Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje

hip-hop.pl ť

Po prostu Krewniacy

Po prostu Krewniacy

Autor: $Lalka$

RZP to ekipa ze stolicy Karkonoszy. Skład liczący tylko dwóch raperów, silnych indywidualności: Das i Maniura. Przed Wami wywiad promujący jeszcze nielegalny, ale jakże dopracowany ich najnowszy mixtape.

Chłopaki powiedzcie ile lat trwa już Wasza przygoda z rapem i jak to się wszystko zaczęło?
Das:
Rapu słuchamy od małolata, od pierwszego brzmienia, to co dotarło do maszych uszu. Były to kasetki przegrane od koleżków, m.in.: Wzgórze Ya-Pa 3, Nagły Atak Spawacza, Slums Attak, Liroy.
Maniura: Pamiętam jak lataliśmy po rewirach i śpiewaliśmy ich kawałki jarając się tym na maksa, tak to się wszystko zaczęło, to był pierwszy kontakt z tą muzyką. Żałujemy, że nie wychodzą już te old schoolowe płyty, takie jak były na samym początku. Teraz wszyscy wiemy co się sprzedaje...

Kogo zatem cenicie dzisiaj najbardziej i z kogo bierzecie przykład?
Maniek:
Cenimy ludzi, którzy robią swoje i nie dają się zmienić, nie kształtują się pod publikę tylko robią tak jak to było na samym starcie i pamietają gdzie był ich początek. Ludzi, którzy cenią to co mają i co mieli.
Das: Nie czerpiemy żadnych wzorców i na nikim się nie wzorujemy, robimy swoje idąc ciągle do przodu. Robimy to o czym marzyliśmy, czyli reprezentujemy siebie, czy się to komuś podoba czy nie. Robimy to dla siebie i na to co prezentujemy szukamy odbiorcy!

Czy macie jakieś inspiracie w tworzeniu muzyki?
RZP:
Każdego z nas coś inspiruje: ulica, otoczenie, to co dzieje się wokół, to co nas otacza i to o czym można opowiedzieć, czyli bieda, ból, miłość itp.

Niedawno ukazał się Wasz nowy mixtape, powiedzcie kogo zaprosiliście na tę płytę?
Das:
Rapujemy od 2001 r., skład założylismy razem, nazywa się RZP, czyli Rym Z Podziemia i tego się trzymamy. Na naszym koncie jest już kilka nielegali i udziały gościnne. Pierwsze nasze demo ukazało sie w 2003 r., było promowane na zorganizowanym przez nas koncercie, gdzie jako gwiazda wieczoru wystąpił O.S.T.R.
Maniura: Był to koncert promujacy Demo. Strefa Zero, gdzie razem z nami rapowali: Lisu&Mtsz. Kolejny krążek to "RZP-Realia 600Team", gdzie wystąpiło wielu gości. Edi-kenya, ekipa z naszego osiedla PWB, chłopaczki z BBL, Enaps&Wmp. Następne demo to DAS "Archiwum", na której jak zwykle wystąpili BBL Projekt Zen i inni. Kolejne Demo to "Sekunda wszystko zmienia". W lecie zeszłego roku odbył się koncert promujacy krążek, na którym zagrał Fenomen & Endefis. Niedawno ukazał się nasz mixtape Krewniacy. Jest to korporacja. Kilku MC z Jeleniaj Góry, Warszawy i Wojkowa. W skład korporacji wchodzi: RZP, BBL, Bankrut Elita, Projekt Zen Yogi WWA, który ma na swoim koncie udział w klipie Bez Cenzury "Reprezentuje siebie" i koleżka zza wody Iwan Yew York. Płyta kozak, a w planach mamy kolejny nielegal RZP.

Co możemy znaleźć na tym mixtape?
Das:
Na mixtape znajdziecie zajebiste bity. Producenci: WMP Kapsel, Mino P Zen, Iwan NY, a na mikrofonach: Das, Enaps, Kapsel, Mino, Iwan, Yogi i oczywiście Maniura.
Maniura: Na płycie znajdziecie też próbkę tego co czeka Was na następnej płycie Krewniaków, czyli dobre bity, rymy i brzmienie kilku miast.

Czym ta płyta różni się od poprzednich?
Maniura:
Jak każde nasze demo, płyta jest inna od poprzednich. Zaprosiliśmy na nią nowych gości, jest wzbogacona o nowe doświadczenia i pomysły jak i lepszą jakość.

A dlaczego akurat zaprosiliście tych raperów?
RZP:
Ponieważ to są ludzie, którzy mają o tym pojęcie i taką samą zajawkę jak i my. Robią to dla siebie, a nie pod widownie, tak jak inni jarający się tym małolaci. To nasza ekipa, z którą współpracujemy już od dosyć dawna i nie widzimy powódów żeby to zmieniać. Nasze relacje są bardzo dobre choć mieszkamy w innych miastach, trzymamy sztame i podtrzymujemy to co nas łaczy, czyli zajawka na Hip-Hop.

Jak zaczęła się Wasza współpraca i jak ona wygląda skoro mieszkacie w różnych miastach?
RZP:
Rapując już jakiś czas i mając już na koncie jakiś rozgłos złapalismy kontakt z BBL, ekipa z Wojkowa, która w niedługim czasie nagrała w naszym studio "Studio Pokój" swój pierwszy nielegal i tak zaczeła sie nasza komitywa. Następnie organizując jakiś koncert w naszym miescie, zaprosilismy znajomych z Warszawy, wśród których był Mino i Dynia z Projektu Zen i tak się to zaczęło. Do tej pory utrzymujemy kontakt między sobą i gramy razem koncerty, a było ich już troszkę.

No właśnie, jak wygląda sprawa koncertowa, gracie jakieś koncerty, macie jakieś w planie?
RZP:
Koncerty zaczęły się w 2002 r. od saportu Tedego. Oczywiście wcześniej zagralismy kilka koncertów w lokalnych miejscówkach. Graliśmy z: Ziperą, WWO, Fenomen, Mor WA, Grammatik, Paktofonika, Peja&Wiśniowy, Wienio&Pele, O.S.T.R, FU, Fenomen&Endefis, Pezet&Noon. Ostatnio zagraliśmy na koncercie promującym Bez Cenzury i wielu jeszcze inych imprezach.

A w najbliższym czasie macie w planie jakiś koncert?
Maniura:
Chwilowo nie, robimy sobie niewielką przerwę, bo jest nam potrzebna. Jednak spokojnie, jeszcze nie kończymy swojej działalności.

Czyli najbliższy koncert będzie promował Wasz nowy mixtape?
Das:
To znaczy mixtape rozchodzi się po cichu bez większego rozgłosu. Nie planujemy żadnego koncertu, który będzie go promował.
Maniura: Powiem tyle, że następny koncert będzie promował już naszą koleją płytę RZP, która się za jakiś czas ukaże, więc czekajcie cierpliwie.

Gdzie realizowaliście materiał na mixtape i jak długo przebiegała praca nad nim?
Maniura:
Prace trwały kilka miesięcy. Materaiał był nagrywany w Warszawie, Jeleniej Górze i Wojkowie.

Gdzie można zlaleźć Wasze nagrania?
RZP:
Na naszej stronie www.krewniacy.jelenia.pl znajdziecie: mp3, tapety, fotki z koncertów, recenzje, historie zespołów itp. Można znależć też małą dawkę breaka, czyli foty b-boy'ów Luźna Lanserka Cool Boy's, której też jesteśmy częścią. Na stronie nie ma wszystkich naszych materiałów, ponieważ strona dopiero od 3 miesięcy jest w obiegu, ale już cieszy się dużym zainteresowaniem. Znajdziecie tam również informacje koncertowe oraz wszelkie info związane z nami.

Z której płyty jesteście najbardziej zadowoleni i dlaczego?
RZP:
Z "Sekunda wszystko zmienia" i mixtape'u, ponieważ to dwie dobre produkcje i naprawdę jest się z czego cieszyć. To kawał dobrej roboty, mimo braku profesjonalnego sprzętu daliśmy radę. Każda płyta jest dobra mniej lub bardziej, najważniejsze, że to nasza praca i że są na to odbiorcy, potrzebujący nie tylko dobrego komercyjnego brzmienia, które taraz daje nasza polska scena Hip-Hop, ale to nasze prywatne zdanie.

Czy planujecie zrobić klip do jakiegoś kawałka?
Maniura:
W planach mamy zrealizowanie profesjonalnego klipu. Do tej pory powstawały amatorskie, nie powiemy, że słabe, ale to nie było to czego byśmy chcieli. Klip na pewno jest w naszych planach, a jak wyjdzie to czas pokarze.

Jakie macie plany na przyszlość?
Das:
Plany na przyszłość? Nagrać dobrą płytę, marzymy o legalu, na którym znajdzie się taki materiał na jaki pracowaliśmy tyle lat.
Maniura: No na pewno dalej działać w tej kulturze i pomagać składom, które dopiero zaczynają. No i oczywiście dalej trzymać poziom Krewniaków.

Słowo na koniec?
RZP:
Pozdro dla Rap mamy - Enaps WMP, Mino, Dynia, Aneta, Królik, Broda, Bob - WWZ - Sammy T - Ray, Australia zioms - Dj Chajsiwo, Dj Guma, Dj oddany sprawie Bankrut, Elita Powstanców Wielkopolskich Brychade - dla tych, którzy zawsze byli blisko nas od samego początku, dla naszych fanów, dla ludzi którzy kupują nadal nasze nielegale, dla tych prawdziwych zajawkowiczów co kumają temat tego co my prezentujemy oraz dla osób, które kochamy (Dawid, Aga, Tata R.I.P, mama i nasi bliscy). I dla osoby, dzięki której ten wywiad doszedł do skutku. Dzięki ziomalko!
DAS: Dla kobiety, którą kocham nad życie i dzięki niej mam to co kocham i to w co wierze. KCE!



Informacje o artykule
Data dodania:2006-05-20
Dział / Kategoria: muzyka hip-hop / wywiad
Średnia ocena:5.50 (2)
Oceń artykuł: Aby ocenić artykuł musisz się zalogować
Autor:
$Lalka$, 35 lat
kobieta, Warszawa

Ostatnie artykuły tego autora:
Grube melanże, pieniądze i piękne kobiety - Lui

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
anonim
Autor: Yoszka / Dlanas Projekt   Link do posta
21:47:51, 20-05-06
POzdrówki i Pokój dla chłopaków, którzy zrobili najwiecej dla rapu w Jeleniej Górze :-) Pisss Krewniacy, rap gwarantem, ...

anonim
Autor: DAS-RZP   Link do posta
13:59:10, 21-05-06
EmANO - SErDECZNE POZDO DLA 075 -WOjKowa -WWA Zenity mIna & rODZINY..BLISKICH  ..DLA TYCH  CO WIEDZA  oCO SZtAma dla  podziemia - pozdro Z dUblina2006 RZP Das&Marioza...sprawdzaj to rap Gwarantem dzieks Yoszka  elsOn:D............czekajcie na nOwe RZP..........KCE:*DAS.

anonim
Autor: STIKone   Link do posta
14:34:15, 21-05-06
WILEKIE POZDRO DASIOR !

anonim
Autor: BYKU BKW BKW BKW   Link do posta
21:39:54, 21-05-06
elo! pozdro dla RZP i Jeleniej ! mam pierwszą płytę RZP i jest na niezłym poziomie! a projekt \"sekunda wszystko zmienia\" wymiata !!! chłopaki tak dalej i dawaj na legal ;) ! dolnośląski rap to jest to !!! pozdro byku !!! gg 8920288 ! jest imprezka u pana Cześka ;]

anonim
Autor: www.mcpultok.republika.pl sprawdzcie   Link do posta
21:52:27, 21-05-06
www.mcpultok.republika.pl sprawdzcie

Luxair
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
22:33:13, 21-05-06
Mieliśmy Laskę, Ramonę, mamy i Maniurę...

ninja
Autor: ninja   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
09:08:16, 22-05-06
na zdjęciach to są ci goście czy ochrona bo już nie wiem:)
A tak serio: byłem na ich stronce, posłuchałem i mi sie nie podoba.
Technicznie jesteście dobrzy ale teksty macie tak chujowe że szkoda gadać.
To nie jest poziom na legal!

zAmAr
Autor: zAmAr   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10:24:21, 22-05-06
wow! szacuneczek Jeleniogórskie składy

anonim
Autor: mazunio   Link do posta
16:40:39, 22-05-06
RZP CZŁOWIEKU!!!!!Pozdrówki dla Jelonki.eloo

d.r.o.n.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:16:30, 22-05-06
Ziomki z Jelenij Góry... Pozdrófki... Nie słyszałem produkcji ale nie watpie w wysoki poziom... Chłopaki też dobrze malują... Będąc w JG widziałem kilka dobrych praca DAS\'a...

klaudia_jga.
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
19:42:48, 22-05-06
rzp rzadzi ;] kawalki sa wypasnie ;] jaram sie plytko \"sekunda zmienia wszystko\" juz sporo czasu;]
oby tak dalej,pozdro!!!

anonim
Autor: man   Link do posta
20:49:31, 22-05-06
zajebiscie !!!!!!!

anonim
Autor: dawaj bansisko   Link do posta
00:52:29, 23-05-06
MANIURA hahahah:)

anonim
Autor: Jebac leszczy z lamusami sie nie pieś   Link do posta
11:03:15, 23-05-06
kurwa jak chłopak moze miec ksywe MANIURA ahahahahahahahahahahahaha :D

anonim
Autor: kugelszrajbson   Link do posta
13:02:47, 23-05-06
to jest maniek ,maniura tak potocznie

depo075
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
13:49:48, 23-05-06
Szacunek dla Was chlopaki i Pozdrawiam.

anonim
Autor: Depson   Link do posta
16:54:23, 23-05-06
DEPO ? Cos mi sie to kojarzy z Depson albo Depe hehe :)

anonim
Autor: Mino z Projektu   Link do posta
20:49:42, 23-05-06
Pozdro Krewniacy RZP BBL prosto z zatrutego spalinami i przsiąkniętego rapem miasta od Mina Anety Boba i reszty.....zobaczymy się we wrześniu...15-tego na niecodziennym wydarzeniu....które zakończy morderczy maraton melanżu.Do zobaczenia wkrótce.

DoMs
Autor: DoMs   Link do posta
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
00:55:11, 25-05-06
pozdro oby tak dalej !

anonim
Autor: das~rzp   Link do posta
12:33:47, 25-05-06
pozdro 60O

anonim
Autor: Łuko-pt2s   Link do posta
11:50:34, 26-05-06
Człowieku....jeleniogórski rap to potega a RZP to jego podstawa,takie jest moje zdanie.Jestem czescia tego wszystkiego i szanuje ludzi,ktorzy sa ze mna w tym samym. POZDRO RZP !!! JGA RAP 075 !!! Emaaa

anonim
Autor: Depson   Link do posta
13:09:46, 26-05-06
:-)

anonim
Autor: Zagro&Delson&Arecki   Link do posta
15:41:35, 26-05-06
Elo!!!to co robicie jest zajebiste róbcie to dalej,nagrywacie zajebiste kawałki.Czekamy na waszego legala bo na niego zasługujecie.
Jebac komercje!!!
                                      SZACUNEK DLA REPREZENTANTÓW PWB
                                                                                                         


                                                                                                       POZDRO...jestesmy zawsze z wami

anonim
Autor: Wts.   Link do posta
17:10:34, 27-05-06
Pozdro powstancy.

anonim
Autor: enaps   Link do posta
14:23:54, 29-05-06
elo elo elo wielkie pozdrówki dla powstańcowych emigrantów, wariatów z warszawy i wszystkich charakternych chłopaczyn w naszym gronie Mix Tape Krewniacy najlepsza płyta z tego regionu sprawdź koniecznie. Ema PWB WWZ WSW 600 wariaty

anonim
Autor: DAS-RZP   Link do posta
21:06:32, 01-06-06
sIemka  enaps .... jak bedziesz  to czytal to daj cynka  mlodemu zeby mi wysylal juz pomalu bity na mojego mejla ok  tylko wypaski  .... trzymka   wojkow wwa  pWb ,,,, 600team. das & mAniek

anonim
Autor: wo$k   Link do posta
10:37:21, 13-07-06
przyklad na to jak dojsc od zera to bohatera...kiedys undergorund teraz wywiady itd. ale wciaz haslo jebac komercje i hwdp...chlopaki rzadza na bitach niczym bracia kaczynscy...umiejetnosci na legal sa ale brakuje kompetencji myslowych i kreatywnosci a po co ma wyjsc legal na ktory nie warto wydac nawet 5zeta? pozdro 599,99999999999999

anonim
Autor: das-rzp   Link do posta
22:30:09, 14-07-06
5 .99   ....   dobra cena za legala  w naszych czasach .0*_*0 jak  posluchasz  materialu to wtedy ocenisz  czy  warty  jest swojej ceny pozdro  krewniacy ... trzymka 

Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-35-172-150-239.compute-1.amazonaws.com (35.172.150.239). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.

Hip-Hop.pl © 2000-2019 ? kontakt ? redakcja ? reklama ? materiały promocyjne ? FAQ, pomoc i zasady ? Polityka Cookies ?