Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy

Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy

Autor: alkopoligamia.com

Zjawiskowa okładka nadchodzącej płyty Wdowy "Superextra" zasłużyła na zmaterializowanie. W drodze do Waszych rąk spotkała Flow, Dj'a Hubsona, Mesa, Pjusa, Stasiaka, Świętego, Wdowę i Kaczkę.

Artur Hilger (arturhilger.com), autor oprawy graficznej całego albumu idealnie dopasował wizję do retrofuturystycznych dźwięków "Superextra".

To co widzicie to zresztą tylko front okładki - w środku płyty znajdziecie więcej kosmicznych szczegółów. Już niedługo podamy dokładną datę premiery, a póki co zapewniamy, że zdecydowanie warto odkurzyć odtwarzacze.

Wdowa "Superextra" - Alkopoligamia.com - Czerwiec 2010

Dowiedz się więcej o: WdoWA, Ten Typ Mes, Pjus, Blow, alkopoligamia.com.
kliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdancekliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdancekliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdancekliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdancekliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdance
kliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdancekliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdancekliknij Cała Alkopoligamia prezentuje okładkę Wdowy rap graffiti breakdance  
Informacje o reportażu
Data dodania:2010-06-01
Kategoria:Muzyka
Licznik odwiedzin:29054
Autor:
alkopoligamia.com   rap graffiti breakdancealkopoligami...
Warszawa

TAZ_hh
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:12:00, 01-06-10
wnerwiaja mnie jej niektore teksty probsy tylko dlatego ze szybki szmal

Boniu
Autor: Boniu   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:21:16, 01-06-10
JAK NIE MA CYCKÓW TO NAWED NIE KUPUIJĘ MLEHEHEHEH

Ogolony Chubaca
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:36:29, 01-06-10
KURWA ZAL... ZNOWU WCISKANIE KURWA WDOWY NA SILE DO RAP PRZEMYSLU ONA JEST POPROSTU SLABA KURWA ... CIAGLE NAWIJA O TYM SAMYM.... A TA OKLADKA... CALA ALKOPOLIGAMIA TO ZAL KURWA ANI 1 DOBREGO ARTYSTY... CHUJOWE KOSZULKI ROBIONE PRZEZ CHINCZYKOW I NADRUKI ZA 2 ZLOTE... I MES HAHAHAHAHA JAKIE MOKASYNY KURWA BEKA Z TYPA JAK MALO KIEDY... ZNALAZL SIE BURZUJ HAHAHAHAH...

GDZIE JEST DZISIAJ RAP ? GDZIE JEST RAP?

ps. ALDENTE LIZ DUPSKO CHUJU

Pocholere
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:38:09, 01-06-10
A TE PIKSELE NA GORZE OKLADKI TO CO TO MA BYC?

DR.SLAMM
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:47:18, 01-06-10
MYŚLAŁEM ,ŻE WSTAWIANIE GÓWNA NA PORTALU HIP-HOPOWYM JEST ZABRONIONE
A JEDNAK MYLIŁEM SIĘ

kerpal
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:48:27, 01-06-10
Techno gosciowa robi rap hahaha z tipsami umalowana jak trance dziwka z technobudy , wypierdalac

OD ZET DO EM DO KA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:24:28, 01-06-10
PROPSY ALKOPOLIGAMIA!

konkretniak
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:26:55, 01-06-10
Nie róbcie z tego takiego halo, jak wyjdzie ta płytka to dopiero wrzucajcie takie klimaty.

@ogolony chubaca, odnośnie mesa.. a co ty kurwa myślisz ze jak ktoś robi rap to odrazu musi zapierdalać w bluzach jotpe, we wkurwe luźnych ciuchach i wogole super ulicznik ? -.- Weź sie kurwa schowaj stereotypowcu, bo bardziej śmierdzisz brakiem poglądu niż te jego mokasyny.

blokoloko
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:41:31, 01-06-10
Ja pierdole ciężko im było wrzucić Eldoki teledysk do nowej płyty, a tu kurwa wrzucają jakies okładki płyt huj wie czego.

RAP_GRACJA
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:55:11, 01-06-10
tandetna strasznie ta okladka

Szerszeńiek
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:14:54, 01-06-10
zapowiedź okładki ładnie

Platty Lorenc
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:19:01, 01-06-10
Ładna okładka bardzo jaram się.

Figo Fago
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:29:08, 01-06-10
okładka. łał.
okladka oddaje brzmienie  plyty??? tzn bedzia bity cos jak  kaiteu hejterzymy?

Mburn4
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
12:29:37, 01-06-10
dobre, fajna foka z wdowy...  styl tez elegancji, jw., stereotyp luznych cicuhow i szerokich spodni poszly w chuj dawno w zapomnienie, no ale sa jeszcze w pl hh kulturze dinozaury ktore nie wyginely dalej czlapią w szerokich lachach hahah smiech.

SHUKI
Autor: SHUKI   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:25:05, 01-06-10
Wdowa > 99% polskich miernot w stylu Vnma, Piha czy innego Tedego.

Mati_
Autor: Mati_   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:26:28, 01-06-10
ta Blow jest śliczna

maksymilian b
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:05:19, 01-06-10
dobra okładka dla targetu wielbicieli YCD i blak eyed pizd, w końcu coś wprost dla młodzieży lat 14

U'RE_ALL_SLUT'S
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:30:42, 01-06-10
ZAPOWIEDZ OKLADKI, LADNIE, FAJNIE. KOLOROWA TAKA, POWINNI DAWAC ZE DWA GUZIKI DO NIEJ NA SOBOTE.

Willy Wonka
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:48:10, 01-06-10
Wdowa to taka Hardkorowa Gosia Andrzejewicz, która bez swoich promotorów (alkopoligamia) była by wyśmiana i olana ciepłym moczem przez wszystkich. Poza tym ta płyta śmierdzi wilgotnym prochem, co wskazuje na oczywisty niewypał.
No ale nie jeden buc, jak mniemam, ośmieli sie postawić tą pozycję w samych super latywach..

Liczyhrabia
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:55:22, 01-06-10
Tandetna landrynkowa okładka no ale skoro jest na niej logo tego przelansowanego cymbała z nadwagą udającego bułgarskiego alfonsa to gimbusy tj przepraszam "alkopoligamiści" kupią w ciemno. Wdowa powinna zając się bardziej naturalnym dla siebie zajęciem np gotowaniem, rodzeniem czy karmieniem piersią, a rapowanie zostawić ludziom, którzy mają więcej między uszami i nogami.

SkunRecordz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:30:03, 01-06-10
WDOWA UMALUJ SOBIE PAZNOKCIE NA JEDEN KOLOR DO KURWY NEDZY

CTB
Autor: CTB   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:24:13, 01-06-10
dobra zacieszona kaczka! dobre sluchawki bo mam takie same! yo!

Ogolony Chubaca
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:10:24, 01-06-10
konkretniak :

ja nie chce widziec mesa w jp ale ogarnalby troche styl ubierania te kurwa rekawiczki plaszcze alcapone z pizdy... mokasyny ma jak cyganski skrzypek i nie pierdol bo taka prawda zapierdala jak bonzo a sie nie ma czym wozic.. cala ta alkopoligamia to beka... chujowa stajnia chujowego rapu chujowi artysci chujowe bity i chujowe ciuchy nic dobrego tam nie znajdziesz.. wyrazam swoje zdanie co sie tak plujesz..

FoShoHitz
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:26:12, 01-06-10
okładka spoko! wprowadza klimat.
to jest dobry kierunek a nie fota z tytułem w zwykłej czcionce

sparrow
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:24:05, 03-06-10
Mega promocja Carhartta jakiej nie znajdziecie nigdzie indziej na świecie. Przykładowo, teraz za koszulę Port Shirt- Jail Stripe Red zamiast 219pln zapłacicie tylko 129!!!

pozostałe marki jakie znajdziecie w asortymencie to m.in. L-R-G, Mecca USA, Dada Supreme, Rocawear, Phatfarm, Southpole, Sir Benni Miles, North Side, New Era, Stussy, Undefeated, Ambrosia, Casio, Crooks & Castles, Dissizit, Vans i inne.

dodatkowo -15 % na zakupy innych ciuchów po rejestracji z poniższego linka!

www.magictown.pl(...)nbwoy

Galaxy International Agency
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
11:34:21, 04-06-10
Hahahahaha przesada!

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-54-234-75-144.compute-1.amazonaws.com (54.234.75.144). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies