów z rogu ulicy

a ciebie to muszą ruchać i przyduszać od razu bo z niedotlenienia to piszesz jakieś pierdolone gnioty w necie

 

e lala nie musisz się dzielić tu jak się bawisz z cyganami, ale widać że to lubisz bardzo


mrcopeland
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:12:27, 15-09-10
klip fajny, a kawałek chujowy;/

Tarnowsky
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:13:36, 15-09-10
spokojnie.

PierdolSIe
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:20:40, 15-09-10
HG DOBRA MARKA 

KURWA ILE TYCH TELEDYSKÓW TO CHYBA 5

Windows82
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:27:27, 15-09-10
kozacki teledysk

Pełne Piwo
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:34:05, 15-09-10
jeden z najlepszych kawałków na "Drodze". Od pierwszego odsłuchu liczyłem na to, że powstanie do niego obraz.

PiteR The Don
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:00:55, 15-09-10
Kawałek jeden lepszy na albumie,ale co pierdolić tam jest wiele zajebistych kawałków.Co do klipy fajnie fajnie bardzo,ale mało jest Wilka i Bilona xD Ale i tak klip na +

kerpal
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:13:47, 15-09-10
Niektóre dupy fajne szkoda że z rapem nie maja nic wspolnego, widac ze to techno dziwki z trance budy... Kala ma fajne ucho xd

typu z wawy
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:38:41, 15-09-10
2:18 małolat w PLNY-ach z małolatami w DILL - najs :)

Skun Recordz Szmato
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:12:39, 15-09-10
CO TO ZA KURESTWO

slums
Autor: slums   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:38:44, 15-09-10
Autor: onomatoCWEJA = NIKT

margines w zeszycie
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:13:40, 15-09-10
Autor: pif_paf_ratatata sam jesteś kurwa lala cweluchu jebany zatkało cie cipo i nie wiesz co napisać czy jak?? pierdol się obsrańcu, wypadłeś ginekolowi z rąk na porodówce to sie teraz spierdalasz do normalnych chłopaczyn odbijając sobie swoje upośledzenie

pif_paf_ratatata
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:49:25, 15-09-10
Autor: margines w zeszycie Link do posta

14:13:40, 15-09-10Autor: pif_paf_ratatata sam jesteś kurwa lala cweluchu jebany zatkało cie cipo i nie wiesz co napisać czy jak?? pierdol się obsrańcu, wypadłeś ginekolowi z rąk na porodówce to sie teraz spierdalasz do normalnych chłopaczyn odbijając sobie swoje upośledzenie

 

ojej ale lala się wpieniła dziewczynko aby uderzyć z tobą w wymianę tych oklepanych tekstów z gimnazjum musiał bym być opóźniony w rozwoju tak jak ty jesteś byłaś i będziesz.


czujneoko
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
01:07:01, 16-09-10
Naprawde fajny klip az milo sie oglada to lubie w prosto i hempach ze nie kreca tanich klipow komorka tylko  sie przykladaja do tego daje 8/10

a kawalek fakt jeden z lepszych

MłodyKRP
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:07:42, 16-09-10
dobry klip, apropo Rysia, to myślę że HG wkrótcę przestanie z nim kooperować.

jadesssssssssss
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:04:26, 16-09-10
KURWO ZAMKNIJ RYJ NIKOMU NIE TRZEBA WIADOMOSCI OD TAKIEJ LAJZY ''KOZAK'' JEDYNE CO MOZESZ ZROBIC TO ZASSAC MI KUTASA Z POLYKIEM AZ SIE ZADLAWISZ RURO ''KOZAK'' ''KOZAK'' TO TY BEDZIESZ JAK CIE SPOTKAM NA MIESCIE

$@w!k_DiiL
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:50:20, 17-09-10
7 TELEDYSK BĘDZIE 8 - STRZAŁ

redakcja
Temat został zamknięty, nie można do niego dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2018 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies