Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl »

Reportaże - Relacja z klipu Supa Skillz Squad \"Dźwięki Miasta/ Nie Wiesz Czemu\"

Poprzednie zdjęcie Reportaż Następne zdjęcie
rap graffiti breakdance Relacja z klipu Supa Skillz Squad \"Dźwięki Miasta/ Nie Wiesz Czemu\"rap graffiti breakdance Relacja z klipu Supa Skillz Squad \"Dźwięki Miasta/ Nie Wiesz Czemu\"rap graffiti breakdance Relacja z klipu Supa Skillz Squad \"Dźwięki Miasta/ Nie Wiesz Czemu\"rap graffiti breakdance Relacja z klipu Supa Skillz Squad \"Dźwięki Miasta/ Nie Wiesz Czemu\"rap graffiti breakdance Relacja z klipu Supa Skillz Squad \"Dźwięki Miasta/ Nie Wiesz Czemu\"
rap graffiti breakdance Relacja z klipu Supa Skillz Squad \"Dźwięki Miasta/ Nie Wiesz Czemu\"
Informacje o reportażu
Data dodania:2006-12-21
Kategoria:Muzyka
Licznik odwiedzin:10361
Autor:
Dwaem_   rap graffiti breakdanceDwaem_

Uwaga:
Zdjęcia publikowane na Hip-Hop.pl pochodzą z jego własnych zbiorów. Jakiekolwiek wykorzystywanie zdjęć wymaga pisemnej zgody redakcji. Używanie zdjęć, ich fragmentów, przetwarzanie, drukowanie lub inne utrwalanie jest prawnie zabronione.

anonim
Autor: meduz   Link do posta
13:46:31, 21-12-06
pierwszy :D

anonim
Autor: kulawy bill   Link do posta
14:11:11, 21-12-06
ale pizdy razem z tobą pierwszy frajerze, rucham cie teraz w dupe kapo!!!

kOkSiu
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:18:25, 21-12-06
zapierdala to troche wiocha ;o

SLU
Autor: SLU   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:33:51, 21-12-06
POZDRO

**Crail**
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:35:06, 21-12-06
fajny klip bo juz widzialem :P pozdro

hiphope
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
14:39:55, 21-12-06
hhee ja juz go multum razy widziałem, odrazu po złożenia na PC:) zajebisty i tyle:) pozdrówki Wrocek

anonim
Autor: brecht   Link do posta
15:12:59, 21-12-06
no jak ktoś spojrzy na dwaem.com to znajdzie klip w dziale download :)

CFB (Cfibel)
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
15:51:14, 21-12-06
Pozdro Pacivo! Czekam...

SzopikS
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
16:07:19, 21-12-06
klip naprawde spoko:) pozdro Pat : )

anonim
Autor: polo.sport   Link do posta
16:34:49, 21-12-06
Jakieś wiesniaki.

anonim
Autor: eeeeeeee   Link do posta
16:48:16, 21-12-06
wioska na maxa. wroclaw przeprasza.

anonim
Autor: smialy_typ   Link do posta
16:54:00, 21-12-06
Zajebisty ten bialy dresik! Ziomus gdzie go kupiles?! Mialbym w czym chodzic do chlewa krowy doic i obornik wyrzucac.

Dj Zymax
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
17:18:11, 21-12-06
taa wiocha? lepsze to niz kurwa ogladanie jebanego tedego jak sie wozi nie swoim autem i podrabia sie kurwa za mercedesa ha to dopiero łach kurwa ato prawdziwy teledysk kurwa! Dolny Slask górą :D pzdr

anonim
Autor: inka   Link do posta
18:24:01, 21-12-06
dobrze skrecony klip:) widzialam i z czystym sumieniem moge polecic :)))

YoShI
Autor: YoShI   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:15:45, 21-12-06
klip - zajebisty ;) jaram się ema

MogęJaNicNieMuszę
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
20:08:26, 21-12-06
śmieszne , że Ci co jeszcze go nie widzieli mają najwiecej do powiedzenia bardzo dobry klip :D pozdro powodzenia :)

P.S. Wesołych Świąt !!!!!

Zjednoczeni W Muzyce
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
21:52:42, 21-12-06
Ja tam mam to w dupie czy to wiocha czy hooj wie co jeszcze to jest portal o tematyce hh a wiec jesli chodzi o ich hip hop to daja chlopaki rade plus dobrze skrecony teledysk dobre wstawki naprawde wszyslo zajebiscie ...kolezka w bialym dresie na delikatnym wozku ale zwrote dobra nawinal wiec rsp chlopaki.

anonim
Autor: Gabritto   Link do posta
23:44:12, 21-12-06
nie rozumiem negatywnych wypowiedzi na temat tego klipu, kto zle sie o nim wtraza uwazam iż jest cieciem nie znającym sie na muzie, generalnie klip na wysokim poziomie , zrobiony z jajem i pewnoscią siebie, ciesze sie ze ten kawałek i teledysk wyszedł z mojgo miasta seven ONE , mysle ze to powod do dumy:) pozatym Polski rap to scierwo, choc jest kilka dobrych płyt ,kawałkow, i jednim z nich jest supa skill.

anonim
Autor: Małolat z J-lce   Link do posta
00:03:05, 22-12-06
jaram sie tym:)

anonim
Autor: hit me   Link do posta
08:17:28, 22-12-06
a ja sie jaram jointami ,supa skillz squad - nazwe niewiem kto wymyslił ale serio jest czerstwa , dzwieki miasta czy muzyka miasta niech im bedzie... :D

anonim
Autor: CZOŁG   Link do posta
08:20:14, 22-12-06
co to za wsiury na tych fotkach????

anonim
Autor: BIGGIE SMALEC   Link do posta
11:24:50, 22-12-06
WIDZIAŁEM TO VIDEO. DO POŁOWY SPOKO - FAJNY KLIMAT, ULICZNY ALE LUŹNY, BEZ NAPINEK. PÓŹNIEJ PODJEŻDŻA FURA I WYSIADA TYP Z CYGAREM - A TO JUŻ WYGLĄDA KOMICZNIE. ZA DUŻO ZACHODNICH VIDELCÓW SIE NAOGLĄDALIŚCIE

anonim
Autor: Maleńka   Link do posta
13:07:32, 22-12-06
Powim wam że koles w białym dresie jest fazowy, ale wy mi klip pokażcie, a nie jakies marne foty bleee ;)

swiadomi
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:08:07, 22-12-06
Emano tez widzilem klipa i własnie jak dla mnie to on pokazuje dwie strony zycia dlatego pierwsza czesc jest jakby o codziennosci zycia czarno bialej a druga to jakby cos w stylu pokazania jak tez moze byc ze nie tylko szare realia ale ze mozna miec  hajsy wozic sie zajebista fura i miec hajsu po sufit jesli ktos tego chce i o tym mowi to co w tym zlego??? przecie kazdy z was by tak chciał .Chłopaki trzymaja poziom i nie ma co tu kryć . Robia cos coraz czesciej o nich slysze wiec widac ze nie siedza na dupie tylko cos robia , nie znam ich ale uwazam ze zajebiscie wyszedl ten teldysk bo kurwa tez bym se chcial pic henessy a wiec zdrowko ziomy wasze wiecej takich produkcji piona dla was

delkafivty
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:53:44, 22-12-06
http://www.sendspace.com/file/pg8f4z  mata linka do ich kawalka ostnio z forum go sciagnąlem a na ep nie widzlem go

anonim
Autor: jezus z nazaretu   Link do posta
11:44:48, 23-12-06
ruiny, biale dresiki, uposledzone gęby... polski obraz rapu i dwie tanie panie na sile wjebane...

anonim
Autor: T.M PODZIEMIE   Link do posta
15:23:07, 23-12-06
średnie..

anonim
Autor: pssssssssssst   Link do posta
12:40:50, 24-12-06
giba sie jak pierdolony razus

anonim
Autor: Dominiczka :)   Link do posta
17:34:48, 30-12-06
ejzeeeee, teledysk zajebisty, kasia mi pokazywala i normalnie supeeerr  no :)buziaki pzdr :)

redakcja
Twój host (.) został zablokowany do: 2019-06-19. Zaloguj się, by móc dodawać wypowiedzi.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 • kontakt • redakcjareklamamateriały promocyjneFAQ, pomoc i zasadyPolityka Cookies