Aby zapewni prawid這we dzia豉nie strony oraz 瞠by hajs si zgadza u篡wamy ciasteczek.
Szczeg馧owe informacje

hip-hop.pl

Ciep造 listopad - wywiad z Mas這

Ciep造 listopad - wywiad z Mas這

Autor: V1

EP pt. "Listopad" to demo szczeg鏊ne. Rzadko w polskim rapie spotykamy si z wra磧iwo軼i i liryzmem w tekstach, dlatego s逝chaj帷 Mas豉, momentalnie mo瞠 si on skojarzy z Eldok. W jego wersach jest jednak odrobin wi璚ej ciep豉, mniej goryczy. Przeczytajcie rozmow z poznaniakiem, kt鏎y nie pod捫a 郵adem starszych koleg闚 ze swojego miasta. Idzie w豉sn drog, szykuj帷 kolejny projekt, tym razem wsp鏊nie ze Zjawinem, kt鏎ego bity powinni軼ie zna cho熲y z p造t Eldoki i Grammatika.

Min窸o ju sporo czasu odk康 "Listopad" poszed w 鈍iat. Jak patrzysz na t p造t z perspektywy czasu?
Mas這:
Min窸o jakie p馧 roku. Widz teraz sporo niedoci庵ni耩, g堯wnie moich. Nie chodzi o muzyk, ani tym bardziej o featuringi. Dzi w og鏊e inaczej pojecha豚ym niekt鏎e zwrotki, w這篡 bym w nie wi璚ej 篡cia. Niekt鏎ych tekst闚 by nie by這 w og鏊e, bo by造 po prostu s豉be i monotematyczne. Zreszt to chyba normalne, 瞠 podchodzisz krytycznie do czego co ju zrobi貫, bo wierzysz, 瞠 mo瞠sz zrobi co nowego, o wiele lepiej. Z drugiej strony nie b璠 si usprawiedliwia w 瘸dnym stopniu, bo wtedy p造ta by豉 dla mnie ca趾iem przyjemna. Zreszt, dzi te zauwa瘸m na niej par fajnych moment闚.

Jaki projekt teraz zaczynasz?
Mas這:
Jest to projekt Mas這/Zjawin czyli ja jestem odpowiedzialny za teksty i rap, a Zjawin za muzyk. P造ta na pewno b璠zie w 2005, mo磧iwe, 瞠 przed wakacjami. Dopiero niedawno zacz瘭i鄉y prace nad ni. Featuringi s na razie tajemnic - po co ods豉nia wszystkie karty, je郵i mo積a kogo i przy okazji siebie mile zaskoczy.

Jedn z mocniejszych stron dem闚ki by造 bity. Jak nawi您a貫 wsp馧prac z takimi producentami jak Kocio貫k czy Zjawin?
Mas這:
Tak samo jak z innymi producentami. Napisa貫m kiedy do nich maile, bo strasznie podoba這 mi si to co robi. Po jakim czasie podes豉貫m im swoje numery i spyta貫m czy nie mieli by czego na moje demo. No i uda這 si, z czego si bardzo ciesz i pozdrawiam ich serdecznie.

Sk康 pomys na Battlebeat? (www.Hip-Hop.pl/battlebeat)
Mas這:
Pomys na to powsta spontanicznie na forum. Wpadli鄉y na to z Szeptem. P騧niej on zrobi inny konkurs wraz z Lk z Klimatu kiedy BattleBit mia spor przerw. Niedawno wr鏂ili鄉y po dosy d逝giej nieobecno軼i dzi瘯i zainteresowaniu Hip-Hop.pl.

Co z p造t ZPZ?
Mas這:
W tej chwili mog powiedzie tylko tyle, 瞠 b璠zie na pewno, a kiedy - trudno powiedzie. We幟iemy si za ni pewnie w nowym roku, bo teraz Wojtek siedzi w Anglii i si陰 rzeczy nie mo瞠my jej zrobi. Siedzenie razem, nagrywanie razem wokali, spieranie si czy szalone imprezy razem w weekendy to nie to samo, co paczka z p造t z wokalami, kt鏎 dostawa bym pewnie regularnie i dogrywa bym si do nich wraz z naszym trzecim koleg Kub. Nie czujesz wtedy tej amtosfery, 瞠 co robisz. Nienawidz robienia czego przez sie, bo nie czuj tego. Cho czasem si tak nie da i s wyj徠ki.

Jakie s Twoje plany muzyczne?
Mas這:
Zacz瘭i鄉y prace nad wspomnian p造t Mas這/Zjawin. Wi捫 z ni du瞠 nadzieje, jakkolwiek to odczytacie. Chcemy zrobi dobr p造t i mam nadziej, 瞠 uda si to zrealizowa. Jaram si strasznie tak wsp馧prac, wst瘼nymi go嗆mi i tym, 瞠 mam mo磧iwo嗆 robienia czego nowego, z kim kogo ceni. Brzmi to pewnie banalnie, ale w tej chwili czekam tylko na to, a b璠 m鏬 trzyma sko鎍zon p造t w r瘯u.

Co my郵isz o pozna雟kim rapie?
Mas這:
Je郵i chodzi o pozna雟k scen to nie jaram si szczeg鏊nie tymi, kt鏎zy ju si "wybili". Co do podziemia to podoba mi si rap Kobry i Olda, czyli Wizji Lokalnej, podoba mi si rap Green Teamu, Ramony 23, PWS闚 no i ZPZ (鄉iech). Spoko jest te kobiecy rap w wykonaniu Kady czy te Odpowiedniego Dystansu :). Pozdrawiam serdecznie wymienionych.

Kontaktowa貫 si z jakimi wytw鏎niami czy czekasz a si same do Ciebie zg這sz? My郵isz o p造cie na legalu?
Mas這:
Rozmawia貫m z kim, ale to tylko nic nieznacz帷e rozmowy. Nie czekam, bo w jakim celu maj si zg這si w tej chwili? Zrobimy co nowego, b璠zie to dobre, to wtedy b璠ziemy o tym my郵e. Uda si zrobi dobr p造t i kto b璠zie chcia nam pom鏂 by j wypromowa, to b璠 mu za to wdzi璚zny, a jak na razie skupiam si na samej p造cie. Poza tym, dobra p造ta to dobra p造ta. Jakie to ma znaczenie czy legal czy nielegal?

Fot. Pszczo豉/poznanskirap.com



Informacje o artykule
Data dodania:2005-04-02
Dzia / Kategoria: muzyka hip-hop / wywiad
字ednia ocena:nieoceniany
Oce artyku: Aby oceni artyku musisz si zalogowa
Autor:
V1   rap graffiti breakdanceV1

Ostatnie artyku造 tego autora:
By Albo Nie By Endefisu
Onar - Dissuje uniwersalnie
Smutne rzeczy s za proste - wywiad z Klimatem
Nadal bezkompromisowi - wywiad z Mor W.A.
I tak jest do przodu - wywiad z Pezet/Noon

Zobacz wszystkie artyku造 tego autora
Za_Szybki_sie_wsciekl_!!!!!!!!!!!!!!!
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
16:45:30, 03-04-05
PierFszY i nieostatni pewnie :D

ads
Autor: ads   Link do posta
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
16:57:52, 03-04-05
a nie :P jam bede ostatni.. :] nie s造sza貫m go軼ia.. ale.. hm... ze zjawinem powinno byc dobrze... :P pozdro!!

Fast
Autor: Fast   Link do posta
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
17:58:11, 03-04-05
\"(.....)rzadko w polskim rapie spotykamy si z wra磧iwo軼i i liryzmem w tekstach\" No, jasne. Kolejny \"wyj徠kowy\" raper.

anonim
Autor: dAnIo zIoM   Link do posta
18:16:57, 03-04-05
mo瞠 si i wyr騜nia ten raper wsp馧pracuje z dobrymi producentami moze by dobrze

anonim
Autor: el rojbehro   Link do posta
18:44:41, 03-04-05
slyszalem pare kwalkow z jego nielegala w blees da mic i musze powiedziec ze maslo JEST dobrym raperem (moze i nawet wyjatkowym).

DWS
Autor: DWS   Link do posta
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
19:40:19, 03-04-05
Prince Mas這 robi dobry rap a Listopad by jak najbardziej ok

Fast
Autor: Fast   Link do posta
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
19:51:22, 03-04-05
Mia貫m na my郵i co innego. Mo磧iwe, 瞠 jest wyj徠kowy, ale ten portal za cz瘰to u篡wa tego okre郵enia. Nie uwa瘸cie?

anonim
Autor: fannnnn   Link do posta
20:00:36, 03-04-05
Najbasrdziej wyjatkowi sa mezo i 18l ohh zapomnialbym o verbie, liberze i jego koledze doniu

wladek_jagielo
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
20:35:25, 03-04-05
jaki on wyj徠kowy...:D:D...hahahah

anonim
Autor: prince maslo   Link do posta
22:02:38, 03-04-05
Wywiad troszk przeprowadzony daaawno wi璚 ma貫 sprostowanie - p造ty ze Zjawinem w tej chwili nie b璠zie aczkolwiek nie jeden i nie dwa jego produkcje na nowej p造cie. Pozdrawiam :)

anonim
Autor: prince maslo   Link do posta
22:06:47, 03-04-05
\"nie jedna, nie dwie jego produkcje\" oczywiscie :)

anonim
Autor: asfsdfg   Link do posta
22:25:30, 03-04-05
fack znam tego ziombla jest hmmmmm nie fajny ;];] nie nie jest (musze przeklnac ) kurwa 這chem w chuj bez przesady nie powino go tu byc .... Ludzie on nie uznaje podziemia Pozna雟kiego jak chcecie go bardziej poznac to zapraszam na wywiad z nim ktory jeset na str www.poznan.hip-hop.pl jo

anonim
Autor: prince maslo   Link do posta
22:31:25, 03-04-05
ja nie uznaje podziemia w posen? haha. jaki wywiad? co, gdzie, jak? haha.

anonim
Autor: szija   Link do posta
23:56:19, 03-04-05
Mi tam Mas這 pasuje. S造sza貫m demo i jest w porz康ku. Ciekaw jestem jak si rozwin掖 od jego nagrania do obencego materia逝 ze Zjawinem. Sprawdzcie to jak macie ochot, a jak nie to chocia \"Zrobili z niej dziwk獦" nagrane wraz z Jimsonem z Miejskiego Klasyku na produkcji obiecuj帷ego producenta z Dar這wa- Scora.

kafar_plHH_InThaCanada
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
00:28:15, 04-04-05
no czekam na jakies produkcje...

anonim
Autor: trustus   Link do posta
10:15:00, 04-04-05
na wrazliwego to ten maslo nie wyglada

anonim
Autor: wojcik   Link do posta
14:25:47, 04-04-05
maslo frajerze kurwa

Ema...
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
14:59:29, 04-04-05
Taki wyjatkowy 瞠 brzmi jak EldoKa... mo瞠 na kolejnej p造cie postara si mie troche mniej podobne flow do Elda to by by這 dobrze w pozna雟kim podziemiu najlepszy jest Def, Wizja Lokalna i Deep

anonim
Autor: pan lebied   Link do posta
16:37:59, 04-04-05
to ja wymy郵i貫m battlebeat kurwa nie 瘸den spontan z forum i nie 瘸den szept

wegorzzz
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
16:50:16, 04-04-05
hmm 8 Marca Verby ... a Listopad b璠zie Mas豉 ???? sie oka瞠... hehe

anonim
Autor: Bull Shit   Link do posta
22:39:19, 04-04-05
G闚no prawda.Nie wiem czym sie jaracie?Koles nie dosc ze zapierdalaa z Eldo, to jeszcze robi to hujowo..a to ze napieprza jakimis wyrafinowanymi slowami i znaczeniami nie daje mu pozycji dobrego Mc. Ma hujowy warsztat. Zarowno musi popracowac nad wymow, jak i technik klejenia s堯w. Nie jest DOBRY!! NIE macie uszu?

anonim
Autor: mad jack   Link do posta
14:19:38, 05-04-05
wegorzzzzzz ale ty jeste gupi :P

anonim
Autor: mad jack   Link do posta
14:20:14, 05-04-05
a mas這 jest spoko bardzo podba mi sie jego demo :]]]]]]]]]]]]]]]]]

anonim
Autor: MASΜKA   Link do posta
16:06:37, 05-04-05
MASΜKA 名IATx MASx

anonim
Autor: hr   Link do posta
19:38:12, 05-04-05
MASΜKA 名IATx MASx - hahaha dobre Swoj drog jak kole mo瞠 sie nazywac MASΜ - nast瘳ny b璠zie jaki bu豉 albo co + kie豚asa i mamy drugie 郾iadanie

oda
Autor: oda   Link do posta
Wy郵ij prywatn wiadomo do u篡tkownika
20:12:14, 05-04-05
widze ze tu same tolarancyjne towrazystwo... mimo krytyk mi sie podoba...

anonim
Autor: zazdrosc?zawisc?   Link do posta
11:04:17, 07-04-05
znam go osobiscie i mysle, ze wielu jego nowa plyta sie pozytywnie zaskoczy. wiekszosc, ktora tu o nim wypowiada sie w kwestiach nie dotyczacych muzyki to chyba nie ma lba na karku bo pieprza tak naprawde steki bzdur :) pozdro

anonim
Autor: lala nigga   Link do posta
12:30:57, 07-04-05
Ej nie por鏏nujcie go do Elda przeciez juz w \"M闚i崤" si od tego odci掖. Raczej wyj徠kowym raperem to on nie jest ale na pewno barrdzo dabrym. Sprawdzcie na mefli.hip-hop.pl numer z jimsonem - klasyk. 5

anonim
Autor: lala nigga   Link do posta
12:33:41, 07-04-05
Bull Shit - pisze sie chujowy, nie hujowy. Jeste 瘸這sny. Naj陰twiej jecha po innych na forach.

anonim
Autor: JACOO.   Link do posta
22:29:28, 18-03-06
Podrabiasz styl ELDO ^^ moze jeszcze jego kawalki bedziesz spiewac ??


Maslo maslane



skoro on jest bardzo dobrym raperem jak ktos wyzej napisal to co mowic o liberzeczy ednie ?

anonim
Autor: hkbnuyff   Link do posta
10:16:18, 06-04-06
dlgijkfdlig9o huju jebany kurwo pierdolna szmato w dupe

Dodaj wypowied

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 1 =

Pozosta這 znak闚: 1250

Uwaga:
Tw鎩 host to ec2-3-234-214-113.compute-1.amazonaws.com (3.234.214.113). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoj wypowiedzi. W przypadku naruszenia czyichkolwiek d鏏r osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby u豉twi 軼iganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materia造 promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?