Aby zapewnić prawidłowe działanie strony oraz żeby hajs się zgadzał używamy ciasteczek.
Szczegółowe informacje
button_zwin_rozwin

hip-hop.pl »

wizytówka - Salla

 Salla rap graffiti breakdance video Salla, 33 lata, salla.hip-hop.pl
o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°
X Studio
23:08:59, 28-08-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Odwiedzam sobie twoją stronkę i masz za nią dziesiątke ...
RAP ...

*FaBuŁA*
11:42:11, 29-08-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Cieszę sie z tego powodu,że dopisałaś mnie do znajomych...pozdrawiam i 10 zostawiam...

D.G
Autor: D.G   Link do posta
12:26:28, 29-08-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
dyńka dla Ciebie z D.G...wklej więcej fotek i powiedz cos o sobie hehehe...pozdrawiam i zapraszam do siebie...

__B__
Autor: __B__   Link do posta
21:14:47, 02-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
na tej ustawce nic nie ma a to zdjecie na bank nie jest twoje ... ogolnie lipa ...

Jozzeppe
21:37:01, 03-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Nie wiem czy to ty na zdjeciu ale ładne to zdjecie wiec daje 10;p i pozdrawiam;]

cukier23
18:03:58, 05-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
za fote dysia ;) ale może coś więcej umieścisz? pozdro

Deero [MG Familia]
20:04:51, 07-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
za fotke 10 i zapraszam do mnie ...

Miszel
09:40:43, 10-09-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Oh my god... jezeji to twoja fota to chyba zazuce autobajer...hehe... pozdro i dyszka

_Ogór_
15:12:19, 01-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siemanko !!! zostawiam po Sobie dyszkę !!! i ZAPRASZAM DO MNIE !!! i do znajomków !!

PanCieniawka
23:58:11, 02-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Kochani nie dajcie sie nabrac!!
widzicie te rysy twarzy? ewidentnie to cos masz wspolnego z przerabianiem na chlopa, jakby byl kutas to bym sie nie zdziwil daje ci jedynke bo sztuczna jestes twoje wlosy to chyba wypadkowa moich kudłów na penisie!

zly rap!!!!!!!!!!! dzieci........

LewyZiom
16:15:40, 14-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SIemKa ;)) DySia Poprostu focia :P świetna :*buziaczki od MacIusia ;D emcia ;)

PanCieniawka
19:52:50, 16-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
O co ci chodzi dziecko!!? bo napisalem co widze?? kurwa wiem ze nie jestem najpienkniejszy ale twoja twarz to najprawdziwszy mieszaniec kutasowy z domieszką hehe moich kudlow jak napisalem!! a i pokazales??? tak bede na ciebie mowil pierdolony zboczencu!! takich ludzi powinno sie z internetu usuwac!! masz pysk wyruchanego azjaty! zboczencu!! do tego nie masz nic do powiedzenia na poziomie!! dzieci! zły rap!! dzieciusie!! ty wszo zboczenska!! gnij w swoim chlewie!! plastikowy zboczencu o ryshach kobietopodobnych!! ooooooooooooooooooooooooo zly rap!! prosto jest zrozumiec ten syf, ale trudno jest pojąc ten pysk!! HAHAHAHA

halas
Autor: halas   Link do posta
22:21:17, 17-11-06
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
ehhhh...nie ma to jak buraki na forum...no i nie ma to jak zazdrosc...heh...pierdol tego buraka bo huja sie zna a pierdoli wloz jeszcze kilka fot i bedzi si xD  ...daje 10 3mkA

Zenek LBW
16:58:57, 06-03-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
zajebista fotka bo ty jestes zajebista i 10 ozdro zapraszam do zajomkow

DeOG'ie LBW
19:01:18, 06-03-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 pozdro

SmOkeR
22:07:34, 21-03-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siemka :) śle pozdro z Dolnegoślaska i zostawiam pake dla Ciebie ;) strzałka

EDY
Autor: EDY   Link do posta
21:32:38, 26-03-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Good Ustawka :) 10 łap SIostro !! I Wbijaj Do mnie i sie Z Relaxuj :) Ema Sis

EDY
Autor: EDY   Link do posta
21:44:17, 26-03-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
hmmm Widze że jakiś pajac się Ciebie uczepił :) dobra rada Jebaj Frajera który się napina na stronkach niech wpadnie do nas :)  hehehe cwaniaczyna obraża Cie bo żal mu dupe ściska że jego żona/ laska /( Albo Roman - bo wygląda mi na geja hehe:) nie wygląda jak Ty :) taki lolek z niego kurwa skopałbym mu dupe !! Ejj Ludzie Skad jest ten pajac który  obraża naszą Siostrę !! ?? moze ktoś wie ?? Ej Siostro odezwij sie na gg ale gdziekolwiek powiem Ci jak usówać takie gejowskie wyznania z ustawki hehe :) POZDRO EMA A teraz Wbija do mnie na mały relax :) POZDRO DLA ZIOMÓW Z BYDGOSZCZY , CZĘSTOCHOWY ,WARSZAWY, KIELC itp ..... :) hehehe

Soplica-Pomorze-Miastko-Zatorze
15:46:33, 08-04-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
JEBAĆ TEGO PEDOFILA,
CO DO SIOSTRY SIE ZACZYNA,
HUJ MU W SERCE WBIJAM,
BO PIERDOLE SKURWYSYNA!!!
KAŻDY GO TU ROZPIERDALA,
WIĘC NIE PRZEJMUJ SIE NIM SALLA,WIADOMKA DLACZEGO,POZDRO DLA SMOKERA & EDYEGO!

sony_marcin
16:38:57, 24-04-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
elo dyszka za ustwke i do siebie zapraszam

greatwhite
18:40:43, 25-04-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siema śliczne zdjęcie dyszka dla Ciebie pozdrowiena od ej-jot-araczy

anonim
Autor: kazixxxxxx   Link do posta
Host: ---.static.metro.comel-it.com
22:11:04, 30-04-07
zajebista fotka!!!!!!!!!!fajna jestes:)_

Zgłoszenie Zostało Przyjęte.
06:31:02, 02-05-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
EMA

GuTMistRz
10:13:16, 04-05-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Witam bardzo ładna fotka szkoda że nie masz więcej zdjęć ale ta fotka jest zajebista :) gorące pozdro. 10

OG nigga
19:27:18, 08-05-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Yooo sexy princes :* zapraszam do znajomych :D <sweet _gangsta_kiss> dla ciebie krolewno :*:* 10 strzalow z plastikowego glocka za wspaniala fotke... PeAcE "KiNg OG"

AGRESYWNE GóWNO
11:09:27, 23-05-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
wrzuciłem kilka nowych mp3 do mojej wizytówki ,, sprawdź i oceń , to kilka kawałków które nagrałem w tamtym roku , pozdro :D

losmagest-NMSC kru
03:47:13, 24-05-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Uuuuuuuuu...

rapfanatyk
15:43:25, 28-05-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
nce face ...pozdro
Graffiti never die...


.Ahmed.
08:41:23, 07-07-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ahmadija to nowa solowa płyta Ahmeda z Biali Skład.
Krążek zawiera 15 utworów i trzy skity,produkcją bitów za ją się Ahmed oraz Adik,DonDaniello i Zysy
Na bitach usłyszymy takich ludzi jak chłopaki z eNWu,Kiko,Zawit,Gibon z BS.
W produkcji udzielili się również Dj Fresz,Dj Danek,Pat.B.
Zapraszam

truskawkowy chwast
22:59:06, 15-07-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ona ma syfa uciekajcie!

airmax
09:08:41, 11-08-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
mmmmm....... 10 !!

MaJe$ter
16:42:58, 14-08-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
NOWY SINGIEL!! WYDANY W MC'STUDIO!!

MAJESTER & EvS(SEKTA)- PODWÓJNE PIERDOLNIECIE!

BATTLE EDICION!!  

ZAPRASZAM DO ŚCIAGNIECIA NA USTAWCE!!

dpdgp
Autor: dpdgp   Link do posta
18:38:28, 08-11-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
zapraszam do spawdzenia kawalin z południowej Polski, oczywiście w dobrym wydaniu:) pozdrawiam i zostawiam dyche:)

Proktor
12:53:47, 09-11-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 dla ciebie za fotke :)))) i zapraszam do siebie pozdro!!!!!!!!!!

kamelllone
23:59:35, 18-11-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
mmm... niezle niezle ;] dycha oczywiscie... pozdro

myspace.com/smoker071
15:11:40, 29-11-07
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
siema. zapraszam do sciagania mixtape'u Juree i Nowatora na ktorym zagoscily moje dwa kawalki (widmo wyraz, smoker i karateka) zycze milego sluchania i przesylania dalej. sieee gra --> http://www.sendspace.pl/file/hK1ts0ha/ lub na stronie www.dirtysouth.pl ejoł, peace!

CZERSTWYGóRALnmsc
11:55:02, 23-01-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
10 dla ciebie za stroj odp

gr nsg
23:51:16, 06-02-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
wierzysz w milosc od pierwszego zalogowania czy mam sie logowac jeszcze raz :)


mai
Autor: mai   Link do posta
20:55:11, 15-02-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
SPRAWDŹ NOWE KAWAŁKI NA MOJEJ USTAWCE KOLEŚ 7 WPISÓW NIŻEJ MÓWIŁ ZE ZAJEBISTE.

wielebny kip
21:41:06, 18-02-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
DOBRA NA RUHANKO I NIE TYLKO

Miki 2007
18:29:44, 02-03-08
Wyślij prywatną wiadomoś do użytkownika
Ja Pierdole zajebiste zdjecie dziesiec leci. Pzdr i zapraszam do mnie. Dodaje do ziomków.


Dodaj wypowiedź

Autor: Podaj wynik dodawania: 2 + 1 =

Pozostało znaków: 1250

Uwaga:
Twój host to ec2-3-236-97-49.compute-1.amazonaws.com (3.236.97.49). Informacja ta zostanie zapisana wraz z Twoją wypowiedzią. W przypadku naruszenia czyichkolwiek dóbr osobistych informacja ta zostanie ujawniona tak aby ułatwić ściganie autora.