Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

wizytówka - mrrrau

Paula  mrrrau rap graffiti breakdance video Mrrrau Paula , 33 lata, mrrrau.hip-hop.pl
...
Pyzio TWisM
15:19:19, 14-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
noł ajm not mrał.. Roger Federer is de best :P

Destra
19:30:28, 14-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
No wow słyszlam ze jestes z Łodzi??zgadza sie czy nie?

mrrrau
19:38:17, 14-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no raczej :] ŁDZ

Destra
22:16:35, 15-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Eh gorna??hehe no ja Bałuty....yoł yoł...tylko ŁKS pozdro

mrrrau
18:01:05, 16-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Destra widzę że się rozumiemy najs :D

Rose
Autor: Rose   Link do posta
19:26:31, 16-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
witam pania :) jeszcze mnie tu nie było wiec naprawiam swój błąd :) masz fajową galeryjke, a w szcególnosci jedno zdjęcie gdzie są moje gaciorki :D te z tęczą.... Mam identyczne!!!! hihihi i chyba nawet skusze się i dam za nie 10 :D pozdrawiam

taz_hh
21:27:44, 16-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
jaki słodki garfild :D trosze wygalda jakby był w szoku :D BAJKI GÓRA sieeeeeeeeeeeeeeeeee :D 10 buszków :D ipissssssssssssssssssssssssssssssssssssssss jołłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłl

dee
Autor: dee   Link do posta
21:29:33, 16-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
bardzo pozytywna galeria... zwlaszcza fotka 2 rozesmianych panow jest dobra ;]... pozdrawiam

kypduron
21:13:12, 17-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdro!!! eudezet rules hehe

Destra
12:32:21, 18-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ah stawiam ci 10 za Łdz zapomnialam wczesniej to zrobic..bussi

WLADEK_JAGIELO
16:03:31, 18-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
yałłłłłłłłłłłłłłłłłł widze ze tez z łdz no konkrettttttttttttttttttttt ŁKS kINgsssssssss <---------------- pozdro :P

Destra
15:01:52, 19-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
No moze niepekny ale prawdziwy...hehe moze mnie kiedys spotkasz na ulichach naszego piknego miasta hehe ..pozdro pozdro

yvonka
16:07:47, 19-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdrawiam Kociaka z Łodzi;)

Mystic
20:26:40, 19-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Za Paulę dam 10, chociaż mam dziwne wspomnienia co do tego imienia ;-). Peace.

envy
Autor: envy   Link do posta
20:25:00, 20-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
widze ze Batate masz w galerii :D noooooo kiedy to bylo... teraz ja batate ogladam na stadionie w Sz-nie ;;]

Jarosław Psikuta(s)
00:02:18, 21-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdrowionka ;]

Blash!_Blash!
01:01:05, 21-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
A no dzieki dzieki:D w sumie To mogłabym cos podobnego napisac co zes Ty mi napisała, ale po co sie powtarzac co nie?:P Pozdrawiam:D

odwet
Autor: odwet   Link do posta
12:41:14, 21-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ejo dzięki za PIHa zostawiam 10.

waryjatka
16:06:53, 21-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo człowiek

FIRST
Autor: FIRST   Link do posta
02:06:45, 22-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdrawiam i zostawiam .......... .. . to co trzeba :P Pis

eMCeeM
08:56:34, 23-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no no mnie teź tu nie było:)zatem za dawne czasy obowiązkowo 10:)pozdrawiam:*

ELo4Nia
11:49:30, 23-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Nio pozdro ;] fajna galeria ;]

GoOoSiA_aKa_CiHa
16:31:50, 24-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdrawiam ;] ajjjjjt

iNNy niż Wy
18:19:30, 27-06-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 dla Ciebie i wielkie pozdro :]

anonim
Autor: Arnio   Link do posta
Host: ---.netia.com.pl
00:25:41, 02-07-05
(jak to zawsze powtarzam) ....... RĄCZKI W GÓRĘ I POZDRAWIAMY ŁÓDŹ ..... (a szczególnie Paulinkę) buziakersy :*:*:*:*

Destra
14:45:08, 02-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Wiesz teraz tez nie jest najgorszy skład...mysona sypniewski...no yhym...graja dobrze chłopaki...a chodzisz czesto na mecze??bo ja sem chodzem...i jest fajnie moje miejsce galera..oczywiscie..tezm ciem lubiem bo zes z ŁDZ...i wogole fajnie fajnie...hehe ale dziisj mam urwanie głowy z tym niedobrym dressem pałą jedna

Destra
16:24:14, 02-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ano kurde wyslesz mi kiedys swoje fotki na emaila czy cos...i zobaczem kim jestes i najwyzej na meczysku podejde se do ciebie i se zagadamy albo jakos inaczej...hehe i bedzie gitezzz majonezz pozdro

SuperWar
08:18:46, 03-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdrawiam ... Dzieki Za Wpis .. .Elo

Debilu_Debilu
12:30:54, 04-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
POZDRAWIAM SERDECZNIE i zostawiam DYSZKE :) :*

ZGON.
Autor: ZGON.   Link do posta
17:01:31, 05-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdrawiam

BZW
Autor: BZW   Link do posta
02:21:08, 07-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdro z Elbląga dla dziewczyny z Łodzi. Respect dla tego miasta i Ostrego EŁDeZet Roolez

adsik
Autor: adsik   Link do posta
14:58:55, 07-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
mrr :] zajebiscie! garfield! najlepsze podejscie do życia :)))))))))))))))) 10 oczywiscie a jak ! :))) ;*

norbiiz
10:34:39, 18-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
a no dyszka:D szpoXXX fotki :D:D

GLOBUZZZ-BLING BLING
17:43:53, 20-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
NO DZIĘKÓWA ZA POZDRO I ZA 10 TEŻ ZOSTAWIAM EMA

kypduron
10:09:49, 22-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ano u mnie pracy sporo i mało wolnego czasu heh ale może jutro dam rade na jakieś balety wyjść to się troszkie odstresuje

Debilu_Debilu
22:35:39, 26-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozderp marauuuuuuuuuuuu ,ega keste, najebany i nie wiem o czo chodzi pozderro dla cioenbie pappaapapapappaa

$$$
Autor: $$$   Link do posta
11:43:41, 29-07-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Fajna k$ywka podoba mi $ię nawet bardzo:))) Dy$$$zkę za nią zo$tawiam PoZdRoW!onKA

dtccrew
21:55:18, 05-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Mrrrau Mrau - heh fajna ksywa:)

noris
Autor: noris   Link do posta
14:17:21, 08-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
yoyo u nas jest tajkie crew MR :P:P:P pozdroooo daj o sobie większy opis ...

Łoj tam
15:32:20, 15-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
hmmm...Paula to tak jak moja siostra blizniaczka masz na imię.Pozdro

zetbepe
09:36:43, 16-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SIEMANKO 10 ZOSTAWIAM I POZDRAWIAM :]

.B.N.R.
23:14:44, 21-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dla ciebie też 10:)

deadly
22:06:16, 22-08-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
avatarek jest prze i za niego dostajesz dyszke :D peace })i({

.B.N.R.
15:13:33, 01-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Już cie umieściłem:) Przepraszam, ze wcześniej zapomniałem.

Mikenowa
14:06:45, 09-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dysia za awatara! BigUp!

panicz
21:05:25, 12-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdro i dyszka dla ciebie! elo

Real DKN
00:00:47, 18-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Rewizytacyjnie pozdrawiam i takie tam.

Butter_fly
16:38:28, 19-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ja tez jestem tu po raz pierwszy ,wiec rowniez pozdrawiam i zostawiam 10:) ejo

zetbepe
06:06:01, 26-09-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SIEMANKO DZIEKI ZA DYSZKE ODWDZIECZAM SIE TYM SAMYM I ZAPRASZAM CIE CZESCIEJ DO SIEBIE POZDRO :]

JKP
Autor: JKP   Link do posta
11:21:27, 08-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdro, spoko galeria.

dee
Autor: dee   Link do posta
11:27:52, 08-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
bylam tu juz kiedys... i znowu jestem... tym razem dorzucam 10 i pozdrowienia :)

Ł Y S Y
23:03:57, 12-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pies mi sie podoba...

Yvonka
15:21:56, 14-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
No i ja też byłam i tez nie zostawiłam....Trzeba się poprawić;) Pozdrawiam!!!

Skrencik
20:18:14, 15-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ty nie chciałam na cibie najechac...zle odebrałas to co napisałam . nie chciałam cie pojechac. sory

bujaka jamajka
18:09:57, 20-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ema ema-kolejny lodzianin na forumie.pozdro

kayaman
13:44:54, 22-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
tak tak, kocham Łódź :]

AdoDe
Autor: AdoDe   Link do posta
17:04:23, 22-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dzieki i pozdrowki

mello_s
17:08:55, 25-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdro!

matjud
14:13:14, 27-10-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siemaneczko pozdrówki dla ciebie i dyszeczka zapraszam do siebie

Cechos
10:46:52, 20-11-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SIEMA JESZCZE MNIE TU NIE BYŁO ZA USTAWKĘ ZOSTAWIAM DYCHE ELO :)

Tkacz
Autor: Tkacz   Link do posta
23:05:25, 22-11-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdrawaim daje 10 i zapraszam do Siebie :)) dobra ustawka :DD

qRET
Autor: qRET   Link do posta
15:08:29, 02-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ołki :D to za moja dyche tez dyszke zostawiam :D pozdro :)

Ks. HELLvis
22:56:20, 12-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
nadrabiam zaległośći : wpisuje sie do ksieki i prosze o fotki

mrrrau
22:59:17, 12-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
alez prosze ksiedza nie wypada...

ostrY . Da-Boo
13:47:08, 13-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siemanko :) podoba mi sie tu u Ciebie a wiec zostawiam wpis oraz 10-tke :) Wpadaj do mnie :) 3maj sie ELooo

ejnstejn
13:50:34, 13-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Siema:) Ładne foty,Podoba mi się zdjęcie nóżek w koorowych podkolanówkach:D:) aaajjj:0 Sprawdż mnie:)! 10 dla Ciebie:)

raggio
19:11:02, 13-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
no ogolnie raczej staram sie nie byc negatywnie nastawiony:D dzieki za wpisik :D odwdzieczam sie tym samym :D niezla galeryjka :] sii ja :D pozdro.. dyszeczka idzie ofkors :)

simoncrow
18:54:35, 14-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
i daje 10 za ustawke, i zapraszam do siebie... :)

Real DKN
18:59:44, 14-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
mrrrraaaaaau miaaaaaaaaauuuuuu jaaaaaaaaał! :)

kayaman
19:21:39, 15-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
mrrrau żajebisty avatar, prawdziwe??

Dawid  GK
23:03:35, 16-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Pozdrawiam Cie i dzieki za wyrozumialosc :):)

O_So_Hozi?
16:47:51, 19-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
twoj avatar jest jednak lepszy, moj bóbr nie ma takiego biustu...:/ trudno, pozdrawiam i przybijam dyche;) ema ema

eR.o.Aa
00:07:56, 20-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
wpadlem ukradkiem,obLOOKałem,dyche obstawie i znikam przypadkiem...:)......

bujaka jamajka
10:18:09, 20-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
emanko emanko no smigamy jakos przed sylwestrem-bedziemy zjezdzac z gorki tej na widzewie przy szkole nr 200 okolo godziny pierwszej w nocy ale pierwej bedziemy pic w wierzowcu kolo biedronki wlasciwie to w jego piwnicach-wpadaj

gibgibon
16:54:00, 20-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
FAJNE MASZ CYCKI ! 10

Totalna
13:45:20, 21-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Heeeelou:) tyle razy byłam u Pani na ustawce ale nigdy sladu po sobie nie zostawiłam wiec to nadrabiam:) pozytywna galeria i awantar rowniez:P zostawiam dyszke, pozdrawiam cieplutko (bo zima wkoncu zaatakowała) i zapraszam do siebie oczywiscie EmA eMa

Spoke
Autor: Spoke   Link do posta
10:57:46, 24-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
mnie tu tez jeszcze nie bylo:)Zycze Ci Wesolych Swiat:)p.s.fajny avatarek:)

Dissney
12:36:04, 24-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Wesołych ! :P

DonMateusz
13:16:00, 24-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
bardzo wesołych i ciekawych świąt życze

Małek_ŁDZ
17:32:25, 25-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Białych myśli lekkich jak puch, niech Anioł przywieje z nieba, otorzy skrzydłem nadziei, i niech kolędę zaśpiewa, bo dzisiaj jest piękny dzień, wszystko się rodzi na nowo, więc w blasku tajemnych świąt, żyj zdrowo i kolorowo. Dla Ciebie Paula

rastastolik
19:27:17, 29-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
nieeeeno awatar to masz prze... przykówa męskie spojrzenie... pZDR Z KACE !

Waldemar_Jaroszy
01:11:27, 31-12-05
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SZCZESLIWEGO NOWEGO ELO :) DYCHA ;]

roman z koncertu heinekena (gdynia)
12:45:42, 01-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Chcę być Twoją maskotką, przytulanką słodką. Chcę byś mnie tuliła czułe słowka mówiła. Pragnę bardzo Twojej bliskości Twego dotyku, Twojej miłości... 10 dla Ciebie Yo

wazzup
09:02:07, 02-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
za ustawke 9 punktow lapiesz panna,ooo... i PIH jest,3m sie

endrju_sdr
19:04:58, 08-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo. daje dyche......... pzdr

dżudż pro
11:55:00, 09-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
witam cie i zapraszam do siebie zostawiam ci dyszke a tak wogóle to zajebistego psa masz jaka to rasa???????

PewU Z FsT
20:08:01, 10-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo pozdrówki z M-K i zpraszam do siebie[do posłuchania traków]DysZka

GoOoSiA_aKa_CiHa
17:24:44, 18-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dobry wywiad ;) pozdrawiam

kamelllllllllllll
21:40:26, 21-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
www.itsme.pl

A.m.o.n.
14:37:08, 24-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
zapraszam na moja strona,nowe kawałki,nowe klimaty jakie znajdziesz tylko tutaj ;) ... a w maju już nowy projekt ... Holla my polish brothers & sisters ,keep it goin ya ! aiiight ! peace !

bujaka jamajka
16:54:48, 24-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ano witam witam-u mnie raczej nieciekawie bo sesja sie zaczela-dzis ostatni dzien najebki a od jutra nura w notatki (czyt.ksera)

DonMateusz
16:25:07, 27-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
witam Ponownie Sliczną kobietke :)

rakerman
22:27:41, 28-01-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
EMA! Chyba wszyscy ci to mówią ale zaje galeria i dysza zasłużona.(ładny avatar) Pozdro i zapraszam :)

jahmal
13:01:30, 06-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Najgorętsze pozdrówki i 10 od szalonej Masakry....pozdro jhml

wroobelekhh
18:46:58, 06-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
daje 10!. te na zdjeciu to twoje?? zaprazsam do mnie

SedoR
Autor: SedoR   Link do posta
08:19:55, 07-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
JOU ;D dzeienki że wpadłas 10 dla ciebie niezła fota z tymi cycami :P jestes u mnie w paniach ;)

kobex
Autor: kobex   Link do posta
11:30:00, 10-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
zostawiam dla ciebie dyszke:D wpisz mi sie chce miec te cycki u siebie :D :*

książek
18:12:12, 10-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
thx, za rozprawiczkowanie księgi ; ) PSTroo

MasterOfCeremony
11:27:21, 13-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
...elo...10...i tyle na temat...nic dodać nic ująć...

_exp
Autor: _exp   Link do posta
00:15:09, 14-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
eyy... te mordki z pierwszej foty to Twoi ludzie? ;] bo jeden mi okrutnie kumpla przypomina... luz ;] pozdro, pozdro ;]

bujaka jamajka
13:18:19, 14-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dziekuje za forumowa walentynke :] hyhy

GieT
Autor: GieT   Link do posta
18:02:16, 14-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
jak to Ty tam na zdjęciu jestes to za ladną buźke DYFA ;))))) pozdro z przemyśla

RubenSK
16:31:03, 16-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Kuuuuuuuuuurwa tylko nie RUBEN !!!...nienawidze tego:/;p...pozdro odemnie 9 za ta jebana ksywe:D

Kasprzak_Mirek
15:48:55, 17-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Serwus! Też zostawiam 10

71elevation
11:28:00, 19-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Czesc kotku, dzieki za wizyte. Fajne zdiecia. /10

Ogór_1988_
20:06:31, 19-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdRówka.....no zajebiscie zostawiam 10 ;) 3maj tak dalej bo zajebista galeria heh...a Ja zapraszam do Siebie... \" s z a c u n e k \"

chudy_ed
21:32:37, 22-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Te cycunie jak nie polskie ;)

EvGodzSon
17:29:09, 25-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Fajne zdjęcie z Avatara:)A na poważnie to ty w tej fotce w czapce??to na pytanie dlaczego ta ocena to masz odpowiedz na tamtej fotce:)Pozdrawiam:)

SMK
Autor: SMK   Link do posta
10:39:30, 28-02-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10

**Strawberry**
16:40:48, 02-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
z zaproszenia skorzystalam i odwiedzilam :) ... slicznego masz pieska :D .. zapraszam czesciej do mnie ... 1o :)

ZGON login
15:49:06, 07-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
nie,na niby

ZGON login
13:44:57, 08-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
:) rowniez pozdrawiam

wójtor
16:04:12, 08-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
hmm jakaś niezła ziomala musi być z Ciebie tak wiec pozdrawiam bez zastanowienia i daje dycholca

Bonifacy
19:23:32, 08-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ema! Odwdzięczam się dychą :). Fajna galeria :D 3maj sie.

M-L-S
Autor: M-L-S   Link do posta
10:25:33, 09-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Dzięki za dyche. Zostawiam to samo. PZDR

juve
Autor: juve   Link do posta
21:45:00, 09-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
pozdro pozdro

$mArTuSkA$
22:16:31, 12-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
1o za fajna galryje:) oraz za avatar takie sloodki i fajniuSsi:) pozdrawam serdecznie:*jO

Zyciografia
18:50:24, 13-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
zapraszam do sciogania moich mp3

Destra....Była Jest Będzie
18:30:48, 19-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siema :* co tam?

IESCE
Autor: IESCE   Link do posta
15:50:46, 25-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ObcZaj RapY IeSCe ..Pzdr.

Przemal
17:57:36, 27-03-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 i dodaje sliczna paule buziolki ..od misia

Maraaaa
18:10:45, 02-04-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 ode mnie ;] pzdr

Małek_ŁDZ
22:36:47, 22-05-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Z okazji imienin życzę Ci: - marzeń (żeby się spełniały) - przyjaciół (żeby pamiętali) - życia (żeby było kolorowe) - miłości (żeby trwała) - szczęścia (żeby nie opuszczało) - okularów (żeby były różowe) - wakacji (by mogły trwać wiecznie) Wszyskiego naj życzy pamietający Jacu$

SkilBet
14:38:44, 26-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
oczywiscie niemoglbym ci wystawic innej ocenki jak dycha za ustawke no i oczywiscie za Łódzki Klub Sportowy 1908 !!!!!!! Pozdro zapraszam do siebie ;)

odkadozet
17:08:00, 26-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Czeket! Postro Prosto Z Bałuckiej Riwiery!! 10 4u!


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 5 + 3 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-34-204-202-44.compute-1.amazonaws.com (34.204.202.44). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.