Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

Autor: Tymczasem

15 grudnia w klubie "Stara Cynkownia" odbyła się druga edycja wolnostylowego boju o Szczecin. Do stolicy Pomorza Zachodniego zawitali freestylowcy z całego kraju m.in. z Warszawy, Bydgoszczy, czy Białegostoku. Byli to zarówno zawodnicy doświadczeniem i sukcesami jak i również żądne sukcesu "młode koty" - dla niektórych z nich była to pierwsza okazja pokazania się szerszej publiczności.

Oprócz fristajlowców w "Starej Cynkowni" pojawiły się zespoły, które są swego rodzaju etykietą niezależnej sceny hip-hopowej w Polsce, mowa tu o Projekcie Nasłuch (Jimson, Orzeu, RDI) oraz Wieszocochodzi w składzie: TeTris, Pogo, Trzyker oraz DJ Tort. Ok. godziny 18 rozpoczęły się eliminacje, z ponad 50 zgłoszonych uczestników jury w składzie: Jimson, Emote, Orzeu wyselekcjonowało 16 najlepszych. Po eliminacjach koncert zagrał szczeciński raper - Roka warto również dodać, że dostał się on do ćwierćfinału imprezy. W finałowej szesnastce oprócz mniej lub bardziej znanych fristajlowców znaleźli się debiutanci jak chociażby Zielin, Mełcin czy Meron. Mniej więcej o godzinie 21 klub przy ulicy Kolumba zapełnił się fanami kultury hip-hopowej i zaczęło się!

W każdej walce zawodnicy musieli przekonać jury, że potrafią lepiej od swojego rywala składać spontanicznie rymy. Zawodnicy sprawdzali się w dość oryginalnych tematach jak np. "Konewka" czy "Bojówki Radia Maryja", jak każdy zapewne się domyśla były one czerpane z utworów najlepszego szczecińskiego rapera. Cała impreza stała na dobrym poziomie zarówno organizacyjnym jak i czysto bitewnym, było dużo dogrywek, co świadczy o dobrych wyrównanych pojedynkach, a już w pierwszej walce mogliśmy się o tym przekonać, obrońca tytułu z przed roku - Enson (Gorzów Wielkopolski) po bardzo wyrównanej walce rozstrzygniętej dopiero w dogrywce przegrał z odkryciem imprezy - Mełcinem z Bydgoszczy. Przegrana Ensona była na pewno dużą niespodzianką, ale jeszcze większa była postawa Mełcina, który następnie pokonał szczecinianina - Rokę, a w półfinale udowodnił swoją wyższość nad Puociem.

Oprócz bitwy w "Starej Cynkowni" odbyły się dwa inne koncerty - pierwszy z nich po zmaganiach ćwierćfinałowych zagrał Projekt Nasłuch. Jimsona, Orua i RDI wspomagała ekipa Sprint Band wraz z DJ Ace. Raperzy pierwszy raz grali pod żywe instrumenty, co nie przeszkodziło im w zagraniu bardzo dobrego koncertu, którego publiczność nagrodziła gromkimi brawami. "Pierwszy raz widziałem na żywo rap pod żywe instrumenty, ale wyszło naprawdę zajebiście, fajnie, że mieli dobry kontakt z publiką, szkoda, tylko, że większość nie skminiła, o co chodzi z tym browarem" - to jeden z cytatów osób z publiczności.

Gdy było już wiadome, którzy zawodnicy będą walczyć w finale, a którzy o 3 miejsce na scenie pojawili się raperzy z Wieszocochodzi, a za gramofonami wspomagał ich DJ Tort. Podczas godzinnego show raperzy nie ograniczyli się tylko do wykonywania swoich piosenek, TeTris wraz z Pogiem stoczyli małą bitwę na rymy - jako przedsmak czekającego nas finału, DJ Tort również miał zamiar pokazać jak jest wszechstronny i próbował swych sił grając na keyboardzie!

Do Szczecina nie przyjechał z przyczyn zdrowotnych inny członek WOCC - Esdwa, którego zastąpił Trzyker, chłopaki wpadli na pomysł by zadzwonić do nieobecnego kolegi i gdy ten odbierze usłyszy aplauz szczecińskiej publiczności, jednak nie odebrał, a szkoda. Chłopaki z WOCC zagrali między innymi: "Prawo do bragga" "cześć jestem..." oraz "Bez Konceptu" i "Cześć" z "Nic Nowego Mixtape", TeTris zagrał natomiast "Pamięć" pod bit "One Mic" Nas'a, a na koniec wraz z ludźmi, którzy przybyli do "Starej Cynkowni" rapował "All I need is one mic.." Koncert raperów z Podlasia wypadł niesamowicie, a publiczność nie stroniła od braw, był to fantastyczny przedsmak finału.

Ostatecznie zwycięzcą drugiej edycji WBS został białostoczanin - Pogo, który w finale pokonał rewelację imprezy Mełcina z Bydgoszczy, na trzecim miejscu uplasował się Puoć z Dziekanowa, który okazał się pogromcą fristajlowców z województwa zachodniopomorskiego - w 1/8 finału wygrał z Zielinem z Trzebiatowa, następnie po dwóch dogrywkach pokonał Smoka ze Szczecina, a w bitwie o 3 miejsce wygrał z Fakirem również ze Szczecina, który jak rok temu uplasował się na czwartym miejscu.

Boli jednak niekompetencja pewnych mediów, szukanie sensacji i publikowanie relacji, które z rzeczywistością mają niewiele wspólnego. Niesmakiem jest również zachowanie potencjalnych sponsorów, którym widocznie nie zależy na tym bym Szczecin przestano w końcu porównywać do pustyni, na której nic się nie dzieje.

Druga edycja Wielkiej Bitwy Szczecińskiej stała na bardzo dobrym poziomie oraz, co równie ważne przebiegała w przyjacielskiej atmosferze, a zawodnicy byli dla siebie rywalami tylko i wyłącznie podczas walk, a publiczność pokazała, że jest, dla kogo organizować tego typu imprezy.

Poniżej prezentujemy wywiad ze zwycięzcą Wielkiej Bitwy Szczecińskiej - Pogiem:

Spodziewałeś się wygranej?
Pogo: Nie spodziewałem się. Najważniejszy tego dnia był dla mnie koncert, który mieliśmy zagrać jak Wieszocochodzi. W bitwie wystartowałem, ponieważ chciałem uniknąć oglądania bitwy i meczenia się brakiem możliwości dołożenie swoich trzech groszy. Podszedłem do tej bitwy dość luźno i jak widać wyszło mi to na dobre.

Jak oceniasz poziom tegorocznej edycji Wielkiej Bitwy Szczecińskiej?
Pogo: Był dobry, ale też nie ma, co popadać w zachwyt. Szkoda, że tak wcześnie odpadł Enson, za pewno zawyżyłby średnią poziomu w późniejszych rundach. No i oczywiście nie można nie wspomnieć o objawieniu, czyli o Mełcinie, młody, dobrze zapowiadający się zawodnik. W chwili, gdy to pisze wiadomo już, że zajął drugie miejsce na bitwie w Bydgoszczy wygrywając w 1/2 finału z Muflonem udowodnił, więc, że nie był to jednorazowy błysk.

Jak Wielka Bitwa Szczecińska wypada na tle sławniejszej imienniczki z Warszawy?
Pogo:
Na pewno jest to trochę mniejsza bitwa, ale klimat ma nie gorszy. Szkoda, że w tym roku nie mogli przybyć tacy zawodnicy jak Muflon, Flint czy Eskobar, którzy byli akurat na drugim końcu Polski na innej bitwie. Jakby się zjawili, byłoby na prawdę grubo.

Który z zawodników zrobił na Tobie największe wrażenie?
Pogo: Enson i Mełcin. O pierwszym słyszałem już wiele pochlebnych opinii, ale pierwszy raz miałem okazje zobaczyć go w akcji, bardzo pozytywne wrażenie. Mełcin wiadomo, objawienie bitwy, jak będzie miał równy progres to szykuje się szybki skok do pierwszej ligi.

Zagrałeś już sporo koncertów w całym kraju, jak na tle innych miast wypada szczecińska publiczność?
Pogo: Bardzo pozytywnie! Fajnie widzieć, że ludzie znają Twoje kawałki i, że podoba im się to, co robisz. Byłem dopiero drugi raz w tej części Polski, ale wrażenia zawsze tak samo pozytywne, zawsze z chęcią powrócę jak tylko znów zechcecie mnie posłuchać.

Dzięki za wywiad.

Poniżej prezentujemy filmy z Wielkiej Bitwy Szczecińskiej, półfinały + "Prawo Do Bragga" i "Pamięć" autorstwa eMATeI'a za co wielkie dzięki ;)

Wieszocochodzi - Pamięć
Wieszocochodzi - Prawo do bragga
Fakir vs Pogo (Półfinał)
Puoć vs Mełcin (Półfinał)
Puoć vs Mełcin (Półfinał, dogrywka)
Fakir vs Puoć (Walka o 3 miejsce)
Pogo vs Mełcin (Finał)

Do zobaczenia na kolejnych bitwach, a za spóźnienie z relacją przepraszamy.

Pokój! Tymi aka Tymczasem

PS. Wszystkich fanów dobrego rapu zapraszamy 25 stycznia również do "Starej Cynkowni" na koncert Projektu Nasłuch.

kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance
kliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdancekliknij  rap graffiti breakdance  
Informacje o reportażu
Data dodania:2008-01-09
Kategorie:Muzyka, Koncert
Licznik odwiedzin:19901
Autor:
Tymczasem Oscar Tymicz rap graffiti breakdanceTymczasem
mężczyzna, Szczecin

Autor:    Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:17:53, 09-01-08
Kiepska jakość dzwięku w filmach

anonim
Autor:    Link do posta
15:32:08, 09-01-08
:/ żałuje ze przegapiłem takie widowisko...kurwa mać, dowiedzialem sie troche po czasie:/:/

sasquacz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:42:10, 09-01-08
hehe, melcin rewelacja :D propsy

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:43:10, 09-01-08
ZAJEBIŚCIE TAM BYŁO

DobreZiomy
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:05:47, 09-01-08
pzdr dla wszystkich freestylowcow

ManiekosSs
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:35:57, 09-01-08
Truskawa kurwo masz szczescie ze cie nierozpoznalem bo bys tam kurwa zginol

anonim
Autor: ././././././././././   Link do posta
17:15:25, 09-01-08
PłYTA DLA DEWU -> SPRAWDZ NEWS http://www.hip-hop.pl/news/projector.php? id=1199838349

anonim
Autor: MeyX   Link do posta
17:40:45, 09-01-08
Kurwa hujowa organizacja nic w polscie nie robia Pro mogli zgrac glos przez mikser i podlozyc huja sie znaja

WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:20:04, 09-01-08
Autor: maniekosss
Dodany: 2008-01-09 16:35:57 Host: [ukryty - użytkownik zarejestrowany]

maniekosss kurwo masz szczescie ze cie nierozpoznalem
 
bo bys tam kurwa zginol

anonim
Autor: juxa   Link do posta
18:27:24, 09-01-08
Cos widze bitew coraz wiecej w polsce. yskuja coraz to wiekszy rozglos. Taka moja opinia...

anonim
Autor: Truskawa Ty Cwelu   Link do posta
22:40:52, 09-01-08
chodzi mi o to ze cie tam cieciu napewno niebylo tak jak na koncercie Pona w Tarnowie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a tak sie pucowales ze bedzisz heheh

bydgoszczanin/bydgoskirap.pl
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
06:56:42, 10-01-08
props dla mełcina

malenstwo
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:20:23, 10-01-08
czy ja nie mam praw do tych zdjec ;D?

anonim
Autor: smokiwszy   Link do posta
01:13:06, 11-01-08
tylko do moich :D

anonim
Autor: widz ''''''''''''''''''''''''''''''''   Link do posta
08:17:38, 11-01-08
dla mnie to co robicie to nie jest freestyle tylkozwykle udawanie ze sie to potrafi
przez caly rok ucza sie na pamiec tych swoich tyr a pozniej niby freee gowno jestescie leszczami
POZDRO SZCZECIN

anonim
Autor: .   Link do posta
10:37:25, 11-01-08
widz- a byles kiedykolwiek na bitwie i widziales wejscia na temat?

Autor:    Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:55:11, 11-01-08
spoko WIDZU naprawde genialne spostrzeżenie ... weź się człowieku nie wypowiadaj na temat, o którym nie masz pojęcia, zapraszam za rok ( a może wcześniej ) jestem ciekaw czy wtedy bedziesz dalej takie kocopoły pieprzyć ....

anonim
Autor:    Link do posta
14:08:57, 11-01-08
Grubbooo było ;]

cfaniak WSH
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:41:03, 11-01-08
mistrzowska impreza bylo grubasnie hujowo ze mnie kurwa nie ma na fotach ;/ :D moze w tym roku sam sie tam na secene wpierdole bo jak sluchalem niektorych to bym ich rymem zmiazdzyl ale ogolnie zajebiscie oby wiecej takich imprez i jakeis ludzkie terminy bo w tym grudniu byly 3 impry hip hopowe do tego 2 w jeden dzien o podobnych godzinach komus chyba mozg nie pracuje.... pzdr a i bym zaponial JAK W TYM KURWA ROKU NIE BEDZIE B.O.T.Y. to wyjebie to miasto w kosmos!!!!!!!!

mC_naPleT
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:59:43, 11-01-08
props

smiet
Autor: smiet   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:04:58, 12-01-08









WWW.ULTRAWAREZ.PL - najlepsza muzyka w sieci










WWW.MYSPACE.COM/TRUSKAWAPROSTO
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:33:05, 14-01-08
Autor: hejterz bez nicku i konta co używasz TRUSKAWY nicka
Dodany: 2008-01-09 22:40:52 Host: ---.is.net.pl

chodzi mi o to ze cie tam cieciu napewno niebylo
 
tak jak na koncercie

Pona w Tarnowie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a tak sie pucowales ze bedzisz heheh

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 3 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-35-169-107-85.compute-1.amazonaws.com (35.169.107.85). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.