Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl ť

Reportaże - Sidney Polak w klubie Hormon

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Sidney Polak w klubie Hormonrap graffiti breakdance Sidney Polak w klubie Hormonrap graffiti breakdance Sidney Polak w klubie Hormonrap graffiti breakdance Sidney Polak w klubie Hormonrap graffiti breakdance Sidney Polak w klubie Hormon
rap graffiti breakdance Sidney Polak w klubie Hormon
Informacje o reportażu
Data dodania:2004-11-09
Kategoria:Koncert
Licznik odwiedzin:11754
Autorzy:
Brak danych

Brak danych

Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

anonim
Autor: koneser dobrego rapu   Link do posta
16:06:42, 09-11-04
jak dla mnie ten Sidney Polak to jakaś lipa.......lipne rymy i w ogole.....pzdr

anonim
Autor: gac   Link do posta
17:16:30, 09-11-04
Dla mnie też :(

bObZ-E
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:40:36, 09-11-04
lolx , ale on jest w kurwe czerwony ;p

Hex
Autor: Hex   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
18:44:56, 09-11-04
Takie czerwone światło było. Sidneya trzeba wyczaić generalnie to koleś bardzo szczery i prawdziwy, ma poprostu inny styl. Trochę nieszczęśliwie został przedstawiony w teledyskach.

**Wielka_Siostra_Marycha**
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:36:19, 10-11-04
Dla mnie ten Sidney to taka alkoholowa reklama muzyczna. Spoko :o).

anonim
Autor: Triniti   Link do posta
17:35:49, 10-11-04
niech wraca do t-love bo do hh i raga to on sie nienadaje robi z zsiebie błazna i tyle bo wie ze mozna na tym zarobic i robi jak najnizszym koszten jaknawiekszy syf i jaknajszybciej

anonim
Autor: Triniti   Link do posta
17:36:06, 10-11-04
niech wraca do t-love bo do hh i raga to on sie nienadaje robi z zsiebie błazna i tyle bo wie ze mozna na tym zarobic i robi jak najnizszym koszten jaknawiekszy syf i jaknajszybciej

anonim
Autor: blink   Link do posta
11:55:20, 11-11-04
ja lubilem sidneya dopty dopuki nie przyjechal do nas do Bydgoszczy.. zwaliło mnie z nog jak dowiedziałem sie ze on spiewal z playbacku. Gowno anie sidney

anonim
Autor: Patkaa   Link do posta
15:20:49, 11-11-04
Dla mnie ma koles swoj styl i to jest w nim najlepsze. Ludzi go nie akceptuja bo nie lubia czegos co jest inne od wszystkiego. Jest soba i to najbardziej w nim cenie.

anonim
Autor: gamma   Link do posta
20:51:27, 11-11-04
jest sobą, mówi po sowjemu i robie po swojemu - to najbradizje wkurwia publike.... A dla mnie to człowiek wielie pozdro. Jak ktos nie zna, to gowno jego zdanie nie wypowiedz.

anonim
Autor: eva   Link do posta
10:58:29, 12-11-04
Na koncercie mnie nie bylo (w hormonie ) , jednak swoje 3 grosze wrzuce...Sidney to muzyk nie tuzinkowy, widac/slychac ze sie stara chlopak . Co do kwestii-wystep z playbacku-mysle ze najwiekszy fachowiec w swej branzy czasem "spuszcza z tonu" ... pozdrawiam wszystkich milosnikow dobrej muzyki i samych muzykow W TYM Sidneja

anonim
Autor: doniu rules   Link do posta
13:29:39, 12-11-04
buhahahahahahhaha

anonim
Autor: asp   Link do posta
15:26:17, 12-11-04
sydney polak gra radosny reage rap łooo bo sie ze śmiechu zesram on gra ścierwo pop i nie mieszać go do rapu a już broń boże do reage

anonim
Autor: Uni_T   Link do posta
12:25:40, 02-12-04
Polak - rymuje z jajem.

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 4 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-18-207-134-98.compute-1.amazonaws.com (18.207.134.98). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?